dimov Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 15 minutes ago, noname1 said: Здравейте, ще бъда 4 нощи във Валенсия и сега ще си търся за първи път чрез ММТ стая. Искам да направя два акаунта и да разделя резервациите на 2 по 2. Следователно смятам да си направя 2 акаунта. Имам две кредитни карти, но са и двете на мое име, смятам да ползвам тях. Проблем ли ще е това според вас? Имам и още един въпрос- Може ли двете резервации да са пак на мое име, ако напиша измислено име, няма ли да е проблем, като отида в хотела, да се регистрирам? Може би въпросът ми да е глупав, но защо са ти два акаунта? Връзка към коментар
noname1 Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 Имам и още един въпрос, отворих сайта през компютър, но единствените оферти, които виждам са за Индия. Все още нямам акаунт, мога ли да виждам в такъв случай предложенията и за другите страни? В търсачката са само индийски градове. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 21 minutes ago, noname1 said: Здравейте, ще бъда 4 нощи във Валенсия и сега ще си търся за първи път чрез ММТ стая. Искам да направя два акаунта и да разделя резервациите на 2 по 2. Следователно смятам да си направя 2 акаунта. Имам две кредитни карти, но са и двете на мое име, смятам да ползвам тях. Проблем ли ще е това според вас? Имам и още един въпрос- Може ли двете резервации да са пак на мое име, ако напиша измислено име, няма ли да е проблем, като отида в хотела, да се регистрирам? Няма да имаш проблем, проверено лично преди няколко дни. С една и съща карта направих три резервации през три акаунти на едно устройство, за 4 и 5 резервации ползвах друга карта ,отново с моето име.Явно с една карта има лимит от три плащания за 24 часа без значение от броя на използваните акаунти или устройства. 1 Връзка към коментар
noname1 Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 stanislavpp, много благодаря. Резервациите на едно и също име, нали- тоест човекът, който ще пътува? Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 (редактирано) 10 minutes ago, noname1 said: Имам и още един въпрос, отворих сайта през компютър, но единствените оферти, които виждам са за Индия. Все още нямам акаунт, мога ли да виждам в такъв случай предложенията и за другите страни? В търсачката са само индийски градове. Всички оферти се виждат и без да имаш акаунт/ да се логнеш. За предложения от други страни трябва в полето I want to go да въведеш дестинация (град или област) . П.П.Името на акаунта няма отношение с името на пътника или с името на картата през която се плаща, тоест може да правиш примерно през твоят акаунт резервация на името на други хора и плащането да е през трета карта. Редактирано 3 август, 2017 от stanislavpp Връзка към коментар
noname1 Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 Чудесно, много благодаря отново Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 53 minutes ago, stanislavpp said: Явно с една карта има лимит от три плащания за 24 часа без значение от броя на използваните акаунти или устройства. Преди ден платих успешно 4-ри последователни резервации от един и същ акаунт с една и съща карта. И аз мислех, че няма да стане, но стана. 2 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 3 август, 2017 Сподели Публикувано: 3 август, 2017 (редактирано) Готово. Букнах една двойна стая с баня в центъра на Мадрид през booking след съветите на @chandni и @Звелина В средата на септември ще си чакам 40-те долара... 10х @Звелина 10x @chandni На 2.8.2017 г. в 13:25, Звелина каза: Просто няма. Единствено виж WooTravelling Plaza de Oriente. По-скоро погледни в Букинг с линковете за връщане на 40/80 и 75/225 Е. На 2.8.2017 г. в 16:34, chandni каза: Click Разгледай последните 1-2 страници, защото първите линкове вече не са активни. Ако така я карам и за напред (румбо, tripadvisor.fr->bravofly, transferwise, revolut, diners, MMT и всички останали врътки, научени тук) след 16 години и 8 месеца всички разходи по почивката ни на Малдивите ще бъдат компенсирани. Редактирано 3 август, 2017 от ven62 8 Връзка към коментар
noname1 Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 Доколкото разбирам, няма проблем да се правят по много резервация за един клиент? Все пак от хотела не "бърчат ли нос" ? Чудя се дали е по-добре предварително да се пише на хотела след резервирането, за да им обясня, че съм един човек и бих искала да съм в една стая, или просто да обясня на рецепция? Вие как процедирате, така че да не се налага да сменяте стаите? Не, че и смяната е някакъв проблем. Другия ми въпрос е свързан с 10% отстъпка, които се получава при използване на Pay pal. Еднократно ли се получава тази отстъпка, при първа резервация или при всяка? 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 26 минути , noname1 каза: Другия ми въпрос е свързан с 10% отстъпка, които се получава при използване на Pay pal. Еднократно ли се получава тази отстъпка, при първа резервация или при всяка? При всяка, това е просто сбъркан обменен курс. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 43 минути , noname1 каза: Доколкото разбирам, няма проблем да се правят по много резервация за един клиент? Все пак от хотела не "бърчат ли нос" ? Чудя се дали е по-добре предварително да се пише на хотела след резервирането, за да им обясня, че съм един човек и бих искала да съм в една стая, или просто да обясня на рецепция? Вие как процедирате, така че да не се налага да сменяте стаите? Не, че и смяната е някакъв проблем. Другия ми въпрос е свързан с 10% отстъпка, които се получава при използване на Pay pal. Еднократно ли се получава тази отстъпка, при първа резервация или при всяка? Аз го казвам при пристигането си на рецепцията. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 16 часа, Georgi_G каза: Аз да си попитам. Миналата седмица резервирах за Братислава с безплатна отмяна. Въпреки това, ММТ си изтеглиха сумата и ми изпратиха ваучер. Предполагам е практика в ММТ, т.е. всичко е платено и ако не променя нещо, си отивам с ваучера в хотела и никой няма да ми се тръшка за плащане? Съответно, ако размисля и отменя резервацията, ще си ми върнат парите автоматично в картата и без разправии? ММТ винаги си взимат парите, освен, ако не си избрал плащане в хотела. Лошото при тях е, че при отказ, дори да е с безплатна отмяна се губят пари от курсовете купува и продава, като това при мен достигна 12% от общата сума. Друг вариант за намаляване на тази загуба е плащане с пейпал. 1 Връзка към коментар
noname1 Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 Dani Magelan, в отделни стаи ли те настаняват или в една? Оshko, знаеш ли дали може с един Paypal акаунт и една кредитна карта в него дали има ограничение в боря на резервациите? Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 (редактирано) преди 43 минути , noname1 каза: Оshko, знаеш ли дали може с един Paypal акаунт и една кредитна карта в него дали има ограничение в боря на резервациите? Aз лично не съм пробвал, понеже правя сравнително малко резервации и не достигам до ограничението. Но, според това, което съм чел в темата, останах с впечатлението, че през PayPal няма ограничение. Редактирано 4 август, 2017 от Oshko Връзка към коментар
noname1 Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 Благодаря за отговорите Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 1 час, noname1 каза: Dani Magelan, в отделни стаи ли те настаняват или в една? Не са ми сменяли стаята. Само беше деактивиран електронния ключ в края на първата резервация и го активираха отново за втората. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 3 часа, Alexander каза: Лошото при тях е, че при отказ, дори да е с безплатна отмяна се губят пари от курсовете купува и продава, като това при мен достигна 12% от общата сума. Друг вариант за намаляване на тази загуба е плащане с пейпал. Налага ми се да отменя резервация.Платила съм през Пей Пал в британски паунд.Картата ми е дебитна от Уникредит, има такса за рифънд, май.Как да минимизирам загубите от курса?Имам спомен,че четох за отметки по чий курс да стане превалутирането,не го намирам обаче. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 Не знам колко ще загубиш, нито как може да намалиш загубите. В твоя случай, освен таксата за рифънд, може да имаш и някаква загуба от курса рупия-паунд, но предполагам няма да е толкова голяма, както при директно плащане с карта, както бях аз. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 3 часа, Мари Николова каза: Как да минимизирам загубите от курса?Имам спомен,че четох за отметки по чий курс да стане превалутирането,не го намирам обаче. Не можеш да направиш абсолютно нищо... Ако изобщо резервацията ти позволява анулация (повечето в ММТ са без), ще ти рефънднат парите на Paypal акаунта, с който си платила, а те от своя страна ще ги върнат в картата, от която си платила. Опциите за превалутиране по чий курс да стават са само в момента на плащането. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 Пиша си с California Champs Elysees и казват, че нямат резервация с такъв номер и имена.... Връзка към коментар
oli_mali Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 5 минути , bad kid каза: Пиша си с California Champs Elysees и казват, че нямат резервация с такъв номер и имена.... E ти раздухай още малко и каква цена си платил ако искаш. Имаш 2 месеца до резервацията, не е нужно от сега да се впрягаш. Ние заминаваме другата седмица и ще ти кажа дали всичко е наред. Най-много да отменят резервациите като се усетят, че е гнила работата... Всъщност на някой случвало ли му се е да няма действително запазена стая след резервация през ММТ (на мен никога досега)? Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 Ами чакам Но е странно, при положение, че е платено, хотелът да няма информация... Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 (редактирано) преди 1 час, bad kid каза: Пиша си с California Champs Elysees и казват, че нямат резервация с такъв номер и имена.... Много често когато настаняването е за след месец-два резервацията се появява в системата на хотела поне седмица след плащането в ММТ. Категорично нямаш място за притеснение. преди 1 час, oli_mali каза: Всъщност на някой случвало ли му се е да няма действително запазена стая след резервация през ММТ (на мен никога досега)? На базата на доста над 100 резервации в ММТ за хотели в близо 50 държави - никога не съм имал какъвто и да е проблем. Включително миналата година спах в 4-звезден хотел в Камбоджа за по $8 на вечер (при нормална цена $80-$100), което беше очевидна грешка - от хотела обаче гък не казаха и ме настаниха с усмивка. ММТ са железни, а дори и евентуално да има проблем съпорта им е супер ефективен. Редактирано 4 август, 2017 от Георги Матеев 12 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 (редактирано) преди 19 минути , bad kid каза: Пиша си с California Champs Elysees и казват, че нямат резервация с такъв номер и имена.... Не се притеснявай! Хотелите не виждат нашите имена, а това на агенцията - Expedia бяха едните, другите не се сещам. Виж си на ваучера отзад. В Аруша търсихме резервацията с мениджъра на хотела около 20 минути в един халваджийски тефтер - няма и няма нашите имена. Накрая се сетих, че и Матеев беше споменал такова нещо... Показах името на агенцията и намериха резервацията. Редактирано 4 август, 2017 от chandni 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 4 август, 2017 Сподели Публикувано: 4 август, 2017 преди 7 минути , oli_mali каза: E ти раздухай още малко и каква цена си платил ако искаш. Имаш 2 месеца до резервацията, не е нужно от сега да се впрягаш. Ние заминаваме другата седмица и ще ти кажа дали всичко е наред. Най-много да отменят резервациите като се усетят, че е гнила работата... Всъщност на някой случвало ли му се е да няма действително запазена стая след резервация през ММТ (на мен никога досега)? Аз преди време бях резервирала хотел в София за2 втзрастни и 1 дете и звъннах на следващия ден да попитам какво ще е доплащането ако вземем и другото дете.Тогава ми отговориха,че при тях такава резервация няма,но ме посъветваха да изчакам няколко дни и пак да проверя.Може би трябва да минат ден-два. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега