Mistela Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 Току що получих email че резервациите ми за хотел Калифорния Париж не са потвърдени. Има ли и други на това дередже и как постъпихте? Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 За кои дати са резервациите ти, моите са за октомври и още не са отменени. Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 преди 13 минути , Marisha каза: За кои дати са резервациите ти, моите са за октомври и още не са отменени. 17-19.10. Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 23 август, 2017 Сподели Публикувано: 23 август, 2017 Моите са 15-17.10 Връзка към коментар
nino Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 (редактирано) Някой звънял ли е на съпорта им на така наречения безплатен телефон ? Наистина ли е безплатен ? Имам такъв проблем - мога да резервирам хотел през мобилното - има свободни стаи. Когато пробвам през десктопа, за да ползвам опцията с Пейпал и натисна BOOK NOW става червено и толкова, не продължава нататък. От вчера е така, дали е някакъв бъг или просто през десктопа няма да може да се резервира? Писах на съпорта , но ще отговорят до 72 часа. Редактирано 24 август, 2017 от nino Връзка към коментар
Olia Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 35 минути , nino каза: Някой звънял ли е на съпорта им на така наречения безплатен телефон ? Наистина ли е безплатен ? Имам такъв проблем - мога да резервирам хотел през мобилното - има свободни стаи. Когато пробвам през десктопа, за да ползвам опцията с Пейпал и натисна BOOK NOW става червено и толкова, не продължава нататък. От вчера е така, дали е някакъв бъг или просто през десктопа няма да може да се резервира? Писах на съпорта , но ще отговорят до 72 часа. На мен ми се получаваше по същият начин през firefox, странното е, че през други два браузъра беше ок, но цената беше по-висока с около 1000 рупии. В крайна сметка букнах с по -високата цена, така и не зацепи през firefox. Връзка към коментар
Sisi11 Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 Гледах някъде по-назад в темата, че на хотелите показвате първата страница на резервацията, за да не вижда колко сте платили. Но като ги принтирам, сметките с цената започват от края на първата страница. Нещо бъркам ли? И другото, когато тръгнах да резервирам избраната стая за н брой нощувки, ми изписа sold out, след това пробвах с една по-малко - стана, и после отделно още една нощувка - пак стана. Възможно ли е от хотела да ми кажат, че тази стая която съм резервирала не е свободна? Връзка към коментар
funny Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 3 минути , Sisi11 каза: Гледах някъде по-назад в темата, че на хотелите показвате първата страница на резервацията, за да не вижда колко сте платили. Но като ги принтирам, сметките с цената започват от края на първата страница. Нещо бъркам ли? И при мен излиза така и за това аз свалям потвърждението през мобилната версия директно в Wallet-a на телефона и показвам резервацията през пасбук-а ( с iPhone съм) и там няма сума Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 До момента в 4 различни хотела, не са ми искали да показвам нищо, само си казвам името. Връзка към коментар
funny Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 При мен до момента така се случваше че всички резервации които съм правила през ММТ са за други хора и те няма как да си кажат името , че резервацията е на мое, та за това трябваше да показват Връзка към коментар
chandni Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 34 минути , funny каза: При мен до момента така се случваше че всички резервации които съм правила през ММТ са за други хора и те няма как да си кажат името , че резервацията е на мое, та за това трябваше да показват Аз съм правила резервация за други хора и дори не се наложи да показват ваучера. В ММТ има поле, в което да попълниш името на госта и не е задължително да е твоето. 2 Връзка към коментар
dealni Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 Като пълен лаик по тази тема, моля някой с две думи да ми отговори на някои въпроси, гледам че темата от години си се появява периодично, явно има мотив. 1. Екзистенциалния въпрос, който не ми стана ясен четейки темата - регистрация чрез мобилно приложение или директно в сайта? Тези кодове за отстъпки и за двете версии ли са валидни? 2. Този уолет доколкото разбирам се активира само с валиден индийски номер, виждам , че доста от вас чакат някакви кешбеци, от къде тогава сте намерили тези индийски номера, за да получавате кешбек ? 3. Дадена отстъпка чрез кодове може да я ползваш повече от веднъж, разделяйки резервацията на отделни единични нощувки, така ли е? Благодаря предварително за разясненията, може би и на други "закъснели" като мен ще са полезни Връзка към коментар
funny Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 32 минути , chandni каза: В ММТ има поле, в което да попълниш името на госта и не е задължително да е твоето. Много мерси за това инфо. Не съм обръщала внимание на това поле 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 28 минути , dealni каза: Като пълен лаик по тази тема, моля някой с две думи да ми отговори на някои въпроси, гледам че темата от години си се появява периодично, явно има мотив. 1. Екзистенциалния въпрос, който не ми стана ясен четейки темата - регистрация чрез мобилно приложение или директно в сайта? Тези кодове за отстъпки и за двете версии ли са валидни? 2. Този уолет доколкото разбирам се активира само с валиден индийски номер, виждам , че доста от вас чакат някакви кешбеци, от къде тогава сте намерили тези индийски номера, за да получавате кешбек ? 3. Дадена отстъпка чрез кодове може да я ползваш повече от веднъж, разделяйки резервацията на отделни единични нощувки, така ли е? Благодаря предварително за разясненията, може би и на други "закъснели" като мен ще са полезни Ще се пробвам да отговоря: 1. Можеш да се регистрираш където искаш, пишеш си твоя номер с 9 отпред. На приложението се получават понякога различни отстъпки. Но пък на десктоп версията можеш да платиш през Paypal в британски паундове, което води до още 10-на% по-ниска цена - такова им е превалутирането. 2.Уолета се пълни, ако дадеш ревю / пращат ти мейл/ Кешбек се чак, ако си резервирал с код, при който е описано, че ще получиш х сума като кешбек. 3. Винаги се пробва как ще излезе най-ниска цената. Обикновено всеки код е валиден по веднъж на профил. Правят се допълнителни профили или ползваш друг код за другата резервация. 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 Моят казус за липсващ 2000 Rs кешбек от BOOKNEW се сдоби с неочаквано решение. Един ден след като отворих наново жалбата към съпорта, 20 паунда изведнъж се появиха в пейпала, с който беше платено + 3 писма с извинения и потвърден рефънд ... 4 1 9 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 И аз получих мейл за отмяна на Калифорния Шанз Елизе, да видим какво ще предложат. Връзка към коментар
Boo Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 17 часа, Mistela каза: Току що получих email че резервациите ми за хотел Калифорния Париж не са потвърдени. Има ли и други на това дередже и как постъпихте? Моята резервация за този хотел е 24-28 октомври. Все още нямам нищо в пощата. АЗ, честно само заради хотела реших да отида до Париж. Сега се чудя ако я анулират дали изобщо да тръгвам... Проблемът е, че вече си купих билет за отиване. Връщането още не е купено. Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 @oli_mali ако може да се включи с инфо? Аз се надявам да предложат алтернатива. Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 И моята резервация е отменена преди малко, и аз имам билети вече Връзка към коментар
Boo Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 Току що получих писмото за анулиране на резервацията. Връзка към коментар
oli_mali Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 3 часа, bad kid каза: @oli_mali ако може да се включи с инфо? Аз се надявам да предложат алтернатива. Включвам се веднага. На мен ми канселираха резервацията от ММТ като само по емайл съм кореспондирал, за един ден и около десетина мейла свършиха работа. Не можеха да ми предложат алтернативен хотел. потвърдих им те да канселират резервацията, за да може да ми върнат всичките пари, тъй като беше non refundable booking. Отделно ми дадоха и ваучер за 2000 рупии като компенсация. В крайна сметка си букнахме ей това Airbnb студио. Комуникацията с хоста е перфектна, намира се на 2-3мин от Триумфалната арка, на около 20мин пеша от Айфеловата кула, чудесна локация! На нас хоста ни даде допълнително 10% дискаунт заради 8те нощувки, както и нямахме такси за ранно настаняване и освобождаване (тръгнахме в 5:30 сутринта и просто ни казаха да оставим ключа еди къде си). Много сме доволни и препоръчвам. А Париж е уникален винаги, така че тръгвайте смело, независимо че този хотел отпадна. 5 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 Благодаря, да видим, на мен са ми писали . We can also cancel the booking right away at any cancellation fees or we can provide an alternate Hotel. писах, че искам да видя какви са алтернативите, още нямам отговор Връзка към коментар
Olianata Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 (редактирано) Инсталирах си мобилното ,защото предлагат 2000 рупии,а кодовете вече не работят.Сега искат да потвърдят номера с обаждане,аз съм си дала моя номер с 1на цифра накрая. И изобщо някой получил ли е обещаните 2000 за инсталиране на мобилното?Как става? Редактирано 24 август, 2017 от Olianata Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 14 минути , bad kid каза: Благодаря, да видим, на мен са ми писали . We can also cancel the booking right away at any cancellation fees or we can provide an alternate Hotel. писах, че искам да видя какви са алтернативите, още нямам отговор И аз им писах за алтернативен хотел, но нямам отговор. Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 24 август, 2017 Сподели Публикувано: 24 август, 2017 преди 24 минути , Olianata каза: Инсталирах си мобилното ,защото предлагат 2000 рупии,а кодовете вече не работят.Сега искат да потвърдят номера с обаждане,аз съм си дала моя номер с 1на цифра накрая. И изобщо някой получил ли е обещаните 2000 за инсталиране на мобилното?Как става? Това няма как да се случи без реален индийски номер Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега