Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

преди 2 минути , macf1an каза:

Аз хванах последните мигове днес.

Сега има оферта да си канселирате резервациите и ще получите 15 процента повече пари :)

Замислих се... както имам 40+ резервации за 9 месеца напред - може и да изкарам някой лев от кенсъли :lol:

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 35 минути , Георги Матеев каза:

Замислих се... както имам 40+ резервации за 9 месеца напред - може и да изкарам някой лев от кенсъли :lol:

Не знам дали не е момента сега да запазиш тоя хотел за 5 милиона или 5 милиарда беше и да канселираш после :D

тва си е добра печалба :D

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , boogy83 каза:

Не знам дали не е момента сега да запазиш тоя хотел за 5 милиона или 5 милиарда беше и да канселираш после :D

тва си е добра печалба :D

Той хубаво ще го запази ама ще трябва първоначално и да го плати :) 

  • Смея се 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, boogy83 каза:

Не знам дали не е момента сега да запазиш тоя хотел за 5 милиона или 5 милиарда беше и да канселираш после :D

тва си е добра печалба :D

 

преди 7 часа, Алекс каза:

Той хубаво ще го запази ама ще трябва първоначално и да го плати :) 

В чудо ще се видят как да променят условията в последствие.:)

Връзка към коментар

Бях буукнал хотел за 4 нощувки, използвайки БООКТРИП и правейки четири резервации за по 1 нощувка от 4 акаунта. Влизам днес и гледам хоп- кешбека го няма, а по принцип трябваше да е тук 10 дни след чекаута. Някой съвет какво да правя?

Връзка към коментар

Незнам какво да правиш,обаче на мен ми връщат кешбек от другите кодове,но от BOOKTRIP-не.Изглежда откакто спряха кодовете и не връщат кешбека.Може би трябва да им пишеш,ако ти се занимава.

 

Връзка към коментар

Едно бързо въпросче: имам случай, в който един и същ хотел за съответни дати през приложението ми дава свободни стаи и възможност да  финализирам резервацията си, а през декстоп версията ми излизат тези стаи като "sold out". Дали е някакъв бъг и разминаване в двете версии и струва ли си да рискувам, и завърша резервацията през мобилното приложение....някой да го е пробвал и да е нямал в последствие проблем относно потвърждението?

Редактирано от Salvuccio
Връзка към коментар
преди 13 минути , Salvuccio каза:

Едно бързо въпросче: имам случай, в който един и същ хотел за съответни дати през приложението ми дава свободни стаи и възможност да  финализирам резервацията си, а през декстоп версията ми излизат тези стаи като "sold out". Дали е някакъв бъг и разминаване в двете версии и струва ли си да рискувам, и завърша резервацията през мобилното приложение....някой да го е пробвал и да е нямал в последствие проблем относно потвърждението?

И аз гледам един такъв хотел в Милано.И аз се чудя.

Връзка към коментар

Много често дава  такива разминавания.Понякога дава А хотел,че е разпродаден,но ако изчакаш час ,два ти дава възможност да резервираш.Друг път на финалната страница преди плащането чак изписва че няма свободни стаи.

Риска е в това,че ако платиш през пей пал и ти анулират ще върнат 10процента по-малко.Но с Виза няма  такъв проблем.

Ако цената е добра си заслужава да пробваш.По вероятно е да има свободни стаи.

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

А когато имам опция за безплатно анулиране и се възползвам от нея, парите директно по картата регистрирана в ПейПал, с която е платено, ли ги връщат или в самият акаунт?

Връзка към коментар
На 8/31/2017 в 14:55, cybersimo каза:

Аз още се разправям на втора инстанция, все още не са ми върнали кешбека

Преборих се за кешбека на втора инстанция. Върнаха ми ги директно в Пейпал. Това на първия ми акаунт...

Остават още три акаунта, тъй като бях резервирал четири нощувки по една от всеки акаунт :D

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 минути , Мари Николова каза:

В картата.Но през Пей пал винаги връщат около 10 %,а може и 15% ,по-малко.

А в какъв срок ги връщат?

Ако е 10-15 % ще се откажа най-вероятно де.

Връзка към коментар
преди 1 час, cybersimo каза:

Преборих се за кешбека на втора инстанция. Върнаха ми ги директно в Пейпал. Това на първия ми акаунт...

Остават още три акаунта, тъй като бях резервирал четири нощувки по една от всеки акаунт :D

Какво им писа,че и аз ще ги захващам за три резервации?Не искам пари в уолета,че нямам за какво да ги похарча.За нашата конфигурация 2+2 не откривам нищо изгодно в момента.

Връзка към коментар

Имам няколко отменени резервации при тях,платени през Пей пал.Обикновенно връщат 10до 15% по-малко(картата ми има наказателна такса рифънд ).Но последните две нощувки бяха само с 2-3% разлика.Предполагам,че зависи от курса на рупията.

Връщат парите до три работни дни,може и веднага.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, mamaivy каза:

Какво им писа,че и аз ще ги захващам за три резервации?Не искам пари в уолета,че нямам за какво да ги похарча.За нашата конфигурация 2+2 не откривам нищо изгодно в момента.

Писах им "къде ми е кешбека?". Отговориха ми, че според Условията за плащане през Пейпал не се полагал кешбек.

Бях получил имейл с потвърждение, че ще получа кешбек в уолета.

След това на втора инстанция пак същото и приложих снимка от потвърждението. И им казах искам си кешбека в уолета, но ми го върнаха в Пейпал.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , cybersimo каза:

 И им казах искам си кешбека в уолета, но ми го върнаха в Пейпал.

 

Искаш да кажеш,че кешбека са го превели по картата с която си платил през Пей Пал?Еми това е супер,далеч по добрия вариант от портфейла,който може да се ползва само по резервации в ММТ.И аз трябва да се боря за кешбек след известно време,така че всяка информация е полезна:)

Връзка към коментар
преди 5 минути , Мари Николова каза:

Искаш да кажеш,че кешбека са го превели по картата с която си платил през Пей Пал?Еми това е супер,далеч по добрия вариант от портфейла,който може да се ползва само по резервации в ММТ.И аз трябва да се боря за кешбек след известно време,така че всяка информация е полезна:)

Да и аз бях много учуден, че ми го върнаха в Пейпал, въпреки че в условието пишеше в уолета и аз дори исках в уолета (понеже си мислех, че за там ще се съгласят по-лесно).

Кешбека ми беше 988 рупии. По днешен курс е около 11.95 GBP

Върнаха ми 10.18 GBP (предполагам заради дървения курс на Пейпал), които бяха разпределени много странно:

 

9,58 GBP PayPal balance

0,60 GBP MCARD xxxxx

 

Но както и да е. Доволен съм!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 34 минути , cybersimo каза:

Писах им "къде ми е кешбека?". Отговориха ми, че според Условията за плащане през Пейпал не се полагал кешбек.

Бях получил имейл с потвърждение, че ще получа кешбек в уолета.

След това на втора инстанция пак същото и приложих снимка от потвърждението. И им казах искам си кешбека в уолета, но ми го върнаха в Пейпал.

 

Втора инстанция имаш в предвид,че отговори на същия мейл/служител или започна всичко отначало?Благодаря много,че споделяш опита си.

Връзка към коментар
преди 44 минути , mamaivy каза:

Втора инстанция имаш в предвид,че отговори на същия мейл/служител или започна всичко отначало?Благодаря много,че споделяш опита си.

Имам в предвид, че ескалирах случая, след като първия път ми отказаха

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.