Прескочи до съдържание

MakeMyTrip - периодични промоции


Препоръчани мнения

преди 8 минути , koliob каза:

Те хубаво дават бонуси, но междувременно са променили и ограниченията за използването им. В момента не могат да се използват бонуси за плащане на повече от 10% от сумата на хотелска резервация. Определено ограничиха почти всички възможности за съществено намаляване на цената спрямо други сайтове. За мен при настоящите условия няма особен смисъл от ползването на ММТ, освен ако някой не открие съществена ценова грешка за някой хотел.

Абсолютно подкрепям. При планирането на голяма ексурзия в 4 държави и двумесечно търсене на хотели през ммт излезе една голяма загуба на време. От всички места, едва един хотел ми даде няколко долара по-евтина цена с всичките му кодове, уолети, намаления..., сравнена с агода/букинг.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, T.E.Lawrence каза:

Абсолютно подкрепям. При планирането на голяма ексурзия в 4 държави и двумесечно търсене на хотели през ммт излезе една голяма загуба на време. От всички места, едва един хотел ми даде няколко долара по-евтина цена с всичките му кодове, уолети, намаления..., сравнена с агода/букинг.

...потвърждение в полза на booking!

/разлика минимална + 10% още ако мине през wizz/

Screenshot_20171017-141815.png

Screenshot_20171017-141423.png

Редактирано от Drandarski
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Звелина каза:

В момента може да се използва целия бонус, пробвах. 

Kaк го постигаш?

Автоматично ли ти дава целия бонус или от някъде му задаваш?

Аз имам в уолета 1599, но не ми дава да използвам повече от 1000-1200 и ми го задава автоматично.

Има ли от къде да се променя? Някой бутон, който пропускам...

Връзка към коментар

Автоматично, но моят е 850 /750+100 от един отзив/. При предното зареждане в началото пак ми позволяваше изцяло да го похарча допреди няколко дни, както и тук се спомена, когато започна да приспада частично.

Връзка към коментар

Колко ще ти позволи да използваш от портфейла зависи от сумата на резервацията,а и от хотела.Рядко позволява пълно изразходване.Понякога е по_добре да резервираш по една нощувка отколкото няколко на куп.Бонусите могат да се ползват и за полети.

Връзка към коментар

Факт , е че ММТ намалиха офертите, но това беше изключително очаквано. В пиковия момент нямаха алтернатива , а дори не бих казъл че си обяснявах и чисто икономически някои тяхни предложения(от тяхна гледна точка).

Това което искам да докладвам от моя гледна точка е , че последните търсени дестинации бяха Малта и Виена. Без да правя някакви задълбочени търсения за Виена не намерих нищо кой знае какво, но за Малта запазих хотел , чиято цена е без никаква алтернатива в нито един друг сайт.

С едно изречение за мен е абсолютно задължително да се хвърля по едно око на ММТ.

 

Редактирано от Щастливеца
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз получих днес бонус 750, с краен срок ноември 2020 г. Дали не е някакъв бъг. Досега два пъти съм получавал някакви суми, но с много кратък срок за ползване. Даже единия ми изтече докато се усетя.

Връзка към коментар

След като не ми преведоха кешбека от последния хотел им писах, ескалираха ме и днес получавам отказ.

Първо от 2000 рупии, ми пратиха потвърждения за 910, когато го резервирах,  а сега ми казват, че не връщат нищо, ако е платено през пейпал. Аз никъде не съм срещал да е било писано в условията им.

Бях чел, че редовно отказват връщане напоследък, особено, ако е плащано с пейпал.

Вие как процедирате при тези откази?

Dear Customer,
 
Thank you for contacting MakeMyTrip Customer Support with regard to your eligibility for cashback  under promotion <<<BOOKNEW >>>.

We checked our records and we confirm that your booking is not eligible for cashback since <<< you made this payment by use PayPal >>>. We understand this may be disappointing.
 
Moreover : As per the t&c this offer is not valid on paypal Transection
Връзка към коментар
преди 27 минути , Alexander каза:

След като не ми преведоха кешбека от последния хотел им писах, ескалираха ме и днес получавам отказ.

Първо от 2000 рупии, ми пратиха потвърждения за 910, когато го резервирах,  а сега ми казват, че не връщат нищо, ако е платено през пейпал. Аз никъде не съм срещал да е било писано в условията им.

Бях чел, че редовно отказват връщане напоследък, особено, ако е плащано с пейпал.

Вие как процедирате при тези откази?

Dear Customer,
 
Thank you for contacting MakeMyTrip Customer Support with regard to your eligibility for cashback  under promotion <<<BOOKNEW >>>.

We checked our records and we confirm that your booking is not eligible for cashback since <<< you made this payment by use PayPal >>>. We understand this may be disappointing.
 
Moreover : As per the t&c this offer is not valid on paypal Transection

Същият код, плащане през Пейпал, след напомнящ мейл ги върнаха веднага преди 4-5 дни. Продължавай да ги тормозиш.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Alexander каза:

Трябва да чакам 7 дни сега, за да пусна отново жалба..

 

Защо 7 дни?Мина ли на разглеждане до 4 ниво?Тормозиш до край,пишеш как са те подвели с мейл за кешбек,че го няма в условията на купона да е за плащане през пей пал иначе си щял да платиш с карта,че не са коректни и т.н.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 56 минути , Alexander каза:

След като не ми преведоха кешбека от последния хотел им писах, ескалираха ме и днес получавам отказ.

Първо от 2000 рупии, ми пратиха потвърждения за 910, когато го резервирах,  а сега ми казват, че не връщат нищо, ако е платено през пейпал. Аз никъде не съм срещал да е било писано в условията им.

Бях чел, че редовно отказват връщане напоследък, особено, ако е плащано с пейпал.

Вие как процедирате при тези откази?

Dear Customer,
 
Thank you for contacting MakeMyTrip Customer Support with regard to your eligibility for cashback  under promotion <<<BOOKNEW >>>.

We checked our records and we confirm that your booking is not eligible for cashback since <<< you made this payment by use PayPal >>>. We understand this may be disappointing.
 
Moreover : As per the t&c this offer is not valid on paypal Transection

Имах същият отговор от тях още на първо ниво.Отговорих им простичко,че не знам какво имат в предвид,но аз имам мейл,че ще получа кешбек.И завърших,че го очаквам.Приложих снимка на мейла и на следващия ден получих известие от пейпал, че сумата е налична.Приключих си всички кешбеци.

Връзка към коментар
преди 16 минути , Branko каза:

Защо 7 дни?Мина ли на разглеждане до 4 ниво?Тормозиш до край,пишеш как са те подвели с мейл за кешбек,че го няма в условията на купона да е за плащане през пей пал иначе си щял да платиш с карта,че не са коректни и т.н.

Не знам кое ниво е, но май е 2 най-много.

Писали са най-отгоре в отговора това

If this issue is not resolved to your satisfaction, you may reopen it within the next 7 days..

преди 5 минути , mamaivy каза:

Имах същият отговор от тях още на първо ниво.Отговорих им простичко,че не знам какво имат в предвид,но аз имам мейл,че ще получа кешбек.И завърших,че го очаквам.Приложих снимка на мейла и на следващия ден получих известие от пейпал, че сумата е налична.Приключих си всички кешбеци.

Ще им върна мейла сега, макар да пише, че трябва да отворя нов случай, ако не съм доволен.

Връзка към коментар
преди 12 минути , Alexander каза:

Не знам кое ниво е, но май е 2 най-много.

 

Като влезнеш в десктоп версията и отидеш на трипс,под него отстрани в ляво има хелп.Там като цъкнеш ще видиш до кое ниво се е разгледал случая.4 е последното.И естествено ти ще бучиш до него:rtfm::)

Редактирано от Branko
Връзка към коментар

Да дам отчет - след 15 дни най-накрая ми преведоха кешбека и то директно по дебитната ми карта, с която бях платила резервацията през Пейпал. Бях ескалирала до 3 ниво през профила ми, но без никакъв отговор от тях. После им писах на hotelservice@makemytrip.com и на mytriprewards@makemytrip.com и имаше резултат.

Редактирано от ivelina666
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Да напиша и аз как се развиха нещата с индийците и кешбека (или по-точно липсата на такъв) за нощувки, платени през Paypal.

 

1-во ниво съпорт: След няколко имейла как не ме били намерили на телефона и след като им написах, че предпочитам комуникацията да се води писменно, ми написаха, че "координирали този проблем с финансов отдел, да им дам 48 часа... blah-blah-blah". След като повече от 4 дни след това не получих никакъв отговор, ескалирах до 2-ро ниво.

 

2-ро ниво съпорт: С две думи ме отрязаха веднага, че резервации, платени с Paypal, не са eligible за cashback. Попитах ги как така не са, след като никъде в условията на промоцията не е имало такова условие и на всичко отгоре те самите са ми изпратили потвърждение за сумата, която ще получа като кешбек и то СЛЕД като е направено плащането с Paypal. Отговор не последва и ескалирах до 3-то ниво.

 

3-то ниво съпорт: Дори не ме удостоиха с отговор!

4-то ниво съпорт: Виж 3-то ниво съпорт!

 

След като на 2-ро ме отрязаха, а на 3-то и 4-то дори не благоволиха да ми отговорят, тъй като оставаха няколко дни до изтичане на 180-те дни Paypal protection, извадих тежката артилерия и ескалирах до Paypal, обяснявайки, че ми отказват кешбек по резервация, платена с Paypal, защото плащанията с Paypal не били eligible, а в условията на промоцията не е имало изискването да не е с Paypal. Приложих и потвърждението от ММТ, което ми изпратиха след плащането. Вчера изтече срокът, в който ММТ трябваше да отговорят - естествено не отговориха! Преди малко получих имейл от Paypal, case-ът е затворен, тъй като продавачът е направил refund в искания от мен размер. 

 

Изводът - от тук нататък, ако изобщо се хвана пак на индийското хоро - плащане САМО и ЕДИНСТВЕНО през Paypal!

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 7 минути , chandni каза:

 

 

3-то ниво съпорт: Дори не ме удостоиха с отговор!

4-то ниво съпорт: Виж 3-то ниво съпорт!

 

 

И при мен беше по същия начин, така че ескалирането не знам до колко работи...а и оплакването ми стои като Open все още, въпреки че проблемът беше решен преди около месец

 

Връзка към коментар
В момента, bad kid каза:

 

И при мен беше по същия начин, така че ескалирането не знам до колко работи...а и оплакването ми стои като Open все още, въпреки че проблемът беше решен преди около месец

 

И моето стои Open и няма никакво движение. Изобщо не им се чуди. Ако все още не са минали 180 дни от плащането и можеш да отвориш claim в Paypal за това плащане, направо вдигай claim.

Връзка към коментар

А на мен тепърва ми предстои интересна битка.

 

След като два дни преди пътуването установих, че резервираният ми хотел вече не съществува, скоростно трябваше да ми осигурят нов. Щастливата развръзка се случи буквално часове преди заминаването, като за бързо справяне с проблема по-ефикасно беше да им звъня по телефона през Скайп. След като ми бяха засекли новия телефон, комуникацията мина по WhatsApp, инициирано от тяхна страна. Имахме нов, прекрасен хотел, супер доволна съм в това отношение. Нов ваучер за него така и не ми пратиха, в следствие на което имах разни допълнителни разходи, които нямаше как да докажа, че не са включени (както в мейл твърдеше съпорта, но нямащо и никаква сила на рецепция).

 

Имам документи за плащането, надявам се да ми ги възстановят, засега мълчание от ММТ.

 

Нямам възможност да спечеля кешбек от писане на ревю, защото резервацията си остана с името на несъществуващия вече хотел, който е и премахнат от страницата в MMT.

 

Хотелът е платен с PayPal, ще се боря и по тази линия. Предтсои ми доста четене назад в темата.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.