bad kid Публикувано: 23 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 23 октомври, 2017 преди 4 часа, chandni каза: И моето стои Open и няма никакво движение. Изобщо не им се чуди. Ако все още не са минали 180 дни от плащането и можеш да отвориш claim в Paypal за това плащане, направо вдигай claim. Моят случай не е за кешбек, а за прословутия хотел с Париж, за който чаках потвърждение 4 седмици... 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 24 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 24 октомври, 2017 Днес - ден след като получих refund през Paypal, получих и мейл от индийците... Цитат Dear Customer,Kindly accept our sincere apologies for the delay in response, further we would like to inform you that Today, we have initiated your cash back of amount INR 1487 so request to wait for next 3-5 working days.Further, we look forward to serve you better in future.Regards,yugal KishorTeam-Priority Направо съм в шок! Около месец след отварянето на иск в тяхната система и ден, след като ми възстановиха сумата, най-накрая благоволиха да ми отговорят, че и обещават пак да ме refund-ват... Ако ми изплатят refund-а втори път, това ще е направо EPIC! 2 1 2 Връзка към коментар
Nivea Публикувано: 24 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 24 октомври, 2017 А кеш бек за всички хотели ли плащат? Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 Дали дават 25% надолу от Marina Bay Sands? 2 Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 IHPREMIUM - 25% 2 Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 преди 9 минути , Vyara каза: IHPREMIUM - 25% Sorry the E-Coupon you are entering is not applicable for the hotel you have selected Би ли уточнила за какви хотели и периоди става дума? Връзка към коментар
funny Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 преди 10 минути , Боби каза: Sorry the E-Coupon you are entering is not applicable for the hotel you have selected Би ли уточнила за какви хотели и периоди става дума? При опит за резервация на мен ми изписва че сумата трябва да е над 10 000 пари Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 Пробвах с 14000 и пак не става! Случайно попаднах на публикувано мое ревю за хотел, в който бях през юни, обаче 100 рупии нямам... Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 Получих днес отговор на ескалирането до 4 ниво от 25 септември , хахаха Dear Customer,With the reference to your below e-mail, we have tried connecting with you at +9188000000, however couldn't get a response.Hope you got the check in and have completed your trip successfully.Should you need any further assistance, please feel free to write us back.Regards,Yugal KishorTeam-Priorty Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2017 След 5 или 6-ти мейл за оспорване на кешбек при плащане с пейпал, все още съм на първо ниво и днес получих нов отговор, че са ме търсили, но не са успели да се свържат с мен. Смятам да не се занимавам повече, за да не пиша още 15 мейла. Варианта за оспорване директно през пейпал ми се струва по-удачен, но ме е страх да не ми резнат другите резервации с тях. Имам една за април 2018. Връзка към коментар
Ventsi1 Публикувано: 27 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2017 Здравейте,знам че не е по темата,но просто съм нов и не съм запознат все още с нещата.Бих желал да ви помоля за помощ.След като направих регистрация в сайта на Makemytrip,ми търси индийски телефон,а без него не мога да правя абсолютно нищо.Благодаря Връзка към коментар
Dreamm Публикувано: 27 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2017 Натисни Skip и продължи. Връзка към коментар
Ventsi1 Публикувано: 27 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2017 Да като натисна skip и продължа кога избера хотел и искам да наравя резервация без дс въведа валиден телефон не става. Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 27 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2017 (редактирано) преди 8 минути , Ventsi1 каза: Да като натисна skip и продължа кога избера хотел и искам да наравя резервация без дс въведа валиден телефон не става. Пишеш код 91 и още произволни 10 цифри и ще стане. Редактирано 27 октомври, 2017 от Marisha Връзка към коментар
Ventsi1 Публикувано: 27 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2017 Да така става,но след това търси код и докато не го въведа не мога да използвам бонусите Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 27 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2017 преди 6 минути , Ventsi1 каза: Да така става,но след това търси код и докато не го въведа не мога да използвам бонусите За какви бонуси говориш? По принцип бонуси не можем да ползваме, защото никой няма валиден индийски номер. Ползваме кодове и пари от портфейла. Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 28 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2017 Здравейте, преди няколко дни им писах за неполучен кешбек с код БООКТРИП. Днес получавам мейл, че казусаът ми е маркирана resolved обаче кешбек няма нито в портофейла нито в пейпал акаунта. Някакви предложения? Re-open? Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 29 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2017 Не намирам къде бе коментирано за известията от приложението как се спираха,че от мобилната версия няма Връзка към коментар
chandni Публикувано: 30 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 30 октомври, 2017 Индийците са ми заредили 1000 рупии на 27-ми октомври валидни до 11-ти ноември. Огледайте се, може и вие да сте получили. 2 Връзка към коментар
alienad Публикувано: 30 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 30 октомври, 2017 И аз имам 999 INR. Вече за трети път получавам тази сума. Като и изтече срока, след няколко дена зареждат с нова. Връзка към коментар
antea Публикувано: 1 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2017 На 10/29/2017 в 12:16, Ivko каза: Не намирам къде бе коментирано за известията от приложението как се спираха,че от мобилната версия няма аз лично си ги спрях централно през андроидското управление на приложенията - Settings -> Apps -> MakeMyTrip -> Notifications -> Block all 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 1 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2017 Много яки спамъри са, особено с разните реклами за доместик полети и хотели, обаче след всичките пари, които са ми спестили, великодушно им прощавам тия дребни прегрешения. 3 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 3 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 3 ноември, 2017 След избухването на Букинг последните няколко месеца, голямо затишие при индийците. С някакви бонусчета в уолета няма как да са актуални. Дано измислят нещо за да не затихнат като турците. Няма нищо по-добро от конкуренцията. ! Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 3 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 3 ноември, 2017 (редактирано) Всички това чакаме и се ослушваме като гърмени зайци. Редактирано 3 ноември, 2017 от vorbis 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега