Прескочи до съдържание

Вятър в София - проблеми с полетите


Препоръчани мнения

Аз категорично не мога да се съглася, че цялата дандания е за спестяване на пари. Ако игнорираме финансовия аспект, няма вариант, при който пътниците да не се мотат до сутринта, независимо от неразбориите в Пловдив. Кацане на друго, работещо, летище и извозване от там щеше да отнеме същото време, ако не и повече. 

 

Аз въобще не твърдя, че в конкретната ситуация водещ е бил финансовия аспект и говорех повече принципно. Дефакто кацане в Пловдив дори е било най-адекватното решение и реално е най-близкото летище до София.

 

Преди броени дни имах подобна случка - вместо на централното манилско летище Cebu Pacific ме стовариха на другото летище, което е на 100 км. разстояние (горе-долу същото като Пловдив-София). И казаха - сори, не уреждаме никакъв транспорт, оправяйте си се сами с трансфера. Което принципно не е готино, ама като знам, че бях платил 50 лева за билет Дубай-Манила-Дубай някак хич не вървеше да изявявам мега претенции.

 

Та просто ми стана забавно как една камара народ надигна вой против "мизерните Wizz" (те че са мизерни - мизерни са, но в случая нетипично за мен съм склонен да ги оправдая)... и тотално забравят колко евтино са летяли. Така че следващия път ако Wizz кацнат на майната си защото така им е по-евтино - спомнете си цената на билета си.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

 

че виновните следва да бъдат наказани.

 

 

Виновни и наказани в България няма и няма да има.  Всички са невинни. Виновно е времето, че създава хаос. ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Наистина не знам какво очаквате. Получаваш толкова, колкото и плащаш - желязно икономическо правило.

Абсолютно несъгласен! Това може да важи за доматите на пазара, но тук става върос за услуга. Това е като да си поръчаш врата за апартамента - има и от 100 има и от 1000лв. Тея, скъпите са с дрънкулки, финтифлюшки, 7-8 брави, но целта и на двете е да се затварят добре, да пазят, нали така. След като предлагаш услуга, трябва да  вършиш качествено. като не можеш - или видигаш цената да я правиш като хората или у лево. И при самолетите е така - ако искаш семки и бонбонки  в самолета тичаш към БГ АИР и сходните, но всичко останало трябва да е на ниво. Какво като са нискотарифни.

За случая - не виждам проблема толкова в Уиз. Нали не мислите, че ще отидат да кацат някъде, където... не може да се каца. Все едно аз да отида пред магазина в 6, като знам, че карат марулите в 8 и 30.

Връзка към коментар

От два дена новината за кацналите в Пловдив самолети не пада от информационните емисии и непрекъснато се раздухва.

Не съм специалист и ако има извършени нарушения смятам, че виновните следва да бъдат наказани.

От друга страна обаче ми писна от оплакванията. Вярно не съм била в самолета и не съм обективна, ама как пък един не видя положителното в тази ситуация. Няма жертви и всички са добре. Вярно трябвало е да чакат два часа в самолета, вместо да са по домовете си, а това създава неудобство. Да, неудобство е, ама всички са добре, което е важното в случая. Дали е късмет или се дължи на професионализма на екипажите, няма как да знаем и всеки може да го интерпретира както си ще.

Все виждаме наполовина празната чаша.

 

 

 

Виновни и наказани в България няма и няма да има.  Всички са невинни. Виновно е времето. ;)

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

авиокомпанията и пилотът могат ли самосиндикално да решат кога и къде да кацнат? защо си мисля, че не могат ?

 

Могат на теория. На практика после ще трябва да изпишат 3 кофи мастило, ако са кацнали някъде без разрешение. 

 

Губи се важен елемент от цялата последователност и той е, какво се е случило и какви са процедурите между решението да не се каца в София и кацането в Пловдив. Всичко преди да е ясна тази информация са само много груби спекулации, които за съжаление доста объркват всички. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Сега виждам на радар, че тези измислени млади и неопитни екипажи на Уиз, вообще не са направили опити за кацане в София, било то с насрещен или гръбен порив.  :P  Врътнали по едно кръгче над София и хайде към  летището във Филибето, но в извънработно време. :lol:

 

Ами да. Отново опираме до абсолютно същото - получаваш толкова, колкото си платил.

 

Wizz очевидно не могат (или не искат) да си позволят високо-качествен и трениран екипаж.

Връзка към коментар

Абсолютно несъгласен! Това може да важи за доматите на пазара, но тук става върос за услуга. Това е като да си поръчаш врата за апартамента - има и от 100 има и от 1000лв. 

В твоя пример вратите са домати.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз въобще не твърдя, че в конкретната ситуация водещ е бил финансовия аспект и говорех повече принципно. Дефакто кацане в Пловдив дори е било най-адекватното решение и реално е най-близкото летище до София.

 

Преди броени дни имах подобна случка - вместо на централното манилско летище Cebu Pacific ме стовариха на другото летище, което е на 100 км. разстояние (горе-долу същото като Пловдив-София). И казаха - сори, не уреждаме никакъв транспорт, оправяйте си се сами с трансфера. Което принципно не е готино, ама като знам, че бях платил 50 лева за билет Дубай-Манила-Дубай някак хич не вървеше да изявявам мега претенции.

 

Та просто ми стана забавно как една камара народ надигна вой против "мизерните Wizz" (те че са мизерни - мизерни са, но в случая нетипично за мен съм склонен да ги оправдая)... и тотално забравят колко евтино са летяли. Така че следващия път ако Wizz кацнат на майната си защото така им е по-евтино - спомнете си цената на билета си.

 

Т.е. ти говориш на някакво принципно ниво, което няма абсолютно нищо общо с конкретната ситуация и случай? :) Ама накрая пак завършваш със "като кацнат на майната си, че им е по-евтино"...ми паралел няма в случая никакъв. Като не могат да кацнат в София, винаги ще кацнат на майната си, и пътниците винаги ще минат през неудобство, освен ако не ги чакат 100 частни хеликоптера, които да ги закарат директно в блока им. 

 

 

Сега виждам на радар, че тези измислени млади и неопитни екипажи на Уиз, вообще не са направили опити за кацане в София, било то с насрещен или гръбен порив.  :P  Врътнали по едно кръгче над София и хайде към  летището във Филибето, но в извънработно време. :lol:

 

 

Ами да. Отново опираме до абсолютно същото - получаваш толкова, колкото си платил.

 

Wizz очевидно не могат (или не искат) да си позволят високо-качествен и трениран екипаж.

 

 

В авиацията излишни геройства се наказват скъпо и прескъпо. От много гледане на филми тип "Умирай трудно" става така, че хората си мислят, че е много важно да поемаш излишни рискове и да кацнеш на ръба. Във въпросния времеви период има 4 отклонени самолета, какво направиха Луфти, и те ли не могат да си позволят качествени и тренирани екипажи? Има си одобрени процедури на компанията, при еди какъв си вятър не се каца, математическо уравнение е. Явно процедурите на Уиз изискват да не се каца, независимо дали Стивън Сегал и Брус Уилис са в пилотската кабина.  

 

Въобще, теориите в темата ме потрисат жестоко. 

  • Харесвам 15
Връзка към коментар

 

 

Wizz очевидно не могат (или не искат) да си позволят високо-качествен и трениран екипаж

:lol:  :lol:  :lol: 

Подобно разсъждение е несериозно  - спестявам всякакви други квалификации. 

Дори няма да питам " Уволняват ли опитните и тренирани екипажи , за да държат постоянно ниско ниво ?" 

Ще кажа само, че компанията каца и на други летища, освен в София  - как ли го правят там при силен вятър ?

..вероятно - кръгче и хайде обратно към Пловдив , а ?

 

Връзка към коментар

Какви драми,какви сценарии.Сутринта в някакъв сутрешен блок поривиста репортерка търсеше сензация и попита чужденец,мисля че беше от Норвегия за мнението му.Той каза нещо от рода "и друг път ми се е случвало" и продължи.

А нашите съграждани развиваха сценарии,разиграваха се драми.Не знам какво точно е било и се надявам да не съм наранил някой.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Т.е. ти говориш на някакво принципно ниво, което няма абсолютно нищо общо с конкретната ситуация и случай? :) Ама накрая пак завършваш със "като кацнат на майната си, че им е по-евтино"...ми паралел няма в случая никакъв. Като не могат да кацнат в София, винаги ще кацнат на майната си, и пътниците винаги ще минат през неудобство, освен ако не ги чакат 100 частни хеликоптера, които да ги закарат директно в блока им. 

 

В авиацията излишни геройства се наказват скъпо и прескъпо. От много гледане на филми тип "Умирай трудно" става така, че хората си мислят, че е много важно да поемаш излишни рискове и да кацнеш на ръба. Във въпросния времеви период има 4 отклонени самолета, какво направиха Луфти, и те ли не могат да си позволят качествени и тренирани екипажи? Има си одобрени процедури на компанията, при еди какъв си вятър не се каца, математическо уравнение е. Явно процедурите на Уиз изискват да не се каца, независимо дали Стивън Сегал и Брус Уилис са в пилотската кабина.  

 

Въобще, теориите в темата ме потрисат жестоко. 

 

Извъртя думите ми така, че да нямат абсолютно нищо общо с това, което исках да кажа :)

 

Kацал съм 3 пъти на различни летища поради лошо време, като и трите пъти авиокомпаниите (не лоу-кост) уреждаха автобусен транспорт до София. Доколкото разбрах Wizz в случая не са направили нищо подобно. Ето това е разликата и това понякога е допълнителната цена, която плащаш да летиш лоу-кост.

 

:lol:  :lol:  :lol: 

Подобно разсъждение е несериозно  - спестявам всякакви други квалификации. 

 

Ако не стана ясно - въпросното ми изказване беше силно иронично в отговор на мнението на Hollywood.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако летище Пловдив имаше поне още 1-2 редовни полета седмично, нямаше да се налага да пести от заплати. Ама кой е виновен за това? Не е ли регионалната политика в последните 25 години?

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз категорично не мога да се съглася, че цялата дандания е за спестяване на пари. Ако игнорираме финансовия аспект, няма вариант, при който пътниците да не се мотат до сутринта, независимо от неразбориите в Пловдив. Кацане на друго, работещо, летище и извозване от там щеше да отнеме същото време, ако не и повече. 

 

Пак да попитам, връщането обратно в изходна точка, както направиха австрийците със скъпите билети, по-удачно решение за пътниците ли е?

 

 

 

За пореден път, летище Пловдив си е съвсем отделно дружество от летище София. Не са вързани и няма задължение да работи 24/7, ако не му е икономически оправдано. 

 

 

така си е, Пловдив си е отделно дружество... ама собственика му е същия, както и на летище София, т.е. засега държавата... та от това, което съм мяркал "минуса" на Пловдив (и то зорлем докаран) е толкова символичен на фона на всичките други безумни разходи в държавата дето се правят, че ... ама стягаме Пловдив за концесия май; по този параграф няма да се изненадам от решение и София да затваря нощем, пък А/К и пътниците да се спасяват кой както може... и междувременно да се молим (то друго не остава) да не стане нещо по-сериозно с някой самолет...

Връзка към коментар

черна точка за Уиз ако не са предложили извозване на пътниците до София, не мисля, че това че са лоу кост ги освобождава от това задължение

 

в личната ми пътешественическа история, имам полет на Ryan, който не успя да кацне в Севия заради мъгла, и кацнахме в Малага, там почакахме доста за пътека, понеже очевидно не бяхме приоритет на летището, но не повече от час, а като слезнахме ни чакаха автобуси, които ни закараха до Севия

Връзка към коментар

Абсолютно несъгласен! Това може да важи за доматите на пазара, но тук става върос за услуга. Това е като да си поръчаш врата за апартамента - има и от 100 има и от 1000лв. Тея, скъпите са с дрънкулки, финтифлюшки, 7-8 брави, но целта и на двете е да се затварят добре, да пазят, нали така. След като предлагаш услуга, трябва да  вършиш качествено. като не можеш - или видигаш цената да я правиш като хората или у лево. И при самолетите е така - ако искаш семки и бонбонки  в самолета тичаш към БГ АИР и сходните, но всичко останало трябва да е на ниво. Какво като са нискотарифни.

За случая - не виждам проблема толкова в Уиз. Нали не мислите, че ще отидат да кацат някъде, където... не може да се каца. Все едно аз да отида пред магазина в 6, като знам, че карат марулите в 8 и 30.

 

 

Предлагам ти да тестваш някъде врата от 100 и от 1000 лева от гледна точка на сигурност и след това нека пак да говорим :) Има огромна разлика един крадец за 30 секунди или за 30 минути ще я отвори.

 

Преди няколко години си купих катинар за велосипед  ABUS BORDO GRANIT X PLUS 6500 .В началото ми се стори малко излишна инвестиция, но след като крадци разбиха врата на мазето, но не успяха да откраднат велосипедите вързани с този катинар, вече не мислех така  ;) Виждаха се следи как са се опитвали да срежат катинара с ножица за арматурно желязо, но не са упяли  ;) За мен в този случай високото качество е супер важно, но ако живеех на място, където няма професионални крадци, вероятно и най-евтиният катинар щеше да ми свърши работа.

 

Ако Уиз ер са спазили законодателството и правилата от там нататък могат да правят каквито си искат компромиси с качеството на услугата за да намалят цената, а пътниците са тези които ще решат ок ли са с тази комбина на цена/качество. Аз лично предпочитам да пътувам евтино, но от време на време да трябва да чакам, няколко часа от колкото всичко да е като мед и масло, но много по скъпо.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Извъртя думите ми така, че да нямат абсолютно нищо общо с това, което исках да кажа :)

 

Kацал съм 3 пъти на различни летища поради лошо време, като и трите пъти авиокомпаниите (не лоу-кост) уреждаха автобусен транспорт до София. Доколкото разбрах Wizz в случая не са направили нищо подобно. Ето това е разликата и това понякога е допълнителната цена, която плащаш да летиш лоу-кост.

 

 

Ако не стана ясно - въпросното ми изказване беше силно иронично в отговор на мнението на Hollywood.

 

В първото ти мнение по случая нямаше никакъв коментар за автобусите, коментираше се само кацането на майната си за да се спестят пари. Но нека изчакаме и Desi75, и Фичо, и a6olq да си кажат дали биха предпочели да кацнат в Солун и да ги придвижват от там, пък макар и автобусите да ги чакат на слизане от самолета. До колкото знам сутринта са били в София, и не знам някой друг вариант при така стеклите се обстоятелства, колкото и скъпо да струва, който да ги придвижи по-бързо. 

 

така си е, Пловдив си е отделно дружество... ама собственика му е същия, както и на летище София, т.е. засега държавата... та от това, което съм мяркал "минуса" на Пловдив (и то зорлем докаран) е толкова символичен на фона на всичките други безумни разходи в държавата дето се правят, че ... ама стягаме Пловдив за концесия май; по този параграф няма да се изненадам от решение и София да затваря нощем, пък А/К и пътниците да се спасяват кой както може... и междувременно да се молим (то друго не остава) да не стане нещо по-сериозно с някой самолет...

 

Ами според мен не е удачно да се плаща на персонал денонощно, който я се ползва, я не три пъти в годината. При това липсата да не затруднява безопасността, а има само евентуално забавяне на пътници. Ако се случваше всяка седмица, иди дойди, но за епизодичен случай определено смятам, че е по-удачно да се създаде неудобство на 350 човека за няколко часа, от колкото да има постоянно скъпо платен персонал без работа. И пак, ще ми се да разбера цялата история и се чудя дали щеше да го има тоя шум, ако пътниците бяха кацнали в Букурещ и бяха извозвани от там без забавяне, въпреки че щяха да стигнат по-късно в София. 

 

Конспиративните теории не ми се коментират.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

Предлагам ти да тестваш някъде врата от 100 и от 1000 лева от гледна точка на сигурност и след това нека пак да говорим :) Има огромна разлика един крадец за 30 секунди или за 30 минути ще я отвори.

 

Ето тук е проблема - разсъжаваме, че евтиното винаги трябва да е по-лошо. Не е така, по-скоро не трябва да е така. Ако търговеца е съвестен, спазват се законите, нормативите, разликата трябва да е само в външния вид например /боята, декорацията, бравите/. Останалото трябва да е ОК. Да не влизаме в излишен спам, темата е дълга...

 

Ако Уиз ер са спазили законодателството и правилата от там нататък могат да правят каквито си искат компромиси с качеството на услугата за да намалят цената, а пътниците са тези които ще решат ок ли са с тази комбина на цена/качество. Аз лично предпочитам да пътувам евтино, но от време на време да трябва да чакам, няколко часа от колкото всичко да е като мед и масло, но много по скъпо.

Подкрепям изцяло! Всяка компания си е написала условията за летене. Четеш и купуваш, ако те устройва. И някак все повече излиза наяве факта, че РВД-то май се е поизложило... Да видим.

 

Положителното е, че всичко е приключило благополучно. И че най-после ще се вдигне малко шум около летище Пловдив и кой / или защо / го докара до това състояние.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Странно. Останал съм с впечатление, че има някаква регулация по тази тема. Така, както навремето бяха направили две самолетни писти на автомагистрала "Тракия", които бяха обявили за задължителни по стандарт. В интерес на истината на нито една магистрала в цяла Европа не съм виждал подобни участъци...

 

За регулация не мога да кажа, но виж това: https://en.wikipedia.org/wiki/Highway_strip

Те военните с техните претенции... :P По пешеходния мост в Пловдив може да минава танк, пожарна ;)

 

Все виждаме наполовина празната чаша.

 

Доливай!

 

За пореден път, летище Пловдив си е съвсем отделно дружество от летище София. Не са вързани и няма задължение да работи 24/7, ако не му е икономически оправдано. 

 

Там е работата - никой не пита защо не му е икономически оправдано. Защо стана така, че след като построиха нов терминал, летището на практика беше затворено?

 

:lol:  :lol:  :lol: 

Подобно разсъждение е несериозно  - спестявам всякакви други квалификации. 

Дори няма да питам " Уволняват ли опитните и тренирани екипажи , за да държат постоянно ниско ниво ?" 

Ще кажа само, че компанията каца и на други летища, освен в София  - как ли го правят там при силен вятър ?

..вероятно - кръгче и хайде обратно към Пловдив , а ?

 

 

Според мен екипажът се е справил чудесно - кацането е успешно, няма жертви, ранени и щети. Ако "Wizz" имат проблем, той е с офис-планктона.

 

Какви драми,какви сценарии.Сутринта в някакъв сутрешен блок поривиста репортерка търсеше сензация и попита чужденец,мисля че беше от Норвегия за мнението му.Той каза нещо от рода "и друг път ми се е случвало" и продължи.

 

Той е имал предвид човекът, че са го давали по телевизията, та не му се говорят глупости. А останалите явно сефте са се видели пред работещи камери и... сещаш се.

 

Kацал съм 3 пъти на различни летища поради лошо време, като и трите пъти авиокомпаниите (не лоу-кост) уреждаха автобусен транспорт до София. Доколкото разбрах Wizz в случая не са направили нищо подобно. Ето това е разликата и това понякога е допълнителната цена, която плащаш да летиш лоу-кост.

 

Ти очакваш нискотарифна компания да организира транспорт от летище, до което десетки години не пътува никакъв градски автобус?! Шегуваш се! :) Плюс това тук като че ли повече става дума за липсата на летищен персонал, не за транспорт до София. Все пак едното е само пожелателно, а другото - задължително. И, разбира се, you get what you pay for. Но граничният контрол според мен не е в обхвата на тази фраза.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Болшинството мнения са се вторачили в удобство,адекватна услуга или работното време на летището.Забравяте,че първото задължение в авиацията е безопасност на полетите.От гледна точка на това,кацането на затворено летище е нарушение.Недай си Боже се случи инцидент и няма пожарни коли или мед.помощ на заден план е колко киснали пътниците в кацнал самолет или как били извозени до София...или що летището работило така.Та първо трябва да се изясни редно ли е така да се прави,кой го допуска и кой го контролира,защото ако се подмине случая и се случи един ден нещо фатално,разходите и сметките по обслужването вече са безмисленни.Всяка Ак е отговорна за безопасността,няма значение ниско тарифна ли е или не.Първо е това...после каприза на пътника,дали иска да пътува по дълго с автобус или да чака 2 часа в самолета,щото пък други предпочитат да кацнат живи и здрави а не с риск,ако ще и на 100 км да са от София.Това Не може да не го знаят и РВД то,не може да не е ясно и на пилота.В случая Уиз е помислила за разходите си а не за безопасността,пък сле това идва извозването и стълбата на самолета или наземно обслужване.А летището няма вина,че някой си решил така да реагира без да ги уведоми,вече е друг въпрос дали е уточнено в такива ситуации дали е било правилно решението да има затворени часове,защото се вижда,че пак от сметки се получават такива нелепи ситуации с рискове и нарушения.Ако няма кой да им стъпи на врата на всички виновни в ситуациите,те ще си правят сметките и няма да им пука щом "става така".Един път ще се случи и ще е късно.Затова ако пътувате с такива АК отчитайте факта ,че пренебрегват по важните неща в един полет за сметка на сметките си.Вие си преценяйте кое е по важно,щото не става въпрос за домати,марули или входни врати.

Връзка към коментар

Ето тук е проблема - разсъжаваме, че евтиното винаги трябва да е по-лошо. Не е така, по-скоро не трябва да е така. Ако търговеца е съвестен, спазват се законите, нормативите, разликата трябва да е само в външния вид например /боята, декорацията, бравите/. Останалото трябва да е ОК. Да не влизаме в излишен спам, темата е дълга...

 

 

Все пак всяка врата трябва да си има брава с ключалка, нали? В случая летището, което много прилича на врата към държавата, е било с неработеща ключалка (граничен контрол).

Връзка към коментар

Ето тук е проблема - разсъжаваме, че евтиното винаги трябва да е по-лошо. Не е така, по-скоро не трябва да е така. Ако търговеца е съвестен, спазват се законите, нормативите, разликата трябва да е само в външния вид например /боята, декорацията, бравите/. Останалото трябва да е ОК. Да не влизаме в излишен спам, темата е дълга...

 

Не си прав, защото нормативните актове и законите обикновенно регулират само най-важните неща. Напълно законно е да се продава една слаба пластмасова лъжица за ядене и една лъжица от високо качествена стомана. Съгласи се, че разликата между тези лъжици е не само в декорацията!

Връзка към коментар

Болшинството мнения са се вторачили в удобство,адекватна услуга или работното време на летището.Забравяте,че първото задължение в авиацията е безопасност на полетите.От гледна точка на това,кацането на затворено летище е нарушение.Недай си Боже се случи инцидент и няма пожарни коли или мед.помощ на заден план е колко киснали пътниците в кацнал самолет или как били извозени до София...или що летището работило така.Та първо трябва да се изясни редно ли е така да се прави,кой го допуска и кой го контролира,защото ако се подмине случая и се случи един ден нещо фатално,разходите и сметките по обслужването вече са безмисленни.Всяка Ак е отговорна за безопасността,няма значение ниско тарифна ли е или не.Първо е това...после каприза на пътника,дали иска да пътува по дълго с автобус или да чака 2 часа в самолета,щото пък други предпочитат да кацнат живи и здрави а не с риск,ако ще и на 100 км да са от София.Това Не може да не го знаят и РВД то,не може да не е ясно и на пилота.В случая Уиз е помислила за разходите си а не за безопасността,пък сле това идва извозването и стълбата на самолета или наземно обслужване.А летището няма вина,че някой си решил така да реагира без да ги уведоми,вече е друг въпрос дали е уточнено в такива ситуации дали е било правилно решението да има затворени часове,защото се вижда,че пак от сметки се получават такива нелепи ситуации с рискове и нарушения.Ако няма кой да им стъпи на врата на всички виновни в ситуациите,те ще си правят сметките и няма да им пука щом "става така".Един път ще се случи и ще е късно.Затова ако пътувате с такива АК отчитайте факта ,че пренебрегват по важните неща в един полет за сметка на сметките си.Вие си преценяйте кое е по важно,щото не става въпрос за домати,марули или входни врати.

 

Нямаме като цяло точна информация дали е пренебрегнато изискване за безопасност, от там и твоите изводи в тази посока не са базирани на нищо конкретно. Не се знае дали е нямало пожарни, линейки и т.н., знаем само че летището се води затворено и, че не е имало митничари и обслужващ персонал, което само по себе си не е критично за безопасността, ако кулата, пистата и структурата около тях работят нормално. Ще съм доволен, ако някой извади отнякъде по-конкретна информация в тази част, но като цяло липсва. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.