e_krivuleva Публикувано: 1 декември, 2015 Сподели Публикувано: 1 декември, 2015 При чек-ин София-Валенсия получавам следното съобщение На това летище не е възможна онлайн регистрация На това летище не е възможна онлайн регистрация Важно:Можете да регистрирате само пътници с предоставена пълна информация. Моля, забележете, че ние не събираме допълнителни данни за пътника при пътувания в Шенгенската зона. Дали в момента има проблем с чек-ин или проблемът е при мен Връзка към коментар
мая Публикувано: 2 декември, 2015 Сподели Публикувано: 2 декември, 2015 И аз днес получавам същото съобщение. Дано е бъг в сайта и да го оправят... 1 Връзка към коментар
Meidj Публикувано: 2 декември, 2015 Сподели Публикувано: 2 декември, 2015 Много бъгове им се събраха на тия прошляци нещо!!! 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 2 декември, 2015 Сподели Публикувано: 2 декември, 2015 Ами аз бих пробвал по-късно, с надеждата да го оправят. Или да питам по телефона. В краен случай на летището с една разпечатка за доказателство, че не им работи чекина... 1 Връзка към коментар
мая Публикувано: 3 декември, 2015 Сподели Публикувано: 3 декември, 2015 Днес продължава да излиза същото съобщение. Ще направя принт скрийн с грешката за всеки случай, но много ме съмнява че няма да ми поискат пари за чек ин на летище въпреки че проблема е в тях... 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 3 декември, 2015 Сподели Публикувано: 3 декември, 2015 Подобна ситуация имах,когато въвеждаха он лайн чек ин,преди години.Не можах да чекирам семейството ми.Звънях им на телефона,писах им писма,отговора беше да изчакам и да пробвам пак.На летището ,разбира се,си платихме таксата за чекиране.Но след това от Уиз се свързаха с мен, проверката им установила бъг на сайта и ми върнаха парите за чек ин. Най-добре попълни формата им за жалби от сайта,възможно най-бързо, за да имаш доказателство за проблема черно на бяло. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 3 декември, 2015 Сподели Публикувано: 3 декември, 2015 сайтът е бъгнат, да добре че се чекирах преди няколко дни ето какъв мейл получих преди малко Здравейте,Заминаването на вашия полет бързо наближава, затова, моля, вижте по-долу някои полезни информации, както и напомняне за всички дати и часове на вашия полет. <-- Your Flight Details --> така е на няколко места с непопълнени полета Връзка към коментар
мая Публикувано: 7 декември, 2015 Сподели Публикувано: 7 декември, 2015 Ако някой скоро ще пътува - Онлайн чек ин-а от сайта все още не работи, но от апликейшъна им може да се чекират пътниците. След това с рефреш на сайт-а се появява и безценния PDF 3 Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 7 декември, 2015 Сподели Публикувано: 7 декември, 2015 (редактирано) Днес около 9:30 успях да се регистрирам без проблем за два полета, но това пък не пречи да се е счупил пак. А това с "рефреш " наистина го ползвах, но се наложи по време на извършване на самата рзервация.пп.професионалното ми мнение е, че кукитата които праща сървъра експайърват твърде бързо и това налага опресняването. Редактирано 7 декември, 2015 от bat.galin Връзка към коментар
kakadu Публикувано: 7 декември, 2015 Сподели Публикувано: 7 декември, 2015 пп.професионалното ми мнение е, че кукитата които праща сървъра експайърват твърде бързо и това налага опресняването. И-и, баси. Шах и мат! За олд скуул фирм потребителите няма ли по-нормално обяснение. Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 7 декември, 2015 Сподели Публикувано: 7 декември, 2015 Проблемът е в сървъра , според мен, а обяснението е, че той счита дадена конекция за активна прекалено късо време.По този начин се отрязват не само неактивни, но и все още активни конекции - активните трябва да направят рефреш, което при правилна конфигурация не би следвало да се прави. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 7 декември, 2015 Сподели Публикувано: 7 декември, 2015 Т.е. пробвайте да сте много бързи с чекирането да видим дали ще стане. Номера на паспорта подготвен за копи/пейст, датите запомнени и така Връзка към коментар
мая Публикувано: 8 декември, 2015 Сподели Публикувано: 8 декември, 2015 Ами при мен определено проблема не беше в кукитата - изобщо нямах опция за въвеждане на данните, директно ми излизаше надпис че за това летище не е възможен онлайн чек ин. Но през мобилната им апликация този проблем го нямаше, така че там си въведох данните. След това те се виждаха вече и на сайта и можеха да се принтират Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 8 декември, 2015 Сподели Публикувано: 8 декември, 2015 Добре де, не е ли възможно щом не може онлайн, да стане на гише. В Скопие за първи път ми се случи така и си ни издадоха бордни карти без такса. Имаше същото съобщения, че за това летище не може онлайн. Ама пък за София е ясно, че може. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега