Прескочи до съдържание

Какво стана с полетите до Франция?


Препоръчани мнения

От година-два гледам полетите от София до Ница и Лион, а също и Марсилия. Пътувам по тези маршрути от 8 години, по няколко пъти годишно. Преди имаше удобни и евтини полети с прекачвания в Прага, Цюрих, Мюнхен, Виена, Франкфурт, Рим. Повече от 200-210 евро за двупосочен не бях плащал.

От 2 години наблюдавам ужасна промяна както в цените, така и в графиците на полетите. Освен с Air Berlin, всички авиокомпании летящи до Ница имат стопоувър ЦЯЛА НОЩ в Истанбул или Виена. Полетите с нормален стопоувър от няколко часа и през деня са 300-400-500 евро отиване и връщане според датите!  

Интересува ме някой има ли идея на какво се дължи тази промяна, както в часово така и в ценово отношение, от София? Започвам да си мисля, че Ер Франс да са лобирали да са неудобни полетите, за да си продават скъпите билети. Много неудобна работа, добре че Уиз летят до Женева вече, от там ще има лашкане по влакове явно. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз отдавна не съм ги гледал , но лятото си имаше Ер Франс на малко над 200 евро с няколко часа в Париж и кацане в Ница около полунощ.

Изненадвам се от това , което пишеш щото оттогава не съм търсил.

Връзка към коментар

Мисля, че е пряко свързано с оттеглянето на Air France извън летния сезон. Така до Франция остават само полетите на България Ер, които имат някъв кодшеър с AF, но вероятно целят за него повече презокеански пътници и респективно цените са вътрешно френски полети не са ок. А пък другите компании, едва ли София - Ница им е приоритетен трафик за да се борят за него с цени.  Предишните години, когато са били около 200€ билетите с AF ли си летял?

 

Само спекулирам и допускам между другото :)

Връзка към коментар

Малко странно звучи това, но вероятно знаеш по-добре - летището на Лион предлага добра свързаност, чак се изненадах.
Приципно трасето Север <-> Юг  привлича повече пътници,  отколкото това Изток <-> Запад.
Нормално е авиокомпаниите да следват клиентите си.
Има полет от Лион (с трансавиа)  с прекачване в Атина (на много удобна транспортна регионална авиокомпания) до София.
Отделно  - Марсилия
(с волотеа)- Неапол (с уиз)- София.
Или пък от април :  Нант (с волотеа) - Пиза (раян) - София.
 

Връзка към коментар

Благодаря ви за мненията, и аз си мисля, че АФ се е отдръпнала. Въпреки че като има по-малко търсене, не е ли логично да намалят цените? Явно не сме учили една и съща икономика с авиокомпаниите. Летял съм във всички сезони, и с АФ, и с ЛХ, и с чехите преди, и с австрийците, и с швейцарците и с Ал Италия... Сега йок, и само овърнайт спопоувъри,

Търся за сестра ми София-Лион двупосочен януари-юни, но май ще взема Уиз до Женева плюс влак, Нискотарифните не ме устройват за смяна, понеже ще има багаж. 

Редактирано от Kaloyan89
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това намерих като удачно предложение, но според мен се искат по-серопзни занимания, за да падне още малко цената.
Датите са 12.01.2016 - 03.06.2016, чекиран багаж.

 

post-2286-0-36258600-1449523403_thumb.png

Редактирано от bat.galin
Връзка към коментар

Търся за сестра ми София-Лион двупосочен януари-юни, но май ще взема Уиз до Женева плюс влак, Нискотарифните не ме устройват за смяна, понеже ще има багаж. 

 А защо не и вземеш билети до Париж и от там до Лион с влак. Вчера си взех двупосочен до Париж за 7-10 февруари за 49,98лв. с дискаунт клуб

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 А защо не и вземеш билети до Париж и от там до Лион с влак. Вчера си взех двупосочен до Париж за 7-10 февруари за 49,98лв. с дискаунт клуб

Това нито е удобно, нито евтино.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.