Прескочи до съдържание

Луфтханза,обезщетения за закъснели полети


Препоръчани мнения

Привет, добре дошъл. Стачните действия се водят форсмажорни обстоятелства и не се полага компенсация за закъснения и отменени полети.

Връзка към коментар

Кое го прави форсмажорно ?Техните си служители.И не е било нещо неочаквано. А и не е само  стачката.Ще изложа целия случай,набързо...Трябваше да летя от Дъблин за София през Франкфурт на 7 ноември.Все с Луфти.Няколко от колегите ми от Франкфурт за Прага,но с друга компания(Еър Берлин).Естествено изпуснаха полета и се наложи да се купуват нови билети за следващия ден на много солена цена.Мен ме пратиха на следващия ден за Лондон,от където трябваше пак с Луфти да летя  към Франкфурт и от там за София.Излетяхме от Дъблин за Хийтроу по разписание.С много бързане бяхме на време за да хванем трансфера за Франкфурт.Обаче изненада...Въобще ни нямаше( бях с един от колегите) имената за полета.Място в самолета разбира се нямаше.Служителите на Хийтроу въобще не знаеха кво става,къде точно ни е багажа и т.н.След 8 часово лутане по летището в търсене на багажа и начин да ни придвижат за София с талон за 4 паунда,с които и един сандвич не можеш да си купиш,най на края ни намериха маршрут за следващия ден с Бритиш.От всичко това става ясно ,че те са били напълно на ясно че ни пращат в Лондон на късмет...ако има място,ако няма,ще го мислят.Багажа не е бил чекиран за София,дори за Франкфурт не е бил.И , та вместо за 4-5 часа да се прибера в София, аз пътувах 48...И никой не е виновен,така ли??

Връзка към коментар

Също така,друго пише на страницата Европейски потребителски център...

Правата на пътниците, пътуващи със самолет, са уредени в европейски регламент, който се прилага еднакво във всички държави членки, както и в Исландия и Норвегия. В случаите, когато причината за нарушаване на графика на полета е стачка, тогава правата на пътниците са същите като при отмяна или закъснение на полетите.

Връзка към коментар

Също така,друго пише на страницата Европейски потребителски център...

Правата на пътниците, пътуващи със самолет, са уредени в европейски регламент, който се прилага еднакво във всички държави членки, както и в Исландия и Норвегия. В случаите, когато причината за нарушаване на графика на полета е стачка, тогава правата на пътниците са същите като при отмяна или закъснение на полетите.

 

Да, правата са ти същите - имаш право на ваучер за храна, нощувка или да ти покрият разходите за храна и нощувка, докато чакаш да те закарат. Но нямаш право на компенсация по регламент 261. 

 

Между другото, като ти чета случая, най-вероятно си бил на различни билети Дъблин - Лондон, Лондон - Франкфурт - София. И за това са се случили и тези неразбории с багажа, който вероятно е трябвало да вземеш в Лондон, точно заради това, че са били различни билетите. 

Връзка към коментар

А защо тогава ни нямаше на полета Лондон-Франкфурт? И това ,че са различни билети,при наличие на крайна дестинация София,багажа се праща директно там.Не е нужно на всеки трансфер да си чакам багажа на лента и пак да го чекирам.Още повече с една и съща компания,още повече в Европа.Летял съм за щатите с прекачвания с различни компании и багажа съм си го чакал на крайна точка.

 Както и да е.Имам още една молба , кажете ми адрес,телефон или нещо такова на Луфтханза, където да си поддам една молба,пък нека ми я отхвърлят.В България,по възможност.

Връзка към коментар

А защо тогава ни нямаше на полета Лондон-Франкфурт? И това ,че са различни билети,при наличие на крайна дестинация София,багажа се праща директно там.Не е нужно на всеки трансфер да си чакам багажа на лента и пак да го чекирам.Още повече с една и съща компания,още повече в Европа.Летял съм за щатите с прекачвания с различни компании и багажа съм си го чакал на крайна точка.

 Както и да е.Имам още една молба , кажете ми адрес,телефон или нещо такова на Луфтханза, където да си поддам една молба,пък нека ми я отхвърлят.В България,по възможност.

 

Отговора на този въпрос може да е всякакъв, вината може и да е в агента, който ти е резервирал билета. До колкото ми стана ясно, не си го направил ти, но наистина е добре да се свържеш с тях да питаш. Да не те качат заради стачка е едно, да ти е изчезнал билета от системата е друго. 

 

Недей бъркай различни авиокомпании с различни билети. Нищо не пречи United да ти продадат билет, който да включва няколко отсечки на Lufthansa. В този случай наистина ще ти пратят куфара директно на последната точка и такива билети се продават при подписани договори между двете компании, т.нар. codeshare. Нямам цялата информация по билета ти за да кажа каква точно е била ситуацията, но подозирам че билета Дъблин - Лондон не е имал нищо общо с Луфтханза. 

 

Ето контактите им:

 

Reservation

 

.

Contact Details

Contact DetailsName

Lufthansa German AirlinesReservations and Information

Phone 1

+ 359 2 935 8210

Service hours

(customer support in Bulgarian and English)

Service hours

Contact DetailsMonday

09:00 - 17:30

Tuesday

09:00 - 17:30

Wednesday

09:00 - 17:30

Thursday

09:00 - 17:30

Friday

09:00 - 17:30

City Offices

.

Sofia

 

Contact DetailsName

City office

City

Sofia

Phone 1

+ 359 2 935 8210

Airport Offices

 

.

Sofia

Contact DetailsName

Lufthansa / Austrian Airport Office

City

Sofia

Address 1

Sofia International Airport Terminal 2

 

Fax 1

00359 2 945 9080

E-Mail

softeammailbox.st@dlh.de

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.