Прескочи до съдържание

магистрала Тракия


Препоръчани мнения

Ти наистина ли мислиш, че можеш да докараш средна скорост 150 км/ч в продължение на 370 км.? Това освен, че означава да не спираш, означава и да се движиш с поне 170- 180 км/ч през повечето време :) Не става дума за твоите или на съпруга ти умения, а за трафик, състояние на настилка и т.н. фактори.

Редактирано от Nikotin
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В колко часа я откриват? Мисля да я сефтосам и присъствам на откриването при Зимница. :)

Събитието ще се състои на 15 юли (понеделник) от 10.30 часа, при пътен възел „Зимница” от автомагистрала „Тракия”.

 

 

http://www.focus-news.net/?id=n1805206

Връзка към коментар

Ти наистина ли мислиш, че можеш да докараш средна скорост 150 км/ч в продължение на 370 км.? Това освен, че означава да не спираш, означава и да се движиш с поне 170- 180 км/ч

през повечето време :) Не става дума за твоите или на съпруга ти умения, а за трафик, състояние на настилка и т.н. фактори.

 

Ако за мен се отнасяше горното, веднага отговарям. Средна скорост 130, едно спиране 10 мин. макс. за тунджа, точно три часа. Ограниченията са на Венец и Зимница, където участва и фактор пътна настилка. Спазвам ги.

Връзка към коментар

Средна скорост 130 за да докараш по борд компютър или реална без да спираш означава да караш минимум със 150 през цялото време. Това е меко казано невъзможно. Като добавиш спирането, тунела, немагистралния участък, забавянето заради изпреварване на каращи със 100- 120 км/ч в лявата лента и отиваш на 170- 180 км/ч които трябва да поддържаш през повечето време. Отделно, че има участъци от "магистралата" където за да докараш тая скорост и да не се претрепеш ти трябва или хидравличен Ситроен или кола от класа на БМВ 7 серия. А за глобите които би събрала с това каране няма да коментираме :)

 

Средна скорост 130, едно спиране 10 мин. макс. за тунджа, точно три часа. Ограниченията са на Венец и Зимница, където участва и фактор пътна настилка. Спазвам ги.

 

Това прави по- малко от 390 изминати км :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Хора, моля ви, започнете да карате разумно. Използвайте мигачи и не предприемайте излишни маневри на пътя. Когато отдалеч видите, че в магистралата иска да се включи МПС и ситуацията позволява това, минете в крайна лява лента, за да дадете възможност на МПС-то да се включи в движението без да е необходимо да намалява скоростта или да спира. Като цяло бъдете толерантни, не е никак трудно и най-важното не е никак срамно. За целта обиколете Европа с кола, върнете се в България и бъдете малко по-спокойни на пътя. Половин час по-рано в крайната дестинация, освен стрес и непосредствена заплаха за вас и за останалите участници в движението, няма да ви донесе абсолютно никакъв дивидент...

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Средна скорост 130 за да докараш по борд компютър или реална без да спираш означава да караш минимум със 150 през цялото време. Това е меко казано невъзможно. Като добавиш спирането, тунела, немагистралния участък, забавянето заради изпреварване на каращи със 100- 120 км/ч в лявата лента и отиваш на 170- 180 км/ч които трябва да поддържаш през повечето време. Отделно, че има участъци от "магистралата" където за да докараш тая скорост и да не се претрепеш ти трябва или хидравличен Ситроен или кола от класа на БМВ 7 серия. А за глобите които би събрала с това каране няма да коментираме :)

 

 

Това прави по- малко от 390 изминати км :)

 

 

 

Марката коли няма да коментирам, особено първата. Имам наблюдения и предпочитания относно автомобилите, но не това е акцента в темата. Няма да коментирам и средната скорост. Бургас - София е около 370 км. Всеки е добре дошъл да споделим пътя заедно, за да не дрънчим по клавиатурата излишно. :)

Връзка към коментар

Не е важно дали ще са 3ч или 3 и половина.

Важното е да няма жертви.

А у нас всички си имаме мнения за марките, спецове сме и всички сме със супер рефлекси, ако някой не е супер шофьор да вдигне ръка :)

Освен това всеки, който събере 15-20000, веднага си взима 10 годишна кола 300 коня, защото е важно да се изфукаме.

Що тия, дето примигват отзад в лявото платно, щото им се кара с 200, не го пробват тоя номер, някъде, където има 'държава', да видим дали вървят.

Добре, че вече доста хора покараха и в чужбина и видяха, че карането може да е удоволстие, а не война и започвам да си внушавам, че се наблюдава постепенно подобрение, а дано!

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Не знам за вас, но София - Бургас го правя за около 45 минути. Даже пия кафе и чета вестник, без да спирам!

 

П.С. Те тея с двата часа и 1/2 най-често влизат в статистиката на Красимир Костов...

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Аз пък не виждам особена разлика да пристигна примерно за 2 часа или за 2 часа и половина по-нормално каране. А най-много се кефя в града, когато на някой светофар разни малоумници форсират количките си и с мръсна газ потеглят, а на следващия светофар пак сме един до друг :lol:

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

......

Що тия, дето примигват отзад в лявото платно, щото им се кара с 200, не го пробват тоя номер, някъде, където има 'държава', да видим дали вървят.

.....

 

Тези, дето светят и премигват отзад вече отдавна са история. Поне на мен последните години нито ми светят, нито ми премигват.

Връзка към коментар

Така е, намаляха, дано тенденцията да продължи. Още не мога да повярвам как започнаха(хме) да спират на пешеходни пътеки :)

С минаването на черено сме много назад, за нищо го нямаме, а предреждането от съседна колона си е нон-стоп, но то айде не е толкова опасно, просто е досадно.

Връзка към коментар

Тези, дето светят и премигват отзад вече отдавна са история. Поне на мен последните години нито ми светят, нито ми премигват.

На мен пък напоследък редовно ми се случва, хем изпреварвам примерно със 120-130, т.е. движа се с максимално разрешената скорост.

Друго, което ме дразни максимално, е неизползването на мигачите, когато се престрояват в друга лента, все едно тези мигачи изобщо не знаят за какво служат :angry:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На мен пък напоследък редовно ми се случва, хем изпреварвам примерно със 120-130, т.е. движа се с максимално разрешената скорост.

Друго, което ме дразни максимално, е неизползването на мигачите, когато се престрояват в друга лента, все едно тези мигачи изобщо не знаят за какво служат :angry:

Аз обичам да жестикулирам с ръцете и да пресъздавам мигачите. Питам ги в прав тескт:

- "А мигача, мигача къде е"?

В допълнение с горното, сигурно съм ужасно странна отстрани. 

Редактирано от goldeneyeful
Връзка към коментар

Тези, дето светят и премигват отзад вече отдавна са история. Поне на мен последните години нито ми светят, нито ми премигват.

 

А бе наскоро един келеш ми погоди този номер - залепил се зад мен, подава един фар странично, настъпил ограничителната линия, а караше кола, която се кара от предимно улегнали хора. По принцип съм спокоен и улегнал човек, но съм и малко гад, Първо включих задните фарове за мъгла. При висока скорост всеки ги възприема като стопове и набива рязко спирачки. 

После го пуснах да ме изпревари, а точка 3 от плана включваше блестящата комбинация от дълги светлини в максимално високо положение и предни фарове за мъгла. Това за кратко разбира се, щото пък не съм чак такъв гад.

 

Другото, което ме е вбесявало, е да ме настигне някой,докато изпреварвам и започне да ми святка, при положение,че е ясно,че няма къде да се изтегля. Е в такива случаи получавам внезапен порив да карам бавно, мноооого бавно

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

А бе наскоро един келеш ми погоди този номер - залепил се зад мен, подава един фар странично, настъпил ограничителната линия, а караше кола, която се кара от предимно улегнали хора. По принцип съм спокоен и улегнал човек, но съм и малко гад, Първо включих задните фарове за мъгла. При висока скорост всеки ги възприема като стопове и набива рязко спирачки.

После го пуснах да ме изпревари, а точка 3 от плана включваше блестящата комбинация от дълги светлини в максимално високо положение и предни фарове за мъгла. Това за кратко разбира се, щото пък не съм чак такъв гад.

 

Другото, което ме е вбесявало, е да ме настигне някой,докато изпреварвам и започне да ми святка, при положение,че е ясно,че няма къде да се изтегля. Е в такива случаи получавам внезапен порив да карам бавно, мноооого бавно

Споделям мнението ти. И аз значи съм гад от части. :D

Връзка към коментар

По принцип съм спокоен и улегнал човек, но съм и малко гад, Първо включих задните фарове за мъгла. При висока скорост всеки ги възприема като стопове и набива рязко спирачки. 

После го пуснах да ме изпревари, а точка 3 от плана включваше блестящата комбинация от дълги светлини в максимално високо положение и предни фарове за мъгла. Това за кратко разбира се, щото пък не съм чак такъв гад.

 

Надали би повторил всичко това, признай си... ;)

Връзка към коментар

Надали би повторил всичко това, признай си... ;)

 

Да не си бил ти потърпевшият  B)

 

Имам много нисък праг на толерантност към простотията. Дали бих го повторил? Аз дори не бих го направил, ако не бях провокиран толкова грубо и арогантно.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не вярвам да го повториш, дори и при същите обстоятелства. Не си заслужава упражнението, защото поемаш допълнителен риск и за собствената си безопасност, а и не ми се вярва да следваш на сляпо принципът "каквото повикало, такова се обадило", щото някак не ми звучи гот от устата на един закоравял пътешественик... ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ааа, що? Много добре си звучи. И аз като не съм на кеф- така правя.

Сори, ама наистина понякога ми писва от простотия, а пък и по магистралата би трябвало да се движат коли, а не ниско прелитащи самолети, на които някой да им дава път за излитане...

Редактирано от vesi
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.