Прескочи до съдържание

Какво се случва с втория пътник, ако титуляра на Discount club Wizz не лети?


Препоръчани мнения

Имам нужда от помощ. Член на Discount club, купил билет и за друг пътник, няма да лети. Няма да търси възстановяване на платения билет, промяна на дата, маршрут, просто няма да лети.

Какво се случва с резервацията на другия пътник? И за да е "по-хубаво", има и чекиран багаж. Четох общите условия на wizz, не намерих информация. Изрових "Правила и условия на wizz discount club" и там чета: 

4.5. Предимствата са лични и важат само за Вас, ако сте посочени като пътник в резервация, и за определен брой пътници (както е посочено вWIZZ Discount Club), ако те са посочени в същата резервация като Вас и общият брой пътници в резервацията не надвишава броя ползватели за избрания тип WIZZ Discount Club, както и ако резервацията е направена под Вашия номер на Wizz Профил. 

и това

"5.3. В случай на промяна на резервацията трябва да гарантирате, че оставате Пътник по резервацията във всеки един момент, за да могат други пътници по същата резервация да се възползват от цените на Клуба. Ако бъдете премахнати от резервацията, стандартните цени ще бъдат приложими за всички оставащи Пътници и разликата в цената ще бъде заплатена, като в противен случай може да отменим резервацията. Като алтернативен вариант някой от другите Пътници по резервацията може да стане Член, за да запази предимствата на Клуба за оставащите Пътници по резервацията. 

 

Разбирам като- или купува членство и запазва цената на билета /+60лв,/ или доплаща разликата в билета /+200лв/ . За багажа не съм смятала, че там се оплетох, не само там де. Сега са други цените на багажа отпреди платените.

 

Правилно ли разбирам условията на Wizz? Кажете Не  :)

Как да се извърши това доплащане на членство на втория пътник и да се върже към резервацията?

На кой мейл на wizz да задам въпросите си? Не намирам нито един в сайта им.

 

 

 

Връзка към коментар

Оставане на пътник в една резервация във всеки един момент не означава, че пътникът трябва непременно да пътува, а че не трябва да се извърши такава промяна на резервацията при която се променя само за собственика на клубнатата карта датата за пътуване, иска се въстановяването на цената на билета и т.н.

 

Ако по резервацията всички си останете редовни пътници, но собственикът на клубната карта не се яви на летището, няма да има никакъв проблем, освен ако чекираният багаш е купен на името на непътуващото лице.

Връзка към коментар

Говорих с wizz по телефона. Както пишете по-горе, няма проблем другият пътник да ползва билета си. Условието е притежателят на дискаунта да не анулира резервацията си. Ако я анулира, второто лице трябва да доплати разликата в билета. Според мен може и да си купи членство и да остане същата цена, но не попитах. Чекира се само този, който лети. Багажът може да се прехвърли на пътуващото лице БЕЗ такса, с обаждане по телефона. Ако ситуацията се потвърди, че титулярът на дискаунта няма да пътува, аз все пак ще има пиша, за да ми е по-спокойно.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.