Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, 

 

След изпратен попълнен формуляр по Регламент (ЕК) 261/2004, едномесечно мълчание от страна на лилавите за закъснение от 3,15 часа, отказ от нашата Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" (ГД ГВА) дa препрати заявлението ми по компетентност до холандските компетентни органи достигнах до тук: https://www.ilent.nl/english/aviation/denied_boarding/index.aspx  .

 

Схванах, че трябва да минат 6 седмици и след това да се жаля, ама пусто не открих имейл, на който да пратя описанието  на случката и формуляра на английски.  ;)

 

 

Някой писал ли е директно до тази холандска структура? 

 

 

Доколкото разбирам съдействие може да ми окаже тяхната Европейска комисия за защита правата на потребителите, но това означава да минавам през нашата, дето е на "Бачо Киро" и нищо не прави...

 

Иначе ето ги 

National Enforcement Body

http://ec.europa.eu/transport/themes/passengers/air/doc/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf

Връзка към коментар

Освен да им звъннеш и да питаш как може да си пуснеш запитването? Доста е странно, че нямат имейл адрес публичен, не трябва ли да са задължени...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Освен да им звъннеш и да питаш как може да си пуснеш запитването? Доста е странно, че нямат имейл адрес публичен, не трябва ли да са задължени...

Имат посочен само телефон в английската версия на сайта.

В холандската може и да има възможност да се подаде заявлението в електронен вид, но транслейтора гузно и объркващо мълчи. 

Връзка към коментар

Имат посочен само телефон в английската версия на сайта.

В холандската може и да има възможност да се подаде заявлението в електронен вид, но транслейтора гузно и объркващо мълчи. 

 

А, е добре че ме насочи :) Ето я контактната страница на холандски: https://www.ilent.nl/contact/, а ето тук можеш и да подадеш онлайн запитване към тях: https://www.ilent.nl/contact/vragenformulier.aspx От падащото меню за рубрика избери Luchtvaart, това е за въздушен транспорт, с другите фразички вярвам ще се справиш. 

 

И успех, холандската администрация може да ти скъса нервите...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А, е добре че ме насочи :) Ето я контактната страница на холандски: https://www.ilent.nl/contact/, а ето тук можеш и да подадеш онлайн запитване към тях: https://www.ilent.nl/contact/vragenformulier.aspx От падащото меню за рубрика избери Luchtvaart, това е за въздушен транспорт, с другите фразички вярвам ще се справиш. 

 

И успех, холандската администрация може да ти скъса нервите...

Благодарско!

Българската администрация отговори за един ден. Щом ще се хабят нерви с холандците ще атакувам по два фронта - директно и през ЕЦЗПП.   

Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Дойде време да споделя какво се случи с моята сага със закъснението на лилавите с полет от Айндховен до София.

 

1. Жалбата до холандското Министерство на транспорта - Klacht Passagiersrechten luchtvaart Verordening (EG) nr. 261/2004

(Instapweigering, annulering, vertraging) Complaint Air passenger rights of regulation (EC) No 261/2004 (Denied boarding, cancellation, long delay of flight) трябва да се изпрати на хартия.
Формулярът е на две части- Холански и Английски, та не е толкова трудно.
Всичко трябва да е подписано лично. 
Пощенският адрес е в горната дясна част - PO Box 575, 2130 AN, Hoofddorp, The Netherlands.
Цената на пратката е към 7 лева, зависи колко допълнителни сканирани снимки и материали се прибавят. 
2. Обратната връзка е светкавична-пращат писмо-на хартия-с входирана жалба, в която е описана процедурата, която следва.
3. Изпращат Решение на казуса - на хартия!
 
В моя случай авиокомпанията с e-mail до холандското МТ признава закъснението и обещава да изплати обезщетение съгласно Регламента.
Пратиха ми и писмо с искане на инфо за банкова сметка.
И сега чакам! 
 
Спецовете могат ли да кажат какъв е регламентираният срок за изплащане на признато обезщетение? 
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Няма твърда дефиниция, но в рамките на две седмици ако не стане, значи те мотаят.

 

В техния сайт изплащат гаранция за закъснение в рамките на седем дни. 

 

Явно пак ще се пише - минаха три седмици!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Накратко - 

след нови два e-mail-a на 9 юни авиокомпанията си плати обезщетение за закъснение от 3 часа и 27 минути с банков превод по посочена от мен сметка в EUR!

Поне парите им идват навреме - довечера заминавам на море! :lol:

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Може ли малко повече информация какви са тези сканирани снимки, които си пратил? Какво си снимал?

 

Снимки от информационните табла в Айндховен и София. Разписание на авиокомпанията и всички полети за деня с часовете на излитане и кацане - има го на сайта на авиокомпанията, цялата кореспонденция с нашето МТ и с авиокомпанията.

Май само това - общо 5 страници бяха. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.