Прескочи до съдържание

Права на пътник при отменен полет поради...


Препоръчани мнения

Да кажа как се развиха нещата.

 

На летището в Гданск, Луфтханза са ги информирали за отмяната на полета Франкфурт - Брюксел и са ги попитали дали искат пре-резервация. Те са отговорили, че искат рент-а-кар от Франкфурт до Белгия. Казали са им да отидат на деск на Луфханза при пристигане.

 

В самолета са съобщили пътниците за Брюксел да отидат на деск на Луфтханза.

 

Във Франкфурт, Луфтханза са ги попитали искат ли пре-резервация, но най-близкото летище до Брюксел с полети на Луфтханза е Франкфурт. Те са казали, че искат рент-а-кар.

Луфтханза имат договори с Херц и още една компания и издават директно ваучери, но само до Люксембург и Нидерландия, не и до Белгия.

Луфтханза са вкарали данните им в системата си и са казали да наемат кола и да им изпратят след това фактура, ще покрият разходите.

 

Рент-а-кара е 750 евро до Гент, а стойността на билетите в двете посоки 500 евро на човек (те са трима). /Брюксел - Мюнхен - Гданск и Гданск - Франкфурт - Брюксел/.

Утре мъжът ми ще върне колата в Гент.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.