ven62 Публикувано: 21 февруари, 2019 Публикувано: 21 февруари, 2019 Преди 1 час, chandni каза: Не си! Тази е физическата... 🙂 Няма такса за обслужване на картата, но има такса за получаване на пари през ПОС терминал... 🙂 Ето я виртуалната, която искаш... 🙂 Мерси! Уфф, сега т.е. утре ще трябва да се разправям с ДСК ...
ven62 Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 16 часа, chandni каза: Не си! Тази е физическата... 🙂 Няма такса за обслужване на картата, но има такса за получаване на пари през ПОС терминал... 🙂………….. Ето я виртуалната, която искаш... 🙂 Знаех си аз, че не съм много виновен. В DSKDirect аз виждам това: И по метода на отхвърлянето реших, че Visa Debit payWave е моята виртуална карта. ---------- Преди малко се обадих на кол центъра на ДСК с молба да канцелират заявката ми за тази физическа карта. Супер любезна девойка ми обясни, че заявката не може да бъде канцелирана (процедурата била автоматична) и след 10-на дни да отида в клона на ДСК и да откажа картата. Нямало да струва нищо. Междувременно я попитах защо не виждам в менюто възможност за виртуални карти. Щяла да попита, като изяви желание вместо мен да заяви виртуална карта. ОК. След 5 минути ми върна и обаждане, за да обясни, че не виждам опциите за заявка на виртуални карти, защото нямам разплащателна сметка. Но с физическата карта, която без да искам съм заявил вече, ще ми открият такава разплащателна сметка и ще привържат към нея и двете карти (физическата и виртуалната), а аз след 10-на дни да отида в офиса на ДСК, за да си взема виртуалната и да откажа физическата. Разплащателната сметка не струва нищо. Откриване, обслужване, внасяне, … - без такси - така каза. 3 1 1
zzxxcc Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 17 минути , ven62 каза: Разплащателната сметка не струва нищо. Откриване, обслужване, внасяне, … - без такси - така каза. Не е така. Месечната такса за обслужване на разплащателна сметка с дебитна карта е 2 лева, а без дебитна карта - 3 лева. Следователно е по-добре физическата карта да не се закрива. 1 1
EliDion Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 Имала е предвид, че виртуалната карта е бе такса, а не че сметката е без такса. 1 1
ven62 Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 (редактирано) преди 1 час, EliDion каза: Имала е предвид, че виртуалната карта е бе такса, а не че сметката е без такса. Ако е така Жорката ( @Георги Матеев ) ще плаща таксите. Той ме подведе. Редактирано 22 февруари, 2019 от ven62 1
slujitel Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 10 минути , ven62 каза: Ако е така Жорката ( @Георги Матеев ) ще плаща таксите. Той ме подведе. Така е, и аз имам. Жорката обаче е с частно банкиране, така, че не знам при него как е. 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 (редактирано) 20 minutes ago, slujitel said: Така е, и аз имам. Жорката обаче е с частно банкиране, така, че не знам при него как е. 32 minutes ago, ven62 said: Ако е така Жорката ( @Георги Матеев ) ще плаща таксите. Той ме подведе. Може да вземе към си частното банкиране , пакет "Семейство", само преди това да те осинови 😉 (или ти него ... както се разберете) и продължаваш със сметките и картите смело напред .... Редактирано 22 февруари, 2019 от Гост 23*6
Георги Матеев Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 38 минути , georgebg каза: Може да вземе към си частното банкиране , пакет "Семейство", само преди това да те осинови 😉 (или ти него ... както се разберете) и продължаваш със сметките и картите смело напред .... Вече на тоя клон станаха много синове и дъщери... 🤪 4
chandni Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 37 минути , Георги Матеев каза: Вече на тоя клон станаха много синове и дъщери... 🤪 Жоро, ти баща, ти майка... Осиновявай всички наред! P.S. Представям си @Георги Матеев в главната роля на "С деца на море - Magelanci edition" 1 7
cybersimo Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 Аз когато имам въпроси относно банка ДСК, звъня на @Георги Матеев - в пъти е по-компетентен от кокошките в кол центъра им. Вече една седмица в целия кол център няма човек, който да знае в каква валута е сетълмента на кредитната ми карта. Да не говорим, че няколко дни изобщо не знаеха какво означава сетълмент. 2 1
Ilian359 Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 В Евро е на всичките им карти. От кол центъра ми го потвърдиха на втория опит.
Zaro Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 53 минути , cybersimo каза: Да не говорим, че няколко дни изобщо не знаеха какво означава сетълмент. Е как какво, селище, населено място 7
cybersimo Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 21 минути , Ilian359 каза: В Евро е на всичките им карти. От кол центъра ми го потвърдиха на втория опит. Явно си звънял на някой началник в кол-центъра. Аз имам следните отговори: - Сетълмента е в каквато валута ви е картата - Сетълмента на ВИЗА е задължително в долари, а на Мастъркард в евро и затова ВИЗА се ползва най-вече в САЩ, а Мастъркард в Европа (тук много се смях на момичето - признавам си) - Какъв по-точно ви е въпроса? Момент да се консултирам (музика 15 минути)... Може ли да ми обясните какво точно ви интересува? Момент така на линия да попитам (музика 20 минути)... Ще ви върнем обаждане по-късно (и сътветно никой не ми връща обаждане) - Какво е това сетълмент? - Може ли да ми дадете пример какво ви интересува? (давам аз пример че си купувам нещо за 100$) Момент да попитам (музика 15 минути). Ами сетълмента няма значение в какво е, май е в евро но ако си купите нещо в $$$ се минава първо през лев и после към евро. И аз WTF, Моля/?????!!! Разбира се, през това време @Георги Матеев вече ми е казал отдавна, че е в евро, но аз продължавам да ги тормозя докато не ми отговори човек от банката Освен това упорито вече една седмица отказват да ме свържат с по-висш служител и/или мениджър. Нямали такава практика. Ужасен съпорт има тази банка 2 1 2
macf1an Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 (редактирано) Ако много се излагат, особено писмено, може да пробваш тук Редактирано 22 февруари, 2019 от macf1an 2
cybersimo Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 Пропуснах да добавя още един отговор от кол центъра: - Сетълмента на картата ви зависи от ВИЗА, а не от нашата банка. Обърнете се към тях, за да ви го кажат. 2
ven62 Публикувано: 22 февруари, 2019 Публикувано: 22 февруари, 2019 преди 4 часа, georgebg каза: Може да вземе към си частното банкиране , пакет "Семейство", само преди това да те осинови 😉 (или ти него ... както се разберете) и продължаваш със сметките и картите смело напред .... преди 3 часа, Георги Матеев каза: Вече на тоя клон станаха много синове и дъщери... 🤪 Имам претенции да съм един от първите кандидати за сродяване. Прилагам доказателство от далечната 2016г. 4
Ilian359 Публикувано: 23 февруари, 2019 Публикувано: 23 февруари, 2019 преди 23 часа, cybersimo каза: Явно си звънял на някой началник в кол-центъра. Аз имам следните отговори: Явно по-разбираемо съм си задал въпроса. Питах през каква валута минава кръстосаният курс. Сетълмент не е точно понятие за начин, а за момент на превалутиране.
bad kid Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 Отпадат високите такси, ако плащаме с карта в Европа https://nova.bg/news/view/2019/03/06/242701/отпадат-високите-такси-ако-плащаме-с-карта-в-европа
Ilian359 Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 Някой некадърен журналист пак не е разбрал какво трябва да пресъздаде. 1
Goal & Boss Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 На 22.02.2019 г. в 23:05, Zaro каза: Е как какво, селище, населено място Не е било възпитано от негова страна...да пита девойката от банката от кой сетълмент е. 1
Емика Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 преди 15 часа, Goal & Boss каза: да пита девойката от банката от кой сетълмент е. И да я пита къде се намира в това брутално сетълментно реално време (RINGS)
Емика Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 Аз съм имала някои кратки сблъсъци, но общо взето банките ме харесват и се разбираме добре. Знаете ли, че може да поискате от служителя, който ви обслужва форма за похвали/оплаквания? Аз досега съм я искала няколко пъти, за да похваля служител, и голям кеф ми прави, когато след няколко дни получа писмо, че ми благодарят и съответния служител ще получи бонус. Ето едно такова писъмце от пощата ми преди седмица: " Уважаема госпожо............, Пишем Ви във връзка с Ваша похвала, адресирана до консултант клиенти г-н .............. На първо място, бихме искали да изкажем своята благодарност за предоставената обратна връзка. Признателни сме Ви за това, че оценявате компетентното и отговорно отношение на г-н .......... и Ви уверяваме, че благодарение на Вашата похвала служителят ще бъде поощрен за свършената работа. Надяваме се занапред да срещате подобно отношение от служителите във всички наши филиали. Благодарим Ви, че сте наш клиент! С уважение, .........." Една друга банка пък има форма за отзиви с qr code. И там ги цъкам, когато съм доволна. Ами, не може все с лошо 6
bad kid Публикувано: 26 март, 2019 Публикувано: 26 март, 2019 За инфо От 12 април можеш да плащаш още по-лесно и бързо - Mastercard® увеличава CVM лимитите при безконтактни плащания от 25 лв. на 50 лв. Вече няма да въвеждаш ПИН при покупки до 50 лв. 2
bad kid Публикувано: 4 април, 2019 Публикувано: 4 април, 2019 Промени при ПИБ от 31 май https://www.fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_21-03-2019.pdf безплатно теглене с дебитна карта от всяка банка 2
macf1an Публикувано: 4 април, 2019 Публикувано: 4 април, 2019 преди 15 минути , bad kid каза: Промени при ПИБ от 31 май https://www.fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_21-03-2019.pdf безплатно теглене с дебитна карта от всяка банка Само за ПЛАТЕЖНА СМЕТКА ЗА ОСНОВНИ ОПЕРАЦИИ
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега