Jorro Публикувано: 25 октомври, 2021 Публикувано: 25 октомври, 2021 преди 33 минути , chandni каза: Ще изляза права, че наближава времето, в което ще настигнат Revolut по такси и просто ще ги "отбия" (българските банки, не Revolut) Пфф, ако револют даваха ипотечни кредити вече да съм ги разкарал.... 1
logist13 Публикувано: 25 октомври, 2021 Публикувано: 25 октомври, 2021 преди 3 часа, chandni каза: Ще изляза права, че наближава времето, в което ще настигнат Revolut по такси и просто ще ги "отбия" (българските банки, не Revolut) Според мен нашите банки отдавна са надминали Револут по такси. Няколко превода, малко смяна на валута и т.н., и Метал плана се е избил отвсякъде. Единственото, което ми липсва е превода на заплата директно към Револут. 3
ven62 Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 Да се оплача от ДСК. Днес си взех преиздадената кредитна карта на ДСК. Питах служителката на гишето трябва ли да си генерирам нова 3D парола и мога ли да го направя през DSKDirekt. Отговор - Да, Да. Е ... да, ама не. DSKDirekt дава грешка: "Не може да извършите тази операция, защото нямате зададено средство за сигурност." Свързах се по телефона с ДСК. Обяснението им е че нямам ел. подпис. Аз обаче имам и реших да питам какво да направя. - Sorry, ще трябва да отиде в клон на ДСК, да попълните някакви хартии и тогава ще можете да използвате ел. подпис за да си регистрирате 3D паролата online т.е. за да не ходите в офис за да регистрирате 3Д ще трябва да отидете в офис за да регистрирате ел. подпис. Ъ-ъ-ъ-ъ-ъ-ъ! И последно. каквото и да правите през сайта ДСКДирект ще трябва да е през работно време. През ноща сайта спи (почива си) и не работи! Мъка... p.s. Ще съм благодарен на професионален коментар от @Банка ДСК , ако това изобщо е възможно. 2 1
iMari Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 За 3D парола не ти трябва ел.подпис. В DSKDirect като избереш карти, от там 3D парола нали излиза това: Цъкаш на отметката SMS код и трябва да излезе това: За карта XXXXXXXXX е създаден статичен ПИН код. Ако желаете да го промените, можете да го направите чрез https://dskbank.bg/3DS-e-PIN. В случай че сте забравили вашия статичен ПИН код можете да заявите нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез бутон „Изпрати нова временна парола“. 3
logist13 Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 преди 14 минути , ven62 каза: p.s. Ще съм благодарен на професионален коментар от @Банка ДСК , ако това изобщо е възможно. Успех с професионалния коментар от ДСК, моля после да споделите как ви се е получило 🙂 Днес се пробвах да добавя Wizz картата в Gpay, не стана. Докарах я до необходимостта да им се обаждам на кол центъра (по личния ми опит абсолютно безполезен), тайно подозирам, че ще ми искат да ходя и да подписвам разни хартийки. Дотук, ще мина и без Wizz картата в Gpay. ДСК ми стават все по-безполезни, лошото е, че май не се виждат читави алтернативи.
agenta Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 преди 29 минути , ven62 каза: p.s. Ще съм благодарен на професионален коментар от @Банка ДСК , ако това изобщо е възможно. Някъде в темата бях чел, че вече нямаме тук във форума официален представител на @Банка ДСК и никой не стой зад профила. Иначе Банка ДСК е все пак - Банка като хората! 😄 😄 😄 3
bobole4e Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 преди 12 минути , logist13 каза: Днес се пробвах да добавя Wizz картата в Gpay Как се пробваш? Нещо през приложението се правеше, не през Гугъл пей. Със сигурност може, моята е добавена. После само се изтормозих докато я направя карта по подразбиране, но успях от втория път.
neuromancer Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 В темата за Уиз картата имаше описано доста подробно как се добавя в Gpay 2
chandni Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 През DSK Smart добавяш своите карти в Google Pay. Плащаш мигновено с твоя телефон. Валидност 31.10.2021 Уважаеми/a XXXXXXXXXXXXXX Влез в DSK Smart, регистрирай своите карти и се възползвай от удобствата на безконтактните разплащания с твоя смарт телефон и Google Pay – бързи, лесни и сигурни. Как да добавиш твоите карти през DSK Smart: Свали последната версия на DSK Smart и влез в приложението; Отиди в меню „Карти“, избери желаната карта чрез бутон „Добавяне към G Pay“ и премини през стъпките; Съгласи се с условията за ползване на Google Pay и с условията на Банка ДСК. В последната стъпка ще получиш потвърждение, че картата ти е добавена успешно. Вече можеш да плащаш с телефона си и Google Pay. БЕЗ ИЗЛИШНИ ДВИЖЕНИЯ. 3
ven62 Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 Преди 1 час, iMari каза: За 3D парола не ти трябва ел.подпис. В DSKDirect като избереш карти, от там 3D парола нали излиза това: Цъкаш на отметката SMS код и трябва да излезе това: За карта XXXXXXXXX е създаден статичен ПИН код. Ако желаете да го промените, можете да го направите чрез https://dskbank.bg/3DS-e-PIN. В случай че сте забравили вашия статичен ПИН код можете да заявите нова временна парола за създаване на статичен ПИН код чрез бутон „Изпрати нова временна парола“. @iMari след този екран за който говориш ми излиза друг и ми прeдлага да цъкна едно чекче с текст: "Искане за регистрация на мобилен номер/токън устройство за получаване/генериране на еднократна 3D парола за индивидуални клиенти" Като го цъкна ми излиза самото искане - да си прочета и когато натисна бутона "подпиши" ми излиза цитираната по-горе грешка: "Не може да извършите тази операция, защото нямате зададено средство за сигурност." 1
logist13 Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 Благодаря на всички, добавянето на Wizz картата в Gpay през мобилното приложение на ДСК сработи 🙂 2 2
iMari Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 А досега как генерираше 3D парола, дали статична или динамична? Мисълта ми е, че със сигурност имаш регистрация на мобилен номер. Това, което ти трябва е статична 3D парола, а не еднократна (динамична). Или не те разбирам правилно? Ако цъкнеш на линка в моето мнение и следваш стъпките ще генерираш статична 3D парола. При плащане онлайн трябва да въведеш нея, както и динамичната парола, която ДСК ти праща при всяко плащане. Статичната си я измисляш ти и може да я ползваш многократно, динамичната всеки път е различна. Щом преиздаваш карта, най-вероятно си получавал СМС с дин.3D парола, т.е. вече имаш регистрация на твоя телефон в системата.Единственото, което трябва да промениш е статичната 3D парола, а това би трябвало да стане през линка. Дано те разбирам правилно и не те подвеждам 🙂 4
ven62 Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 преди 11 минути , iMari каза: А досега как генерираше 3D парола, дали статична или динамична? Мисълта ми е, че със сигурност имаш регистрация на мобилен номер. Това, което ти трябва е статична 3D парола, а не еднократна (динамична). Или не те разбирам правилно? Ако цъкнеш на линка в моето мнение и следваш стъпките ще генерираш статична 3D парола. При плащане онлайн трябва да въведеш нея, както и динамичната парола, която ДСК ти праща при всяко плащане. Статичната си я измисляш ти и може да я ползваш многократно, динамичната всеки път е различна. Щом преиздаваш карта, най-вероятно си получавал СМС с дин.3D парола, т.е. вече имаш регистрация на твоя телефон в системата.Единственото, което трябва да промениш е статичната 3D парола, а това би трябвало да стане през линка. Дано те разбирам правилно и не те подвеждам 🙂 Да, това което казваш е логично. Със сигурност телефона ми беше и е регистриран в ДСК Междувременно се разходих пак до ДСК т.е. взех асаньора и слезнах 3 етажа надолу. Служителката беше особено щастлива да ме види отново и свърши работата т.е. принтира това искане, подписах го и получих линк на телефона и си сетнах статичната парола, която всъщност е Пин от 4 цифри. Цялата работа е в това искане: "Искане за регистрация на мобилен номер/токън устройство за получаване/генериране на еднократна 3D парола за индивидуални клиенти" Или е за всяка карта поотделно, или старото мое са го "загубили" т.е. някакси в системата им е сетнато че нямам такова. Но каквато и да е причината, не е редно да се разхождам до офис на банката за нещо такова или трябваше да ми кажат, че няма да ме пусне системата им през дскдирект и да го подпиша при взимането на картата. А пък кога ще си получа картата по пощата ... 28 век 3
ven62 Публикувано: 26 октомври, 2021 Публикувано: 26 октомври, 2021 преди 28 минути , logist13 каза: Благодаря на всички, добавянето на Wizz картата в Gpay през мобилното приложение на ДСК сработи 🙂 Ни е сме смотани - ДСК са си железни. Твоя казус малко ми напомни за вица за едни коли на които двигателите се ремонтират през ауспуха . 3
logist13 Публикувано: 30 октомври, 2021 Публикувано: 30 октомври, 2021 Хайде да им е честито на българските банки: "Печалбата на банките нарасна с 56% до внушителните 1.1 млрд. лв. Нетните приходи от такси и комисионни са се увеличили със 150 млн. лв." Печалбата на банките нарасна с 56 процента до внушителните 1.1 млрд. лв. - Mediapool.bg Под благосклонния поглед на регулаторите БНБ (проспали КТБ) и КЗК, дрането и мародерството от банките продължават с все по-високи темпове. По време на криза, когато много бизнеси и хора изнемогват... 8 5
Zaro Публикувано: 30 октомври, 2021 Публикувано: 30 октомври, 2021 На 26.10.2021 г. в 13:55, ven62 каза: Ни е сме смотани - ДСК са си железни. Твоя казус малко ми напомни за вица за едни коли на които двигателите се ремонтират през ауспуха . Железни са, буквално. Лятото си смених картата Wizz. Последните седмици не можеше за се захранва на банкомат, защото ... магнитната лента се надраска от колелетата (или зъбчати механизми?????😂) на банкомата. Хайде, беше преди смяна, използвана карта, иди-дойди. Сега обаче новата карта, която е на 3-4 месеца, също вече е одраскана на 2-3 места, точно колкото е оборотът на ... колелото. Мисля да ги посетя с офертата те да ми подновят картата, когато спре да работи. Интересното е, че ползвам депозитен банкомат, който има възможност за безконтактни операции, но не е активна. 2
Иван Попов Публикувано: 30 октомври, 2021 Публикувано: 30 октомври, 2021 На 25.10.2021 г. в 8:06, дядо Пепи каза: Следващата стъпка е такса вход, или да плащаме за времето, което сме били в някой от клоновете им. 😬 Изобщо няма да им влизам в офисите....... Само трябва да проверя освен от ДСК от къде друго място мога да си изваждам здравна карта и съм готов. Всичко останало ще правя електронно. Вчера влезнах в Пощенска банка, не бях влизал от месеци, а имам сметка от години. 3
Иван Попов Публикувано: 30 октомври, 2021 Публикувано: 30 октомври, 2021 На 26.10.2021 г. в 11:30, ven62 каза: Да се оплача от ДСК. Днес си взех преиздадената кредитна карта на ДСК. Питах служителката на гишето трябва ли да си генерирам нова 3D парола и мога ли да го направя през DSKDirekt. Отговор - Да, Да. Е ... да, ама не. DSKDirekt дава грешка: "Не може да извършите тази операция, защото нямате зададено средство за сигурност." Свързах се по телефона с ДСК. Обяснението им е че нямам ел. подпис. Аз обаче имам и реших да питам какво да направя. - Sorry, ще трябва да отиде в клон на ДСК, да попълните някакви хартии и тогава ще можете да използвате ел. подпис за да си регистрирате 3D паролата online т.е. за да не ходите в офис за да регистрирате 3Д ще трябва да отидете в офис за да регистрирате ел. подпис. Да, мен 3/4 пъти ме разкарваха с 3 d паролата и цифровия сертификат в банка. Документи се попълват доста. И така вече ще имаш статична и динамична парола. Едната е временна, а другата е постоянна. На 26.10.2021 г. в 11:30, ven62 каза: И последно. каквото и да правите през сайта ДСКДирект ще трябва да е през работно време. През ноща сайта спи (почива си) и не работи! Мъка... Да и това е така, защото сайтът си почива и го актуализират след 22:00 часа..... Много пъти ми се случвало да пазарувам след 23 часа с картата от ДСК, но аз парите си ги държа в спестовната компонента и не мога да си прехвърля към карата. И затова стане ли нещо спешно да пазарувам, ползвам другите карти. 1
nomad Публикувано: 30 октомври, 2021 Публикувано: 30 октомври, 2021 Лошото е, че се е образувал, някакъв картел при банките. При пазарни условия, клиентът може да накаже банката, като избере друга с нормални такси/условия, но за съжаление, банки с прозрачни такси и коректно отношение, май не останаха. Вчера ходих, да си закрия сметката в БАКБ и ме накараха да платя на касата, някаква такса за закриване на сметка, беше нещо дребно 2-3лв, но е поредната им нелепа и нагла такса. Вече, единствената българска банка, в която имам сметка и карта е TBI, там такси няма, единствено за превод 0.4лв. Принципно, съм ок да си плащам такси, ама да има нещо насреща, а при нашите банки са едни напразни такси, без нищо в замяна. Затова се опитват да ги крият, клиентът да не си дава сметка, че го дерат, без да е нужно и не му дават нищо. 7
ven62 Публикувано: 30 октомври, 2021 Публикувано: 30 октомври, 2021 преди 7 часа, nomad каза: Лошото е, че се е образувал, някакъв картел при банките. ... Това не го вярвам. Банките са стабилни институции, не са нито петролни компании, нито смотани телекоми. 2 12 1
logist13 Публикувано: 1 ноември, 2021 Публикувано: 1 ноември, 2021 На фона на рекордните печалби, ДСК продължава с вдигането на всякакви такси и таксички. От 01.01.2022 ще има допълнително суровакане на всичките им клиенти, има уведомления за промени в тарифите. Специално като клиент на частното им банкиране получих потресаващо с наглостта си съобщение: "Уважаеми клиенти, От 01.01.2022г., Банка ДСК въвежда промени в месечните такси на част от пакетите от група Премиум. За повече информация и нови предложения - моля свържете се с личния Ви банкер или заявете час за среща на: https://dskpremium.bg" На сайта им се мъдри същата глупост, без да има публикувани каквито и да е било изменения в тарифата: Банка ДСК - Банка като хората (dskbank.bg) Може ли, ако има някой юрист да коментира доколко законно е това "уведомление" след като няма упоменати никакви конкретни изменения. И в тази връзка длъжен ли съм зорлем да ги търся и да им искам нови оферти. И ще поизчета още темата, но ще съм благодарен ако се споменат банки с ниски такси за базови услуги, разплащателна сметка + 2-3 превода месечно. За всичко останало смятам окончателно да зачертая нашите банки. 2
yordanov Публикувано: 1 ноември, 2021 Публикувано: 1 ноември, 2021 Ох, като гледам промяната за физически лица, явно вече ще ни таксуват и за внасяне на пари на банкомат - 0.20 лв. 1 4
Светославов Публикувано: 1 ноември, 2021 Публикувано: 1 ноември, 2021 С тези над 100млрд депозити, които са бомба със закъснител, не им трябва да привличат ресурс и си вдигат таксите както си искат. 2
EliDion Публикувано: 1 ноември, 2021 Публикувано: 1 ноември, 2021 преди 2 часа, logist13 каза: На фона на рекордните печалби, ДСК продължава с вдигането на всякакви такси и таксички. От 01.01.2022 ще има допълнително суровакане на всичките им клиенти, има уведомления за промени в тарифите. Специално като клиент на частното им банкиране получих потресаващо с наглостта си съобщение: "Уважаеми клиенти, От 01.01.2022г., Банка ДСК въвежда промени в месечните такси на част от пакетите от група Премиум. За повече информация и нови предложения - моля свържете се с личния Ви банкер или заявете час за среща на: https://dskpremium.bg" На сайта им се мъдри същата глупост, без да има публикувани каквито и да е било изменения в тарифата: Банка ДСК - Банка като хората (dskbank.bg) Може ли, ако има някой юрист да коментира доколко законно е това "уведомление" след като няма упоменати никакви конкретни изменения. И в тази връзка длъжен ли съм зорлем да ги търся и да им искам нови оферти. И ще поизчета още темата, но ще съм благодарен ако се споменат банки с ниски такси за базови услуги, разплащателна сметка + 2-3 превода месечно. За всичко останало смятам окончателно да зачертая нашите банки. Аз имам подобно за корпоративни клиенти и пак няма изменения в тарифите, а линк към тях. Хич няма и да ходя да ги търся, ще видим дали ще ме потърсят или ще ми сменят плана без мой подпис. И вероятно ще закрия и тази сметка. Въпроса е, че все някъде трябва да имам. За теглене на каса до 2000лв - 5лв. Нямам думи просто. Мисля да закрия и уиз картата вече. Супер ме дразнят. 3
cybersimo Публикувано: 1 ноември, 2021 Публикувано: 1 ноември, 2021 Доколкото ми е известно нямат право да искат такса за вноска по "кредитни продукти" (кредитни карти вкл.), нито на банкомат, нито на каса. Но да видим до къде ще стигнат в наглостта си 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега