Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, chandni каза:

Не си! :acute:Тази е физическата... 🙂 Няма такса за обслужване на картата, но има такса за получаване на пари през ПОС терминал... 🙂

 

DSK.jpg

 

Ето я виртуалната, която искаш... 🙂

Мерси!

Уфф, сега т.е. утре ще трябва да се разправям с ДСК ...:sad:

Публикувано:
преди 16 часа, chandni каза:

Не си! :acute:Тази е физическата... 🙂 Няма такса за обслужване на картата, но има такса за получаване на пари през ПОС терминал...

🙂…………..

DSK.jpgЕто я виртуалната, която искаш... 🙂

Знаех си аз, че не съм много виновен. :wink:

В DSKDirect аз виждам това:

Untitled.jpg.c2e04dd7a339c0746ec6435e4d7da84c.jpg

 

И по метода на отхвърлянето реших, че Visa Debit payWave е моята виртуална карта.

----------

Преди малко се обадих на кол центъра на ДСК с молба да канцелират заявката ми за тази физическа карта.

Супер любезна девойка ми обясни, че заявката не може да бъде канцелирана (процедурата била автоматична) и след 10-на дни да отида в клона на ДСК и да откажа картата. Нямало да струва нищо.

Междувременно я попитах защо не виждам в менюто възможност за виртуални карти. Щяла да попита, като изяви желание вместо мен да заяви виртуална карта. ОК.

 

След 5 минути ми върна и обаждане, за да обясни, че не виждам опциите за заявка на виртуални карти, защото нямам разплащателна сметка. Но с физическата карта, която без да искам съм заявил вече, ще ми открият такава разплащателна сметка и ще привържат към нея и двете карти (физическата и виртуалната), а аз след 10-на дни да отида в офиса на ДСК, за да си взема виртуалната и да откажа физическата.

Разплащателната сметка не струва нищо. Откриване, обслужване, внасяне, … - без такси - така каза.

 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 17 минути , ven62 каза:

Разплащателната сметка не струва нищо. Откриване, обслужване, внасяне, … - без такси - така каза.

 

Не е така. Месечната такса за обслужване на разплащателна сметка с дебитна карта е 2 лева, а без дебитна карта - 3 лева.
Следователно е по-добре физическата карта да не се закрива.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, EliDion каза:

Имала е предвид, че виртуалната карта е бе такса, а не че сметката е без такса.

Ако е така Жорката ( @Георги Матеев  ) ще плаща таксите. Той ме подведе.:biggrin:

Редактирано от ven62
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 10 минути , ven62 каза:

Ако е така Жорката ( @Георги Матеев  ) ще плаща таксите. Той ме подведе.:biggrin:

Така е, и аз имам. Жорката обаче е с частно банкиране, така, че не знам при него как е.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

 

20 minutes ago, slujitel said:

Така е, и аз имам. Жорката обаче е с частно банкиране, така, че не знам при него как е.

32 minutes ago, ven62 said:

Ако е така Жорката ( @Георги Матеев  ) ще плаща таксите. Той ме подведе.:biggrin:

Може да вземе към си частното банкиране , пакет "Семейство", само преди това да те осинови 😉 (или ти него ... както се разберете)   и продължаваш със сметките и картите смело напред ....

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:
преди 38 минути , georgebg каза:

 

Може да вземе към си частното банкиране , пакет "Семейство", само преди това да те осинови 😉 (или ти него ... както се разберете)   и продължаваш със сметките и картите смело напред ....

Вече на тоя клон станаха много синове и дъщери... 🤪

  • Смея се 4
Публикувано:
преди 37 минути , Георги Матеев каза:

Вече на тоя клон станаха много синове и дъщери... 🤪

Жоро, ти баща, ти майка... Осиновявай всички наред! :sarcastic:

 

P.S. Представям си @Георги Матеев в главната роля на "С деца на море - Magelanci edition" :sarcastic:

  • Харесвам 1
  • Смея се 7
Публикувано:

Аз когато имам въпроси относно банка ДСК, звъня на @Георги Матеев - в пъти е по-компетентен от кокошките в кол центъра им.

Вече една седмица в целия кол център няма човек, който да знае в каква валута е сетълмента на кредитната ми карта. Да не говорим, че няколко дни изобщо не знаеха какво означава сетълмент.

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Публикувано:
преди 53 минути , cybersimo каза:

 Да не говорим, че няколко дни изобщо не знаеха какво означава сетълмент.

Е как какво, селище, населено място :grin:

  • Смея се 7
Публикувано:
преди 21 минути , Ilian359 каза:

В Евро е на всичките им карти. От кол центъра ми го потвърдиха на втория опит.

Явно си звънял на някой началник в кол-центъра.

Аз имам следните отговори:

 

- Сетълмента е в каквато валута ви е картата

- Сетълмента на ВИЗА е задължително в долари, а на Мастъркард в евро и затова ВИЗА се ползва най-вече в САЩ, а Мастъркард в Европа (тук много се смях на момичето - признавам си)

- Какъв по-точно ви е въпроса? Момент да се консултирам (музика 15 минути)... Може ли да ми обясните какво точно ви интересува? Момент така на линия да попитам (музика 20 минути)... Ще ви върнем обаждане по-късно (и сътветно никой не ми връща обаждане)

- Какво е това сетълмент?

- Може ли да ми дадете пример какво ви интересува? (давам аз пример че си купувам нещо за 100$) Момент да попитам (музика 15 минути). Ами сетълмента няма значение в какво е, май е в евро но ако си купите нещо в $$$ се минава първо през лев и после към евро. И аз WTF, Моля/?????!!!

 

Разбира се, през това време @Георги Матеев вече ми е казал отдавна, че е в евро, но аз продължавам да ги тормозя докато не ми отговори човек от банката

 

Освен това упорито вече една седмица отказват да ме свържат с по-висш служител и/или мениджър. Нямали такава практика. Ужасен съпорт има тази банка

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • Смея се 2
Публикувано: (редактирано)

Ако много се излагат, особено писмено, може да пробваш тук

 

Редактирано от macf1an
  • Благодаря 2
Публикувано:

Пропуснах да добавя още един отговор от кол центъра:

- Сетълмента на картата ви зависи от ВИЗА, а не от нашата банка. Обърнете се към тях, за да ви го кажат.

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 4 часа, georgebg каза:

 

Може да вземе към си частното банкиране , пакет "Семейство", само преди това да те осинови 😉 (или ти него ... както се разберете)   и продължаваш със сметките и картите смело напред ....

 

преди 3 часа, Георги Матеев каза:

Вече на тоя клон станаха много синове и дъщери... 🤪

Имам претенции да съм един от първите кандидати за сродяване.:wink::biggrin:

Прилагам доказателство от далечната 2016г.:rtfm:

 

:grin:

  • Смея се 4
Публикувано:
преди 23 часа, cybersimo каза:

Явно си звънял на някой началник в кол-центъра.

Аз имам следните отговори:

Явно по-разбираемо съм си задал въпроса. Питах през каква валута минава кръстосаният курс. Сетълмент не е точно понятие за начин, а за момент на превалутиране.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 22.02.2019 г. в 23:05, Zaro каза:

Е как какво, селище, населено място :grin:

Не е било възпитано от негова страна...да пита девойката от банката от кой сетълмент е.

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 15 часа, Goal & Boss каза:

да пита девойката от банката от кой сетълмент е. 

И да я пита къде се намира в това брутално сетълментно реално време (RINGS):wink:

Публикувано:

Аз съм имала някои кратки сблъсъци, но общо взето банките ме харесват и се разбираме добре. Знаете ли, че може да поискате от служителя, който ви обслужва форма за похвали/оплаквания? Аз досега съм я искала няколко пъти, за да похваля служител, и голям кеф ми прави, когато след няколко дни получа писмо, че ми благодарят и съответния служител ще получи бонус. Ето едно такова писъмце от пощата ми преди седмица:

" Уважаема госпожо............,

Пишем Ви във връзка с Ваша похвала, адресирана до консултант клиенти г-н .............. На първо място, бихме искали да изкажем своята благодарност за предоставената обратна връзка. Признателни сме Ви за това, че оценявате компетентното и отговорно отношение на г-н .......... и Ви уверяваме, че благодарение на Вашата похвала служителят ще бъде поощрен за свършената работа. Надяваме се занапред да срещате подобно отношение от служителите във всички наши филиали.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

С уважение,

.........."

Една друга банка пък има форма за отзиви с qr code. И там ги цъкам, когато съм доволна.

Ами, не може все с лошо:yes:

  • Харесвам 6
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

За инфо

 

От 12 април можеш да плащаш още по-лесно и бързо - Mastercard® увеличава CVM лимитите при безконтактни плащания от 25 лв. на 50 лв. Вече няма да въвеждаш ПИН при покупки до 50 лв. 

  • Харесвам 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
преди 15 минути , bad kid каза:

Промени при ПИБ от 31 май

https://www.fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_21-03-2019.pdf

 

безплатно теглене с дебитна карта от всяка банка 

Само за ПЛАТЕЖНА СМЕТКА ЗА ОСНОВНИ ОПЕРАЦИИ

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.