Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

 

преди 12 минути , Щастливеца каза:

Зная, че служителите им масово не знаят , а кава е реалността за съжаление ..... трудно може да разберем.

И моите впечатления са същите. 

Връзка към коментар
преди 6 часа, rdd каза:

Реших тук да попитам следното: получавали ли сте динамичен 3D код чрез sms на чужд мобилен оператор, например телефонен номер започващ с +44…от ПИБ.

Не, но това изобщо не е смущаващо. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Ilian359 каза:

Не, но това изобщо не е смущаващо. 

Необходимо условие е за разплащане онлайн при търговци изискващи 3D код. И ако ПИБ не изпращат динамичен код на телефони на мобилни оператори в чужбина, как картодържателите ще могат да правят онлайн покупки с картите им. Например за купуване на самолетен билет, в лева.

Връзка към коментар

Нови 20 с тези хора!

Прехвърлям си между сметките тази сутрин пари, появяват се веднага в другата сметка, която има и карта, понеже е имало случаи когато това не става веднага и минават няколко часа.

Отивам след час да тегля на банкомат, но ми дава недостатъчна наличност, пробвах и друга карта, не е теглено последните дни нищо от сметката.

След още един час звъня на кол центъра им и ми обявяват, че съм нямал наличност.

Започва спор има или няма, на което ми отговарят, че нищо, че аз виждам, че има, реално нямало и може да се забави появяването до края на деня. Това е вътрешно  прехвърляне от сметка в сметка в ПИБ, което почти винаги е ставало мигновено.

 

Ако съм бързал да съм отидел до офис да си тегля. За първи път се сблъсквам с такъв случай, хем се виждат парите, хем го нямало.

Връзка към коментар

Наличността по сметка и наличността по карта са отделни явления. Когато правиш картова операция се гледа наличността по карта. При вътрешен превод сметката се захранва почти мигновено, но докато това стигне до картата има забавяне от 15-60 минути, може и повече.

В банкирането може да видиш точно кога се случва изравняването.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Може да е свързано с проблема, който имат днес. Сутринта не можах да платя с карта и като се обадих на картовия център ми казаха, че имат комуникационен проблем. Интересното е, че първоначалният оператор не знаеше нищо за това и ме пренасочи към картов център. Предполагам, че тоя комуникационен проблем е причината да не се виждат парите на картата.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не само в ПИБ, от сутринта имам проблеми с банкирането в ЦКБ. Нещо много не е наред днес с банките.

Съобщенията за изхвърляне от профила са всякакви - от няма защитена връзка до последното - пишеше, че ми е изтекла сесията, при вход преди 30 сек.

И утре е ден 🙂

Връзка към коментар
Йосиф Милчов
преди 17 часа, Niceday каза:

от сутринта имам проблеми с банкирането в ЦКБ

Аз също съм в ЦКБ с фирмена сметка. Всичките ми преводи и операции ги нареждам през мобилното приложение работи безотказно, поне до сега. Он лайн банкирането съм го ползвал 2 пъти, като дори тази година не си поднових и КЕПа.

Връзка към коментар
преди 2 часа, BlackArt77 каза:

Он лайн банкирането...

Нещо временно беше, около час 🙂 Банкирам онлайн, щото с 4 различни подписа (служебно) от 2008 до сега.  
На 1-ви пък в Токуда имаше съобщение за неоторизирана връзка и опасност от кражба на пароли, и там беше временно. Те по начало са ужасно зле, ама какво да правя - клиентът там е решил, там си е открил сметка 😄

 

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
  • 5 седмици по-късно ...

Имам Маестро дебит на ДСК, издадена по мое желание през май. Днес исках да платя едни билети и не мога да въведа целия номер. Почнах да броя- 17 цифри е номерът ѝ. ( @Фичо благодаря за ѝ на клавиатурата).  Всички други карти, които имам са със 16 разряден номер. Девойката от съпорта на ДСК вика, че нямало проблем с картата, само трябвало да пиша на сайтовете където искам да плащам с нея, ако полето им е за 16 цифри да го разширят 🤣. Почнах да търся информация за стандарта на номерата на картите, но категорична не намирам. Преди са били с 13 цифри, сега има със 16 и 19.  Някой от вас има ли 17 цифров номер на карта?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Nik каза:

Имам Маестро дебит на ДСК, издадена по мое желание през май. Днес исках да платя едни билети и не мога да въведа целия номер. Почнах да броя- 17 цифри е номерът ѝ. ( @Фичо благодаря за ѝ на клавиатурата).  Всички други карти, които имам са със 16 разряден номер. Девойката от съпорта на ДСК вика, че нямало проблем с картата, само трябвало да пиша на сайтовете където искам да плащам с нея, ако полето им е за 16 цифри да го разширят 🤣. Почнах да търся информация за стандарта на номерата на картите, но категорична не намирам. Преди са били с 13 цифри, сега има със 16 и 19.  Някой от вас има ли 17 цифров номер на карта?

Моята Маестро от ДСК е също със 17 цифри, имам я от миналата година. Предишната също беше със 17 цифри. Отдавна не съм я ползвал, но в някои от сайтовете (май eDreams, ако не ме лъже паметта) действително символите в полето за картата бяха 16 и там не ставаше да се използва. Другаде не съм срещал проблеми.

Връзка към коментар
преди 1 минута , yordanov каза:

в някои от сайтовете (май eDreams, ако не ме лъже паметта) действително символите в полето за картата бяха 16 и там не ставаше да се използва. Другаде не съм срещал проблеми.

Точно в eDreams исках да я ползвам. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.