rdd Публикувано: 25 юни, 2019 Публикувано: 25 юни, 2019 преди 12 минути , Щастливеца каза: Зная, че служителите им масово не знаят , а кава е реалността за съжаление ..... трудно може да разберем. И моите впечатления са същите.
Ilian359 Публикувано: 25 юни, 2019 Публикувано: 25 юни, 2019 преди 6 часа, rdd каза: Реших тук да попитам следното: получавали ли сте динамичен 3D код чрез sms на чужд мобилен оператор, например телефонен номер започващ с +44…от ПИБ. Не, но това изобщо не е смущаващо. 1
rdd Публикувано: 26 юни, 2019 Публикувано: 26 юни, 2019 преди 8 часа, Ilian359 каза: Не, но това изобщо не е смущаващо. Необходимо условие е за разплащане онлайн при търговци изискващи 3D код. И ако ПИБ не изпращат динамичен код на телефони на мобилни оператори в чужбина, как картодържателите ще могат да правят онлайн покупки с картите им. Например за купуване на самолетен билет, в лева.
Ilian359 Публикувано: 26 юни, 2019 Публикувано: 26 юни, 2019 Имам предвид, че не е смущаващо подателят на този SMS да е странен номер или текст.
Alexander Публикувано: 2 юли, 2019 Публикувано: 2 юли, 2019 Нови 20 с тези хора! Прехвърлям си между сметките тази сутрин пари, появяват се веднага в другата сметка, която има и карта, понеже е имало случаи когато това не става веднага и минават няколко часа. Отивам след час да тегля на банкомат, но ми дава недостатъчна наличност, пробвах и друга карта, не е теглено последните дни нищо от сметката. След още един час звъня на кол центъра им и ми обявяват, че съм нямал наличност. Започва спор има или няма, на което ми отговарят, че нищо, че аз виждам, че има, реално нямало и може да се забави появяването до края на деня. Това е вътрешно прехвърляне от сметка в сметка в ПИБ, което почти винаги е ставало мигновено. Ако съм бързал да съм отидел до офис да си тегля. За първи път се сблъсквам с такъв случай, хем се виждат парите, хем го нямало.
macf1an Публикувано: 2 юли, 2019 Публикувано: 2 юли, 2019 Наличността по сметка и наличността по карта са отделни явления. Когато правиш картова операция се гледа наличността по карта. При вътрешен превод сметката се захранва почти мигновено, но докато това стигне до картата има забавяне от 15-60 минути, може и повече. В банкирането може да видиш точно кога се случва изравняването. 3
Alexander Публикувано: 2 юли, 2019 Публикувано: 2 юли, 2019 Къде мога да го видя това? В моя случай си пише, че има наличност по картата когато си вляза в профила в ПИБ, но според самата ПИБ няма.
ShaMan-H_Fel Публикувано: 2 юли, 2019 Публикувано: 2 юли, 2019 Може да е свързано с проблема, който имат днес. Сутринта не можах да платя с карта и като се обадих на картовия център ми казаха, че имат комуникационен проблем. Интересното е, че първоначалният оператор не знаеше нищо за това и ме пренасочи към картов център. Предполагам, че тоя комуникационен проблем е причината да не се виждат парите на картата. 2
Niceday Публикувано: 2 юли, 2019 Публикувано: 2 юли, 2019 Не само в ПИБ, от сутринта имам проблеми с банкирането в ЦКБ. Нещо много не е наред днес с банките. Съобщенията за изхвърляне от профила са всякакви - от няма защитена връзка до последното - пишеше, че ми е изтекла сесията, при вход преди 30 сек. И утре е ден 🙂
Йосиф Милчов Публикувано: 3 юли, 2019 Публикувано: 3 юли, 2019 преди 17 часа, Niceday каза: от сутринта имам проблеми с банкирането в ЦКБ Аз също съм в ЦКБ с фирмена сметка. Всичките ми преводи и операции ги нареждам през мобилното приложение работи безотказно, поне до сега. Он лайн банкирането съм го ползвал 2 пъти, като дори тази година не си поднових и КЕПа.
Niceday Публикувано: 3 юли, 2019 Публикувано: 3 юли, 2019 преди 2 часа, BlackArt77 каза: Он лайн банкирането... Нещо временно беше, около час 🙂 Банкирам онлайн, щото с 4 различни подписа (служебно) от 2008 до сега. На 1-ви пък в Токуда имаше съобщение за неоторизирана връзка и опасност от кражба на пароли, и там беше временно. Те по начало са ужасно зле, ама какво да правя - клиентът там е решил, там си е открил сметка 😄
Topfly Публикувано: 26 юли, 2019 Публикувано: 26 юли, 2019 Малко информация за стрес тестовете на българските банки. https://www.bankingsupervision.europa.eu/press/pr/date/2019/html/ssm.pr190726~1b474e3467.en.html?fbclid=IwAR3i9LPETHbsoZtHKwsq5r67WjIFNMmJOdle0DtuVWWjEknqkmsomZsvN1Y 1
bad kid Публикувано: 26 юли, 2019 Публикувано: 26 юли, 2019 Тези с минусите предполагам, че при най-лошия сценарий, излизат във ваканция?
Topfly Публикувано: 26 юли, 2019 Публикувано: 26 юли, 2019 10 minutes ago, bad kid said: Тези с минусите предполагам, че при най-лошия сценарий, излизат във ваканция? Или ще трябва спешно вливане на капитал...
Topfly Публикувано: 27 юли, 2019 Публикувано: 27 юли, 2019 ПИБ и Инвестбанк пак с капиталов недостиг на стрес теста https://www.mediapool.bg/pib-i-investbank-pak-s-kapitalov-nedostig-na-stres-testa-news296240.html
rayden Публикувано: 2 август, 2019 Публикувано: 2 август, 2019 От вчера Прокредитбанк начисляват такса за плащане в чужбина 0.50 % от сумата . 1
bad kid Публикувано: 2 август, 2019 Публикувано: 2 август, 2019 Надявам се септември да не бъде юни....
Topfly Публикувано: 2 август, 2019 Публикувано: 2 август, 2019 5 minutes ago, bad kid said: Надявам се септември да не бъде юни.... Проблемът бързо е решен... ПИБ спира да работи с Moody`s https://www.economic.bg/bg/news/11/pib-spira-da-raboti-s-moodys.html 1
tch Публикувано: 4 август, 2019 Публикувано: 4 август, 2019 Още една по-подробна статия за стрес тестовете https://ekipbg.com/ecb-stress-test/ 1
Nik Публикувано: 3 септември, 2019 Публикувано: 3 септември, 2019 Имам Маестро дебит на ДСК, издадена по мое желание през май. Днес исках да платя едни билети и не мога да въведа целия номер. Почнах да броя- 17 цифри е номерът ѝ. ( @Фичо благодаря за ѝ на клавиатурата). Всички други карти, които имам са със 16 разряден номер. Девойката от съпорта на ДСК вика, че нямало проблем с картата, само трябвало да пиша на сайтовете където искам да плащам с нея, ако полето им е за 16 цифри да го разширят 🤣. Почнах да търся информация за стандарта на номерата на картите, но категорична не намирам. Преди са били с 13 цифри, сега има със 16 и 19. Някой от вас има ли 17 цифров номер на карта? 1
yordanov Публикувано: 3 септември, 2019 Публикувано: 3 септември, 2019 преди 28 минути , Nik каза: Имам Маестро дебит на ДСК, издадена по мое желание през май. Днес исках да платя едни билети и не мога да въведа целия номер. Почнах да броя- 17 цифри е номерът ѝ. ( @Фичо благодаря за ѝ на клавиатурата). Всички други карти, които имам са със 16 разряден номер. Девойката от съпорта на ДСК вика, че нямало проблем с картата, само трябвало да пиша на сайтовете където искам да плащам с нея, ако полето им е за 16 цифри да го разширят 🤣. Почнах да търся информация за стандарта на номерата на картите, но категорична не намирам. Преди са били с 13 цифри, сега има със 16 и 19. Някой от вас има ли 17 цифров номер на карта? Моята Маестро от ДСК е също със 17 цифри, имам я от миналата година. Предишната също беше със 17 цифри. Отдавна не съм я ползвал, но в някои от сайтовете (май eDreams, ако не ме лъже паметта) действително символите в полето за картата бяха 16 и там не ставаше да се използва. Другаде не съм срещал проблеми.
Nik Публикувано: 3 септември, 2019 Публикувано: 3 септември, 2019 преди 1 минута , yordanov каза: в някои от сайтовете (май eDreams, ако не ме лъже паметта) действително символите в полето за картата бяха 16 и там не ставаше да се използва. Другаде не съм срещал проблеми. Точно в eDreams исках да я ползвам.
Фил Публикувано: 3 септември, 2019 Публикувано: 3 септември, 2019 преди 36 минути , Nik каза: Някой от вас има ли 17 цифров номер на карта? И моите карти Маестро от ДСК, които получих тази година, са със 17 цифри.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега