Георги Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 Алианц минават от физически токън на мобилно приложение. Само не разбирам защо е нужно мобилното устройство да е свързано към интернет за да работи, те си знаят. Иначе като цяло подкрепям подобна подмяна - хем решава проблема с несигурните и нестабилни смс-и, хем се отърваваш от това да мъкнеш още едно физическо устройство с теб. Все още не съм го пробвал приложението, дано работи ок.
cck Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 преди 6 минути , Георги каза: решава проблема с несигурните и нестабилни смс-и Те са за разплащания с карта (3D верификацията) и остават. Замяната е по отношение на мобилното банкиране и токена. 2
chandni Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 преди 7 минути , Георги каза: Алианц минават от физически токън на мобилно приложение. Само не разбирам защо е нужно мобилното устройство да е свързано към интернет за да работи, те си знаят. Иначе като цяло подкрепям подобна подмяна - хем решава проблема с несигурните и нестабилни смс-и, хем се отърваваш от това да мъкнеш още едно физическо устройство с теб. Все още не съм го пробвал приложението, дано работи ок. ПИБ бяха сред първите (ако не и първите), които го направиха. Наскоро ДСК и Пощенска/Eurobank също пуснаха m-Token-и. Като цяло обаче, не мога да си изкривя душата - на ПИБ беше най-добро приложението. Използваше се и за вход в мобилното приложение. Жалко, че си имаха други трески за дялане, заради които се разделихме.
Георги Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 преди 1 минута , cck каза: Те са за разплащания с карта (3D верификацията) и остават. Замяната е по отношение на мобилното банкиране и токена. Еми да се надяваме, че това със смс-ите е въпрос на време също да бъде заменено... 2
chandni Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 преди 1 минута , cck каза: Те са за разплащания с карта (3D верификацията) и остават. Замяната е по отношение на мобилното банкиране и токена. И да, и не... При ПИБ се използваше и за потвърждаване на картови плащания онлайн. Именно затова написах, че тяхното приложение беше най-добро. 3
Topfly Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 13 minutes ago, Георги said: Алианц минават от физически токън на мобилно приложение. Само не разбирам защо е нужно мобилното устройство да е свързано към интернет за да работи, те си знаят. Иначе като цяло подкрепям подобна подмяна - хем решава проблема с несигурните и нестабилни смс-и, хем се отърваваш от това да мъкнеш още едно физическо устройство с теб. Аз лично имам определени притеснения от тази тенденция. Може да е по удобно, но мобилните телефони по принцип са по слабо защитени от вируси и хакерски атаки. Дано да съм лош пророк, но има ли достъп през интернет рано или късно хакерите ще намерят цаката на м-токъните 😞За мен лично физическият токън защитен с ПИН е много по сигурно нещо от всякакви м-токъни! 3
Гост Гост 23*6 Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 3 hours ago, Topfly said: За мен лично физическият токън защитен с ПИН е много по сигурно нещо от всякакви м-токъни! ако пин-а се въвежда на самия токън е ок, ако го въвеждаш от клавиатура на компютър/телефон - все същото, вземат пин-а и си действат 😉
Topfly Публикувано: 24 септември, 2019 Публикувано: 24 септември, 2019 59 minutes ago, georgebg said: ако пин-а се въвежда на самия токън е ок, ако го въвеждаш от клавиатура на компютър/телефон - все същото, вземат пин-а и си действат 😉 Имам токън с вградена малка физическа клавиатура през която се вкарва ПИН. 1
Hollywood Публикувано: 30 септември, 2019 Публикувано: 30 септември, 2019 На 28.09.2019 г. в 22:17, georgebg каза: Около 6 месеца след като ЦКБ пуснаха програма за 2% кешбек по някой карти, вече имат такава подробна справка, включително и в мобилното си приложение. Дай повече параметри за 2% кешбек на ЦКБ..
adreno Публикувано: 30 септември, 2019 Публикувано: 30 септември, 2019 преди 4 часа, Hollywood каза: Дай повече параметри за 2% кешбек на ЦКБ.. 1.5%/2% на POS транзакции в България - до 40лв/100 лв на полугодие за нормални/златни карти https://www.ccbank.bg/bg/files/519-parametri-na-programa-cash-back-po-kreditni-karti.pdf 1
IVM Публикувано: 4 октомври, 2019 Публикувано: 4 октомври, 2019 Това ми изписа днес банкоматът на Райфайзен,когато се опитах да изтегля 100 лв чрез Curve.Не се сетих да опитам и с Револют дали ще е същият резултат.5.7%-съвсем “прилична”такса за теглене с карта издадена извън България.
rik4o Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 На 30.09.2019 г. в 20:44, Hollywood каза: Дай повече параметри за 2% кешбек на ЦКБ.. https://www.ccbank.bg/bg/files/519-parametri-na-programa-cash-back-po-kreditni-karti.pdf Има ограничение за стандартните карти до 40 лв. кешбек за 6-месечие. За тях процентът е 1.5%, плащане на терминали само у нас. 3
tougherty Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 За обикновена карта е 1.5%, при това кешбекът е само за плащания на ПОС в България. Но най-кривото в цялата работа е ограничението от 40 лв на полугодие. Според мен така няма много файда от по-големия кешбек.
Alexander Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 И аз видях, че само за плащане на ПОС и то само в България важи, много куцо! 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 Аз съм на 2% и 100 лв. на шестмесичие. От опита ми до момента, горе долу за шестмесичие е нормално на физически пос да се завъртят толкова пари, идва по около 800 лв. на месец. Всички останали транзакции ги правя през ДСК Wizz. Сега пък с промоцията на Дайнърс и Фантастико, част от плащанията ще минават оттам .. Т.е. за всяка покупка си имам таргетирана карта 🙂, за да максимизирам кешбека ...
Hollywood Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 преди 9 минути , georgebg каза: Аз съм на 2% и 100 лв. на шестмесичие. От опита ми до момента, горе долу за шестмесичие е нормално на физически пос да се завъртят толкова пари, идва по около 800 лв. на месец. Доста са свили параметрите за 100лв. на 6 месеца.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 2 minutes ago, Hollywood said: Доста са свили параметрите за 100лв. на 6 месеца. При положение, че от оборот ми пада и годишната такса на картата, остават 200 лв кешбек и другите екстри, като "чиста" печалба 🙂
Ilian359 Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 преди 36 минути , georgebg каза: При положение, че от оборот ми пада и годишната такса🙂 Как така?
chandni Публикувано: 9 октомври, 2019 Публикувано: 9 октомври, 2019 На 4.10.2019 г. в 16:42, imarev каза: да опитам и с Револют дали ще е същият резултат Със сигурност. Проблемът не е от Curve, а от Raiffeisen. Тази вечер теглих от АТМ на Пощенска банка - две транзакции - едната през Revolut, втората през Curve - и двете безпроблемни и без такса.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 9 октомври, 2019 Публикувано: 9 октомври, 2019 47 minutes ago, chandni said: Със сигурност. Проблемът не е от Curve, а от Raiffeisen. Тази вечер теглих от АТМ на Пощенска банка - две транзакции - едната през Revolut, втората през Curve - и двете безпроблемни и без такса. Теглих два пъти през последните 48 часа от RBB на бул. В.Левски, през Curve и нито ми взе такса , нито дори ми предложи да ми я вземе 🙂 Вероятно променят нещо по банкоматите си, но дали е на определени "туристически дестинации" или постепенно на всички времето ще покаже ....
IVM Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 преди 20 часа, georgebg каза: Теглих два пъти през последните 48 часа от RBB на бул. В.Левски, през Curve и нито ми взе такса , нито дори ми предложи да ми я вземе 🙂 Вероятно променят нещо по банкоматите си, но дали е на определени "туристически дестинации" или постепенно на всички времето ще покаже .... Аз се пробвах на едно ОМВ на магистрала Хемус.Напълно възможно е на такива места свързани с пътуване да опитват да хитреят.Дано само не стане заразно😄 1
Alexander Публикувано: 15 октомври, 2019 Публикувано: 15 октомври, 2019 Поредния идиотизъм от ПИБ, понякога се чудя дали чувам добре.. Преди няколко месеца си заявих пакета Моят избор Онлайн, за да избегна таксите при плащане на ПОС в чужбина, в случая Револют. Имам доста карти на тази сметка и явно съм забравил коя карта съм вързал, понеже може само една. Днес звънях на ПИБ и питах на коя карта ми е този пакет. Отговора беше, че не виждат и не могат да ми кажат. Да съм отидел до офис или да си видя в договора, който е явно, че го нямам, иначе няма да им звъня.. Не доумявам как за всяко повече от елементарно нещо ме карат да ходя до офис и да си губя времето..
bad kid Публикувано: 15 октомври, 2019 Публикувано: 15 октомври, 2019 Имат и промени в тарифата ПИБ, например вече има такса 50 ст. за прехвърляне на сума между собствени сметки в офис....
Alexander Публикувано: 15 октомври, 2019 Публикувано: 15 октомври, 2019 Такси и таксички, все повече ще има при всички.. 1
neuromancer Публикувано: 15 октомври, 2019 Публикувано: 15 октомври, 2019 Малко съм офтопик, ама тук в Бразилия след като се появиха дигитални банки, подобни на Револют, Phyre... обикновените банки взеха да предлагат безплатни дигитални пакети, като условието е да не им се появяваш в офис 😀 Абе може, ако има желание... 4
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега