Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Публикувано:

@EliDion Няма такси при теглене от нито един АТМ в целия ЕС. Със сигурност няма за Уникредит. Сачо имайте предвид, че след 10 безконтактни плащания беше блокирана заради правилата на Mastercard, което го разбрах след 90 мин разговори с 3ма служители и 3.00 лв сметка на *0700 номера им. Оправя се като се изтеглят пари на банкомат. 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 9.04.2021 г. в 10:24, darinamarinova каза:

Сачо имайте предвид, че след 10 безконтактни плащания беше блокирана заради правилата на Mastercard

Това си е така за всяка Mastercard. Не е някаква особеност на TBI...

На 9.04.2021 г. в 10:24, darinamarinova каза:

след 90 мин разговори с 3ма служители и 3.00 лв сметка на *0700 номера им

Някои питат в бгмама, други звънят на 0700... Що така не питате тук бе, хора...? :girl_crazy:Следващия път вместо на 070017571 можеш да им се обадиш на 028163900 :blum3:, както и да си инсталираш приложението 0700 безплатните, откъдето се виждат номерата, криещи се зад скъпите 0700, на голяма част от фирмите, които ги използват 🙂

  • Харесвам 10
Публикувано:

@chandni Да, чак 3тия служител го разбра. С предишните сменяхме статична 3Д парола, после имаше други проверки, гимнастики. 😄

 

За да не занимавам хората с драмите си освен в краен случай. Много благодаря. Ще го ползвам в бъдеще. 😋 :air_kiss:

  • Харесвам 3
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Помагам на роднина и се опитваме чрез TBI Online да направим превод в лева до Райфайзен, но не приема IBAN-а. И това е откакто сметката е открита.. 

 

Някой имал ли е подобен проблем? 

-------------------------------------

 

Сега намерих workaround: проблемът е налице само в мобилен браузър. При опит за превод от настолен браузър нещата изглеждат ОК. 

 

Редактирано от WanderlustME
workaround
  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, WanderlustME каза:

проблемът е налице само в мобилен браузър. При опит за превод от настолен браузър нещата изглеждат ОК.

По-скоро през приложението не можеш да правиш преводи-каквито и да било, един вид имаш само пасивно банкиране. Трябва да се активира от самата банка, провери.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 13 минути , bobole4e каза:

По-скоро през приложението не можеш да правиш преводи-каквито и да било, един вид имаш само пасивно банкиране. Трябва да се активира от самата банка, провери.

Наистина доста крива банка, не можеш да видиш никаква информация за входящи трансфери, ама за без пари толкова.

Публикувано:
преди 36 минути , bobole4e каза:

По-скоро през приложението не можеш да правиш преводи-каквито и да било, един вид имаш само пасивно банкиране. Трябва да се активира от самата банка, провери.

Проблемът е, че валидацията на айбана не минава на мобилен браузър, пък на настолен, същата форма е валидна (и през двата браузъра се влиза в един и същ сайт,

 

преди 22 минути , vinidj каза:

 

няма отделна мобилна версия) 

 

преди 22 минути , vinidj каза:

Наистина доста крива банка, не можеш да видиш никаква информация за входящи трансфери, ама за без пари толкова.

Всички преводи (вкл. входящите) са видими като кликнеш върху твоя айбан, вдясно се появяват опции от типа "Последните 10", "Последния месец" и т. н. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Да споделя за ДСК - оказа се, че през ДСК смарт не може да се нареждат преводи към бюджета, трябва да е през ДСК директ. 

 

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 1 час, macf1an каза:

Еееее, ма па смяна на ПИН -код е без парииии:)))

Шегувам се, но хич не е смешно, защото и останалите банки, са като тези:(

Такси, таксички, явни, скрити, вечно растящи -  край нямат. За това, че работят с нашите пари, им плащаме, все по-скъпо...

Публикувано:

ДСК и Булбанк пък вече не правели депозити четох, трябвало друг вид сметка ако искаш да държиш пари там , която има месечна такса .

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 9 часа, bad kid каза:

ДСК и Булбанк пък вече не правели депозити четох, трябвало друг вид сметка ако искаш да държиш пари там , която има месечна такса .

Да, на мен един пациент ми се оплака, че  му проводили писмо от ДСК, да иде да си закрие/прехвърли депозита, че вече не предлагали такава услуга. Ако сам не го направел, служебно щяли да то трансформират, че вече, не предлагали услугата “депозит”. А само такива, с месечни такси:(.

По тоя повод, случка:)))

Оставила си мама, една  кръгла сума, внесена в ДСК, на разплащателна сметка. След няколко години, ми вика: заведи ме да я изтегля и да ти я дам, пък ти реши, какво да правиш с тези пари. И колко беше учудена, като, кръглата сума, вече не беше кръгла, ами, с 300 и кусур, по-малко. И хич не можа да се съгласи, че хем си е оставила парите там, хем, вместо да и дават лихви, те са си вземали от тях...

Доверието в ДСК - единствената банка, на която хората от нейното поколение имаха вяра, рухна напълно...

След време, като  и правихме ДК, отидохме в друга банка, все едно, ония са други:(

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 11 часа, AlexandraKo каза:

Да, на мен един пациент ми се оплака, че  му проводили писмо от ДСК, да иде да си закрие/прехвърли депозита, че вече не предлагали такава услуга. Ако сам не го направел, служебно щяли да то трансформират, че вече, не предлагали услугата “депозит”. А само такива, с месечни такси:(.

По тоя повод, случка:)))

Оставила си мама, една  кръгла сума, внесена в ДСК, на разплащателна сметка. След няколко години, ми вика: заведи ме да я изтегля и да ти я дам, пък ти реши, какво да правиш с тези пари. И колко беше учудена, като, кръглата сума, вече не беше кръгла, ами, с 300 и кусур, по-малко. И хич не можа да се съгласи, че хем си е оставила парите там, хем, вместо да и дават лихви, те са си вземали от тях...

Доверието в ДСК - единствената банка, на която хората от нейното поколение имаха вяра, рухна напълно...

След време, като  и правихме ДК, отидохме в друга банка, все едно, ония са други:(

Значи депозите не искат (примерно, месечният депозит е само на падежна дата и той е безплатен) да имат, така ли да разбирам?

Искат всичко да е в сметките, за да може да си взимат всеки месец парички за поддръжка.  

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Депозитите в ДСК щели да са до юни включително. Аз си закрих моя, но обясняваха на съседното гише на друг клиент. След това се преобразува в друга сметка с месечни такси.

  • Благодаря 2
Публикувано:
преди 4 часа, bad kid каза:

Депозитите в ДСК щели да са до юни включително. Аз си закрих моя, но обясняваха на съседното гише на друг клиент. След това се преобразува в друга сметка с месечни такси.

Значи аз като имам депозит в долари и като имам сметка в долари, която ми е с дебитна карта. Това означава ли, че депозитът ще отиде автоматично в тази сметка от юли месец, която ми е с дебитната карта.

Или може би ще започнат да ни извикват един по един, за да си затворим депозитите. 

Публикувано:

Доколкото разбрах депозитът се преобразува в друг вид сметка. Аз побързах да приключа с тях и не съм разпитвал.

Най-добре ги питай.

@AlexandraKo писа по-горе че са пращали писма, аз не съм получил, ама и не съм на постоянния си адрес, може би са пратили.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Значи ще отида още тази седмица пак при тях и ще ги разпитам. 

И на мен не са ми изпратили никакво писмо. 

Публикувано:

Избягвам максимално влизане в офис и контактуване със служители на всякакви банки, ама днес минах покрай ДСК, нямаха банкомат с опция за вкарване на пари, нямаше никакви хора и реших да вляза, за да  вкарам пари по едната кредитна карта по която имам задължения, имам Виза и Мастер на Уиз.

-Добър ден.

-Добър ден, искам да вкарам пари по тази карта, като подавам самата кредитна карта Виза на служителката.

Следва цъкане на компютъра, следва дайте лична карта и пак цъкане.

-Ами тази карта е блокирана.

-Да, трябва ли да я отблокирам за да вкарате пари?

-Не. Колко пари?

-Толкова.

Пак цъкане.

-Таксата е 1лв, подпишете тук, тук и тук. Готово.

-Благодаря, довиждане.

 

Понеже се знаем какви капацитети са, веднага проверявам какво са вкарали и изненада, парите са вкарани в другата кредитна карта, по която нямам никакви задължения. Леко подивях. Връщам се на гишето след около 30 секунди, добре, че нямаше други хора и служителката беше свободна.

Подавайки същата  картата я питам какво стана, защо са вкарани на другата карта.

-Ама вие казахте да ги вкарам на тази, какво има?

-Ще проверите ли къде точно са вкарани в тази или в другата? Затова ви дадох в ръце картата и казах в тази, за да няма вие казахте еди какво си, в тази ли са вкарани или не?

Следва цъкане.

-Ама те и двете сметки   завършват  на еднакви цифри, то не се вкарва по карти, ами по сметки и т.н. мърморене, язък, пак аз съм виновен..

Започва дълго гледане и опити за звънене по телефон, питане на колежки и пр.

-Ама тя и тази карта е блокирана, трябва да ги отблокирате, за да ги ползвате.. дали наистина мисли, че не знам тази подробност?

 

Искаше да прави трансфер от една кредитна в друга, ама се оказа, че не може.  След поне 5-6 мин и питания, последваха  нови подписи и съгласен съм със сторното и т.н.

Веднага проверих, този път бяха вкарани  добре, не видях дали са ми взели още 1лв, защото щях да се нервирам още повече.

 

Ясно е, че всеки може да греши, но как пък отивам на 2 години един път и имам проблем, какво щеше да стане, ако не бях проверил къде са вкарани и най-вече в  нито един момент служителката не направи и опит да каже, моя грешка или извинявайте, последното ме вбесява ужасно много..

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 9
  • Шок 2
Публикувано:

Далеч съм от мисълта да адвокатствам точно на тази банка, за мен заедно с Уникредит са възможно най-мудните банкови институции в страната, но трябва да се прави разлика между пластика (кредитна или дебитна) и сметка. Важна е сметката, а не пластиката. Когато внасяш пари е добре да знаеш по коя сметка извършваш операцията. Подаването на пластика на служителя на гишето по никакъв начин не помага. По-добре е с лична карта, така или иначе я даваш за проверка, да ти съобщят какви сметки имаш в банката и сам да решиш по коя искаш да внесеш пари...

  • Харесвам 5
Публикувано:

Това направих, дадох лична карта и пластика, като казах и по коя карта, макар да не значи нищо за тях. Отделно поясних, по тази по която имам задължения, а имам само по едната.

Не знам какво повече трябва да направя, по-точно знам, никога повече на гише, ще си търся банкомат.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 часа, Alexander каза:

Избягвам максимално влизане в офис и контактуване със служители на всякакви банки, ама днес минах покрай ДСК, нямаха банкомат с опция за вкарване на пари, нямаше никакви хора и реших да вляза, за да  вкарам пари по едната кредитна карта по която имам задължения, имам Виза и Мастер на Уиз.

-Добър ден.

-Добър ден, искам да вкарам пари по тази карта, като подавам самата кредитна карта Виза на служителката.

Следва цъкане на компютъра, следва дайте лична карта и пак цъкане.

-Ами тази карта е блокирана.

-Да, трябва ли да я отблокирам за да вкарате пари?

-Не. Колко пари?

-Толкова.

Пак цъкане.

-Таксата е 1лв, подпишете тук, тук и тук. Готово.

-Благодаря, довиждане.

 

Понеже се знаем какви капацитети са, веднага проверявам какво са вкарали и изненада, парите са вкарани в другата кредитна карта, по която нямам никакви задължения. Леко подивях. Връщам се на гишето след около 30 секунди, добре, че нямаше други хора и служителката беше свободна.

Подавайки същата  картата я питам какво стана, защо са вкарани на другата карта.

-Ама вие казахте да ги вкарам на тази, какво има?

-Ще проверите ли къде точно са вкарани в тази или в другата? Затова ви дадох в ръце картата и казах в тази, за да няма вие казахте еди какво си, в тази ли са вкарани или не?

Следва цъкане.

-Ама те и двете сметки   завършват  на еднакви цифри, то не се вкарва по карти, ами по сметки и т.н. мърморене, язък, пак аз съм виновен..

Започва дълго гледане и опити за звънене по телефон, питане на колежки и пр.

-Ама тя и тази карта е блокирана, трябва да ги отблокирате, за да ги ползвате.. дали наистина мисли, че не знам тази подробност?

 

Искаше да прави трансфер от една кредитна в друга, ама се оказа, че не може.  След поне 5-6 мин и питания, последваха  нови подписи и съгласен съм със сторното и т.н.

Веднага проверих, този път бяха вкарани  добре, не видях дали са ми взели още 1лв, защото щях да се нервирам още повече.

 

Ясно е, че всеки може да греши, но как пък отивам на 2 години един път и имам проблем, какво щеше да стане, ако не бях проверил къде са вкарани и най-вече в  нито един момент служителката не направи и опит да каже, моя грешка или извинявайте, последното ме вбесява ужасно много..

 

 

 

 

 

 

 

 

Ти вярно си голям карък.

Както се казва, а и както ги смятат процентите в една съседна тема - при теб 100% е негативния опит със служителите на банката на гише. Колкото пъти си опрял до тях - толкова пъти са сгрешили.

Ако съм изпълнителен директор на ДСК ще те помоля да не си наш клиент, че с твоя "късмет" ще вземе да ми фалираш банката.

:wink:

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 8

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.