Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Публикувано:

Напоследък покрай отварянето на небето все по-често летим и ползваме салоните, съответно от няколко месеца трупаме обороти по Diners картите. Тъй като имам активирана опция директно погасяване на задължението от сметката ми в ПИБ, въобще не мога да разбера (или по-скоро ме мързи да ровя в извлеченията) на какъв период и каква сума евентуално получавам от Diners като кешбек. В този смисъл, мога ли да помоля за малко разяснения...

Публикувано:
преди 31 минути , Duke каза:

Напоследък покрай отварянето на небето все по-често летим и ползваме салоните, съответно от няколко месеца трупаме обороти по Diners картите. Тъй като имам активирана опция директно погасяване на задължението от сметката ми в ПИБ, въобще не мога да разбера (или по-скоро ме мързи да ровя в извлеченията) на какъв период и каква сума евентуално получавам от Diners като кешбек. В този смисъл, мога ли да помоля за малко разяснения...

На всеки 6 месеца се изплаща кешбекът. Можеш да го видиш от извлеченията.

@Duke, като си погледнеш извлеченията, те са номерирани. В 1 (след 12) и в 7 (след 6) ти е начисленият кешбек:

 

image.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , chandni каза:

На всеки 6 месеца се изплаща кешбекът. Можеш да го видиш от извлеченията.

Много благодаря, явно периодът е същия като при кешбека по кредитните карти от ПИБ. А имаш ли представа дали шестмесечния период е фиксиран както при ПИБ или не се влияе от картата? Тоест, кога мога да очаквам кешбек за суми генерирани от месец август-септември, 2021 г.?

Публикувано:
преди 15 минути , Duke каза:

Много благодаря, явно периодът е същия като при кешбека по кредитните карти от ПИБ. А имаш ли представа дали шестмесечния период е фиксиран както при ПИБ или не се влияе от картата? Тоест, кога мога да очаквам кешбек за суми генерирани от месец август-септември, 2021 г.?

Моята карта е декемврийска (т.е. издадена декември). В януарското извлечение от 01.01.2022 са ми изплатили кешбека за второ шестмесечие на 2021, а на 1-ви юли - този за януари до юни 2021.

 

Както казах, виж си в профила 1-во и 7-мо извлечение (виж скрийншота горе).

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 1.04.2022 г. в 13:27, chandni каза:

Кешбекът на Diners е до 1000 лв на година, обслужването им е без конкуренция! Абсолютно всичко става с телефонен разговор и имейл без необходимост от ходене до банката. Единствено за получаване на новата пластика трябва да се ходи. 

 

Ние закрихме всякакви други кредитни карти и оставихме само Diners-ите. За местата, където Diners не минава директно, ползваме Curve и единствено заради рент-а-кар-ите, където ако не приемат Diners, няма как да минеш с Curve, мъжът ми си взе Evolve, а аз съм си на класик. За 1000 лв кешбек трябва да се похарчат 100 000 лв от картата, а ние имаме две, така че не виждам вариант да не ни стигнат и да загубим кешбек. 

Пожелавам ти все пак да се прецакате и да ви орежат някой и друг кешбек.

Любопитно ми е - защо остана на класик?

Мързел?:wink:

 

Публикувано:
Цитат

Пожелавам ти все пак да се прецакате и да ви орежат някой и друг кешбек.

Да ти се връща :girl_blum::girl_witch:

 

преди 3 часа, ven62 каза:

Любопитно ми е - защо остана на класик?

Мързел?:wink:

Мъжът ми има Evolve, на мен не ми е необходим :no:

  • Харесвам 1
Публикувано:

Да изкажа възмущението си от ДСК. Просто надминаха всичките ми представи за валутни курсове. За платени на 1 април 114,96€ са ми удържали от картата 227,57лв. - що за курс на безкасово плащане е това? Да не ви казвам, че за плащания с турска лира 2-4 април са ми смятали лирите по курс 0.14176..... Просто вече съвсем се оляха 🤔

Публикувано:
преди 9 минути , Jane* каза:

Да изкажа възмущението си от ДСК. Просто надминаха всичките ми представи за валутни курсове. За платени на 1 април 114,96€ са ми удържали от картата 227,57лв. - що за курс на безкасово плащане е това? Да не ви казвам, че за плащания с турска лира 2-4 април са ми смятали лирите по курс 0.14176..... Просто вече съвсем се оляха 🤔

ДСК нали имаха такса превалутиране. Уиз картата със сигурност има (за другите им карти не знам) и не става за плащане в чужда валута, освен ако не ползвате отпред онази карта с неприличното име.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 12 минути , iMari каза:

ДСК нали имаха такса превалутиране. Уиз картата със сигурност има (за другите им карти не знам) и не става за плащане в чужда валута, освен ако не ползвате отпред онази карта с неприличното име.

Аз нямам проблеми с превалутирането. Миналия месец като бях в Бразилия при плащане с кредитни карти на ДСК и револют, курсът почти нямаше разлика. Но и друг път като плащам в чужбина, не виждам голяма разлика, а и е в пъти по-добре, отколкото да носиш кеш.

Георги Матеев
Публикувано:

Не мога да опиша колко НЕ ми липсва ДСК, откакто закрих всичко там през януари. Свръхдоволен съм от TBIBank, чак не мога да повярвам, че все още оперират по този толкова изгоден за клиента модел. Имам почти всички екстри на ДСК частното банкиране, които ползвах преди, само че срещу нула лева на месец.

 

@Plamsi всяко плащане с ДСК карта във валута, различна от лева, със сигурност те връща назад със (скрита) 1% такса превалутиране. Ако имаш една идея по-големи обороти би имало смисъл да смениш банката. Дори при само 1000 лв. месечен оборот (в чужда валута) губиш 10 лв месечно или 120 лв годишно - не мисля, че си заслужава. Хайде стига хранихме тея банки.

  • Харесвам 17
Публикувано:

От моя гледна точка това е една от най-забавните теми във форума. Всички се оплакват от абсолютно всички български банки. В един момент Потребител Y пише, че Банка Х има супер изгодни условия, които вкарват в малкия си джоб цялата конкуренция. Голяма част от пишещите в темата веднага решават да закрият всички свои сметки в абсолютно всички възможни банки в страната и да насочат авоарите към чудната Банка Х. Разбира се, цялата тази операция освен пари изисква и време, но на кого му пука при тези уникални условия предложени от Банка Х. След успешно приключване на операцията, задължително следва оплюване на предишните банки ползвани от Потребител Y. Няколко месеца по-късно изведнъж супер-дупер-хипер условията на чудната Банка Х се променят и изведнъж се оказва, че совите не са това което са... След кратко затишие следва прозрение от Потребитeл W, който изведнъж открива предимствата на "новата" Банка Z и насочва всичките си активи към нея. Участниците в темата горещо благодарят на Потребител W за откритието и с радост закриват сметките си в кофти Банка Х, за да насочат всичко към чудната Банка Z. И така до безкрай, а после се чудим защо банките измислят какви ли не такси и променят в движение своите общи условия. Моля, мнението ми да се възприеме като обобщение, а не като критика или посочване на някого с пръст, като тук най-вече визирам Жорката, който открай време е супер активен при откриване на супер-дупер-хипер условия на търговци предлагащи финансови, застрахователни, хотелиерски и транспортни услуги, за което като цяло всички сме му благодарни...

Георги Матеев
Публикувано:
преди 13 минути , Duke каза:

От моя гледна точка това е една от най-забавните теми във форума. Всички се оплакват от абсолютно всички български банки. В един момент Потребител Y пише, че Банка Х има супер изгодни условия, които вкарват в малкия си джоб цялата конкуренция. Голяма част от пишещите в темата веднага решават да закрият всички свои сметки в абсолютно всички възможни банки в страната и да насочат авоарите към чудната Банка Х. Разбира се, цялата тази операция освен пари изисква и време, но на кого му пука при тези уникални условия предложени от Банка Х. След успешно приключване на операцията, задължително следва оплюване на предишните банки ползвани от Потребител Y. Няколко месеца по-късно изведнъж супер-дупер-хипер условията на чудната Банка Х се променят и изведнъж се оказва, че совите не са това което са... След кратко затишие следва прозрение от Потребитeл W, който изведнъж открива предимствата на "новата" Банка Z и насочва всичките си активи към нея. Участниците в темата горещо благодарят на Потребител W за откритието и с радост закриват сметките си в кофти Банка Х, за да насочат всичко към чудната Банка Z. И така до безкрай, а после се чудим защо банките измислят какви ли не такси и променят в движение своите общи условия. Моля, мнението ми да се възприеме като обобщение, а не като критика или посочване на някого с пръст, като тук най-вече визирам Жорката, който открай време е супер активен при откриване на супер-дупер-хипер условия на търговци предлагащи финансови, застрахователни, хотелиерски и транспортни услуги, за което като цяло всички сме му благодарни...

Между другото 21 години бях клиент на ПИБ. После 8 години на ТексимБанк и едновременно с това 7 години клиент на ДСК. TBI е едва четвъртата ми бг банка за лични финанси за около 30 години. Да ти звучи като да ги сменям през 3 месеца? 🙂 Всеки ход е много премерен и доста премислен.

 

Знам чудесно какво опитваш да кажеш, но все пак трябва и да сме реалисти. Когато един продукт замине в кофата е време за промяна. Сляпата лоялност също не е ок, особено когато отсрещната страна почне да прекалява, а и отдавна се убедих, че при отношения с банки няма място за емоции. Със сигурност не ми се занимаваше да напускам ДСК, например, но винаги се махам от някоя банка, когато условията станат крайно неизгодни... И знам, че беше правилното решение 🙂

  • Харесвам 18
Публикувано:

В съвременния свят е важно човек да бъде гъвкав, а основният начин да реагираш спрямо неадекватните банкови такси е просто да се оттеглиш като клиент.

И да, на Матеев трябва много да сме му благодарни, защото цял форум е спестил купища пари от това, което той споделя. Защото можеше и да не споделя.

  • Харесвам 16
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Георги Матеев
Публикувано:
преди 4 минути , iMari каза:

В съвременния свят е важно човек да бъде гъвкав, а основният начин да реагираш спрямо неадекватните банкови такси е просто да се оттеглиш като клиент.

И да, на Матеев трябва много да сме му благодарни, защото цял форум е спестил купища пари от това, което той споделя. Защото можеше и да не споделя.

За да сме коректни трябва да отбележа, че откритието за TBI беше изцяло на @nomad, за което съм му много благодарен.

  • Харесвам 14
Публикувано:
преди 14 минути , Георги Матеев каза:

Знам чудесно какво опитваш да кажеш, но все пак трябва и да сме реалисти. Когато един продукт замине в кофата е време за промяна. Сляпата лоялност също не е ок, а и отдавна се убедих, че при отношения с банки няма място за емоции.

Аз именно това имам предвид. От една страна се възхищавам на желанието и времето, което отделяш, за да установиш че "един продукт е заминал в кофата". Лично аз си признавам, че променените условия на ПИБ (с които работя от 25 години) разбирам от форума или пък въобще не разбирам. Нямам време да се заглеждам в извлеченията какви такси и за какво са ми събрали. Със сигурност това звучи тотално неадекватно за голяма част от хората пишещи в темата, но наистина ми е все тая дали "олеквам" месечно с 1-3-5-10 лева повече при положение, че вместо да чета условия и да избирам между банки, през това време мога да правя пари. За лоялността със сигурност си прав, но аз имам сметки още в УниКредит (ужасно обслужване, на практика сметката там е само заради взаимните фондове), ДСК (също ужасно обслужване, но реално парите там стоят като депозит, макар и в разплащателна сметка) и отскоро ПроКредит (имах избор между актива и пасивна сметка и въпреки, че реално месечно имам 1-2 до 3 операции избрах активна с месечна такса от 10 лева, вместо безплатната пасивна със съответните ограничения). Искам да кажа, че е въпрос на лично решение дали да спестяваш от банкови такси и на каква цена ще го постигнеш. Естествено, че няма емоции... Аз точно този принцип следвам и въобще не вкарвам енергия, което определено издава и сериозна липса на финансова култура според модерното схващане...

 

EDIT: Идеята на моето мнение по-горе е, че в природата на всяко действие се намира и противодействие. Няма как да съществуват вечно идеални условия, предложени от една банка, защото всички други през цялото това време ще губят пари. Именно това води до честа промяна на общите условия и като човек тегли чертата се оказва, че цялата работа е много шум за нищо...

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 20 минути , Duke каза:

От моя гледна точка това е една от най-забавните теми във форума. Всички се оплакват от абсолютно всички български банки. В един момент Потребител Y пише, че Банка Х има супер изгодни условия, които вкарват в малкия си джоб цялата конкуренция. Голяма част от пишещите в темата веднага решават да закрият всички свои сметки в абсолютно всички възможни банки в страната и да насочат авоарите към чудната Банка Х. Разбира се, цялата тази операция освен пари изисква и време, но на кого му пука при тези уникални условия предложени от Банка Х. След успешно приключване на операцията, задължително следва оплюване на предишните банки ползвани от Потребител Y. Няколко месеца по-късно изведнъж супер-дупер-хипер условията на чудната Банка Х се променят и изведнъж се оказва, че совите не са това което са... След кратко затишие следва прозрение от Потребитeл W, който изведнъж открива предимствата на "новата" Банка Z и насочва всичките си активи към нея. Участниците в темата горещо благодарят на Потребител W за откритието и с радост закриват сметките си в кофти Банка Х, за да насочат всичко към чудната Банка Z. И така до безкрай, а после се чудим защо банките измислят какви ли не такси и променят в движение своите общи условия. Моля, мнението ми да се възприеме като обобщение, а не като критика или посочване на някого с пръст, като тук най-вече визирам Жорката, който открай време е супер активен при откриване на супер-дупер-хипер условия на търговци предлагащи финансови, застрахователни, хотелиерски и транспортни услуги, за което като цяло всички сме му благодарни...

 

Ни най-малко не съжалявам, че съм разкарал някоя българска банка. Нито пък закриването на сметка и откриването на нова е някаква голяма философия (с изключение на ДСК, разбира се). За сигурно над 20 години съм сменил 4 банки:

1. ПИБ, дългогодишен клиент, когато си влошиха условията за клиентите въпреки доброто им обслужване; 2. Смених ги със СИ Банк, които също бяха с добро обслужване, но ми дадоха с пъти по-добри условия като нов клиент от уж познаващите ме с години ПИБ когато ми трябваше кредит (и така ми спестиха сума ти пари); 3. Частното банкиране на ДСК след като ОББ купиха СИ Банк и на практика ликвидираха смислените им услуги; 4. Последно TBI (да е жив и здрав nomad) след като ДСК се уляха с таксите, промениха си условията по Уиз картата така, че да стане безпредметна и т.н., даже не ми се изреждат всичките им безумия.

 

Та като тегля чертата, всичките тези промени със сигурност ми спестиха значителна сума пари, които иначе щяха да са хвърлени просто на вятъра. И не става дума за няколко лева на месец, само от месечната такса която вече не плащам на ДСК си спестявам по 18 лева на месец, сумата става значително по-висока като се добави икономията от по-евтините преводи, липсата на таксички при теглене на банкомат, теглене/внасяне на пари в брой и т.н. Хич не се чувствам задължен да допринасям за поредния отчет на БНБ за банковата ни система от типа: "банките в България отчитат рекордни печалби", това дори и по време на корона кризата...

  • Харесвам 13
  • Браво 2
Публикувано:

За мен всичко тръгна, с това, че измекярите от БАКБ ми начисляваха такса превалутиране, за картови плащания от лева в лева. Това е неприемливо, защото зареждам значителни суми към револют и чрез таксата превалутиране, щяха да ми вземат, стотици лева, в рамките на една година.

 

Като тръгнах да сменям банката, се оказа, че никак не е просто да се намери друга, която да има изгодни условия и да позволява безплатно зареждане на Револют с карта. Така попаднах на TBI, бяха единствената банка, предлагаща безплатна сметка и с най-ниската такса за преводи. Във варненски офис, попаднах на адекватна служителка, която ми обясни и за картата неон и всичките предимства. При тези условия, TBI ми покриват всички изисквания. Безплатна банкова сметка, без такса за откриване и без месечна/годишна такса за подръжка, беплатна карта, също без никакви такси. Най-ниската цена за банков превод. Освен това, може да се захранва сметката с карта от други банки, безплатно и на момента, без да се налага превод, който струва пари и се бави. Колко от другите банки дават възможност да си захраните сметката по този начин, без да правите превод?

 

В БАКБ, само месечните такси за подръжка бяха 60лв на година, а ако прибавя и таксата им за превалутиране, стават няколкостотин лева годишно. Ако мога да си спестя с еднократно проучване и решение, няколкостотин лева годишно, защо да не го направя и какво толкова странно има в това.

 

п.п. Щях да забравя и безплатното теглене на всички банкомати в страната с картата неон.

 

 

  • Харесвам 17
Георги Матеев
Публикувано:
преди 3 часа, Duke каза:

Няма как да съществуват вечно идеални условия, предложени от една банка, защото всички други през цялото това време ще губят пари. Именно това води до честа промяна на общите условия и като човек тегли чертата се оказва, че цялата работа е много шум за нищо...

Просто е въпрос на сметка. И ако спестяване на 3-, че и понякога 4-цифрени суми всяка година е много шум за нищо - прав си 🙂 Но със сигурност не бих ги подарил на някоя банка просто ей така.

 

Въпрос на човек е. По спомен отпреди, ти например никога не си имал проблем да плащаш с 20-30% по-скъпи настанявания на booking.com - само защото имаш навик с тази платформа и за теб друго не съществува. Помниш ли навремето като ти показвах конкретни примери? Ето това пък аз не го разбирам - съзнателно да платиш повече за едно и също, при условие, че с 3 клика може да спестиш доста. Та същото е и с банките 🙂

  • Харесвам 15
Публикувано:
преди 22 минути , Георги Матеев каза:

Въпрос на човек е. По спомен отпреди, ти например никога не си имал проблем да плащаш с 20-30% по-скъпи настанявания на booking.com - само защото имаш навик с тази платформа и за теб друго не съществува. Помниш ли навремето като ти показвах конкретни примери? Ето това пък аз не го разбирам - съзнателно да платиш повече за едно и също, при условие, че с 3 клика може да спестиш доста. Та същото е и с банките 🙂

Напълно съм съгласен с теб! Сега не ми остава друго освен да включа брояча, който ще отмери времето в което TBIBank ще продължава да бъде твоята предпочитана банка и съответно денят, в който TBIBank ще се окаже много кофти банка и ще бъде заменена от новата готина банка... 😉 

 

EDIT: И да, по всяка вероятност аз страдам от синдрома "лоялност" към определени доставчици на услуги, който пък от своя страна въобще не е на мода в днешно време...

Публикувано:

Дано да задържат  положението  както Revolut, няма да е лошо, че наистина в момента българската  банкова конюнктура не е никак приятна за клиентите

  • Харесвам 3
Публикувано:

Още един доволен клиент на TBI (макар и клиент само от няколко часа)

Служителката в офиса на Красно село беше много любезна и обясни всичко необходимо.

За 20 мин си отворих сметка, отворих си и USD сметка, с по-добри условия от Уникредит (няма такса за внасяне и теглене до 2500$) и за нея няма месечни такси.

За 5 мин си поръчах картата Неон от приложението (поздравления за колегите от ИТ екипа)

И за 30 мин си закрих всички сметки в Уникредит 😄 😄

  • Харесвам 13
Публикувано:
преди 2 часа, Duke каза:

Сега не ми остава друго освен да включа брояча, който ще отмери времето в което TBIBank ще продължава да бъде твоята предпочитана банка и съответно денят, в който TBIBank ще се окаже много кофти банка и ще бъде заменена от новата готина банка.

TBIBank е единствената фирма за бързи кредити,която работи като банка и може би с добрите условия за сметки си събира клиенти и капитал,който да дава на кредит срещу 40% лихва примерно.

  • Харесвам 7
Публикувано:

за по-добрите условия в някоя банка, които се отличават съществено от всички останали, винаги някой "плаща масрафа", и не се дължи на благосклонност у банката към клиентите й, все това трябва да сме го научили досега 🙂 отчетите на банките са достъпни и всеки може да ги разгледа, примерно при сравнение на тази с други, които са средно към 8-10 пъти по-големи като депозитна база и активи, приходите им от такси не са 10 пъти по-малки, а около 3 пъти, приходите от лихви пропорционално - даже в още по-различно съотношение; административните разходи  - също; текущо и лихвите по депозити са най-високи в сравнение с останалата банкова система

 

иначе е съвсем нормално всеки да гледа личния си интерес и да опитва да минимизира такива "паразитни" разходи, това го разбирам отлично, просто да не е с очакването, че е вид безплатен обяд, който може да продължи много дълго 🙂 но все пак спестеното до съответния момент пак си е полза, и който не го мързи да търси активно спестяващи опции, не виждам защо да не го прави

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 58 минути , dimitrov6 каза:

TBIBank е единствената фирма за бързи кредити,която работи като банка и може би с добрите условия за сметки си събира клиенти и капитал,който да дава на кредит срещу 40% лихва примерно.

Точно така е, това е причината за изгодните условия. Те са институциа за бързи(необезпечени) кредити с много висока лихва. Останалите банки у нас не се занимават с това или поне не им е основна дейност.

 

Реално TBI,  не се конкурира с другите банки и не разчита на приходи от такси. На тях, банковия лиценз им е нужен, за да им излиза по-евтино основната дейност с даването на бързи кредити. По този начин няма нужда да държат парите в банка и да плащат за банкови операции и обслужване, защото самите те си имат банков лиценз. А ако могат да използват банковия лиценз, за да привлекат допълнителна клиентска база, част от която ще клъвне на офертите им за кредити, за тях е само плюс.

 

Според мен, нямат никаква причина да си отблъскват клиентите с нежелани такси, само ще загубят приходи. Ще се повторя, но ако се гледа бизнес моделът им, това не е банка в истинския смисъл, а институциа за бързи кредити с банков лиценз.

  • Харесвам 10
Публикувано:

Засега TBI Bank е банка, която никой не знае. Много хора знаят TBI, че отпуска потребителски кредити и до там. Като гледам и не си дават зор да си правят реклама. Реших от любопитство да прочета защо им е банков лиценз и това открих.

 

"Затова нашата амбиция е да създадем банка, която да предлага услуги предимно за граждани и малки и средни предприятия - така наречената ритейл банк. И тъй като имаме мрежата и инфраструктурата, както и доверието на клиентите за този бизнес, се надяваме че освен при предоставянето на кредити това доверие и тези навици на клиентите ни ще се прехвърлят и при набирането на депозити. А депозити по закон може да приема само институция, притежаваща банков лиценз."

https://www.banker.bg/finansov-dnevnik/read/kupihme-nlb-bank-zaradi-licenza - от 2011, когато са купили НЛБ Банк заради лиценза

 

Докато рових открих нещо интересно.

„Така от април 2022 г. българските клиенти на банката, а скоро след това и потребителите в Румъния и Гърция, ще получат физическа или виртуална карта Visa, заявена чрез мобилното приложение на TBI, и ще могат да извършват плащания лесно през своя смартфон.

Освен това отличителната Neon карта на TBI ще дава възможност на клиентите да се възползват и от решението на банката „Купи сега, плати по-късно“ (Buy now, Pay later) при пазаруване. BNPL позволява разсрочването на плащания до 90 дни без лихви и допълнителни такси."

https://tbibank.bg/za-bankata/novini/visa-fast-track

 

Скоро ще има ъпдейт на приложението с обновен дизайн и функционалности.

https://tbibank.bg/za-bankata/blog/tibi-i-mnogo-podobreniya-pristigat-v-mobilnoto-ni-prilozhenie-tbi-bank-app

 

TBI Bank не са като другите банки да се правят, че едва свързват двата края, а напротив, хвалят се, че са постигнали рекордна нетна печалба.

„Отчитаме рекордна нетна печалба за 2021 г." - заглавието казва достатъчно

https://tbibank.bg/za-bankata/novini/otichtame-rekordna-netna-pechalba-za-2021-g- - ако някой държи на подробности

 

  • Харесвам 11

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.