Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Публикувано:
На 6.12.2022 г. в 21:32, EliDion каза:

Ами вижте си пакетите и ги сменете, ако не ви устройват. Мин година като преподписвах, не намерих нещо, което да е по-добро за моята дейност. Така че зависи какво търсите, колко плащания имате.... Моята фирмена е на 15лв (без пос и с някаква оферта с бонус за микробизнес).  Личната отдавна я преместих в tbi. Само хлапето е на младежки пакет 1,50лв.

Първо ще погледнем такси и евентуално ще ги сменим.... няма как да стане тази така....

При Fibank да е в пъти по-евтино от ДСК примерно. 

Публикувано:

Към днешно време кой е най-безболезнения вариант за вадене на кредитна карта с предварително заредена наличност по нея, без да е нужно да се минава през всичките дитирамби на кредитни оценки, чакане и т.н.? 

 

Дайнърс мисля, че предлагаха такава възможност, ДСК-Уиз имаха ли също?

 

Изваждане на допълнителна към моята също е вариант май. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , Георги каза:

Към днешно време кой е най-безболезнения вариант за вадене на кредитна карта с предварително заредена наличност по нея, без да е нужно да се минава през всичките дитирамби на кредитни оценки, чакане и т.н.? 

 

Дайнърс мисля, че предлагаха такава възможност, ДСК-Уиз имаха ли също?

ПИБ имаха такава,казва се кредитна карта с неснижаем остатък.Кредитна карта но без кредитен лимит и си я зареждаш като дебитна.В сайта им още стои,но дали я предлагат  действително все още може да се провери на телефона им.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Не съм сигурен какво имаш предвид по "с предварително заредена наличност", но ако е кредитен лимит май Дайнърс са опция, ако вече имаш карта при тях. Допълнителната карта реално пак е базирана на твоята кредитна оценка, само на пластиката пише друго име. Доколкото си спомням се вадеше бързо. 

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

През няколко родни банки съм минал ,но електронното банкиране на ПИБ продължава да е на светлинни години пред конкуренцията.Определено пестенето от IT не им е приоритет и бързо се учат от финтех за да са в крак с новостите.Таксите разбира се са дразнещи ,но не повече от на другите големи банки с допотопни сайтове.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Хвана ме !

C Цеко сме на ски и вика - на ти 50 лева драсни нещо в оня вашия форум , че там се навъртат хора с пари и поне да има някаква файда от всичкото ти писане.

 

Не разбира се, просто се зачетох последните страници в мъките ви и реших да споделя личен опит 😉

Явно има решения , не е нужно наново да се открива топлата вода.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 10
Публикувано:

По същия начин мога да “изрекламирам” електронното банкиране на ексРайфайзен. 🙂

С това на ПИБ съм имал за кратко сблъсък, но от приятели знам, че е едно от иновативните. 
Аз си имам лични причини да не работя с тази банка и производните ѝ. 🙂

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Моля без заяждане!

На 20.12.2022 г. в 15:03, Zlia каза:

Аз си имам лични причини да не работя с тази банка и производните ѝ. 🙂

 

Както каза, ти си имаш лични причини да не ползваш банката. Няма нужда да налагаш мнението си на други. Всеки има глава на раменете си и може да прецени в коя банка да вложи парите си, претегляйки плюсове и минуси, споделени от останалите участници във форума. Аз също имам своите причини да зачеркна ПИБ (бях техен клиент дълги години), но няма как да не се съглася със Станимир, че сайтът им и онлайн банкирането, са най-добрите сред БГ банките. И го казвам съвсем отговорно, след като бях клиент и на ДСК, и на Пощенска, и на ЦКБ в момента. Определно на ПИБ е най-доброто, а толкова "дървено" като това на ЦКБ, едва ли има второ.

Публикувано:

Къде видя да си налагам мнението. Просто ми стана смешно как от никъде се изказва чисто субективно мнение и се помайтапих. И очевидно Станимир разбра шегата, но други не. 😉

Публикувано:

Работил съм с всички изброени в предпоследното мнение + Райфайзен и ОББ.Вместо удобство често беше по-скоро мъчение. 

Щом се налага не повече от веднъж в година-две да търся кол-център заради проблем и често с месеци няма нужда да стъпвам физически в банков клон, мнението ми за мен си е направо обективно 😉

Смятам че точно в това е идеята на онлайн банкирането , иначе е всичко друго но не и това за каквото имат претенции да бъде.

Публикувано:

Това че ти не си имал проблеми с една банка или си имал с друга, дали важи и за останалите потребители? 
Това си е твоя опит. Щом искаш го наричай обективно мнение, за мен не е 🙂

 

Публикувано:

По принцип съм противник на всякакви комисии,никога не съм си и помислил да се занимавам с тях,но от една банка ми вдигнаха нервите и се чудя на кой да се жалвам.80 часа не пристигат пари по КК, проблема бил"технически". Ще наемам кола и трябва да оставя депозит. До кой мога да пусна жалба и мога ли да разчитам на някаква адекватна компенсация?

Публикувано:
преди 2 часа, ivan69 каза:

По принцип съм противник на всякакви комисии,никога не съм си и помислил да се занимавам с тях,но от една банка ми вдигнаха нервите и се чудя на кой да се жалвам.80 часа не пристигат пари по КК, проблема бил"технически". Ще наемам кола и трябва да оставя депозит. До кой мога да пусна жалба и мога ли да разчитам на някаква адекватна компенсация?

Ако е Уникредит, днес отстраниха проблема, който продължи повече от 10 дни.

Публикувано:
преди 2 минути , Raindrop каза:

Ако е Уникредит, днес отстраниха проблема, който продължи повече от 10 дни.

Не е Уникредит,една малка измислена френска банка е,утре ще сезирам КФН.

Публикувано:

Банката е БНП Париба , пуснах жалбата  до КФН онлайн , имам входящ номер , ще пиша какво се случва. Поне ще знам за в бъдеще дали си заслужава да си губя времето с глупости или да си продължа на принципа "Тарикат мъж не писка".

Публикувано:
преди 36 минути , ivan69 каза:

Банката е БНП Париба , пуснах жалбата  до КФН онлайн , имам входящ номер , ще пиша какво се случва. Поне ще знам за в бъдеще дали си заслужава да си губя времето с глупости или да си продължа на принципа "Тарикат мъж не писка".

 

Във вашия случай май трябва да се обърнете към Помирителната комисия за платежни спорове към КЗП - https://www.bnb.bg/PaymentSystem/PSPaymentDisputes/PSConciliationCommission/index.htm, тъй като банките не са към КФН.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Най-хубавото банкиране беше на Експресбанк. Като ДСК ги глътна естествено го замениха с техния си шит. Сега очаквам и ОББ да направят същото при вливането на бившата Райфайзен

Публикувано:
преди 11 часа, zzxxcc каза:

 

Във вашия случай май трябва да се обърнете към Помирителната комисия за платежни спорове към КЗП - https://www.bnb.bg/PaymentSystem/PSPaymentDisputes/PSConciliationCommission/index.htm, тъй като банките не са към КФН.

Никой не вдига на посоченият в линка телефон , а на дисплеят ми се изписва "дизайнерски тениски" Важното е че след 94 часа парите все пак са в сметката , това разбира се няма да промени решението ми да закрия КК веднага след НГ. Весели празници на всички!

Публикувано:
На 22.12.2022 г. в 16:27, ivan69 каза:

По принцип съм противник на всякакви комисии,никога не съм си и помислил да се занимавам с тях,но от една банка ми вдигнаха нервите и се чудя на кой да се жалвам.80 часа не пристигат пари по КК, проблема бил"технически". Ще наемам кола и трябва да оставя депозит. До кой мога да пусна жалба и мога ли да разчитам на някаква адекватна компенсация?

Тази помирителна комисия за банките не работи! Пуснах жалба срещу АйКард които не искаха да ми върнат едни 38Евро, защото старата ми карта бе изтекла, а новата бе различна. Обвиниха търговеца и му ги връщаха няколко пъти да ми ги пуснел по новата карта, вместо да ми ги сложат по сметката и накрая търговеца не му се занимаваше вече. Така и така 3 години тази помирителна комисия нито ми отговори нито ми насрочи среща поне да разгледа случая.

Публикувано:
преди 12 часа, ivan69 каза:

Никой не вдига на посоченият в линка телефон , а на дисплеят ми се изписва "дизайнерски тениски" Важното е че след 94 часа парите все пак са в сметката , това разбира се няма да промени решението ми да закрия КК веднага след НГ. Весели празници на всички!

Съветвам първо да се обърнете към банката, трябва да имат онлайн формуляр за жалби. Те имат 30 дневен законоустановен срок да се произнесат по жалбата. След това ако не сте удовлетворен от отговора се обърнете към БНБ, която е надзорния орган. КФН вероятно ще препратят жалбата към БНБ. 

  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Предполагам, че всички знаят за космически гнусната преебавка за плащания във чужда валута с карти на ДСК. Плащането минава на курса на ВИЗА или МК и след това го сторнират и правят нова транзакция по техен мега дървен курс.

Лично според мен тези курсове са станали още по-преебани за клиента, защото дори за еврото за плащане от 1000 евра курсовата разлика е около 30 лева .

Абе с две думи за нищо на света не плащайте с карти на ДСК във валута.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Публикувано:
преди 26 минути , Tesh каза:

Предполагам, че всички знаят за космически гнусната преебавка за плащания във чужда валута с карти на ДСК. Плащането минава на курса на ВИЗА или МК и след това го сторнират и правят нова транзакция по техен мега дървен курс.

Лично според мен тези курсове са станали още по-преебани за клиента, защото дори за еврото за плащане от 1000 евра курсовата разлика е около 30 лева .

Абе с две думи за нищо на света не плащайте с карти на ДСК във валута.

В сайтовете, на пост устройства или и за двете?

Например с карта Уиз плащам най-често в евро , понякога в долари в сайта на Уиз.

Публикувано:

ДСК от край време слагат 1% такса превалутиране. Точната сумата, която са ви взели, се вижда едва след осчетоводяването на транзакцията.

 

Решението е да се ползва зад Curve. 

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.