Прескочи до съдържание

Бягай, че ще кацам (екстремни летища в Google Maps)


Vincent Hanna

Препоръчани мнения

Публикувано:

Ех, жалко, със сигурност кацането на боинга беше доста по-емоционално от 330... дано продължават да го пускат в по-силен сезон, или пък да стискаме палци някой ден А380 да се замъкне до там. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Днес за последен път ще лети боинг 747 до меката на спотерите Сен Мартен 

Аз се притеснявам дали ще успея някога да се повозя на някой от тeзи джъмбовци преди всички авиокомпании напълно да ги приземят.  :(

Не знам защо, но още от малък имам някакъв особен сантимент точно към B747, а досега никога не съм имал късмета да летя на него.

И пуста маркототевщина - на единствените ми отменени билети поради сбъркана тарифа, полетите трябваше да бъдат точно с B747  :unsure: 

 

Апропо, в тази връзка - тук спецовете - имате ли представа приблизително до кога се очаква да летят тези машини?

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз се притеснявам дали ще успея някога да се повозя на някой от тeзи джъмбовци преди всички авиокомпании напълно да ги приземят.  :(

Не знам защо, но още от малък имам някакъв особен сантимент точно към B747, а досега никога не съм имал късмета да летя на него.

И пуста маркототевщина - на единствените ми отменени билети поради сбъркана тарифа, полетите трябваше да бъдат точно с B747  :unsure: 

 

Апропо, в тази връзка - тук спецовете - имате ли представа приблизително до кога се очаква да летят тези машини?

 

Доста време. Луфтханза имат доста, а ги взеха преди няколко години. Корейците май още чакат 1-2 бройки от новите. Което ще рече, поне 20-ина години ще си летят. Но нищо не пречи в един момент да решат да ги конвертират в карго, кой знае, но като цяло няма да си тръгнат скоро. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз се притеснявам дали ще успея някога да се повозя на някой от тeзи джъмбовци преди всички авиокомпании напълно да ги приземят.  :(

Не знам защо, но още от малък имам някакъв особен сантимент точно към B747, а досега никога не съм имал късмета да летя на него.

 

 

+1

 

 

И пуста маркототевщина - на единствените ми отменени билети поради сбъркана тарифа, полетите трябваше да бъдат точно с B747  :unsure: 

 

 

 

Съчувствам искрено! Докато четях първото изречение тъкмо мислех да питам какво стана с предстоящото пътуване за което беше писал и сега разбирам, че няма да се осъществи... :(

 

Без майтап, но плануваните дълги полети вече тотално съм ги посветил на откриване на възможност да опитам да се кача на B747. За жалост предстоящото до Япония не позволяваше подобна опция, но съм се наточил при южноамериканското обезателно да намеря вариант с Луфти или някоя от останалите компании, които все още обслужват тази машина...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ето статистика от началото на годината за това кои авиокомпании летят със 747: http://centreforaviation.com/analysis/747-400-fleet-profile-air-france-cathay-pacific-and-saudia-retire-passenger-747-fleets-in-2016-261285

 

А това е карта на полетите на последния модел 747-8, който не е кой знае колко разпространен, но не намерих такава включваща и 747-400: http://www.gcmap.com/featured/20151129

  • Харесвам 3
Публикувано:

Lufthansa няма много дълго да оперира с версия 800, още като ги получиха обявиха, кога ще ги извадят от експлоатация. Разхода на гориво не е толкова колкото беше заложен в началото, даже съм чувал, че Boeing плаща компенсации на Луфта за всеки полет с 747 - 8, което не знам колко е вярно.

Публикувано:

Lufthansa няма много дълго да оперира с версия 800, още като ги получиха обявиха, кога ще ги извадят от експлоатация. Разхода на гориво не е толкова колкото беше заложен в началото, даже съм чувал, че Boeing плаща компенсации на Луфта за всеки полет с 747 - 8, което не знам колко е вярно.

 

Може ли да изровиш връзка за това кога ще ги изкарват от експлоатация, че те тамън ги взеха? При всички положения трябва да имат поне 10-15 години, освен ако нямат стабилен купувач, на който да ги продадат преди това. 

Публикувано:

 

Lufthansa to retire new B747-8s earlier than planned

 Tuesday, June 4, 2013 by Alex McWhirter

With the exception of the A380 superjumbo, rising fuel costs have made four-engined planes redundant.

According to industry publication Aviation Week, Lufthansa intends to dispose of its brand new fleet of B747-8s in the 2020s, well before they were originally scheduled for retirement.

Normally, a B747 would remain in service with a major carrier for between 20 and 30 years, yet Lufthansa’s fleet of B747-8s (it has 19 of these craft on order) are still being delivered factory-fresh from Boeing.

Speaking at IATA’s AGM in Cape Town, Lufthansa CEO Christoph Franz indicated that his airline would be ordering twin-engined, but more fuel-efficient, wide-bodied planes like the A350 and latest versions of the B777 to replace the existing four-engined A340s and B747s in its current fleet.

The news will come as a disappointment to the many readers of our online forum who are fans of the B747 on account of its seating layout and its graceful appearance.

This move by Lufthansa is likely to herald the end of B747 production at Boeing.

For more information visit, lufthansa.com.

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Това е необичайна посока за излитане и пилотът вдига в последния момент самолета.

А каква е била причината да излита в обратната посока?

Публикувано:

А каква е била причината да излита в обратната посока?

 

Нямам идея за точната причина, но вероятно е било заради метеорологичните условия.

  • Харесвам 1
Публикувано:

А каква е била причината да излита в обратната посока?

Не се сещам за друга възможна причина освен посоката на вятъра  :rolleyes:

  • Харесвам 2
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Не че някой от летищета не сме ги споменали в темата, но картинките са готини: 

 

https://mpora.com/travel/7-worlds-frightening-runways#KK4mXT7MFa2kKwWs.97

:)

Редактирано от Polina
  • Харесвам 2
Публикувано:

Нещо май си объркала линка, тъй като води до статия, в която се предлага работа... Обикаляне на света срещу месечна заплата от 985- 1230 паунда... и гледане на 3 деца!  :lol:

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нещо май си объркала линка, тъй като води до статия, в която се предлага работа... Обикаляне на света срещу месечна заплата от 985- 1230 паунда... и гледане на 3 деца!  :lol:

Я! Вярно.. коригирах го.. Дано сега е наред.

  • 1 месец по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...
  • 4 месеца по-късно ...
Публикувано:
преди 8 минути , Polina каза:

По принцип това е тръпката, че има опасност. За съжаление някои хора не приемат прекалено на сериозно опасността :(

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 2017. 07. 13. в 11:08, Polina каза:

Заради този случай властите в Сен Мартен са решили да въведат промени, които ще направят по малко атрактивно летището за спотърите :(

 

This Famous Plane Spotting Beach Is Making Changes After Tourist's Death

http://www.travelandleisure.com/airlines-airports/sint-maarten-changing-airport-barriers

Публикувано:

Леле, ще вземат да го затворят целия Махо бийч, ако продължава така :( Сега излезе новината, че някакъв идиот е хвърлил топка или някакъв друг подобен самолет по самолет на Amerijet, която за малко не е попаднала в двигателя на самолета :(

 

Тук може да се види видео от случката цък

, а тук снимки цък

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.