Прескочи до съдържание

Закъснение на полет на wizzair.com


Препоръчани мнения

Здравейте, някой знае ли дали ни се полага някаква компенсация ако полета ни с wizzair.com закъснява с 3 часа поради някаква стачка?

 

Само покриване на "режийни" - ваучер за храна (обикновено на смешна стойност), разговор по телефона (още по-смешно)...евентуално, ако не излети самолета въобще и нощувка ще покрият. 

 

Но компенсация няма - стачката се води извънредно събитие извън контрола на авиокомпанията. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Само покриване на "режийни" - ваучер за храна (обикновено на смешна стойност), разговор по телефона (още по-смешно)...евентуално, ако не излети самолета въобще и нощувка ще покрият. 

 

Но компенсация няма - стачката се води извънредно събитие извън контрола на авиокомпанията. 

Това " разговор по телефона" нещо не ми е ясно. Дават ми някакъв служебен телефон на wizz по който да да се обадя, или си звъня от моя, а те после ми плащат сметката?

Връзка към коментар

Това " разговор по телефона" нещо не ми е ясно. Дават ми някакъв служебен телефон на wizz по който да да се обадя, или си звъня от моя, а те после ми плащат сметката?

 

И на мен ми е било интересно, но едва ли ще опра някога до тази полза...малко като арестуваните, които имат право на едно обаждане :) Мисля, че е по-прозаично - дават ти фонокарта или кредит за платените телефони по летищата, на доста от тях има. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И на мен ми е било интересно, но едва ли ще опра някога до тази полза...малко като арестуваните, които имат право на едно обаждане :) Мисля, че е по-прозаично - дават ти фонокарта или кредит за платените телефони по летищата, на доста от тях има. 

Луфти (и тяхната немска практичност) ти дават телефона на гишето им за обслужване на клиенти. При един отменен полет група българи или бяха много уплашени, или тестваха търпението на служителката на гишето, или тествата търпението на цялата опашката... Все си мисля, че 20-30-40 минутен разговор в такава ситуация... изисква наситина душевното състояние на пътника (или неговите роднини от другия край) да е... сериозно...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ами навремето (преди повече от 10 години) по щатско, след забавяне ни дадоха фонокарти с някаква сума в тях. Не че ми свърши работа, нито пък имах нужда да се обаждам на някого, но хората го направиха. А като ми строшиха куфара ми дадоха ваучер за отстъпка от цената на билет. Пак не го използвах, какво да се прави, не възнамерявах да летя повече от вече платеното. От тогава не съм стъпвала по ония краища, не защото не искам. Та и тази ми компенсация отиде на вятъра. :)

Връзка към коментар

ATTENTION ALL PASSENGERS TRAVELING TO AND FROM ITALY

Wizz Air has been advised of a planned industrial strike action by Italian Air Traffic Control services on 9 April. All flights to and from Italy are at risk of disruption. All passengers of the affected WIZZ flights have been informed by our customer service. 
While this ATC strike is beyond our control, we apologize for any inconvenience caused and we will work hard to ensure that we minimize the impact on our customers. 
As delays on Italian flights on 9 April may be expected, we strongly recommend that all customers flying to/ from Italy that day check the Flight Status feature on our WIZZ app or our website atwizzair.com/FlightInformation for real time information.

 

 

Погледнах календара и видях ,че днес е 11,04 :) 

Редактирано от traveler
Връзка към коментар

Стачка на Wizz? В събота ще летя с тях, я кажете за какво иде реч??

 

Самите Wizz до сега не са стачкували, не съм сигурен дали въобще имат право, след като там май няма профсъюзи. Стачкува персонала на летищата. 

 

А как стои въпроса, ако закъснението не е заради стачка или полетът на Wizz е анулиран в последния момент?

 

При всички положения седи по един и същи начин - на място имаш право на ваучер или храна, телефонно обаждане, евентуално хотел. Дали ще има допълнителна компенсация по регламент 261 зависи от конкретните обстоятелства, нито една компания не отменя полет в последния момент току така, но това може да се обсъжда и месеци след това.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Я и аз да питам, имаме закъснение пт Неапол с четири часа, стана ясно като дойдохме да се чекираме. Казаха, че е трябвало да се смени самолета и ни дадоха ваучер от по 3 евро :) Имаме ли право за някакви искания или това е всичко :)

Връзка към коментар

Я и аз да питам, имаме закъснение пт Неапол с четири часа, стана ясно като дойдохме да се чекираме. Казаха, че е трябвало да се смени самолета и ни дадоха ваучер от по 3 евро :) Имаме ли право за някакви искания или това е всичко :)

 

Не е всичко. Имаш право да разбереш причината за закъснението на полета...от там нататък я камилата, я камиларя, но преди да се знае причината, не може да се каже дали имаш право на компенсация или не. Ето формата да им изпратиш запитване: https://wizzair.com/en-GB/Claims

 

Важно е с какво закъснение самолета ще се приземи в Неапол. 

Връзка към коментар

Само да попитам:

След няколко часа летя за Болоня.

Този самолет, със закъсняващия полет до Неапол, ли обслужва и моя полет до Болоня?

Защото закъснението му е 4 часа!

Връзка към коментар

Оказа се, че причината е удар на птица в самолета от Осло до София, от там вече става навързването. Предолагам, че това си е непредвидено обстоятелство и ще си останем с по 3те евро в Макдоналдс :)

Връзка към коментар

Оказа се, че причината е удар на птица в самолета от Осло до София, от там вече става навързването. Предолагам, че това си е непредвидено обстоятелство и ще си останем с по 3те евро в Макдоналдс :)

 

Ти какво яде в неаполския летищен МакДонладс?

Аз употребих ваучера за Бира Морети, за да мога да разправям как WizzAir са ме компенсирали за 4 часа закъснение с една студена бира. 

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ти какво яде в неаполския летищен МакДонладс?

Аз употребих ваучера за Бира Морети, за да мога да разправям как WizzAir са ме компенсирали за 4 часа закъснение с една студена бира. 

 

 

 

 

 отрязаха ни нас, можело само сандвич и вода :(

Връзка към коментар

 отрязаха ни нас, можело само сандвич и вода :(

 

Да, за бира се налагаха преговори. Тя струваше 3.50 и трябваше да го убеждавам, че това е равно на 1 ваучер плюс 50 цента. Накрая си стиснахме ръцете на ... 1 ваучер плюс 60 цента, като за 60-те цента ми беше издаден фискален бон.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Оказа се, че причината е удар на птица в самолета от Осло до София, от там вече става навързването. Предолагам, че това си е непредвидено обстоятелство и ще си останем с по 3те евро в Макдоналдс :)

 

Всъщност и това попада малко в сивата зона, тъй като по идея насложени закъснения от предишен полет не би трябвало да се отразяват на другите, особено ако говорим за излитане от летище, в което компанията има база като София. Предполага се да имат някакви резерви, като самолети и екипажи, които да поемат подобни ситуации. 

 

Но, ако решиш да се бориш (и ти, и останалите) се подгответе за дълга и напоителна битка. А може просто да засилите случая към refund.me, claimcompass и подобните услуги :)

Връзка към коментар

Не говорете така, че на мен два пъти ми променяха часа на излитане и аз кенсалирах билетите и си купих за друг полет , сега вече ако се случи нещо незнам какво ще правя

Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

Здравейте! Може ли съвет? Канселираха ми полет с Wizzair от Болоня заради лоши метеорологични условия. Сега ни регистрираха, за да намерят хотел и да ни настанят. Часът е 2 през нощта и не могат да намерят хотел, тъй като иМа и други отказани полети. Мога ли да имам някакви оретенции за компенсации?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На компенсации нямате право, защото е заради времето. Имате право на хотел и храна. Ако не могат да ви намерят пробвайте да потърсите вие и после им изпратете сметката.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 5 месеца по-късно ...

И аз влизам с молба за съвет.
Имам забавен полет от днес  София-Ница.
При обявен час на полета 8:05, реално самолетът излетя в 11:39. Съответно - кацането беше в 13:03, вместо в обявения час - 9:25 местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането а друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация?

На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.

 

Връзка към коментар
На 27.08.2018 г. в 18:47, pepi:) каза:

И аз влизам с молба за съвет.
Имам забавен полет от днес  София-Ница.
При обявен час на полета 8:05, реално самолетът излетя в 11:39. Съответно - кацането беше в 13:03, вместо в обявения час - 9:25 местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането а друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация?

На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.

 

Зависи от техническата неизправност. Не пречи да си пуснаше заявката за компенсация, ако те отрежат и не ти се занимава да ги гониш до последно, пращай към посредник. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.