peter118 Публикувано: 9 април, 2016 Публикувано: 9 април, 2016 Здравейте, някой знае ли дали ни се полага някаква компенсация ако полета ни с wizzair.com закъснява с 3 часа поради някаква стачка?
Георги Публикувано: 9 април, 2016 Публикувано: 9 април, 2016 Здравейте, някой знае ли дали ни се полага някаква компенсация ако полета ни с wizzair.com закъснява с 3 часа поради някаква стачка? Само покриване на "режийни" - ваучер за храна (обикновено на смешна стойност), разговор по телефона (още по-смешно)...евентуално, ако не излети самолета въобще и нощувка ще покрият. Но компенсация няма - стачката се води извънредно събитие извън контрола на авиокомпанията. 1
Костов Публикувано: 9 април, 2016 Публикувано: 9 април, 2016 Само покриване на "режийни" - ваучер за храна (обикновено на смешна стойност), разговор по телефона (още по-смешно)...евентуално, ако не излети самолета въобще и нощувка ще покрият. Но компенсация няма - стачката се води извънредно събитие извън контрола на авиокомпанията. Това " разговор по телефона" нещо не ми е ясно. Дават ми някакъв служебен телефон на wizz по който да да се обадя, или си звъня от моя, а те после ми плащат сметката?
Bliss Публикувано: 9 април, 2016 Публикувано: 9 април, 2016 Важно е да се види наистина ли причината е стачка. На хора от полета за Малта са казали, че има "счупен" самолет.
Георги Публикувано: 10 април, 2016 Публикувано: 10 април, 2016 Това " разговор по телефона" нещо не ми е ясно. Дават ми някакъв служебен телефон на wizz по който да да се обадя, или си звъня от моя, а те после ми плащат сметката? И на мен ми е било интересно, но едва ли ще опра някога до тази полза...малко като арестуваните, които имат право на едно обаждане Мисля, че е по-прозаично - дават ти фонокарта или кредит за платените телефони по летищата, на доста от тях има. 2
akair Публикувано: 11 април, 2016 Публикувано: 11 април, 2016 И на мен ми е било интересно, но едва ли ще опра някога до тази полза...малко като арестуваните, които имат право на едно обаждане Мисля, че е по-прозаично - дават ти фонокарта или кредит за платените телефони по летищата, на доста от тях има. Луфти (и тяхната немска практичност) ти дават телефона на гишето им за обслужване на клиенти. При един отменен полет група българи или бяха много уплашени, или тестваха търпението на служителката на гишето, или тествата търпението на цялата опашката... Все си мисля, че 20-30-40 минутен разговор в такава ситуация... изисква наситина душевното състояние на пътника (или неговите роднини от другия край) да е... сериозно... 3
Lyubina Публикувано: 11 април, 2016 Публикувано: 11 април, 2016 Ами навремето (преди повече от 10 години) по щатско, след забавяне ни дадоха фонокарти с някаква сума в тях. Не че ми свърши работа, нито пък имах нужда да се обаждам на някого, но хората го направиха. А като ми строшиха куфара ми дадоха ваучер за отстъпка от цената на билет. Пак не го използвах, какво да се прави, не възнамерявах да летя повече от вече платеното. От тогава не съм стъпвала по ония краища, не защото не искам. Та и тази ми компенсация отиде на вятъра.
Евгени Димитров Публикувано: 11 април, 2016 Публикувано: 11 април, 2016 (редактирано) Стачка на Wizz? В събота ще летя с тях, я кажете за какво иде реч?? Редактирано 11 април, 2016 от Евгени Димитров
traveler Публикувано: 11 април, 2016 Публикувано: 11 април, 2016 (редактирано) ATTENTION ALL PASSENGERS TRAVELING TO AND FROM ITALY Wizz Air has been advised of a planned industrial strike action by Italian Air Traffic Control services on 9 April. All flights to and from Italy are at risk of disruption. All passengers of the affected WIZZ flights have been informed by our customer service. While this ATC strike is beyond our control, we apologize for any inconvenience caused and we will work hard to ensure that we minimize the impact on our customers. As delays on Italian flights on 9 April may be expected, we strongly recommend that all customers flying to/ from Italy that day check the Flight Status feature on our WIZZ app or our website atwizzair.com/FlightInformation for real time information. Погледнах календара и видях ,че днес е 11,04 Редактирано 11 април, 2016 от traveler
Яничка Публикувано: 11 април, 2016 Публикувано: 11 април, 2016 А как стои въпроса, ако закъснението не е заради стачка или полетът на Wizz е анулиран в последния момент?
Георги Публикувано: 11 април, 2016 Публикувано: 11 април, 2016 Стачка на Wizz? В събота ще летя с тях, я кажете за какво иде реч?? Самите Wizz до сега не са стачкували, не съм сигурен дали въобще имат право, след като там май няма профсъюзи. Стачкува персонала на летищата. А как стои въпроса, ако закъснението не е заради стачка или полетът на Wizz е анулиран в последния момент? При всички положения седи по един и същи начин - на място имаш право на ваучер или храна, телефонно обаждане, евентуално хотел. Дали ще има допълнителна компенсация по регламент 261 зависи от конкретните обстоятелства, нито една компания не отменя полет в последния момент току така, но това може да се обсъжда и месеци след това. 1
mu_ry Публикувано: 22 април, 2016 Публикувано: 22 април, 2016 Я и аз да питам, имаме закъснение пт Неапол с четири часа, стана ясно като дойдохме да се чекираме. Казаха, че е трябвало да се смени самолета и ни дадоха ваучер от по 3 евро Имаме ли право за някакви искания или това е всичко
Георги Публикувано: 22 април, 2016 Публикувано: 22 април, 2016 Я и аз да питам, имаме закъснение пт Неапол с четири часа, стана ясно като дойдохме да се чекираме. Казаха, че е трябвало да се смени самолета и ни дадоха ваучер от по 3 евро Имаме ли право за някакви искания или това е всичко Не е всичко. Имаш право да разбереш причината за закъснението на полета...от там нататък я камилата, я камиларя, но преди да се знае причината, не може да се каже дали имаш право на компенсация или не. Ето формата да им изпратиш запитване: https://wizzair.com/en-GB/Claims Важно е с какво закъснение самолета ще се приземи в Неапол.
elmapl Публикувано: 22 април, 2016 Публикувано: 22 април, 2016 Само да попитам: След няколко часа летя за Болоня. Този самолет, със закъсняващия полет до Неапол, ли обслужва и моя полет до Болоня? Защото закъснението му е 4 часа!
mu_ry Публикувано: 23 април, 2016 Публикувано: 23 април, 2016 Оказа се, че причината е удар на птица в самолета от Осло до София, от там вече става навързването. Предолагам, че това си е непредвидено обстоятелство и ще си останем с по 3те евро в Макдоналдс
домосед Публикувано: 23 април, 2016 Публикувано: 23 април, 2016 Оказа се, че причината е удар на птица в самолета от Осло до София, от там вече става навързването. Предолагам, че това си е непредвидено обстоятелство и ще си останем с по 3те евро в Макдоналдс Ти какво яде в неаполския летищен МакДонладс? Аз употребих ваучера за Бира Морети, за да мога да разправям как WizzAir са ме компенсирали за 4 часа закъснение с една студена бира. 4
mu_ry Публикувано: 23 април, 2016 Публикувано: 23 април, 2016 Ти какво яде в неаполския летищен МакДонладс? Аз употребих ваучера за Бира Морети, за да мога да разправям как WizzAir са ме компенсирали за 4 часа закъснение с една студена бира. отрязаха ни нас, можело само сандвич и вода
домосед Публикувано: 23 април, 2016 Публикувано: 23 април, 2016 отрязаха ни нас, можело само сандвич и вода Да, за бира се налагаха преговори. Тя струваше 3.50 и трябваше да го убеждавам, че това е равно на 1 ваучер плюс 50 цента. Накрая си стиснахме ръцете на ... 1 ваучер плюс 60 цента, като за 60-те цента ми беше издаден фискален бон. 2
Георги Публикувано: 23 април, 2016 Публикувано: 23 април, 2016 Оказа се, че причината е удар на птица в самолета от Осло до София, от там вече става навързването. Предолагам, че това си е непредвидено обстоятелство и ще си останем с по 3те евро в Макдоналдс Всъщност и това попада малко в сивата зона, тъй като по идея насложени закъснения от предишен полет не би трябвало да се отразяват на другите, особено ако говорим за излитане от летище, в което компанията има база като София. Предполага се да имат някакви резерви, като самолети и екипажи, които да поемат подобни ситуации. Но, ако решиш да се бориш (и ти, и останалите) се подгответе за дълга и напоителна битка. А може просто да засилите случая към refund.me, claimcompass и подобните услуги
ZORI Публикувано: 23 април, 2016 Публикувано: 23 април, 2016 Не говорете така, че на мен два пъти ми променяха часа на излитане и аз кенсалирах билетите и си купих за друг полет , сега вече ако се случи нещо незнам какво ще правя
Deska Публикувано: 2 март, 2018 Публикувано: 2 март, 2018 Здравейте! Може ли съвет? Канселираха ми полет с Wizzair от Болоня заради лоши метеорологични условия. Сега ни регистрираха, за да намерят хотел и да ни настанят. Часът е 2 през нощта и не могат да намерят хотел, тъй като иМа и други отказани полети. Мога ли да имам някакви оретенции за компенсации? 1
neuromancer Публикувано: 2 март, 2018 Публикувано: 2 март, 2018 На компенсации нямате право, защото е заради времето. Имате право на хотел и храна. Ако не могат да ви намерят пробвайте да потърсите вие и после им изпратете сметката. 4
pepi:) Публикувано: 27 август, 2018 Публикувано: 27 август, 2018 И аз влизам с молба за съвет. Имам забавен полет от днес София-Ница. При обявен час на полета 8:05, реално самолетът излетя в 11:39. Съответно - кацането беше в 13:03, вместо в обявения час - 9:25 местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането а друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация? На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.
Георги Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 На 27.08.2018 г. в 18:47, pepi:) каза: И аз влизам с молба за съвет. Имам забавен полет от днес София-Ница. При обявен час на полета 8:05, реално самолетът излетя в 11:39. Съответно - кацането беше в 13:03, вместо в обявения час - 9:25 местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането а друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация? На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода. Зависи от техническата неизправност. Не пречи да си пуснаше заявката за компенсация, ако те отрежат и не ти се занимава да ги гониш до последно, пращай към посредник. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега