bad kid Публикувано: 12 април, 2016 Сподели Публикувано: 12 април, 2016 В блога на TSA е дискутирано доста по този въпрос. Интересно: Conventional liquid explosives are so unstable that the act of carrying them out of the parking lot into the airport would probably detonate them. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 12 април, 2016 Сподели Публикувано: 12 април, 2016 Аз доколкото си спомням те носеха различните компоненти отделно и трябваше да ги смесят на място. И целта на тия гимнастики с шишенцата е да направят по-трудна логистиката, като в същото време не правят живота на обикновените пътници много труден. Иначе нитроглицерина е течност и се взривява само като го погледнеш накриво, образно казано, т.е. не става за носене 2 Връзка към коментар
akair Публикувано: 12 април, 2016 Сподели Публикувано: 12 април, 2016 Ограничението за течностите го въведоха преди точно 10 години, след като хванаха няколко лоши с опасни течности в Лондон. 2-3 седмици всички пътуваха само с прозрачен плик с документи и пари като ръчен багаж, а опашките за сигурност бяха безкрайни... 1 Връзка към коментар
Мрън Публикувано: 12 април, 2016 Сподели Публикувано: 12 април, 2016 Могат и да попречат, ако ги надуете предварително. Справка ето този инцидент с Ethiopian. 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 (редактирано) Има ли поне един случай тези жилетки да са спасили някои? На този въпрос вече са ти отговорили - има много такива случаи Аз си мисля, че са някаква абсолютно ненужна инвестиция но аз не вярвам, че тия "хиени" инвестират в жилетките, за да може да спасят хората. А кои са "тия хиени" ? И дали пък, ако нямаше спасителни жилетки, и при цитираните вече случаи на приводняване се бяха удавили хора защото не са имали спасителни жилетки, нямаше да има обвинения "защо тия хиени са си спестили по няколко мижави долара за жилетки и сега хората се удавиха" ? Иначе, да почнат да слагат въздушни възглавници в пода на всеки асансьор, защотото може да падне. Сравнението не е релевантно - асансьорите имат друга система срещу пропадане (изобретена още от Отис), която е несравнимо по-ефективна и надеждна от някакви въздушни възглавници. Докато, ако се озовеш в океана след катастрофа, няма на какво друго да разчиташ и спасителната жилетка ще ти е най-полезното нещо. Редактирано 13 април, 2016 от Фичо 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 13 април, 2016 Автор Сподели Публикувано: 13 април, 2016 На този въпрос вече са ти отговорили - има много такива случаи А кои са "тия хиени" ? И дали пък, ако нямаше спасителни жилетки, и при цитираните вече случаи на приводняване се бяха удавили хора защото не са имали спасителни жилетки, нямаше да има обвинения "защо тия хиени са си спестили по няколко мижави долара за жилетки и сега хората се удавиха" ? Сравнението не е релевантно - асансьорите имат друга система срещу пропадане (изобретена още от Отис), която е несравнимо по-ефективна и надеждна от някакви въздушни възглавници. Докато, ако се озовеш в океана след катастрофа, няма на какво друго да разчиташ и спасителната жилетка ще ти е най-полезното нещо. Да, Фичо. Съгласих се. Наистина има случай на приводняване на самолети и евентуална нужда от жилетки. Георги в един от предишните постове е дал линк към статистика. Там хвърлих едно око и има приводнявания, където с доста голяма вероятност са използвани жилетките. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 Сравнението не е релевантно - асансьорите имат друга система срещу пропадане (изобретена още от Отис), която е несравнимо по-ефективна и надеждна от някакви въздушни възглавници. Докато, ако се озовеш в океана след катастрофа, няма на какво друго да разчиташ и спасителната жилетка ще ти е най-полезното нещо. Напиши на български в Гугъл пропаднал асансьор и ще видиш, че последните 5 години случаите на пропаднал асансьор само в България са в пъти в повече от приводнените самолети в цял свят... Не разбирам от асансьори, но със сигурност много на български аснсьори им липсват системи за защита от пропадане или ако имат не работят като хората. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 13 април, 2016 Сподели Публикувано: 13 април, 2016 (редактирано) Това, че в България не се спазват елементарни правила за експлоатация и поддържане на различни съоръжения и технически средства, в това число асансьори, е друг въпрос. Редактирано 13 април, 2016 от Фичо Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега