Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Свързах се с lasminute за да се опитам да анулирам полет, който няма да го летя . Разбира се полета е без право на възстановяване, но реших, че ако анулирам резервацията , може да върнат някои летищини или други такси . Изпратиха ми този е-мейл, но е на франски и дори и с преводача неразбирам какво ми предлагат . Ако някой може да преведе . Полета е комбинация между България Еър и Делта 

post-160-0-92436400-1460787852_thumb.jpg

Връзка към коментар

Предлагат или по-малката сума да преведат обратно по сметката от където са я получили или да дадат 20 евро повече, но под формата на ваучер валиден 12 месеца.

 

Трябва да натиснеш бутона под варианта, който те устройва.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 5 години по-късно ...
преди 25 минути , adreno каза:

Някой да има мейл контакт на lastminute.de? На телефона който са дали само плямпат на немски и няма свързване...

Звънни на който и да е телефон на bravofly / lastminute / rumbo (примерно ирландския) и си говори на английски. Базата данни е една и няма значение кой и на какъв език те обслужва.

 

+35315268645

+442083961209

 

Пробвай и customercare@lastminute.com

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , Георги Матеев каза:

Звънни на който и да е телефон на bravofly / lastminute / rumbo (примерно ирландския) и си говори на английски. Базата данни е една и няма значение кой и на какъв език те обслужва.

 

+35315268645

+442083961209

 

Пробвай и customercare@lastminute.com

 

преди 48 минути , adreno каза:

Някой да има мейл контакт на lastminute.de? На телефона който са дали само плямпат на немски и няма свързване...

Аз имах доста главоболия с тях по  повод мои резервации през 2020. Не отговарят на имейли и телефон. Писала съм в темата за lastminute. Получих си парите през банково оспорване.

 

Връзка към коментар

При мен случая е друг - искам да анулирам полет, купен от тях, но в последствие сменен през авикомпанията.

В момента започва един водевил, който ще коства доста нерви и време:

Авикомпанията - купен е през агенция, свържете се с тях, Агенцията - не можем да го анулираме, свържете се с авиокомпанията,

Изобщо не знам дали оспорването ще помогне.

Връзка към коментар
преди 9 минути , adreno каза:

Авикомпанията - купен е през агенция, свържете се с тях, Агенцията - не можем да го анулираме, свържете се с авиокомпанията,

Изобщо не знам дали оспорването ще помогне.

Имах същия случай с прехвърляне на топка между авиокомпания и посредник (макар и не ластминит). След няколкомесечно разиграване ми писна, оспорих транзакцията, спечелих и приключих сагата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 9 месеца по-късно ...

Оф за първи път и аз да оплескам нещата с резервации.

Дублирах един самолетен билет 2 пъти и сега искам да откажа втория билет. Той стои в профила ми като "not yet confirmed". 

Идеи как да се свържа с тях?

Писах на customercare@lastminute.com, както и звънях на ирландския номер, но директно ме изхвърля. 

 

Връзка към коментар
преди 31 минути , userkata каза:

Оф за първи път и аз да оплескам нещата с резервации.

Дублирах един самолетен билет 2 пъти и сега искам да откажа втория билет. Той стои в профила ми като "not yet confirmed". 

Идеи как да се свържа с тях?

Писах на customercare@lastminute.com, както и звънях на ирландския номер, но директно ме изхвърля. 

 

Имат чат: https://www.lastminute.com/en/help/assistance.html

 

Първо се включва бот, избираш, че искаш инфо за онлайн чекин примерно, след което те пита дали имаш нужда от повече информация и като потвърдиш, те прехвърля към жив агент. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, yordanov каза:

Имат чат: https://www.lastminute.com/en/help/assistance.html

 

Първо се включва бот, избираш, че искаш инфо за онлайн чекин примерно, след което те пита дали имаш нужда от повече информация и като потвърдиш, те прехвърля към жив агент. 

Първо пробвах с чата, но не успях да разбера как да мина на жив агент... 😞 надявам се, да няма следващ път, за да пробвам и твоя вариант... 

В крайна сметка ми отговориха на имейла, първо с отказ, после описах ситуацията като за първокласник и ми отмениха дублирания полет...

 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.