Mitko Публикувано: 16 април, 2016 Публикувано: 16 април, 2016 Свързах се с lasminute за да се опитам да анулирам полет, който няма да го летя . Разбира се полета е без право на възстановяване, но реших, че ако анулирам резервацията , може да върнат някои летищини или други такси . Изпратиха ми този е-мейл, но е на франски и дори и с преводача неразбирам какво ми предлагат . Ако някой може да преведе . Полета е комбинация между България Еър и Делта
Ardent Публикувано: 16 април, 2016 Публикувано: 16 април, 2016 Предлагат или по-малката сума да преведат обратно по сметката от където са я получили или да дадат 20 евро повече, но под формата на ваучер валиден 12 месеца. Трябва да натиснеш бутона под варианта, който те устройва. 1
adreno Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 Някой да има мейл контакт на lastminute.de? На телефона който са дали само плямпат на немски и няма свързване...
Георги Матеев Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 преди 25 минути , adreno каза: Някой да има мейл контакт на lastminute.de? На телефона който са дали само плямпат на немски и няма свързване... Звънни на който и да е телефон на bravofly / lastminute / rumbo (примерно ирландския) и си говори на английски. Базата данни е една и няма значение кой и на какъв език те обслужва. +35315268645 +442083961209 Пробвай и customercare@lastminute.com 1
Дани Магелани Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 преди 19 минути , Георги Матеев каза: Звънни на който и да е телефон на bravofly / lastminute / rumbo (примерно ирландския) и си говори на английски. Базата данни е една и няма значение кой и на какъв език те обслужва. +35315268645 +442083961209 Пробвай и customercare@lastminute.com преди 48 минути , adreno каза: Някой да има мейл контакт на lastminute.de? На телефона който са дали само плямпат на немски и няма свързване... Аз имах доста главоболия с тях по повод мои резервации през 2020. Не отговарят на имейли и телефон. Писала съм в темата за lastminute. Получих си парите през банково оспорване.
adreno Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 При мен случая е друг - искам да анулирам полет, купен от тях, но в последствие сменен през авикомпанията. В момента започва един водевил, който ще коства доста нерви и време: Авикомпанията - купен е през агенция, свържете се с тях, Агенцията - не можем да го анулираме, свържете се с авиокомпанията, Изобщо не знам дали оспорването ще помогне.
Георги Матеев Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 преди 9 минути , adreno каза: Авикомпанията - купен е през агенция, свържете се с тях, Агенцията - не можем да го анулираме, свържете се с авиокомпанията, Изобщо не знам дали оспорването ще помогне. Имах същия случай с прехвърляне на топка между авиокомпания и посредник (макар и не ластминит). След няколкомесечно разиграване ми писна, оспорих транзакцията, спечелих и приключих сагата. 1
userkata Публикувано: 3 август, 2022 Публикувано: 3 август, 2022 Оф за първи път и аз да оплескам нещата с резервации. Дублирах един самолетен билет 2 пъти и сега искам да откажа втория билет. Той стои в профила ми като "not yet confirmed". Идеи как да се свържа с тях? Писах на customercare@lastminute.com, както и звънях на ирландския номер, но директно ме изхвърля.
yordanov Публикувано: 3 август, 2022 Публикувано: 3 август, 2022 преди 31 минути , userkata каза: Оф за първи път и аз да оплескам нещата с резервации. Дублирах един самолетен билет 2 пъти и сега искам да откажа втория билет. Той стои в профила ми като "not yet confirmed". Идеи как да се свържа с тях? Писах на customercare@lastminute.com, както и звънях на ирландския номер, но директно ме изхвърля. Имат чат: https://www.lastminute.com/en/help/assistance.html Първо се включва бот, избираш, че искаш инфо за онлайн чекин примерно, след което те пита дали имаш нужда от повече информация и като потвърдиш, те прехвърля към жив агент. 2
userkata Публикувано: 4 август, 2022 Публикувано: 4 август, 2022 преди 5 часа, yordanov каза: Имат чат: https://www.lastminute.com/en/help/assistance.html Първо се включва бот, избираш, че искаш инфо за онлайн чекин примерно, след което те пита дали имаш нужда от повече информация и като потвърдиш, те прехвърля към жив агент. Първо пробвах с чата, но не успях да разбера как да мина на жив агент... 😞 надявам се, да няма следващ път, за да пробвам и твоя вариант... В крайна сметка ми отговориха на имейла, първо с отказ, после описах ситуацията като за първокласник и ми отмениха дублирания полет... 1 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега