Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

В тази връзка има ли разлика в цените онлайн и на място? В смисъл на място по-скъпо ли е?

 

Често на място е по евтино, защото не всички фирми, които предлагат трансфер продават билети онлайн, но разликата не е значителна.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Topfly, ясно е, че те са си вързали гащите в общите условия. Моята забележка беше до колко е коректно и според мен, ако не можеш да ползваш услуга по вина на доставчика, най-нормалното нещо на света е да си вземеш предплатеното обратно. 

 

От там нататък не съвсем изрядни сравнения, от самолет до градски транспорт, какво е забавяне, какво е отмяна с презаверка за следващ курс, може да правим до утре. 

 

Важното в крайна сметка е да се знае, че разписанията на Теравижън са чисто пожелателни и е добре хората да са известени за това. 

 

Щеше да бъдеш 100% прав ако билетът ти важеше само за конкретния автобус и конкретния час. В случая обаче имаш билет важащ за трансфер по всяко време, като в определен час може да се качиш в автобуса с предимство, ако пристигнеш на време. Безспорно е, че могат да ти върната парите, но ако не са задължени по закон да го направят не бих ги нарекъл некоректни или измамници.

 

За мен единствената поука от тази случка е: - За бога братя, не си купувайте предварително трансфер от летището! Безмислено е и само ви създава излишни главоболия!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Бъди сигурен, че не е така! В общите условия на автобусните компании, които съм виждал пише, че ти пазаят мястото максимум 10-20 минути преди да тръгне автобуса и след това пускат билетите в свободна продажба. Проблемът е обаче, че автобусите спират на спирката реално максимум 10-20 минути преди да тръгнат и свободната продажба върви де факто от първия момент в който автобуса е на спирката.

 

 

Да, трябва да си поне 15 минути преди тръгване на автобуса на спирката! В този случай няма вариант при който да не те качат. Това поне ми обясниха на място и послужи като логично оправдание защо не ме качват на по-ранен автобус. Не съм чел общите условия, но съм убеден, че там пише точно това. В противен случай предварителното закупуване на билети губи смисъл при положение, че превозвача не може да гарантира изпълнение на вече платена услуга...

В тази връзка има ли разлика в цените онлайн и на място? В смисъл на място по-скъпо ли е?

 

Цената е еднаква, дори на място има повече избор. В моя случай, просто правих оборот по една от картите Diners...

 

 

Важното в крайна сметка е да се знае, че разписанията на Теравижън са чисто пожелателни и е добре хората да са известени за това. 

 

Съжалявам, но това заключение не е коректно, вече дадох пример в обратна посока...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Не съм блондинка, но съм жена и ми е адски,ама адски трудно да се ориентирам на непознато място и по тези причини предпочитам да се подсигуря предварително. Не виждам нищо лошо в това. Разликата от 1 евро в цената не ми е била водеща.

Би било почтено вместо да се крият да ми върнат поне един отговор, цитирайки общите си условия защо няма да ми върнат парите, но такъв няма.

Редактирано от viola7707
Връзка към коментар

Съжалявам, но това заключение не е коректно, вече дадох пример в обратна посока...

 

От условията им: 

 

 

Timetables published on  www.terravision.eu are approximate.

 

И въобще, целите им условия общо взето пишат за какво не са отговорни, а не виждам почти нищо за това, за което са отговорни. 

 

П.С. Аз бях повече от 15 преди началото на спирката, по-скоро час. Взех си от гишето им пластмасов бординг пас и всичко. Това не попречи автобуса да тръгне 20 минути предварително, докато аз просто си ядoх сандвича в кафето им с гръб към спирката. 

Връзка към коментар

 

За мен единствената поука от тази случка е: - За бога братя, не си купувайте предварително трансфер от летището! Безмислено е и само ви създава излишни главоболия!

Обаче за трансфер към летището си купувайте предварително!  ;)

Връзка към коментар

Не съм блондинка, но съм жена и ми е адски,ама адски трудно да се ориентирам на непознато място и по тези причини предпочитам да се подсигуря предварително. Не виждам нищо лошо в това. Разликата от 1 евро в цената не ми е била водеща.

Би било почтено вместо да се крият да ми върнат поне един отговор, цитирайки общите си условия защо няма да ми върнат парите, но такъв няма.

 

Както виждаш, подсигуряваш си по скоро проблем, а не решение на проблема и не очаквай по добро отношение от която и да е от фирмите предлагащи трансфер. Повечето от тях работят с малко администрация и минимални разходи.

Обаче за трансфер към летището си купувайте предварително!  ;)

 

Към летището също не си купувайте предварително трансфер, защото може да ви изиграе още по лоша шега! Най-добре е да тръгвате рано или ако искате някаква “гаранция“ резервирайте, но не купувайте!

 

Трансфер се купува предварително единствено ако сте на г-за на географията и от някоя джунгла трябва да си резервирате трансфер до летището с единствения микробус в радиус от 50 километра ;)

Редактирано от Topfly
Връзка към коментар

От условията им: 

 

И въобще, целите им условия общо взето пишат за какво не са отговорни, а не виждам почти нищо за това, за което са отговорни. 

 

П.С. Аз бях повече от 15 преди началото на спирката, по-скоро час. Взех си от гишето им пластмасов бординг пас и всичко. Това не попречи автобуса да тръгне 20 минути предварително, докато аз просто си ядoх сандвича в кафето им с гръб към спирката. 

 

Както казах, не съм чел общите условия. Реално ги ползвах за първи път преди месец, главно защото приемат плащания през PayPal, а трябваше да трупам оборот по картата. След двучасовото закъснение от София, почти бях изключил вариант да ни качат и се бях приготвил да платя отново на тях или на някой от другите превозвачи на Орио. Служителите на Terravision въобще не попитаха защо сме закъснели с повече от два часа и ни качиха в първия наличен автобус! На връщане обаче не пожелаха да ни качат половин час по-рано с оправданието посочено от мен по-горе. Тоест, от първото си и засега единствено пътуване с тях, няма как да се оплача. Освен авторът на темата и още едно-две оплаквания, включително твоето, не съм срещал негативни отзиви за този превозвач. Както добре знаеш, чувствителен съм на тема неоправдан "хейт" за щяло и нещяло. Затова и написах, че не бива да се обобщава и е добре да се въздържаме от категорични заключения на база частен случай... ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

А как се резервира без да се купува? Не видя такава опция. Плащането мина бързо за разлика от връщането.

 

Резервира се без да купуваш. когато си викнеш за даден час такси или друг вид транфер. При конкретнатна автобусна компания няма такава опция, но както казах, няма и голям смисъл да се прави резервация при тях.

Връзка към коментар

Duke, да ти кажа, ако погледнеш фейсбук страницата им е страшно. Под всеки пост има средно по 30-40 коментара, всичките оплаквания. 1-2 пъти да се случи, иди дойди, но има много оплаквания по всякакви дестинации и дати. Оплакванията са хронични - непоявил се автобус, липса на информация, невъзможен контакт. Не знам дали това някак ти променя усещането, че хейта е необоснован, но примерите със сигурност не са епизодични. 


Резервира се без да купуваш. когато си викнеш за даден час такси или друг вид транфер. При конкретнатна автобусна компания няма такава опция, но както казах, няма и голям смисъл да се прави резервация при тях.

 

Ако кацаш в пиков час и ако са монополисти, абсолютно като нищо може да си отвисиш няколко часа. 

Връзка към коментар

Duke, да ти кажа, ако погледнеш фейсбук страницата им е страшно. Под всеки пост има средно по 30-40 коментара, всичките оплаквания. 1-2 пъти да се случи, иди дойди, но има много оплаквания по всякакви дестинации и дати. Оплакванията са хронични - непоявил се автобус, липса на информация, невъзможен контакт. Не знам дали това някак ти променя усещането, че хейта е необоснован, но примерите със сигурност не са епизодични. 

 

 

Нямам представа какви са отзивите, доверих им се защото съм ги виждал по летищата и знам, че са голяма компания. Със сигурност могат да се открият хиляди оплаквания по фейсбук страниците на всевъзможни превозвачи и хотелиери. В света на интернет общуването, най-лесното нещо е да плюеш по някого за нещо си. От цялата тази работа излиза, че аз и още 50 пътници на отиване и още 50 пътници на връщане сме били тотални късметлии. Учудващо никой от нас не написа и една добра дума за компанията на фейсбук страницата. А дали е учудващо? ;)

Връзка към коментар

Нямам представа какви са отзивите, доверих им се защото съм ги виждал по летищата и знам, че са голяма компания. Със сигурност могат да се открият хиляди оплаквания по фейсбук страниците на всевъзможни превозвачи и хотелиери. В света на интернет общуването, най-лесното нещо е да плюеш по някого за нещо си. От цялата тази работа излиза, че аз и още 50 пътници на отиване и още 50 пътници на връщане сме били тотални късметлии. Учудващо никой от нас не написа и една добра дума за компанията на фейсбук страницата. А дали е учудващо? ;)

 

Прекрасно знам какво имаш предвид, но смятам че нивото на оплакванията е височко, въпреки че изпълняват десетки трансфери ежедневно и безпроблемно. Това е лично усещане, все пак, нека всеки сам си прецени. За мен поне заслужава да се упомене този факт, ти и други, ако искат да игнорират целия шум. Твоят единичен успешен пример също не е представителен. 

Връзка към коментар

За мен поне заслужава да се упомене този факт, ти и други, ако искат да игнорират целия шум. Твоят единичен успешен пример също не е представителен. 

 

Разбира се, че трябва да се упомене този факт! Нали в това е идеята на споделянето. Въпросът е да не се генерализира и обобщава. Затова пиша и няма да се уморя да го правя при всеки подобен опит за необоснован "хейт" по която и да е компания в света. И да, естествено, че моят единичен успешен пример не е представителен. Дори се чувствам късметлия... ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако кацаш в пиков час и ако са монополисти, абсолютно като нищо може да си отвисиш няколко часа. 

 

Аз не познавам такова летище в Европа, където това да е реална възможност. Пътувал съм доста с нискотарифни компании и никога не съм имал проблем с това да няма място в автобуса. Максимум до 15-20 минути винаги има някаква опция за евтин трансфер.

Връзка към коментар

Не е само фейсбук страницата, интернет изобилства от "доволни" клиенти. Вярно е,че похвали се пишат много по- рядко от оплаквания, но все пак, който прецени за нужно да има едно на ум.Спомените ми от разговора със служителя им на летището е-20.48 последен автобус за деня, а то гледам по разписание пише още 3. Знам ли. Страхливци като мене ще продължат да си купуват предварително, но първо ще изчитам негативните мнения, а не да се хвърля на първата разпознаваема фирма.

Връзка към коментар

Резервира се без да купуваш. когато си викнеш за даден час такси...

Говорех за Рим конкретно. Такси до Фиумичино, например, е на твърда цена 48eur, с автобуса е 4eur, доста е чувствителна разликата, даже и ако пътуват трима или четирима, какво остава за двойка или сам човек.

А казах, че не е лошо да се резервира онлайн в посока към летището, защото веднъж имах следния случай:

Купил съм си билет онлайн и съм на Термини половин час преди часа по разписание. Запътвам се към кафето в гарата за валидиране и бордна карта и какво да видят очите ми - огромна опашка...  :O  Зачудих се дали въобще ще мога да мина до тръгването на автобуса. Добре че се оказа, че за валидиране и бордна карта има вътре отделна опашка със 7-8 човека.  Останалите всички чакаха отвън на място да си купят билет и не съм сигурен дали щяха да успеят не само за първия, но и за втория автобус. 

Това имах предвид  ;) 

 

Връзка към коментар

Говорех за Рим конкретно. Такси до Фиумичино, например, е на твърда цена 48eur, с автобуса е 4eur, доста е чувствителна разликата, даже и ако пътуват трима или четирима, какво остава за двойка или сам човек.

А казах, че не е лошо да се резервира онлайн в посока към летището, защото веднъж имах следния случай:

Купил съм си билет онлайн и съм на Термини половин час преди часа по разписание. Запътвам се към кафето в гарата за валидиране и бордна карта и какво да видят очите ми - огромна опашка...  :O  Зачудих се дали въобще ще мога да мина до тръгването на автобуса. Добре че се оказа, че за валидиране и бордна карта има вътре отделна опашка със 7-8 човека.  Останалите всички чакаха отвън на място да си купят билет и не съм сигурен дали щяха да успеят не само за първия, но и за втория автобус. 

Това имах предвид  ;) 

 

 

 

Споко, тези опашки винаги бързо вървят, освен това има конкуренти за 6 евро или експресен влак и т.н. Моят опит е, че без предварително купен билет винаги е по бързо и удобно от колкото с купен билет, търсене на конкретната компания, чакане на определен час и т.н.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Говорех за Рим конкретно. Такси до Фиумичино, например, е на твърда цена 48eur, с автобуса е 4eur, доста е чувствителна разликата, даже и ако пътуват трима или четирима, какво остава за двойка или сам човек.

 

 

 

Чак пък такси? С влака е 8 евро. Стигаш много по-бързо и за мен цената е съвсем прилична...

Duke + Георги = ВНЛ

 

P.S. Сори, не се сдържах :)

 

Аз от самото начало съм му коректив на него и той си го знае, бре, не ни излагай сега пред чужденците... :P

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Чак пък такси? С влака е 8 евро. Стигаш много по-бързо и за мен цената е съвсем прилична...

 

Не беше ли 14eur влакът?

 

А иначе и на мен ми се струва, че е малко пресилено заглавието на темата, още повече, че доколкото схващам - случката, по повод на която е темата, не е приключила още. 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Не съм ги ползвал тези пичове, но се позачетох във фейсбука им. Така като гледам, редовно правят номера със счупения автобус. Преценяват, че има малко хора и хоп - "Счупи се, билетите ви ще важат и за следващия (който вече ще напълним)"

 

И така, на годишна база мога само да гадая колко разходи се съкращават.

 

И аз съм привърженик на закупуването на трансфер на място, постоянно има автобуси. Поне на всички летища, на които съм бил.

Връзка към коментар

Аз два пъти съм ги ползвала двупосочно и резултатът е следният:

FCO-Рим - без проблеми, навреме

Рим-FCO - счупен рейс, завериха ми билета за следващия рейс след около час. В този случай съм склонна да мисля, че наистина е имало проблем с рейса, тъй като аз едва се качих на този след час....добре, че се усетих на време и малко по нашенски се набутах, че можеше и да си остана! На мен не ми беше проблем едночасовото закъснение, защото обикновено си оставям буферно време преди полета за подобни случки, но съм убедена, че на доста от пътниците им беше ужасно притеснено.

PSA-Флоренция - навреме, но рейса беше доооста раздрънкан

Флоренция-PSA - предната вечер ми пратиха мейл, че моят рейс е счупен и да отида или за по-ранния, или за по-късния. В този случай смятам, че може да е бил номер, понеже не са събрали хора. То и във рейса, в който аз се качих (по-късния) имаше доста свободни места...

Та аз бих ги ползвала отново, но с едно на ум...то всъщност аз винаги имам едно на ум, де, значи в случая - с две на ум!  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.