Topfly Публикувано: 22 юни, 2016 Сподели Публикувано: 22 юни, 2016 (редактирано) Не съм ги ползвал тези пичове, но се позачетох във фейсбука им. Така като гледам, редовно правят номера със счупения автобус. Преценяват, че има малко хора и хоп - "Счупи се, билетите ви ще важат и за следващия (който вече ще напълним)" И така, на годишна база мога само да гадая колко разходи се съкращават. И аз съм привърженик на закупуването на трансфер на място, постоянно има автобуси. Поне на всички летища, на които съм бил. Има вариант и да нямат резервни автобуси. При обслужване на линиите 7 дни в седмицата от сутринта в 4-5 часа до 12 часа през нощта е нормално от време на време някой автобус да сдаде багажа. Това с липсата на пътници е по малко вероятно, защото повечето от пътниците си купуват билет на момента и чак когато почнат да пълнят автобуса се вижда ще има ли достатъчно пътници за него. Освен това пътниците са добре предвидими, защото се знае колко самолета на ден имат авиокомпаниите, а при НТА самолетите винаги са почти пълни. Редактирано 22 юни, 2016 от Topfly Връзка към коментар
viola7707 Публикувано: 22 юни, 2016 Автор Сподели Публикувано: 22 юни, 2016 https://www.theguardian.com/uk-news/2016/jan/22/bus-company-terravision-selling-stansted-tickets-despite-airport-ban#comments Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 юни, 2016 Сподели Публикувано: 22 юни, 2016 С оглед на това, че разписанието им е фиксирано, а не се съобразява с пикове в трафика съм убеден, че има часове, в които автобусите биха им пътували полу-празни и други, в които може и да са препълнени. В първия случай пък най-логичното нещо на света е да обединяват очаквани полупразни автобуси, като дори не са длъжни да дават обяснение, нищо в условията не им го забранява и по никакъв начин не гарантират час на тръгване и час на пристигане. 1 1 Връзка към коментар
bulpa Публикувано: 22 юни, 2016 Сподели Публикувано: 22 юни, 2016 Я, дори не предполагах, че има толкова негативни коментари. Три пъти съм ги ползвала двупосочно FCO - Рим и не съм имала проблеми. Тръгване в точния час, вежливо отношение от персонала. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега