Прескочи до съдържание

Искам да попитам...


Георги
Георги
Съобщението е добавено от Георги

Темата е за общи въпроси, несвързани с пътешествията. Ако имате пътешественически въпрос, използвайте останалата част от форума :)

Препоръчани мнения

преди 2 минути , Rainy каза:

Не е, ама като го знаеш 🙂 Благодаря!

 

За нищо, ако имаш проблеми по изтрелването на ракетата пиши. Аз като съм с немско ИП по default се почувствах "напред с материала" 😂

Връзка към коментар

@Alexander, на теория сигурно има какво да се направи. В контекста на законите, които не позволяват да кръщаваш сирене нещо, което е с палмова мазнина. За шоколад също мисля, че има условия и за това масово вече е "какаова паста", "лешников крем" и т.н. вместо течен шоколад. Само че предполагам, че това са продукти за които се вдигна доста шум и има стандартизация и прецизни условия...за консерва октопод, ходи го разбери. С две думи, ако КЗП се размърда, сигурно може да направи нещо, но явно по класическата схема по отбиване на номера през 2-3-4 посредника, накрая се получава развален телефон и като ги питаш защо пише октопод като не е, те ти отговарят че то става за ядене. 

 

Господарите ги ползваме малко като в лотариите. Показват там някой дядо от село, че станал милионер с цел всеки да си мисли, че може и той да стане. Ама реалността е друга, и че чисто и просто те ще подгонят такива случаи, които правят добро тв шоу за публиката, а най-вероятно ежедневно са затрупани от хиляди случаи подобни на този. Доста е тъжно, че трябва на някакво развлекателно шоу да разчитаме за справедливост, ама това е друга тема...

 

Не знам с омбудсмана какво е положението, но силно вероятно да препратят към КЗП, а от там веригата на безотговорността вече я знаеш 🙂

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Според мен проблемът в конкретния казус се корени във факта, че масово хората не знаят разликата между отделните видове (морски животни). Да не говорим пък, за английските им наименования/или испанските.

Връзка към коментар

И аз си мисля, че няма как да не може да се направи нещо, но това ще изисква търпение и много да си упорит.

По принцип всички такива институции са задължени да отговарят и го правят кога по-рано, кога след доста време, но така или иначе са длъжни да дадат някакъв отговор /в противен случай сигналът виси в деловодната им система Архимед, като неприключен и след време свети червена лампичка, която напомня, че еди-кой си служител не си е изпълнил задачата/😁.  В момента те са си закрили задачата, но с поредното уточнение от твоя страна пак ще им се наложи да отворят задачата.

В тази връзка мисля, че трябва пак да се пише до КЗП и да им се каже, че отговорът им е незадоволителен и не е по съществото на подадения сигнал. Напиши им ясно, че сигналът ти не е поради това, че консервата не става за ядене или е опасна за здравето, а поради това че е налице заблуждаващо описание на етикета, което те е подвело да си закупиш един подукт, смятайки го за друг продукт, което би следвало да е заблуждаваща реклама. Напиши им и че октоподът, който е посочен на опаковката е значително по-скъп продукт от другия, който де факто се продава и че това води до там хората да дават повече пари, считайки продукта за един, а на практика да получават по-евтин продукт.  И както Любина пише, доста хора не познават и не ядат посочените продукти, поради това като се каже, че и едното и другото са мекотели, за тях случаят е приключен. Опитай се да го обясниш ясно и за хора, които нищо не разбират от морските продукти.  И колкото и в КЗП да пробват да минат по-лесния начин накрая ще им се наложи да схванат разликата.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 4 часа, mililia каза:

И аз си мисля, че няма как да не може да се направи нещо, но това ще изисква търпение и много да си упорит.

По принцип всички такива институции са задължени да отговарят и го правят кога по-рано, кога след доста време, но така или иначе са длъжни да дадат някакъв отговор /в противен случай сигналът виси в деловодната им система Архимед, като неприключен и след време свети червена лампичка, която напомня, че еди-кой си служител не си е изпълнил задачата/😁.  В момента те са си закрили задачата, но с поредното уточнение от твоя страна пак ще им се наложи да отворят задачата.

В тази връзка мисля, че трябва пак да се пише до КЗП и да им се каже, че отговорът им е незадоволителен и не е по съществото на подадения сигнал. Напиши им ясно, че сигналът ти не е поради това, че консервата не става за ядене или е опасна за здравето, а поради това че е налице заблуждаващо описание на етикета, което те е подвело да си закупиш един подукт, смятайки го за друг продукт, което би следвало да е заблуждаваща реклама. Напиши им и че октоподът, който е посочен на опаковката е значително по-скъп продукт от другия, който де факто се продава и че това води до там хората да дават повече пари, считайки продукта за един, а на практика да получават по-евтин продукт.  И както Любина пише, доста хора не познават и не ядат посочените продукти, поради това като се каже, че и едното и другото са мекотели, за тях случаят е приключен. Опитай се да го обясниш ясно и за хора, които нищо не разбират от морските продукти.  И колкото и в КЗП да пробват да минат по-лесния начин накрая ще им се наложи да схванат разликата.

Всичко това е написано точно така, казах, че съм си купил 3 консерви и пратих снимки. Те са написали, освен празните приказки в най-долния ред това:

 

За констатираното  по-горе несъответствие се състави: предписание 

 

Ама за кое точно несъответствие и какво са предписали не се знае.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Alexander каза:

 

 

За констатираното  по-горе несъответствие се състави: предписание 

 

Може само да гадаем, ама явно са хванали несъответствие. Би следвало предписанието да изисква да махнат неверния надпис. То друго няма и какво да се иска. 

Наблюдавай фирмата, дали ще промени надписа и ако след месец - два е същото пак пусни сигнал като ги свържеш двата. Пиши, че въпреки предписанията практиката продължава. След неизпълнено предписание, би трябвало да следва глоба. 

Редактирано от mililia
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 часа, Alexander каза:

Всичко това е написано точно така, казах, че съм си купил 3 консерви и пратих снимки. Те са написали, освен празните приказки в най-долния ред това:

 

За констатираното  по-горе несъответствие се състави: предписание 

 

Ама за кое точно несъответствие и какво са предписали не се знае.

Може да напишеш писмо до Агенцията по рибарство и аквакултури и до Агенцията по безопасност на храните и да опишеш несъответствието.

 

Може би Комисията за защита на потребителите вече са задействали процедура по компетентност.

Връзка към коментар
преди 2 часа, zon каза:

 

 

Може би Комисията за защита на потребителите вече са задействали процедура по компетентност.

Вие сте мечтатели! 

Аз имах веднъж преписка с тях по повод нереализиран разговор от Дубай със заключен в София мой втори телефон  за над 200 лв. през 2012.

Трябваше да доказвам, че нямам сестра. А аз нямам.

Накрая платих, само за да мога да се отскубна от този оператор. 

Вие си мислите, че тук е Европа. Е, не е! И скоро няма да бъде.

Редактирано от Дани Магелани
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 16 часа, Дани Магелани каза:

Вие сте мечтатели! 

Аз имах веднъж преписка с тях по повод нереализиран разговор от Дубай със заключен в София мой втори телефон  за над 200 лв. през 2012.

Трябваше да доказвам, че нямам сестра. А аз нямам.

Накрая платих, само за да мога да се отскубна от този оператор. 

Вие си мислите, че тук е Европа. Е, не е! И скоро няма да бъде.

Не, Дани, иска ни се и тука да е като в Европа...

Ама, докато не си го направим сами, няма как да стане. Не бива да  си траем и да се примиряваме.

И аз, непрекъснато пиша и рева по разни  институции и искрено се надявам, нещата до помръднат към по-добро.

 

В тази връзка - някой знае ли, с какво точно се занимава Омбудсманът? Мога ли, да му напиша оплакване от районната община, за утвърдена,  незаконна промяна на УПИ?

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 3
  • Браво 2
Връзка към коментар

Радвам се, че имаш сили и нерви да се бориш! Аз като си бия известно време главата в стената на бездушието, вдигам бяло знаме и се предавам. НЕмам нерви и излишно време да се занимавам с идиоти, при почти ясен краен резултат. 

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , AlexandraKo каза:

Не, Дани, иска ни се и тука да е като в Европа...

Ама, докато не си го направим сами, няма как да стане. Не бива да  си траем и да се примиряваме.

И аз, непрекъснато пиша и рева по разни  институции и искрено се надявам, нещата до помръднат към по-добро.

 

В тази връзка - някой знае ли, с какво точно се занимава Омбудсманът? Мога ли, да му напиша оплакване от районнато община, за утвърдена,  незаконна промяна на УПИ?

 

Можеш, то това е идеята на Омбудсмана - връзка между гражданите и институциите. В Пловдив даже мисля, че има местен Омбудсман.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Hayasko каза:

Можеш, то това е идеята на Омбудсмана - връзка между гражданите и институциите. В Пловдив даже мисля, че има местен Омбудсман.

Благодаря ти, ще се жалвам на вашия, че ми е по-симпатичен.:give_rose:

Връзка към коментар

И аз пиша писма, когато видя нередности, но ефекта е нулев. Една от жалбите ми беше за Виваком. Изпратих писма до КЗП и до КРС (комисия за регулиране на съобщенията). И пощаджията сновеше между моя блок и пощата, да ми носи писма, като въртоглав. В които какво има: пренаписана моята жалба, и това че ще проучат от служителите на Виваком как стоят нещата с моята услуга. И естествено отговор: Че нещата стоят така и така. И това беше. Аз също знам как стоят нещата, нали затова им пиша. Но не бяха разбрали, моето единствено искане: Да не стоят така нещата, искам да са прозрачни служителите в офисите, искам да не ни заблуждават, искам да е по-тихо в офисите им, защото те-служителите говорят много ниско, и това не е случайно, искам да има възможност спокойно да се прочетат договорите, искам дори да има достатъчно място за да се подпишат, защото на техните работни места-бюра е препълнено с какво ли не. И искам договорите да бъдат написани ясни и точни: услуга-цена, а не в промоционалния срок цената е една, а след това друга, и така му изпускаш края. А при мен беше следното: Набутали ме с някаква промоция, която съм трябвало да откажа в определен срок, но никъде не пишеше това. Дори не е станало въпрос за тази промоция при включването и в договора и естествено не съм я искала. Но не вярват на мен, а на служителя от Виваком. И нито една комисия не каза, че това не е правилно.

преди 34 минути , AlexandraKo каза:

Не, Дани, иска ни се и тука да е като в Европа...

Ама, докато не си го направим сами, няма как да стане. Не бива да  си траем и да се примиряваме.

И аз, непрекъснато пиша и рева по разни  институции и искрено се надявам, нещата до помръднат към по-добро.

 

В тази връзка - някой знае ли, с какво точно се занимава Омбудсманът? Мога ли, да му напиша оплакване от районнато община, за утвърдена,  незаконна промяна на УПИ?

 

Пишете и до МРРБ. И те имат в сайта възможност за изпращане на онлайн сигнали, както и Омбудсмана. Отговарят с  писма с обратни разписписки.

Редактирано от rdd
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , rdd каза:

И аз пиша писма, когато видя нередности, но ефекта е нулев. Една от жалбите ми беше за Виваком. Изпратих писма до КЗП и до КРС (комисия за регулиране на съобщенията). И пощаджията сновеше между моя блок и пощата, да ми носи писма, като въртоглав. В които какво има: пренаписана моята жалба, и това че ще проучат от служителите на Виваком как стоят нещата с моята услуга. И естествено отговор: Че нещата стоят така и така. И това беше. Аз също знам как стоят нещата, нали затова им пиша. Но не бяха разбрали, моето единствено искане: Да не стоят така нещата, искам да са прозрачни служителите в офисите, искам да не ни заблуждават, искам да е по-тихо в офисите им, защото те-служителите говорят много ниско, и това не е случайно, искам да има възможност спокойно да се прочетат договорите, искам дори да има достатъчно място за да се подпишат, защото на техните работни места-бюра е препълнено с какво ли не. И искам договорите да бъдат написани ясни и точни: услуга-цена, а не в промоционалния срок цената е една, а след това друга, и така му изпускаш края. А при мен беше следното: Набутали ме с някаква промоция, която съм трябвало да откажа в определен срок, но никъде не пишеше това. И нито една комисия не каза че това не е правилно.

Ааа, чакай, имаме вече, такъв успешен случай с М-телците.

Бяха ме набутали с промоция за два спортни канала, без, изобщо да знам и някой да ме уведоми, дето трябвало да я откажа в едномесечен срок. Хич и не съм разбрала, като видях и запищях, бяха минали точно 7 месеца,които съм си ги платила в галимацията.Написах сто писма, до който  имейл-адрес се докопах в нета.  Като не ми отговорят, препращам. Люта битка, с победа - върнаха ми всичките пари, без да се жалвам другаде.

 

Хехе, до там опря работата, че вече, явно всички ме знаят. След тоя случай пак се жалвах, че са ми надвзели едни пари, нямаше 10 лева,  върнаха ги тутакси. А пък, аз после видях, че не съм права и те не били за тоз адрес. Ама, не им ги върнах, нека да ми имат страха!

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , rdd каза:

 

Пишете и до МРРБ. И те имат в сайта възможност за изпращане на онлайн сигнали, както и Омбудсмана. Отговарят с  писма с обратни разписписки.

А може ли, линк, ако е ползван вече, моля!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 минути , rdd каза:

За МРРБ 

 
e-mrrb@mrrb.government.bg

 

За Омбудсмана http://www.ombudsman.bg/form

Благодаряяя!:give_rose:

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар

Искам да попитам на какво може да се дължи това - опитвам да отворя сайта  http://www.climatemps.com , където най-често си правя справки за метеостатистика за някоя дестинация, и ми излиза следното:
 

image.png.5a0131b19ffa7c8e13e30d44b597fb05.png

Първо -  нямам спомен някога да съм се регистрирал и да съм имал акаунт, инфото на сайта е достъпно без регистрация и второ - проверих на https://downforeveryoneorjustme.com/ -  излиза че сайта си работи нормално, а проблемът е в моя телевизор. :rolleyes:
Каква може да е причината? 

Връзка към коментар
преди 2 минути , Фичо каза:

Искам да попитам на какво може да се дължи това - опитвам да отворя сайта  http://www.climatemps.com , където най-често си правя справки за метеостатистика за някоя дестинация, и ми излиза следното:
 

image.png.5a0131b19ffa7c8e13e30d44b597fb05.png

Първо -  нямам спомен някога да съм се регистрирал и да съм имал акаунт, инфото на сайта е достъпно без регистрация и второ - проверих на https://downforeveryoneorjustme.com/ -  излиза че сайта си работи нормално, а проблемът е в моя телевизор. :rolleyes:
Каква може да е причината? 

Не е твоя акаунт, а акаунта на собственика на сайта. Явно не е платен

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Фичо каза:

Първо -  нямам спомен някога да съм се регистрирал и да съм имал акаунт, инфото на сайта е достъпно без регистрация

Не твоят акаунт, а акаунтът на климатичните карти в хостинг-компанията е качен на трупчета. Дава грешка 500. Предполагам, че са надвишили някакъв лимит.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , cybersimo каза:

Не е твоя акаунт, а акаунта на собственика на сайта. Явно не е платен

преди 19 минути , Goal & Boss каза:

Не твоят акаунт, а акаунтът на климатичните карти в хостинг-компанията е качен на трупчета. 

 

Да, то така си пише всъщност. 

А защо тогава като проверявам на www.downforeveryoneorjustme.com/

ми показва, че проблемът е само при мен? 


image.png.5fafbc984a8209507ddabf2fef14397e.png
 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар
преди 1 минута , Фичо каза:

 

Да, то така си пише всъщност. 

А защо тогава като проверявам на www.downforeveryoneorjustme.com/

ми показва, че проблемът е само при мен? 


image.png.5fafbc984a8209507ddabf2fef14397e.png
 

Защото страницата (хостинг компанията) е достъпна. И на практика си работи.

Съдържанието на страницата вече зависи от собственика на акаунта

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Детски рожден ден в ESKAPE ROOM.

Впечатления, мнения, препоръки за София, някой има ли? 10 годишни.😀 

В края на ноември винаги е трудно с избор на място, а на такова още не са ходили.

Предварително благодаря на отзовалите се:thank_you:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.