adreno Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Случката е следната: Резервирам, след два часа съм в хотела и ми казват - няма места. Върха беше, че не се опитаха да намерят решение и рецепционистката ми каза - защо не съм се обадил, ствали грешки, нищо не могат да направят и ме обвини мен. Да съм търсел наоколо. Та питането е как да действам, ако някой го е минавал пътя. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Кажи-речи нищо не можеш да направиш, освен да си търсиш друг хотел на място. Ако резервацията ти е била през booking.com можеш да им се обадиш (или да пишеш) за да се оплачеш. На момента няма да могат да ти решат проблема - освен евентуално да ти предложат алтернативен хотел - но има шанс да те компенсират по някакъв начин. 4 Връзка към коментар
Костов Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Случката в България ли е или някъде другаде? Питам защото много ме дразни отношението на такива служителки към клиентите. 3 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 30 юли, 2016 Автор Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Даа, нашенско изпълнение е - черноморско. И аз се подразних от отношението. Пратиха ме в съседния хотел. А там ми казаха - оооо, за една нощ не, абсурд. 5 Връзка към коментар
Костов Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Съжалявам, че не мога да ти помогна. Имах подобен случай миналата година , но тогава от фирмата чрез която резервирах - български туроператор, бяха така добри да ми се обадят два дни преди да тръгна и да ми намерят нов хотел при същите условия. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 (редактирано) Преди няколко години в Брашов се озовахме към 23:00 часа без място за нощувка по същата причина. Хазаинът дори не беше получил резервацията ми от booking (поне така твърдеше) на този частен апартамент. Добре, че се разтичаха и ни осигуриха подобен, на по-висока цена обаче. Да отбележа, че бях направил резервацията същия ден, преди да тръгна от България. Така че за няколко часа може и да не е стигнала по факсове и интернет до хоста. И досега се чудя дали е добра идея да се резервира в деня на пътуването, макар че според мен не би трябвало това да е проблем. Редактирано 30 юли, 2016 от rik4o 2 Връзка към коментар
violeta Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Случи ми се абсолютно същото преди 2 години с букинг на нашето море. Писах им гневен имейл и те поискаха касовите бележки и фактури от хотела, в който се бях настанила, за да покрият разликата в цената (втория беше 2 пъти по- скъп). 6 Връзка към коментар
akair Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 (редактирано) Обади се на Booking - щом са пратили мейл, че резервацията е потвърдена, те ще ти намерят алтернативен хотел и ще ти покрият разликите след това (с касови бележки и фактури). А такива случки още един път потвърждават, че някои родни черноморски хотелиери не заслужават човек да гласува за тях с портфейла си . После тези същите ходят и се оплакват на премиера, че копторите им стоят празни и дали не може той нещо да направи... Редактирано 30 юли, 2016 от akair 7 Връзка към коментар
Edem Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Обаждане по тела на букинг, трябва да имат оператор на български. При проблем по вина на хотела трябва да те настанят в друг от същата ценова категория с възможно най-добрия рейтинг за тяхна сметка, има го в договора с букинг. Между другото, това е единия казус, който разиграват на интервютата си 5 Връзка към коментар
eloena Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 На мен ми се случи преди месец в Милано. По нощите, утрепани от цял ден обиколки на Портофино, околностите и после до Бергамо, и от там в Милано....и йок. Беше хостел, един неприятен арабин ми се изсмя и ми каза: Не виждам каква ти е драмата, просто иди в друг хотел. Не се обадих на Букинг, реших, че като се върна в БГ ще се разправям, защото трябваше да си намеря нещо за спане по спешност, а като се върнах, видях, че са свалили въпросния хостел от сайта си, явно и други са писнали, та реших да не се занимавам. Случвало ми се е и преди години в Рим, но тогава самите те, от рецепцията ни извикаха такси, което платиха и ни закараха в друг хотел. На майната си, вярно, но поне не ни оставиха на улицата. 4 Връзка към коментар
Kaloyan89 Публикувано: 30 юли, 2016 Сподели Публикувано: 30 юли, 2016 Нашите ревеню мениджъри най-редовно пускат по сайтовете 105-110 процента от наличните стаи. Така им взимат по-висока цена (йелд мениджмънт - цените се определят от търсенето и предлагането), разчитайки на анулации и ноу шоу в последния момент. В 99 процента от случаите се пълним максимално. Но когато има овърбукинг винаги хотелът плаща за такси и нощувка в същия или по-висок стандарт хотел. Ние на рецепцията им се дразним, щото не те обясняват на клиента, че няма стая за него, а върху нас се излива целия гняв. Но пък оборота на края на месеца е по-висок, а бизнесът е бизнес. Това е в голям хотел де, и от световна верига. В малки хотелчета и апартаменти, повече ми прилича на аматьорщина или немарливост, отколкото на бизнес стратегия. 9 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 Случвало ми се е в Дубровник (по-точно в Цавтат) преди 4-5 години. Тогава хотелът беше част от Иберостар, а резервацията - през буукинг. Превозиха ни до следващия Иберостар (на километър) и ни настаниха all inclusive, вместо поръчания от нас half board. Гледам, че вече и двата хотела не са част от веригата, но тогава бяха. 2 Връзка към коментар
Ех Пламене... Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 Ще споделя, като предприемач, че фалове стават - то е неизбежно. Важи за всяка сфера. Само да се минимизират и да се покаже отношение към клиента и желание да се помогне. А не "Ми, оправяй се" - верно по нашите ширини много се използва. Особено по морето и известните планински курорти. Едното, с което се занимавам, е къща за гости. Имам и познати в бранша, които потвърждават, че при издънки от хотела, Букинг са железни. Свързват се с друг хотел, намират стая и после собственика на издънилия се хотел плаща разликата в цената. Въобще Букинг са ми съдействали винаги. Да не забравяме, че те са само посредник - нито пари взимат, нито притежават хотелите. Като попаднем на хотел идиот, проблеми ще има. Потърсете Букинг да помогне. 6 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 (редактирано) И на мен Букинг са ми съдействали.Пращаш платежни документи и покриват разликата - случката пак беше на БГ море. Оттогава, обаче звъня по тел. или пиша мейл за да питам очаквани ли сме в мястото за настаняване. С три деца, особено, ако е и късно, е доста кофти да кръжиш като изоглавен в непознат град. Редактирано 31 юли, 2016 от bibi 3 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 Рейтингът и ревютата не помагат ли за максимално избягване на такива случаи? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 Случвало ми се е в Дубровник (по-точно в Цавтат) преди 4-5 години. Тогава хотелът беше част от Иберостар, а резервацията - през буукинг. Превозиха ни до следващия Иберостар (на километър) и ни настаниха all inclusive, вместо поръчания от нас half board. Гледам, че вече и двата хотела не са част от веригата, но тогава бяха. Същото ни се случи на две две семйства преди години, само веригата беше друга. Искаха да плащат и такси, но бяхме с кола под наем. 2 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 Прави ми впечатление, че тази година такива случаи са по скоро практика за нашето Черноморие. Явно всичко е пълно до дупка и започват да режат българските резервации, предполагам с тайната надежда, че ще вземат все пак повече пари от чужденци за същата стая. На колега преди няколко дни се обади собственика на хотела, който той резервирал-преложи му освен да му възстанови цялата сума по резервацията и 400лв отгоре-само и само да се откаже. Колегата не прие и сега ще видим другата седмица дали въобще ще го настанят и са намерили някой, който все пак да се откаже. Практиката в такива ситуации е от хотела да ти предложат настаняваме в подобен или по-висок клас хотел за тяхна сметка. Или те настаняват в апартамент на цената на стая. Но това разбира се, е за една идея по-белите хотели, държави и туристически практики 2 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 31 юли, 2016 Сподели Публикувано: 31 юли, 2016 Миналия декември същата случка имах в Хонг Конг. Индиеца (албинос), който отвори вратата на хостела ме посрещна с "Ти от букинг ли резервира?" , Аз - Да, а той "Oh Shit! Тъкмо дадох стаята ти". На мен обаче не ми беше изобщо до стая и спане, защото тъкмо си бях загубил раницата с 2 хил. лв в различни валути, компютър, разни документи и едни безценни слънчеви очила. Трябваше да я намеря в рамките на по малко от 12 часа и за това му казах "Браточка, направи нещо по въпроса докато търся". В крайна сметка намерих раницата и спах я някаква стая, която явно преди това е била склад, а пича беше успял да я разчисти. Абе пълна мизерия, но облекчението от намерената раница компенсира всичко. Човека даже ме попита дали не мога да му намеря работа в България, че в ХК вземал около 1000 лв да чисти и оправя хостела, а в Индия като учител вземал около 100 лв. и било голям зор. Казах му че в България няма смисъл да търсим такава работа, освен ако не е програмист или мастит ИТ гуру. Взехме си сбогом и отпраших към летището. 5 Връзка към коментар
MCC Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 adreno, потвърждавам написаното от съфорумниците по-горе, че ти остава само да отнесеш случката към booking, които няма да заличат неудобството и нервите от случилото се, но би трябвало да те компенсират за тях. Ние имахме почти същия казус преди няколко месеца. Още януари бяхме резервирали хотел в Милано за април, за нощувка след дълъг полет от Куба. Кацаме в Милано в късния следобед, включваме телефоните и виждаме имейл, че резервацията ни е анулирана, и призив да си търсим друг хотел. За щастие приятелят ми набързо намери през телефона някаква последна свободна стая за същата вечер, която не беше на космическа цена, та не останахме на улицата. Директно изпратихме фактурата за 170 евро на booking, които ни ги изплатиха изцяло, че и малко отгоре. Оттам нататък booking се оправят с хотела, ако причината за анулацията или това да няма места е в него (обикновено е). 2 Връзка към коментар
temporary Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Въобще Букинг са ми съдействали винаги. Да не забравяме, че те са само посредник - нито пари взимат, нито притежават хотелите. Като попаднем на хотел идиот, проблеми ще има. Потърсете Букинг да помогне. Напротив вземат пари - и то не малък процент (според мен) - 15% отиват за тях. Връзка към коментар
Tim Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Напротив вземат пари - и то не малък процент (според мен) - 15% отиват за тях. 18% са вече Затова масово повечето B&B апартаменти в Италия /Рим, Неапол, Милано.../ започнаха да предпочитат други сайтове. 3 Връзка към коментар
Ех Пламене... Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Напротив вземат пари - и то не малък процент (според мен) - 15% отиват за тях. 15 процента е комисионната им и я взимат след престоя. Имах предвид, че не взимат от гостите. Всичко е между хотел и гост. 1 Връзка към коментар
temporary Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 15 процента е комисионната им и я взимат след престоя. Имах предвид, че не взимат от гостите. Всичко е между хотел и гост. Бе ... как да кажа ... парите ги вадят все пак гостите .... пък хотелите си слагат тези пари отгоре на стаите ... но както и да е ... не е това същността на темата, просто отбелязах че буккинг са заинтересована страна (при това и финансово) и е естествено да се намесвят при проблеми и да ги решават - не го правят ей така самарянски. 3 Връзка към коментар
Rositsa88 Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Миналата година ни се случи подобно изпълнение с booking - запазване на вили на Лозенец за 20 човека, след 3 дни ни казват че е станала грешка и реално няма вече места....след разправи с booking успяха да ни уредят в друг хотел в Лозенец. Цената беше по-висока и booking компенсира разходите...се пак не беше виличките които си запазихме. 1 Връзка към коментар
Ех Пламене... Публикувано: 1 август, 2016 Сподели Публикувано: 1 август, 2016 Бе ... как да кажа ... парите ги вадят все пак гостите .... пък хотелите си слагат тези пари отгоре на стаите ... но както и да е ... не е това същността на темата, просто отбелязах че буккинг са заинтересована страна (при това и финансово) и е естествено да се намесвят при проблеми и да ги решават - не го правят ей така самарянски. Оставам с чувството, че съм неразбран. Да, не го правят самарянски, печелят хората. И защото печелят съдействат да решават проблемите с хотели идиоти. Само трябва човек да се свърже с тях. P.S. Съвсем не е задължително хотела да си слага тази комисионна върху цената. Всеки нормален хотел плаща за реклама. И тя е по дефолт калкулирана в цената. Дали ще плащаш на Букинг, дали на разни портали, дали за ваучери с отстъпка и прочие. Казвам нормален, защото в БГ има редица хотели дето ама хич не им пука има ли гости няма ли и какви са. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега