samuraika Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Моля за съвет по следния казус - Идната Нова Година, Бали. Преди месец се включвам в битката за последните добри места за 30.12-1.1. из купонджийската южна част на острова (остатъка от почивката е в Убуд). Понеже сме цели 5 човека задачата е трудна, но се класирам за едни чудни вилички със самостоятелен басейн в балинезийски стил, около $100 на вечер - чудничко! Тъкмо нагласям програма, уговарям трансфери и се кротвам, че почивката е уредена и ...получавам мейл от собственика на вилите, че всички двустайни са заети, ще ни сложи в едностайна. Т.е. всичките 5 човека ще спим в една спалня (легла има достатъчно) и ще имаме дневна и кухня с басейн (отворени са, там не може да се спи). Вече всичко що-годе прилично е на три-четворни цени и с не много добри условия. За сега моята позиция е в стил "ама ние друго резервирахме, след като ни даунгрейдвате как ще ни компенсирате, по-евтино ли ще ни е, трансферче от летищо нещо...и т.н." Намекнах, че искам да разрешим проблема между нас си и без да намесваме booking но ако се наложи... Та - има ли смисъл да вдигам патардия или да съм доволна и на това. Все пак са само две нощи. Ако си изпрося нещо бонус - добре, ако не...вдигам рамене и толкоз. Връзка към коментар
Ех Пламене... Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Повдигни си въпроса към Букинг. Нали така се брандират - при тях всичко е сигурно. Да видим как ще се справят с хотела и с какво ще те компенсират. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Понеже пишеш, че почти не са останали читави места, може в крайна сметка най-доброто да е да се договориш с твоя човек. Че букинг най-много да ти издействат безплатна анулация, ако няма подобно място наблизо, а такова с тройна цена едва ли ще покрият Но не пречи да пробваш, да се свържеш с тях, не е като да изкажеш хотела на класната, може просто да ги попиташ има ли варианти 1 Връзка към коментар
samuraika Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Точно това мисля да направя - да изчакам да видя ще ме "компенсират" ли от хотела (ще си изпрося ли нещо) или ще трябва да си прося от booking. Читаво нищо няма със сигурност, аз хванах последния влак и без това, вилите са с рейтинг 9.1 (фантАстични), цената ме устройва идеално. Имам право на безплатна анулация до края на Октомври, но не искам да анулирам - нямам алтернатива. Половин Австрялия е в Бали на Нова Година (другата половина кара ски в Япония). Ако все пак хот хотела се направят на утрепани, ще се свържа с booking. Купонче за отстъпка да си изкрънкам - пак файда. 2 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Точно това мисля да направя - да изчакам да видя ще ме "компенсират" ли от хотела (ще си изпрося ли нещо) или ще трябва да си прося от booking. Читаво нищо няма със сигурност, аз хванах последния влак и без това, вилите са с рейтинг 9.1 (фантАстични), цената ме устройва идеално. Имам право на безплатна анулация до края на Октомври, но не искам да анулирам - нямам алтернатива. Половин Австрялия е в Бали на Нова Година (другата половина кара ски в Япония). Ако все пак хот хотела се направят на утрепани, ще се свържа с booking. Купонче за отстъпка да си изкрънкам - пак файда. Моя опит с букинг показва, че са супер любезни, но много стиснати (все пак са холандци ) т.е. разчитай повече на хотела. 1 Връзка към коментар
She Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Два пъти ми се случва. Първия в Малта мина много безболезнено и приятно. От хотела любезно ни обясниха ситуацията, че са overbooked и с такси за тяхна сметка ни настанихме в по - висока категория хотел. Последната ситуация е от миналата седмица в Атина. 3 дни преди да ни откажат да ни настанят бяхме в същия хотел.Предупредихме ги, че след кратко пътуване ще се върнем, което отбелязаха като бележка на лист. Да ама не. След 3 дни се завръщаме рано сутринта без възможност за чек ин при,което оставяме багажа си на съхранение в хотела и вечерта ни заявяват,че резервацията била отменена заради неналични средства в картата. Нямах кьораво съобщение от букинг. След като ги заплашихме с туристическа полиция и с това, че ще звънем на букинг веднага намериха стаи. Е да за сметка на следващите гости, с които чухме да се надвикват късно вечерта Връзка към коментар
Ех Пламене... Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 Точно това мисля да направя - да изчакам да видя ще ме "компенсират" ли от хотела (ще си изпрося ли нещо) или ще трябва да си прося от booking. Читаво нищо няма със сигурност, аз хванах последния влак и без това, вилите са с рейтинг 9.1 (фантАстични), цената ме устройва идеално. Имам право на безплатна анулация до края на Октомври, но не искам да анулирам - нямам алтернатива. Половин Австрялия е в Бали на Нова Година (другата половина кара ски в Япония). Ако все пак хот хотела се направят на утрепани, ще се свържа с booking. Купонче за отстъпка да си изкрънкам - пак файда. Ама ти като просиш от Букинг, реално не просиш от тях. Те си взимат всичко от хотела. Букинг няма да изкарат пари от своя джоб заради издънката на хотела. Всякакви компенсации от Букинг реално, последните ги търсят от виновния хотел. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега