violeta Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 (редактирано) Имам резервация за 3 нощувки за Гърция за идните четвъртък - неделя. Току що получих имейл от собственика да си отменя резервацията, защото имали проблеми с водата. Специфичното е, че съм направила резервация за 2 апартамента - за нас и още едно семейство и съм дала за контакт и на двата апартамента моя имейл. Какво ще ме посъветвате да искам конкретно ит букинг като им пиша? Да ни намерят ново място? Да искам неустойка? Идеи? Как да постъпя? Нещо повече - ако в момента отменя резервацията трябва да платя 50% от цената на нощувките. Редактирано 18 август, 2016 от violeta Връзка към коментар
chandni Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Случи се наскоро с резервация, която направих за колега. След резервациявта, гърците ми писаха да си отменя резервацията, или да си сменя датите, понеже нямали места. Отказах естествено да анулирам аз и директно се обадих на Booking по телефона. Уведомих ги за действията на гърците, казаха, че веднага ще се свържат с тях и ще потърсят ново място за настаняване, като разлиакта ще я фактурират на гърците, които отмениха резервацията. Обади им се по телефона - имат софийски телефон, много са отзивчиви, само каквото и да правиш, не отменяй ти резервацията. Кажи на съпорта им да я отменят те служебно. 3 Връзка към коментар
Марти Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Разбира се ,че няма ти да я анулираш - така може да те таксуват с глобата . Пиши на Booking и им препрати имейла от собственика за да поемат те нещата. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Няма нужда да им го препраща - те го имат. Когато им звъннах, ми казаха, че са видели съобщението, но не бяха имали никакво време за реакция, тъй като аз им звъннах в момента, в който получих съобщението от хотела. Връзка към коментар
Марти Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Виолета казва , че е получила имейл от собственика , а не съобщение в резервацията си. Но така или иначе въпросът трябва да се отнесе към Booking , и те да намерят решение. Връзка към коментар
violeta Публикувано: 18 август, 2016 Автор Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Много благодаря за съветите. Гледала съм през текефона имсъм объркала - става въпрос за Косово през септември, а не за Гърция другата седмица, но все пак казусът е много подобен. Все пак не мисля аз да отменям резервацията, защото цените за нашите дати са по-високи. Мисля да пиша на Букунг. Не намирам софийските им телефони търсейки през телефона. Някой може ли да ги даде? Връзка към коментар
Polina Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Много благодаря за съветите. Гледала съм през текефона имсъм объркала - става въпрос за Косово през септември, а не за Гърция другата седмица, но все пак казусът е много подобен. Все пак не мисля аз да отменям резервацията, защото цените за нашите дати са по-високи. Мисля да пиша на Букунг. Не намирам софийските им телефони търсейки през телефона. Някой може ли да ги даде? 3 Връзка към коментар
violeta Публикувано: 18 август, 2016 Автор Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Мерси, Поли! Връзка към коментар
mitaka Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 Здравей, аз давам апартамент във Варна и мога да те уверя, че по никакъв начин собственика на апартамента не може да ти вземе някаква сума. Букинг са само посредници и те също не могат да ти дръпнат пари от карта.Имал съм случаи, гости да отменят 1 ден по-рано и друг да не идват и съвета от букинг е да се свържа с гостите и да си искам сумата. 3 Връзка към коментар
Kaloyan89 Публикувано: 18 август, 2016 Сподели Публикувано: 18 август, 2016 (редактирано) Зависи... Нищо бе пречи да си направиш едно ЕТ за даване на квартира под наем. Тогава можеш да се договориш с банка за ПОС терминал и да дръпнеш от дистанция парите при неявяване в деня на резервацията. Ако имаш един апартамент сигурно не е файда, но хората, които дават по няколко е. Другия вариант е с Ер БНБ - те си дърпат плащането при резервация и е въпрос на време да ти го преведат, това си е вид сигурност. Съмнява ме в Гърция или в Косово да са оборудвани с ПОС малките апартаменти и гест хауз, но на Запад е възможно. Това е офф топик. А по въпроса, нищо не анулирай а се свържи с букинг - те ще ти кажат как да постъпиш. Редактирано 18 август, 2016 от Kaloyan89 1 Връзка към коментар
mu_ry Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 я и аз да се вметна с мой въпрос направих резервация, която беше с безплатно анулиране, но хотела искаше 30 % от сумата като капаро. Наложи се да анулирам, обаче сега какво се случва с това капаро ? Все още не съм писала нито на хотела, нито на букинг, искам да знам дали имам основание да си искам капарото Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Ако е безплатно анулиране трябва да ти върнат капарото, разбира се. Ако се забавят, ги подсети Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Какво точно пише в условията на резервацията ? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 (редактирано) я и аз да се вметна с мой въпрос направих резервация, която беше с безплатно анулиране, но хотела искаше 30 % от сумата като капаро. Наложи се да анулирам, обаче сега какво се случва с това капаро ? Все още не съм писала нито на хотела, нито на букинг, искам да знам дали имам основание да си искам капарото Наскоро имах подобен казус. Резервация чак за Февруари 2017 с право на безплатна отмяна и без предплащане на депозит. Хотелът обаче се свърза с мен чрез имейл системата на букинг за да ми иска предплащане (по пейпал, очевидно нямаха пос терминал) на първата нощувка като гаранция. Чак ми определиха и краен срок за плащане 4 дни иначе щели да отменят резервацията. Върнах им имейл, че предвид условията на резервацията определено не са познали. И им припомних, че единственото, на което имат право, е да преоторизират сумата от кредитната карта, която съм дал по време на резервацията, но БЕЗ да я дърпат. Много хъмкаха, но накрая се съгласиха. Къде ще ходят. Та разни хотели - разни идеали Редактирано 22 август, 2016 от Георги Матеев 3 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Това ме подсети , че имахме подобен казус с една от резервациите за Перу. Отказахме предвид условията на резервацията и не помня вече дали се извиниха нещо , но не дръпнаха пари. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Наскоро имах подобен казус. Резервация чак за Февруари 2017 с право на безплатна отмяна и без предплащане на депозит. Хотелът обаче се свърза с мен чрез имейл системата на букинг за да ми иска предплащане (по пейпал, очевидно нямаха пос терминал) на първата нощувка като гаранция. Чак ми определиха и краен срок за плащане 4 дни иначе щели да отменят резервацията. Върнах им имейл, че предвид условията на резервацията определено не са познали. И им припомних, че единственото, на което имат право, е да преоторизират сумата от кредитната карта, която съм дал по време на резервацията, но БЕЗ да я дърпат. Много хъмкаха, но накрая се съгласиха. Къде ще ходят. Та разни хотели - разни идеали На мен ако някога ми се случи подобно нещо, директно отменям резервацията и пиша гневен мейл на Booking, а те после знаят какво да правят с подобни измекяри... 1 Връзка към коментар
mu_ry Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 ето го хотела - https://www.booking.com/hotel/bg/guest-house-morska-zvezda.bg.html?aid=368032;label=bookings-naam-XdSf49HzTflXIONktjPBMQS35843438658%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2877%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1001448%3Ali%3Adec%3Adm;sid=4cf5b880f782977c2beb0f7be76307aa#availability_target, пише си , че ще поискат капаро, но си стои и безплатното анулиране сега ще им пиша, да видя какво ще стане Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Ами доколкото аз разбирам нещата, двете неща (безплатно анулиране и предплащане) са независими. И ако се случи да ги има и двете, прото трябва да ви върнат парите. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Това ме подсети , че имахме подобен казус с една от резервациите за Перу. Отказахме предвид условията на резервацията и не помня вече дали се извиниха нещо , но не дръпнаха пари. Сещам се за този случай.Беше на моя резервация, докато твоята бяха приели без проблем. Имаше извинение, че са объркали резервацията с такава направена извън системата на букинг. Отначало поискаха предплащане и ми бяха сложили срок, след който няма да зачитат резервацията, ако не преведа пари. Аз им казах, че в букинг условията са други и ако имат проблем да се оправят с букинг. Същевременно писах и на букинг за проблема. Почти едновременно получих отговора и от тях, че хотелът ще признае резервацията ми и ще зачете условията, посочени с букинг. Повече проблеми не сме имали. 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Да твоята беше ,интересно при мен не се пробваха нали ги правихме едновременно. Странна работа. То се оказа ,че има десетки видове резервации в Букинг според различните условия. Скоро писах , че правих резервация без право на анулация и досега две седмици по-късно са си дръпнали само 50% от сумата. Ясно , че няма да ме пуснат метър ама що ли на тия хора не им трябват всички парички накуп ??? 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 И аз се чудих, някои от хотелите в Колумбия са ми така, хем пише, че е безплатна анулация, хем са без кредитна карта, хем пише, че ще ми искат банков превод. На друг пък пише, че не е с безплатна анулация, и ако анулирам, ще ми удържат пари, а в същото време е без кк. Резервирах, нищо не се случи, не ми искаха банков превод, а тоя другия как ще ми вземе парите, ако го анулирам, като не съм дала карта? 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 На друг пък пише, че не е с безплатна анулация, и ако анулирам, ще ми удържат пари, а в същото време е без кк. Резервирах, нищо не се случи, не ми искаха банков превод, а тоя другия как ще ми вземе парите, ако го анулирам, като не съм дала карта? Аз съм правила такава резервация в Италия - без кк и с такса при анулация. Анулирах и нищо не се случи, но не знам това правило ли е или изключение. 2 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Ами вероятно е недомислица, направена още когато хотела е дефинирал условията... После вече няма как да те хванат И аз се чудих, някои от хотелите в Колумбия са ми така, хем пише, че е безплатна анулация, хем са без кредитна карта, хем пише, че ще ми искат банков превод. В Бразилия също масово се иска 50% депозит по банков път за резервация - пише "Не се иска кредитна карта". Ако им пишеш, че си в чужбина и ти е трудно да пратиш пари, може да ти го опростят... (Аз 4-5 пъти бях питал в банките как се превеждат пари от чужбина и получих 3-4 различни отговора, та трябваше да пробвам на практика. Но сега с Transferwise е много лесно) 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 22 август, 2016 Сподели Публикувано: 22 август, 2016 Ако отменя резервация при която не съм дал кредитна карта и не съм превел пари, как могат да ми удържат таксата за отмяна на резервацията? Booking може ли да им даде номерa на кредитната карта даден при други резервации? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега