funny Публикувано: 28 февруари, 2019 Публикувано: 28 февруари, 2019 На 27.02.2019 г. в 19:40, TgY каза: Здравейте ! Нуждая се от помощ.Имах резервация на апартамент през Букинг в Лондон за 5 нощувки.Естествено обвързано със закупени самолетни билети. Току що получих имейл ,с който ме уведомяват , че резервацията ми е отменено безплатно.Имат ли право на такова действие и как е правилно да реагирам.Нямам никакъв опит в подобна ситуация .Благодаря ! Разшири За кой период са нощувките ? Имаш ли достатъчно време и опции да намериш други места за нощувка за този период ? Ако има време - направо потърси ти и си намери ново място за настаняване. Ако не - звънни на Букинг за съдействие.
Divi Публикувано: 3 март, 2019 Публикувано: 3 март, 2019 (редактирано) Да пораздвижа малко темата. Случи ми се следната неприятна ситуация: В сряда запазих апартамент в Скопие за периода 2-4 март. Същата вечер хостът ме пита кога ще пристигнем ориентировъчно и си даде телефона да му пишем смс, когато сме наблизо. На другия ден аз му посочих ориентировъчен час на пристигане и го питах разни други неща. Отговор не последва, но реших, че е просто разсеяност от негова страна. Вчера сутринта тръгнахме към Скопие, като преди това не съм си проверявала профила в Букинг, но и не съм получавала никакво съобщение, че имам мейл от хоста /но всякакви други досадни спамове от Букинг получавам по всяко време на денонощието/. В Македония естествено изключих нета заради безумните цени. Както ни беше уговорката, своевременно писах на хоста след колко време ще сме на адреса, за да има той време за реакция. Оказа се, че въпреки че още в четвъртък му бях казала ориентировъчен час, с който ние се съобразихме, на него му трябва 1 час, за да дойде, тоест той нямаше никаква готовност да ни посрещне. Този час всъщност стана час и половина. Казах му, че ще се разхождаме наблизо, докато чакаме, и да ни каже, когато е на адреса, за да отидем. В крайна сметка той писа, че е наблизо, ние тръгнахме натам, но изведнъж се сети след толкова чакане и смс-и да пита ние всъщност за кой апартамент сме (явно предлага повече от един). Когато му казах за кой точно апартамент сме, вече бяхме на адреса, търсейки единствено входа на блока. За моя голяма изненада обаче в този момент получих смс, че не може да ни настани, защото имало проблем с отоплението, за което ми бил пратил мейл, и да сме си търсели друго място. Това се случи в 17:30 ч. Шокът за нас беше голям. Писах му, че това е несериозно, че не може така в последния момент и че ще се оплача на Букинг, с надеждата да предложи алтернатива. Вместо това той най-нагло каза, че ние сме му изгубили времето. След това седнахме в едно кафе, за да ползваме нета. Видях, че същата сутрин около 9:30 ч., тоест само няколко часа преди настаняването и по време, когато вече сме пътували, хостът не е анулирал резервацията, а само ми е пратил мейл, че има проблем с отоплението и не може да ни настани. Предвид напредналото време апартаментите, които и без това бяха на по-висока цена, вече не бяха вариант, защото вече бяхме много изморени, а рискувахме да изпаднем в ситуация хостът да няма готовност за гости в последния момент или дори да не види, че има резервация. Хотелите в Букинг бяха прекалено скъпи и изобщо не се вписваха в предвидения бюджет. Затова въпреки умората и желанието да се разнообразим се наложи още същата вечер да се приберем в София. На място не съм звъняла на Букинг, защото не съм очаквала такъв проблем и поради това нямах на разположение техен телефон за връзка, а и се притеснявах на каква тарифа ще бъде таксуван телефонният разговор. Още същата вечер - веднага след границата, когато си пуснах нета, писах мейл до Букинг, в който обясних проблема. Днес сутринта отново им пратих мейл, защото ми направи впечатление, че в профила ми излиза, че сме настанени, а ние не сме, нито има официална анулация от страна на хоста. Няколко часа по-късно за моя изненада бях уведомена със стандартното съобщение от Букинг, че хостът е анулирал резервацията. Освен това получих мейл от Букинг, че той ги е уведомил, ще не сме се явили, като ме питат дали е вярно. Отново им писах 2 мейла, че ние сме се явили, но хостът отказа да ни настани. След това звънях 2 пъти настоятелно на телефонния им номер с надеждата, че така ситуацията ще се изясни по-бързо и лесно, но не успях да се свържа с никого. Притеснявам се накрая да не изляза аз некоректна и да ми бъдат удържани пари за неявяване, въпреки че аз съм излъганата в тази ситуация. Вече не знам как да се свържа с Букинг - не отговарят нито на телефона, нито на мейли, но същевременно реагират при уведомление от страна на хоста, че ние не сме се явили. Тук чета, че съдействали в такива ситуации, но 24 часа по-късно аз нямам никаква връзка с тях. Това ме кара да си мисля, че дори ако им се бях обадила по телефона от Скопие, едва ли щях да се свържа и едва ли за нас щеше да има някакъв полезен резултат. Освен това считам, че такива хостове трябва да бъдат санкционирани - не стига, че въпросният господин отказва настаняването в последния момент, а дори не желае да намерим алтернатива. Притеснява ме и друго - този хост е с много висока оценка в Букинг и бях решила да пиша коментар, за да не страдат и други хора по този начин. Сега обаче, когато той анулира резервацията, ще мога ли да пиша коментар? Моля за съвет! Считам, че такова нещо не трябва да бъде толерирано и да остане така. В случая ние имахме някакъв късмет, че това ни се случи в Македония, че бяхме с кола и пътувахме от сравнително недалечно разстояние. А ако бяхме със самолет? Ако идвахме от другия край на Европа или дори на света? Ако бяхме с деца? Много пъти преди това съм ползвала Букинг и винаги съм се чувствала сигурна. Никога не съм се притеснявала, че може да се случи нещо такова. Допускала съм, че може да има недоразумения от типа разстояние, забавяне при настаняване, проблем с чистотата и други подобни, но не съм допускала, че може да не бъда настанена, при положение че аз съм напълно коректна. Редактирано 3 март, 2019 от Divi 4
rumen_at Публикувано: 23 април, 2020 Публикувано: 23 април, 2020 Здравейте ! Направих много преди карантината резервация в Букинг, обаче без право на канселиране. При самата резервация - и до момента обаче не са ми блокирани и теглени суми от дебитната карта. Понеже в тази ситуация няма как да се пътува, а не ми се изгаря с цялата сума, някой да е наясно дали ако си изтрия картата от Booking профила си, или си блокирам/закрия самата карта в банката ще имам някакви проблеми за в бъдеще като претенции от собствениците и сайта за плащане
muchachote Публикувано: 23 април, 2020 Публикувано: 23 април, 2020 На 23.04.2020 г. в 15:03, rumen_at каза: Здравейте ! Направих много преди карантината резервация в Букинг, обаче без право на канселиране. При самата резервация - и до момента обаче не са ми блокирани и теглени суми от дебитната карта. Понеже в тази ситуация няма как да се пътува, а не ми се изгаря с цялата сума, някой да е наясно дали ако си изтрия картата от Booking профила си, или си блокирам/закрия самата карта в банката ще имам някакви проблеми за в бъдеще като претенции от собствениците и сайта за плащане Разшири Отиди веднага в банката и кажи че си я изгубил, да блокират сметката и да ти издадат нова. Парите в старата карта не се губят, но от хотела няма да изтеглят сума от новия номер. Лед това си анулирай резервацията. Аз така направих когато изпуснах срока за безплатно анулиране. 1
stanislavpp Публикувано: 23 април, 2020 Публикувано: 23 април, 2020 Да споделя личен опит от днес: имах резервация през букинг за хотел Мариот в Ню Орлийнс през юни , която анулирах на 11.04 , заради отменен полет . Хотела си дръпнаха цялата сума на 04.04 , което е ок, но след почти двуседмично забавяне на рифънд , и тридневно неотговаряне на имейла ми, изпратен до хотела , реших да звънна на Букинг . Само след по-малко от минута , ми отговори доста секси гласче , изслуша ме внимателно и каза , да изчакам секунда да звънне на въпросният хотел. Та , свързала се с точният супервайзър и получила отговор , че хотела никога не са дърпали парите по резервацията. Изпратиха ми линк на момента , през който да кача скрийншот на плащането и банковото извлечение. Да похваля букинг , много отзивчиви , бързи и звучат по-добре на телефона от всеки друг 😉 5
stanislavpp Публикувано: 29 април, 2020 Публикувано: 29 април, 2020 Оказва се , че най-голямата хотелска верига в света - Мариот , не желаят да ми върнат парите за анулирана предстояща резервация с безплатна анулация през Букинг, дори не желаят да отговарят на имейлите и обажданията на Букинг. Бях уверен от Букинг съпорта, че ако до утре няма развитие, Букинг ще ми върнат сумата по резервацията вместо тях , а те от своя страна ще им пуснат фактура за плащане към тях. Имайте повече от едно наум при правенето на сериозни резервации през по-слаби посредници или директни плащания към хотели. 4 3
crazyhorse Публикувано: 6 юли, 2020 Публикувано: 6 юли, 2020 Някой наясно ли е след колко време връщат пари по картата?В петък направих резервация с безплатна отмяна до 15.08 и с такса от 23 лева, ако анулирам до 28.08(резервацията е от 29.08).Днес намерих апартамент през Airbnb на същата цена и условия, но с по-добра локация и го резервирах , а предишната резервация отмених...
stanislavpp Публикувано: 6 юли, 2020 Публикувано: 6 юли, 2020 Връщането на парите отне месец при мен с няколко обаждания, но имай предвид , че парите ги взима настаняването , а не Букинг , тоест са възможни различия... Колкото е по-голяма сумата по резервацията , толкова повече се чака, е моето усещане. 1
Polycythemia Vera Публикувано: 15 юли, 2020 Публикувано: 15 юли, 2020 Здравейте на всички. Направих резервация за хотел в Самоков като безплатното анулиране беше само за 24 часа. Извършването на плащането на нощувката, трябвяше да е на място. Не съм давал информация за дебитната ми карта. Но при анулирането ми излезе, че анулирането ми ще струва 30 лв, солокото и беше нощувката. Интересува ме има ли някакъв начин да си вземат тези пари или да ме съдят. Притеснен съм.
neuromancer Публикувано: 15 юли, 2020 Публикувано: 15 юли, 2020 за 30 лв няма да те съдят щом не си давал карти няма как да си ги вземат 2
slujitel Публикувано: 16 юли, 2020 Публикувано: 16 юли, 2020 На 15.07.2020 г. в 19:47, Polycythemia Vera каза: Здравейте на всички. Направих резервация за хотел в Самоков като безплатното анулиране беше само за 24 часа. Извършването на плащането на нощувката, трябвяше да е на място. Не съм давал информация за дебитната ми карта. Но при анулирането ми излезе, че анулирането ми ще струва 30 лв, солокото и беше нощувката. Интересува ме има ли някакъв начин да си вземат тези пари или да ме съдят. Притеснен съм. Разшири Ако резервацията е без карта, нищо няма да се случи.
dimitrov6 Публикувано: 14 март, 2021 Публикувано: 14 март, 2021 На 18.08.2016 г. в 11:11, violeta каза: Разшири Не е по темата,но сега търсих как се съхраняват яйца и попаднах на твоя блог.Благодаря.
Mistela Публикувано: 30 юли, 2021 Публикувано: 30 юли, 2021 Направих резервация инцидентно през букинг за пътуване което не беше предвидено, тази вечер и утре Свързах се с хотела да предупредя че ще пристигнем късно и ми казаха че не могат да ни настанят, нямали места, не е техен проблем същевременно букинг са блокирали сумата какво да правя? помагайте!
bad kid Публикувано: 30 юли, 2021 Публикувано: 30 юли, 2021 Ама имаш ли потвърдена резервация?! Ако имаш и не ви настаняват, звъни на букинг за алтернатива.
Mistela Публикувано: 30 юли, 2021 Публикувано: 30 юли, 2021 На 30.07.2021 г. в 18:49, bad kid каза: Ама имаш ли потвърдена резервация?! Ако имаш и не ви настаняват, звъни на букинг за алтернатива. Разшири Да имаме потвърждение може ли номер
marycap Публикувано: 30 юли, 2021 Публикувано: 30 юли, 2021 На 30.07.2021 г. в 18:56, Mistela каза: Да имаме потвърждение може ли номер Разшири Звънни на 02 425 3700. В работно време.
Mistela Публикувано: 30 юли, 2021 Публикувано: 30 юли, 2021 На 30.07.2021 г. в 19:24, marycap каза: Звънни на 02 425 3700. В работно време. Разшири За работно няма време сега пътуваме но се свързах с номер +1 (888) 850-3958 съдействаха с хотела и проблема се разреши Лека вечер и Благодаря! 6
Zara Публикувано: 31 юли, 2021 Публикувано: 31 юли, 2021 @Mistela, как ви съдействаха от Букинг, настаниха ви в резервирания хотел или ви намериха друг? Приятна почивка!🍹
Mistela Публикувано: 31 юли, 2021 Публикувано: 31 юли, 2021 На 31.07.2021 г. в 3:12, Zara каза: @Mistela, как ви съдействаха от Букинг, настаниха ви в резервирания хотел или ви намериха друг? Приятна почивка!🍹 Разшири От букинг се свързаха с хотела, не знам на какво ниво, но след разговора с тях от хотела ми се обадиха и казаха че е станала грешка и няма проблем с резервацията. Настаниха ни в същия хотел който бяхме избрали а не алтернативен. 3
bad kid Публикувано: 31 юли, 2021 Публикувано: 31 юли, 2021 Казали са им вероятно, че ако не ви настанят , ще покрият разликата, ако отидете я по-скъп хотел. 2
AlexandraKo Публикувано: 31 юли, 2021 Публикувано: 31 юли, 2021 На 31.07.2021 г. в 5:32, Mistela каза: От букинг се свързаха с хотела, не знам на какво ниво, но след разговора с тях от хотела ми се обадиха и казаха че е станала грешка и няма проблем с резервацията. Настаниха ни в същия хотел който бяхме избрали а не алтернативен. Разшири Букинг, явно си имат начини, да принудят хотелите, да си спазят договора с клиента . На мен, в последния случай , с намесата на Букинг, ми смениха датите и ми запазиха цената, която за новите дати, беше, точно, с 50% нагоре. Смяната на датие, се наложи, по вина на хотела. 3
a6olq Публикувано: 20 август, 2021 Публикувано: 20 август, 2021 При отмяна на платена резервация с право на анулиране, като част от цената е платена с кредити от портфейла, а останалата с кредитна карта ще върнат ли парите от кредитите обратно в портфейла? Предполагам, че другите от кредитната карта ще ги върнат, но какво ще се случи с тези, които са платени чрез портфейла ме интересува? Имал ли е някой такава отмяна и връщане?
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега