Прескочи до съдържание

Как да постъпим при отказано настаняване за резервация през www.booking.com


natchobg

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Здравейте, 

 

Не знам дали вече е коментирано тук във форума, но искам да попитам как да си търсим правата в следния случай:

 

При потвърдена резервация през Букинг, на място хотелът ни откаже настаняване. 

 

Благодаря предварително! 

Редактирано от natchobg
Публикувано:

Здравей, по принцип хотелът не може да ви откаже неотменена резервация, без основателна причина, дори и да е без капаро. т.е. ако са дали вашата стая трябва да ви настанят в друг такъв или по-добър хотел и те да платят разликата. Не ми се е случвало, обаче може би трябва да звъннете за по-бързо на някои от телефоните на офисите им в съответната страна с номера на резервацията и да ги питате как да постъпите, предполагам че те ще се свържат с хотела и ще ви настанят. Доколкото знам ако пишете оплаквания и т.н. отговарят много бавно или изобщо.

Публикувано: (редактирано)

mimi555, 

БЛАГОДАРЯ за включването по темата! 

 

Кептън. 

Прочетох темата. При нас нещата са съвсем различни. Попаднахме на място, което ни отказа продължение на вече платен престой (извън България). Въпреки че места има!!! В резултат букнах допълнителните нощувки през booking.com. Получих от букинг потвърждение на резервацията. Тъй като изродите (съжалявам, това е най-точната дума, описваща гадовете, стопанистващи въпросното място) вероятно ще се опитат да ни откажат вече потвърдената резервация през букинг, по същия начин, по който ни отказаха очевидно свободното настаняване, се опитвам превантивно да бъда един ход пред тях.  

Редактирано от natchobg
  • Харесвам 1
Публикувано:

E, ако са толкова лоши, защо искаш пак там? Иначе по принцип, ако ти откажат, се свързваш с букинг и се разбирате нещо от рода на те да ти намерят друг хотел или ти да си намериш, пък те да платят разликата... Но не се знае още дали ще ти откажат, а преди това не може да направиш нищо, освен да четеш какво са правили хората в подобни случаи... Запиши си телефоните на букинг в съответната страна, защото по мейл е бавно.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Т.е. не са ви отказали резервираното през booking, а да продължите престоя си? Има разлика  :)

Е , то ако наистина е така въпросът вече е доста странен.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Променете заглавието, моля!Не е коректно.Оказва се, че не е отказано настаняване по резервация през Букинг, а съвсем друго.

Публикувано: (редактирано)

Нищо няма да променям, помолих за съвет какво се прави в случай на отмяна на вече потвърдена резервация през букинг. Благодаря още веднъж на mimi555 за включването и по темата. 

 

Случаят е странен, да. Настаняването ни в момента във ваканционното селище, изтича в понеделник. Вчера заявихме желание за удължаване на престоя. Такова ни бе отказано, въпреки че свободни места има. И не, отказът не е поради наше виновно поведение, а поради отвратителното отношение на управляващите парка. В резултат на което резервирахме удължаване на престоя през букинг. Сега очаквам тези типове да откажат потвърдената резервация и затова се обърнах към вас. Имаме причина да не искаме да сменяме настаняването, която не касае никой тук. Това е. Може да се случи на всеки от нас, предплатил цялата сума и срещу парите си да получи арогантно и цинично отношение.  

Редактирано от natchobg
  • Харесвам 1
Публикувано:

Кептън. 

Прочетох темата. При нас нещата са съвсем различни. Попаднахме на място, което ни отказа продължение на вече платен престой (извън България). Въпреки че места има!!! В резултат букнах допълнителните нощувки през booking.com. Получих от букинг потвърждение на резервацията. Тъй като изродите (съжалявам, това е най-точната дума, описваща гадовете, стопанистващи въпросното място) вероятно ще се опитат да ни откажат вече потвърдената резервация през букинг, по същия начин, по който ни отказаха очевидно свободното настаняване, се опитвам превантивно да бъда един ход пред тях.  

 

За да ви откажат резервация е възможно да има причина! Една от възможните причини е, че няма свободни места, но в booking някой случайно е оставил още свободни места. С мен точно преди 2 дни се случи подобно нещо. За съжаление другият с потвърдена резервация беше вече настанен и вечерта в 9 часа трябваше да ми търсят друго място за настаняване. За щастие бързо се намери място в една близка къща за гости на същата цена.

 

Колкото по малка е дадената къща за гости, хотел и т.н., толкова е по вероятно е да не се управляват професионално и да стават подобни грешки. Това че някой прави такива грешки обаче не изначава, че е изрод, гад, циник и т.н.

 

При положение, че ясно са ви казали, че няма места защо си причинявате съзнателно проблеми? Можехте и директно да им кажете, че виждате в booking свободни места и да ги питате за причината. Едва ли някой собственик на хотел ще остави стаята си празна при възможност да я запълни, освен ако не криете някаква информация за вашето поведение в хотела ;)

Те живеят от парите на туристите и едва ли биха съзнателно отказвали резервация за да се радват на празните си стаи ;)

  • Харесвам 3
Публикувано:

Получих необходимата информация, считам темата за приключена, моля админите ако преценят, да я заключат. 

 

Поздрави и приятен уикенд. 

Публикувано:

E, ако са толкова лоши, защо искаш пак там? Иначе по принцип, ако ти откажат, се свързваш с букинг и се разбирате нещо от рода на те да ти намерят друг хотел или ти да си намериш, пък те да платят разликата... Но не се знае още дали ще ти откажат, а преди това не може да направиш нищо, освен да четеш какво са правили хората в подобни случаи... Запиши си телефоните на букинг в съответната страна, защото по мейл е бавно.

 

Не съм сигурен, че booking ще ти платят разликата, защото грешката все пак е на хотела, а booking са посредник.

Публикувано:

Нещо не разбрах , отказали са ви удължаване на престоя , като към този момент не сте предплатили нищо.

В следвашия момент правите резервация през букинг и едва там плащате цялата сума.

Сега очаквате да ви откажат тази резервация ? Ама още не сте сигурни... ?

 

 

Ако правилно съм разбрал става вече комично.

Явно наистина нямат стаи и някой е пропуснал да го отрази в системата.

Щом от хотела са ви казали можело е просто да попитате , защо се виждат незаети стаи ?

Щяхте да си спестите нервите

  • Харесвам 2
Публикувано:

Получих необходимата информация, считам темата за приключена, моля админите ако преценят, да я заключат. 

 

Поздрави и приятен уикенд. 

 

Щом Начо е получил нужната информация и тя му е била полезна,дайте да не задълбаваме. ;)

 

Хубавото е,че форума отново помага!!! :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Нещо не разбрах , отказали са ви удължаване на престоя , като към този момент не сте предплатили нищо.

В следвашия момент правите резервация през букинг и едва там плащате цялата сума.

Сега очаквате да ви откажат тази резервация ? Ама още не сте сигурни... ?

 

Не е изобщо сигурно, че трябва да се плаща нещо при резервацията. Всичко зависи от условията на хотела. Докато не дойде обаче официално потвърждение на резервацията от хотела едва ли може да се счита за ок. Ако се усетят, че са направили грешка може и тогава да откажат, но на мен не ми се е случвала подобна случка и не знам какви са правилата в такива случаи. Веднъж имах съмнения за резервацията и звънях в хотела да питам всичко ок ли е.

Публикувано: (редактирано)

Не, ние не сме разбрали.:(Човекът пита, ако му откажат новата резервация за удължаване през Букинга, какво да прави.Защото, в хотела твърдят, че няма места, а в същото време в Букинг има.Дано няма проблеми.:)

На нас няколко пъти ни се е случвало да искаме удължаване на престоя и като кажат, че няма места, наистина след проверка по всички възможни сайтове няма.

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:

Ами напълно възможно е да е грешка и наистина да няма места, нищо че в букинг има. Също е възможно и да има места, пък да му казват, че няма, явно си имат някакви неразбирателства...

Публикувано:

Всъщност ситуацията е следната. Купуваш хляб и на входа на магазина се сещаш, че искаш да купиш още един. Връщаш се, но продавачката ти казва, че е свършил. Ти тръгваш да излизаш, но на входа решаваш да провериш онлайн и се оказва, че онлайн е наличен чрез посредник на магазина. Букваш чрез посредника и се чудиш дали в крайна сметка ще получиш хляб...

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.