MARTiNSHO Публикувано: 30 август, 2016 Сподели Публикувано: 30 август, 2016 Здравейте, Казусът е следният... Имам билети за Бразилия и ме очакват няколко вътрешни полета. Когато тръгнах да ги купувам направих доста сериозна грешка и без да искам купих един билет, който е с грешна дата. Авиокомпанията е LaTAM, а агенцията през която съм купил билета е govolo.es. Говорих за анулиране, обаче агенцията ми се прави на "яж ми г€ъза" и реално ми казват, че няма да ми върнат и стотинка от кенселиране. Ок, няма ядове, обаче днес получавам емайл за промяна на този полет. Променят му часа на излитане с 15 минути. Аз няма да го летя така или иначе, но мога ли да се заям заради това и да поискам кенселиране? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 30 август, 2016 Сподели Публикувано: 30 август, 2016 Значи, първо, билетите на TAM за полети в Бразилия обикновено позволяват промяна, дори най-промоционалните, срещу такса разбира се. Ако govolo се опъват, пробвай с ТАМ. Второ, 15 минути са много малко за канселиране, но може да пробваш, може да имаш късмет 1 Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 30 август, 2016 Автор Сподели Публикувано: 30 август, 2016 Те позволяват промяна, но TAM ми казаха да говоря с govolo. Билетът ми струва 100 евро за двама, те ми искат наказателна такса от 65 евро на глава... :D После пък ми казаха да ги презаверя за скромната сума от 650 евро, при което получиха доста цветущи български определения от моя страна. Сега се чудя към кой да се обърна, дали първо към ТАМ или първо към govolo. Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 31 август, 2016 Автор Сподели Публикувано: 31 август, 2016 Така... да кажа какво се случи. Промяната излиза в Amadeus като 17 минути, до 15 минути се брои minor change, но повече вече е основателно за отмяна. Говорих първо с gotogate (извинявам се, не са били govolo ами gotogate), които казаха, че нищо не могат да направят докато латам не "дадат някакъв note, че разрешават на агенцията да пипа", но да не се надявам на нищо. Записах името на човека, с който говорих, след това се обадих на Латам. От там ми казаха, че такъв note няма и просто "устно" едва ли не, трябва да им кажа на gotogate, че авиокомпанията разрешава и gotogate трябва да се свържат с latam и да уредят промените. Направих го това и изведнъж от gotogate клекнаха и Ооооооо казаха, че всъщност... ми да може да измислим нещо. Подхлъзнах ги нещо, че ще ходя с автобус и реално не ми трябва билета, има наказателна такса 20 евро на резервация и останалото ще ми обезщетят. Реално новият билет го купих на по-ниска цена и after all дори имам микромална печалба :D 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега