Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Заро, аз не защитавам хора, защитавам принципи и се въздържам да давам квалификации без факти. И друг път сме обсъждали тази тема. Безспорно задължения има. Няма обаче данни дали въпросните задължения не са разсрочени във времето, например. Не знам и дали не се обслужват. Въобще не знаем нищо свързано с документалното уреждане на тези отношения. В същото време обаче сме склонни да повярваме на агресивното поведение на пряк конкурент на една от замесените страни. Сори, не мога да приема това за нормално!

 

Напротив имаше информация, че задълженията са разсрочени с догоговор и се обслужват редовно, като за момента няма просрочени задължения според договора. Такова обвинение не са направили и Ryanair.

 

Обвинението е, че единствено на България ер е позволено да си разсрочи толкова задълженията към летището. Разбира се много важен въпрос е друг искал ли е такова разсрочване и получил ли е отказ? Ако Ryanair са подали молба към летището да им разсрочат плащанията към летището с  6-7 години и са получили отказ, тогава са в пълното си право да подадат жалба за непозволена държавна помощ.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

което принципно не ме изненадва от гледна точка на вродения ни нихилизъм...

Не знам кое наричаш нихилизъм, но аз вече достатъчно съм се нагледал на случаи с такива задължения, които накрая все не се изплащат и в крайна сметка всичко е пак за сметка на данъкоплатците, както в случая с един отбор, който подробно коментирахме в друга тема. 

Но това с отбора е капка в морето, в сравнение с други случаи. 

Но съм 99% сигурен, че и в този случай ще стане така, ама да сме живи и здрави - ще видим - дано пък да не се окажа прав и да се разплатят  :)

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

"Целенасочената негативна кампания срещу "България еър" разчитаме като отчаян ход за увеличаване на пазарното присъствие на "Райънеър" с непазарни средства, в разрез с добрите професионални и етични практики, наложени на българския авиационен пазар. "

 

ей това за отчаяния ход на Райън много ме кефи; милите те, помляха ги на нашия пазар, а-ха вече да си тръгнат  :lol: иначе националните (що ли ползват още тази дума???) таз година ще са втори, догодина трети, и то вече с огромно изоставане

 

твърдението за добрите практики на нашия пазар също е много добро попадение, сиреч най-добре по нашенски е тарикатите да не плащат, а балъците да покриват сметката  :lol:

 

Националната  гарнитура вообще няма за цел да е номер едно. Тези дето лаят сега, утре ще има плащат таксички, за да правят касички. Колко е по-лесно. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам кое наричаш нихилизъм, но аз вече достатъчно съм се нагледал на случаи с такива задължения, които накрая все не се изплащат и в крайна сметка всичко е пак за сметка на данъкоплатците, както в случая с един отбор, който подробно коментирахме в друга тема.

Но това с отбора е капка в морето, в сравнение с други случаи.

Но съм 99% сигурен, че и в този случай ще стане така, ама да сме живи и здрави - ще видим - дано пък да не се окажа прав и да се разплатят :) .

 

Честно казано не съм убеден доколко коректни сме всички ние към държавата, за да проявяваме такава загриженост към данъкоплатците. Колко от нас се осигуряват на реалния доход, който получават? Колко от нас получават заплащане на черно, без да плащат данъци? Колко от нас не декларират доходи от различни източници? Не е идеята тук да се обвиняваме взаимно, защото това е категорично неползотворно. По-важно е да обединим усилия и преди да обвиняваме другите да направим така, че ние да сме изрядни пред държавата. Може би тогава стопанската непоносимост, която съвсем основателно демонстрираме в подобни моменти, ще бъде и подплатена с реални доказателства. Аз принципно не обичам да обвинявам без доказателства. Това не означава, че не забелязвам някои неща. Убеден съм, че компанията, която обсъждаме е натрупала достатъчно задължения благодарение на държавната благосклонност през годините. Не съм убеден обаче в искрените намерения на "обвинителя". Нека първо се утвърдят на пазара, да се докажат като коректен платец и превозвач и чак тогава да коментират конкуренцията...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Тази вечер се прибирах от Лондон с БГ Еър, самолетът беше запълнен едва на 52%.

Чудя се какво ли е било положението на същия маршрут днес на борда на Раян или Уиз, но факт е, че самолетът беше наполовина пълен/празен и това преди един дълъг уикенд. Да не споменавам, че полетът закъсня 50 минути, което не е болка за умирачка, но също е факт.

Едно е ясно, 7-8 полета по линията София-Лондон на ден май идват множко и някой май ще трябва да оптимизира ..

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

между другото, тази важна част от съобщението на Ryanair не видях да се коментира, а засяга всички ни:

 

Той уточни и че "България ер" не само, че не плаща задълженията си към летището в столицата, но и ползва отстъпки в цените за вътрешните полети до аерогарите във Варна и Бургас, каквито други превозвачи не могат да получат.

 

 

Пожелавам им да успеят да променят нещата...

 

 

Duke, не мисля, че такава трябва да е поредността:

'Нека първо се утвърдят на пазара, да се докажат като коректен платец и превозвач и чак тогава да коментират конкуренцията...'

 

Точно неравните условия са причина доста инвеститори да ни заобикалят. И в случая хората искат равни условия... Сигурно и Ryan, и Wizz на момента биха подписали споразумения за разсрочено плащане след като им разрешат да натрупат по едни 50-60 милиона задължения. Какво ли ще прави обаче летището ако те не плащат? Защото на практика летището работи, а с плащанията си всички авиокомпании финансират и дейността на България Ер...

Редактирано от logist13
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Честно казано не съм убеден доколко коректни сме всички ние към държавата, за да проявяваме такава загриженост към данъкоплатците. Колко от нас се осигуряват на реалния доход, който получават? Колко от нас получават заплащане на черно, без да плащат данъци?

 

Основният въпрос в случая не е плащат ли си някакви задължения към държавата, а има ли равни условия за бизнес? Когато няма равни условия за бизнес това засяга всички, защото много инвеститори изобщо не влизат на пазара, други са по малко активни и в крайна сметка имаме по ниска икономическа активност, по лоши услуги и по високи цени на дадения пазар, спрямо ситуацията в която има равни условия за бизнес.

 

Не бих бил прекалено строг към България ер и българските политици, защото подобни трикове използват и реномирани компании, като Епъл и Гугъл. Това обаче че и те го правят, не означава, че подобни практики трябва да се толерират, защотото те могат да съсипят цялата икономика.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

между другото, тази важна част от съобщението на Ryanair не видях да се коментира, а засяга всички ни:

 

Той уточни и че "България ер" не само, че не плаща задълженията си към летището в столицата, но и ползва отстъпки в цените за вътрешните полети до аерогарите във Варна и Бургас, каквито други превозвачи не могат да получат.

 

 

А  няма ли и тунджа от Нефтохим за авионите на  префер. цени? :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Не съм убеден обаче в искрените намерения на "обвинителя". Нека първо се утвърдят на пазара, да се докажат като коректен платец и превозвач и чак тогава да коментират конкуренцията...

 

Как точно си представяш налагането на пазара при положение, че условията за конкурентите осигурени от държавата са по добри? Никой не е мазохист да играе съзнателно футбол на игрище на което терена съзнателно е наклонен към неговата врата ;)

Много е важно обаче в случая фактологията и действията на Ryanair. Едно е да подадеш жалба срещу България ер без това да го коментираш публично, а съвсем друго е да ги нападнеш публично. При второто трябва да си много сигурен, че си прав, защотото ако ти отхвърлят молбата България ер може да те осъди за съзнателно уронване на имиджа.

 

Много интересно е и обвинението “но и ползва отстъпки в цените за вътрешните полети до аерогарите във Варна и Бургас, каквито други превозвачи не могат да получат.“

Ако това е вярно възниква резонният въпрос Wizz air, когато летяха до Варна по високи такси ли са плащали от България ер? Ако е така защо до сега не са подали жалба срещу България ер? На този въпрос може да има два отговора:

 

1. България ер юридически много добре се е защитила и са сметнали, че подобно жалба не би имала сериозен успех.

 

2. Wizz air не са искали да влизат в директен конфликт със собственика на България ер. Ryanair обаче са доста по смели и не им пука от това да влизат в директни ръкопашни битки!

А  няма ли и тунджа от Нефтохим за авионите на  префер. цени? :lol:

 

Това предположение ли е или се основава на някакви факти?

Редактирано от Topfly
Връзка към коментар

2. Wizz air не са искали да влизат в директен конфликт със собственика на България ер. Ryanair обаче са доста по смели и не им пука от това да влизат в директни ръкопашни битки!

 

Това предположение ли е или се основава на някакви факти?

 

 

М/у двете има многогодишно разбирателство. :) FB също не плаща за хотели при пребазаниция на екипажи по морето, дори и за столицата - имат си хотелска база.  Настана време за плаж. Хубав ден! :sungum:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

М/у двете има многогодишно разбирателство. :) FB също не плаща за хотели при пребазаниция на екипажи по морето, дори и за столицата - имат си хотелска база.  Настана време за плаж. Хубав ден! :sungum:

 

Не разбирам, какво означава не плащат за хотели? Ако ти си имаш собствено жилище и не плащаш наем, това голяма далавера ли е? ;)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.