FlyMeToTheMoon Публикувано: 17 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 17 октомври, 2016 Миналата седмица мъжът ми трябваше да лети до Хонг Конг с Аерофлот. Полетът от София закъсня с 1:30 ч., заради технически проблем със самолета, в следствие на което, изпусна връзката в Москва и се наложи да нощува на Шереметиево. Предполагам, че при това положение, може да се изиска обезщетение. Въпросът ми е, какви стъпки следва да предприемем. Ще ми се, ако не е мега сложно, да се оправим без посредници. Съвети? 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 17 октомври, 2016 Първа стъпка е връзка с авиокомпанията. Пишете какво се е случило и изчакайте да видите какво ще отговорят. Имате право на обезщетение и се гледа в колко часа сте пристигнали в Хонконг, така че първоначалното закъснение не е важно. Със сигурност Аерофлот ще се направят на нечули и невидяли, но това стандартно е първата стъпка. Вече, ако те бавят нататък и не ти се занимава, може и да пробваш с посредник, но нищо не пречи първият контакт да е лично. 2 Връзка към коментар
FlyMeToTheMoon Публикувано: 17 октомври, 2016 Автор Сподели Публикувано: 17 октомври, 2016 Благодаря, Георги. Реално пристигането в Хонг Конг е с 24 часа закъснение. Колко време е нормално да изчакам Аерофлот, преди да пробвам с други похвати? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 17 октомври, 2016 Благодаря, Георги. Реално пристигането в Хонг Конг е с 24 часа закъснение. Колко време е нормално да изчакам Аерофлот, преди да пробвам с други похвати? Пращаш имейл, чакаш седмица. Сигурно няма да ти отговорят, пращаш втори за напомняне. Чакаш още 1-2 седмици. Може и във Фейсбук и туитър да нападнеш, ако имат акаунти там. 1 Връзка към коментар
FlyMeToTheMoon Публикувано: 17 октомври, 2016 Автор Сподели Публикувано: 17 октомври, 2016 Атака на всички фронтове! Дано да има ефект. Благодаря 2 Връзка към коментар
FlyMeToTheMoon Публикувано: 7 ноември, 2016 Автор Сподели Публикувано: 7 ноември, 2016 (редактирано) И така... Получих изключително кратък отговор от Аерофлот: Good day! We inform you, that delayed flight was operated by BULGARIA AIR. Contact your carrier, please. Това че България еър са изпълнявали полета, означава ли, че от тях следва да искам обезщетение, след като билетите са купени от Аерофлот? Редактирано 7 ноември, 2016 от FlyMeToTheMoon Връзка към коментар
Георги Публикувано: 7 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 7 ноември, 2016 Да, в регулацията пише, че operating carrier е отговорен. Ама тук влизаме в много лоша сива зона, че България Ер могат да кажат, че закъснението на полета е само час и половина и няма обезщетение, въпреки че в регулацията изрично пише, че се гледа точката на крайно пристигане. И така, пращай имейл и на наште да видим какво ще кажат. Връзка към коментар
Margarita Публикувано: 24 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 24 ноември, 2016 Има фирми, които се занимават с искове срещу авиокомпании в подобни ситуации. Ти само си даваш номера на полета и разказваш случката, а те се занимават с останалото. Таксата им е между 20-25% от изплатеното обезщетение, и се заплаща при одобрена жалба и изплатено обезшетение. Аз съм ползвала услугуте на Аероиск, до момента са точни, в момента изчаквам да ми преведат обезщетението и да се разплатим. 2 Връзка към коментар
FlyMeToTheMoon Публикувано: 14 март, 2017 Автор Сподели Публикувано: 14 март, 2017 Сагата продължава. Писах мейл на драгия оператор. След 2 месеца предложиха двупосочен директен полет, отказахме и настояхме да си получим обезщетението, както е предвидено в регламента. Вчера изтекоха двата месеца след изпращане на нашия отговор, но от БГ еър ни вест, ни кост. Какво ще ме посъветвате да правя? Да се обаждам по телефон ли, от ГВА ли да искам съдействие (макар че те са копирани във всички мейли)? Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 14 март, 2017 Сподели Публикувано: 14 март, 2017 И аз съм подала чрез Айроиск иск за засъснял полет. Очаквам си обезщетението. Странното е, че при едни и същи условия, за един и същ полет, някой го получи, а друг още чака резултат. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 март, 2017 Сподели Публикувано: 14 март, 2017 Това, че са предложили полет вече си е половин признаване, че е по тяхна вина. Продължавай с имейли и с копие към ГВА. ГВА освен да ги подканят да отговорят друго не могат да направят, но пак не е малко Връзка към коментар
moli84 Публикувано: 2 януари, 2020 Сподели Публикувано: 2 януари, 2020 На 28 декември полетът ни от Пукет до Доха закъсня с 3 ч.55 мин. казаха че има технически проблем със самолета и ни качиха на следващия полет ,който беше след 2ч.40 мин.по разписание. Странното е че всички пътници от първия полет се качихме на следващия/явно е бил празен/. Коя фирма за обезщетение бихте препоръчали.? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 януари, 2020 Сподели Публикувано: 2 януари, 2020 преди 9 минути , moli84 каза: На 28 декември полетът ни от Пукет до Доха закъсня с 3 ч.55 мин. казаха че има технически проблем със самолета и ни качиха на следващия полет ,който беше след 2ч.40 мин.по разписание. Странното е че всички пътници от първия полет се качихме на следващия/явно е бил празен/. Коя фирма за обезщетение бихте препоръчали.? Допускам, че полетът е бил Пукет - София като цяло. Неевропейска компания с входящ полет в ЕС => нямаш право на обезщетение. Връзка към коментар
moli84 Публикувано: 2 януари, 2020 Сподели Публикувано: 2 януари, 2020 ДА ,Пукет-София ,с прекачане в Доха На сайта на Катарските авиолинии оставам с впечатление ,че се дължи обезщетение... https://www.qatarairways.com/en/legal/eu-air-passenger-rights.html Връзка към коментар
eloena Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 Здравейте! Имам ли право на обезщетение, ако самолета закъснее заради спиране за презареждане? Предвид сътуацията в близкия изток, получих съобщение, че самолета за Дубай може да спре за презареждане в Ларнака, поради което може да закъснее. Ако това стане, ще си изпусна полета за Филипините. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 3 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2020 На 2.01.2020 г. в 10:14, moli84 каза: ДА ,Пукет-София ,с прекачане в Доха На сайта на Катарските авиолинии оставам с впечатление ,че се дължи обезщетение... https://www.qatarairways.com/en/legal/eu-air-passenger-rights.html Дори да имахте право на обезщетение при полет КЪМ страна от ЕС, то това право би възникнало едва при закъснение над 3 часа в крайната точка от билета - във вашия случай това е София. Предвид факта, че QR979 по разписание пристига в 20:45 (той е пристигнал в 0:40), не сте имали физическата възможност да се прибирате с QR225 на същия ден, тъй като той излита в 17:00 ч към София. Остава да сте били с QR227, който излита в 07:10 на следващата сутрин (29-ти) и е кацнал в София в 10:51 (34 минути предсрочно), така че нямате абсолютно никакви основания за претенции за обезщетение. 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 Пътуваме с Търкиш и полетът ни от София закъсня 2:30ч и изпуснахме полета за Ханой. Сега пътуваме към хотел и утре вечер ще пътуваме през Банкок. Освен да събираме касови бележки за храна и напитки, какво друго да изискаме? Всякакви съвети са добре дошли. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 преди 53 минути , Цвете каза: Пътуваме с Търкиш и полетът ни от София закъсня 2:30ч и изпуснахме полета за Ханой. Сега пътуваме към хотел и утре вечер ще пътуваме през Банкок. Освен да събираме касови бележки за храна и напитки, какво друго да изискаме? Всякакви съвети са добре дошли. Снимане на екраните с реалните часове на излитане, кацане и излизане на багажа. Мисля, че може и за стоки от първа необходимост - бельо, козметика, дрехи. В рамките на лимита на картата (за Дайнерс , ако не греша ,100$). Яничка скоро имаше такъв случай, може да каже повече. Ако не може да отмените резервации, които изпускате, мисля, че ще трябва да платят и тях. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 На 3.02.2020 г. в 7:44, eloena каза: Здравейте! Имам ли право на обезщетение, ако самолета закъснее заради спиране за презареждане? Предвид сътуацията в близкия изток, получих съобщение, че самолета за Дубай може да спре за презареждане в Ларнака, поради което може да закъснее. Ако това стане, ще си изпусна полета за Филипините. То вече се коментираше това. Презареждането е заради ситуацията над Ирак и Иран, тоест извън контрола на компанията. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 На 3.02.2020 г. в 12:44, eloena каза: Здравейте! Имам ли право на обезщетение, ако самолета закъснее заради спиране за презареждане? Предвид сътуацията в близкия изток, получих съобщение, че самолета за Дубай може да спре за презареждане в Ларнака, поради което може да закъснее. Ако това стане, ще си изпусна полета за Филипините. Полета на отиване няма да закъснее, презареждането е на връщане. 1 Връзка към коментар
desislavna Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 преди 7 часа, Цвете каза: Пътуваме с Търкиш и полетът ни от София закъсня 2:30ч и изпуснахме полета за Ханой. Сега пътуваме към хотел и утре вечер ще пътуваме през Банкок. Освен да събираме касови бележки за храна и напитки, какво друго да изискаме? Всякакви съвети са добре дошли. О, много съжалявам, че така се е случило. Аз си мислех, че сте успели, защото и полетът за Ханой е закъснял с 30 минути, но летището в Истанбул е огромно все пак и рулирането отнема също много време. Като съвет - пазете бордните карти от всички полети. После ще ви трябват ако има причина, която по регламента да е основателна за обезщетение. Но при турците от мой опит обезщетения трудно се плащат. Вече една година се занимавам със сходен случай и съм ги дала още от началото на посредник, като вече ще се стига до съд. Предполагам, че сега ще кажат, че е заради лошото време при нас, нищо че всички други си летяха... 1 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 преди 52 минути , desislavna каза: О, много съжалявам, че така се е случило. Аз си мислех, че сте успели, защото и полетът за Ханой е закъснял с 30 минути, но летището в Истанбул е огромно все пак и рулирането отнема също много време. Като съвет - пазете бордните карти от всички полети. После ще ви трябват ако има причина, която по регламента да е основателна за обезщетение. Но при турците от мой опит обезщетения трудно се плащат. Вече една година се занимавам със сходен случай и съм ги дала още от началото на посредник, като вече ще се стига до съд. Предполагам, че сега ще кажат, че е заради лошото време при нас, нищо че всички други си летяха... Точно заради лошо време закъсняхме, и то тези от летище София са виновни. Понеже е много натоварено....полетът до Ханой си беше на време, но ние кацнахме на гейт F, а другия полет беше от В. Аз направих шампионски спринт за 7 минути, вместо написаните по табелите 15, но не успях преди да хлопнат кепенците. 😃 1 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 преди 7 часа, Дани Магелани каза: Снимане на екраните с реалните часове на излитане, кацане и излизане на багажа. Мисля, че може и за стоки от първа необходимост - бельо, козметика, дрехи. В рамките на лимита на картата (за Дайнерс , ако не греша ,100$). Яничка скоро имаше такъв случай, може да каже повече. Ако не може да отмените резервации, които изпускате, мисля, че ще трябва да платят и тях. Ама то багажа си е с тях ,стоки от първа необходимост няма да минат.За храна,хотел,транспорт 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 Момичета, много неприятно 😞 Моят случай беше по-различен, защото имах 2 полета на различни билети и изпуснахме втория заради закъснение на първия. Авиокомпанията се съгласи да рефъндне втория полет. Звъннете в Дженерали да регистрирате случая по телефон (тел. *7222), а като се върнете, представете касови бележки и т.н. за всички разходи. Аз преди 4 дни подадох документите за моя случай и още нямам резултат, та не мога да кажа дали минават разходи за пропусната нощувка примерно. Успех и от тук нататък да ви е все хубаво 🙂 1 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 Все пак за да се случи нещо през Дайнърс /Дженерали ,трябва да направите плащанията с Дайнърс мисля,поне при мен за закъснялия с дни багаж беше така 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега