Прескочи до съдържание

Закъснял полет - обезщетение?


Препоръчани мнения

Застраховката трябва да е активирана с едно плащане с Дайнерс. Но другите плащания може да са кеш. Когато ми гледаха касовите бележки не казаха, че трябва да са през Дайнерс. Но аз имах Дайнерс и обикновена застраховка Помощ при пътуване на Дженерали, така че беше по-различно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да,за това казвам,че при мен бяха стоки от първа необходимост и искаха всичко да е платено с нея.Но в този случай е възможно и  само едно плащане да има,все пак може да се видят точните условия в сайта на дайнърс, имаше пдф файл мисля

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При мен багажа на малкият (1 куфар) и детската му количка  не пристигнаха в Богота , а ние се отправихме веднага към Картахена. 
Багажа пристигна в Картахена 26 часа след пристигащият ни полет в Богота , а в самата Богота е пристигнал 10 часа след нашият полет. 
Съответно в багажа на малкият , освен всичките му дрехи , беше и всичката му храна. Наложи се да купим дрехи, сандали и храна . Такси до летището за прибиране на багажа и обратно.

След като се приберем , ще подам клейм за възстановяване на разходите . 
 

Все пак  да похваля а/к Интерджет за бързата им реакция и професионално отношение да изпратят багажа до Картахена , вместо Богота в най-кратки срокове .

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, Branko каза:

Да,за това казвам,че при мен бяха стоки от първа необходимост и искаха всичко да е платено с нея.

Цитат

Застрахователят изплаща обезщетение на Застрахования за направените от него до фактическото му заминаване непредвидени разходи до размера на сумите, посочени в Приложение 1. За непредвидени разходи се считат сметки в ресторант, напитки и/или разходи за хотел, направени от застрахования чрез притежаваната карта за разплащане.

Никъде не пише, че плащанията на непредвидените разходи трябва да са направени с Diners картата и аз бих спорила колкото е необходимо със застрахователя! Условието за активриане на застраховката е 

Цитат

Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването

От там нататък, след като застрахователното покритите е активирано, мога да си плащам стоките от първа необходимост, ресторант, трансфер и т.н. с каквото си искам или с каквото мога. Всички знаем, че Diners не е сред най-популярните карти и не се приема навсякъде. Това означава ли, че не мога да си купя храна или трябва да спя на летището само защото не мога да намеря търговец, който да приема тази карта? В противен случай каква точно застраховка имам?

 

 

П.С. Поправям се... Току-що се зачетох по-внимателно в текста, който съм цитирала

Цитат

чрез притежаваната карта за разплащане.

Явно се визира не просто коя да е карта, а Diners-а, с който е активирано и покритието, което е изключително тъпо! Ще взема да преосмисля застраховката с Diners и ще разчитам на такава от другите КК - Visa или MasterCard, че те поне вървят навсякъде...

 

Същото се отнася и за забавен/изгубен багаж

Цитат

Непредвидените разходи следва да са направени чрез застрахованата карта до 48 часа след пристигането на застрахования в крайната точка на пътуването му или до получаването на регистрирания багаж (което от двете обстоятелства е настъпило по-рано).

 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...
На 6.02.2020 г. в 7:50, stanislavpp каза:

При мен багажа на малкият (1 куфар) и детската му количка  не пристигнаха в Богота , а ние се отправихме веднага към Картахена. 
Багажа пристигна в Картахена 26 часа след пристигащият ни полет в Богота , а в самата Богота е пристигнал 10 часа след нашият полет. 
Съответно в багажа на малкият , освен всичките му дрехи , беше и всичката му храна. Наложи се да купим дрехи, сандали и храна . Такси до летището за прибиране на багажа и обратно.

След като се приберем , ще подам клейм за възстановяване на разходите . 
 

Все пак  да похваля а/к Интерджет за бързата им реакция и професионално отношение да изпратят багажа до Картахена , вместо Богота в най-кратки срокове .

  Да дам обратна връзка , може да е полезно на някого:


След 3 месеца , получих обезщетение по застраховката на КК  за забавяне на багаж и направени разходи до 100$ на ден .

Да отбележа, че закъснението е по моя вина - не бързах особено с документите , а един от тях така и не успях да предоставя - A settlement of response by carrier ( удостоверение, че не съм получил обезщетение от а/к) . Интерджет изобщо не отговориха на имейлите ми (20+) , а някъде из сайта им намерих , че предлагат обезщетение само при +24 часа закъснение.  Аз клеймвах 75$ разходи при закъснение до 24 часа. 

В крайна сметка ми изплатиха  с депозит по банкова сметка - 61$ , които са всички разходи без таксито до/от летището в Картахена .

 

  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.