neuromancer Публикувано: 23 юли, 2013 Сподели Публикувано: 23 юли, 2013 Я да питам, има ли тук активни членове на такива програми? Като си помисля, от България е трудно, няма такива кредитни карти, повечето хора летят на къси разстояния или с нискотарифни, но все пак предполагам, че тук сме се събрали най-много пътуващите. На мен лично направо са ми хоби, при тези цени на билетите не мога да си представя да не изкарам нещо от един презокеански полет или 4 вътрешни... Сега съм в дилема, защото искам да пътувам, ама няма как да комбинирам наличните точки за вътрешни полети за 2 възрастни и 2 деца, а цените в кеш не ми харесват като само за уикенд. Иначе общо съм успял да взема с мили 8 1/2 билета Бразилия - България (т.е. 8 двупосочни и един еднопосочен). От тях 4 в бизнес класа (веднъж за жената и тъщата и веднъж двамата с жената + децата без място). Всичко това с много комбиниране, трансфери, бонуси, попълване на анкети... Връзка към коментар
Бръмбар Публикувано: 24 юли, 2013 Сподели Публикувано: 24 юли, 2013 Аз събирам мили с Луфтханза. С презокеански полети се трупат бързо, но с европейски не кой знае колко. При това имат и давност и аз лично не съм реализирала особени бенефити. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 24 юли, 2013 Сподели Публикувано: 24 юли, 2013 И аз си цъках като хоби, и то при положение, че не пътувам много презокеански. Но имах два полета до Австралия и Тайланд с Etihad в една година и станах сребърен член. От там това сребърно членство го приравних към сребърно с Lufthansa, откъде пък взех сребърно с Air France В Европа едно на ръка, че малко точки се трупат по вътрешни полети, почти никакви бих казал и то не само в ниските класове - последно луфти даваха по 125 на отсечка, което е като 0. Другото е, че за да обмениш точки за полет плащаш всички такси+горивната и често билет с точки+кеш е по-скъп от само кеш. Air France/KLM промениха това и мисля са единствените, които на вътрешен полет взимат само летищните такси вече. Една чанта през рамо от луфти и 2 години по бизнес ложите, това е което ми остана от това сребърно членство, сега имам малко AF точки, колкото да не е без хич, но като не се очертава презокеански полет явно ще си стоят малко... По твоя въпрос, с коя програма си? Няма ли опция да си купиш липсващите ти точки? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 24 юли, 2013 Автор Сподели Публикувано: 24 юли, 2013 Аз принципно държа на Бритиш Еъруейз засега, ама в случая проблема ми е с вътрешни полети в Бразилия и компанията се казва Azul. Не мога да купя мили или да прехвърля. Аз ги харесвам, защото самолетите са удобни (доста място има) и летят директно от моя град. Проблема е че точките имат 2 години валидност, пък аз няма да летя само с тях твърде много, и както не мога да комбинирам няколко сметки (а и за децата не мога да вземам билет без възрастен) ми изглежда чиста загуба да купувам сравнително скъпи билети (х4). Нещо съм се разглезил явно . Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 24 юли, 2013 Автор Сподели Публикувано: 24 юли, 2013 В Европа едно на ръка, че малко точки се трупат по вътрешни полети, почти никакви бих казал и то не само в ниските класове - последно луфти даваха по 125 на отсечка, което е като 0. Другото е, че за да обмениш точки за полет плащаш всички такси+горивната и често билет с точки+кеш е по-скъп от само кеш. Air France/KLM промениха това и мисля са единствените, които на вътрешен полет взимат само летищните такси вече. Не са само те, Бритиш също за къси полети имат твърда такса от 35 лири двупосочно май беше. Освен това искат по-малко мили на отсечка и дават 100% мили дори на най-евтините билети. От друга страна всяка отсечка се плаща поотделно и са в единия край на Европа и стават предимно за директни полети. Може да взимаш билети с мили с Еър Берлин, а катарците също се присъединяват към алианса до края на годината. Най ми допада семейния акаунт, т.е. може да обединявам милите на няколко човека и да ги ползвам по-лесно. Затова съм основно към Бритиш засега. В началото бях с Еър Франс, докато почнаха сериозно да вдигат горивните такси. Беше публикувана таблица с цените на горивото и твърдяха, че ако цената се задържи под еди колко си долара 30 дена, съответното увеличение ще отпадне. Към 2009 цената на петрола падна и се задържа, а те не намалиха горивните такси, махнаха таблиците и спряха да отговарят на запитвания по въпроса. Аз го приех много лично После си влошиха програмата като за най-евтините билети вече даваха 25% мили, аз изхарчих всичко, включително сметките на брат ми и жена му и сега много старателно отбягвам Еър Франс като купувам билети, след като имах златна карта при тях няколко години Иначе по принцип гледам да купувам от най-евтините възможни билети и най-удобните полети като разписание, но между България и Бразилия цените са горе-долу едни и същи и с лека промяна в датите и планиране предварително почти винаги мога да летя с която компания искам на същата цена. Връзка към коментар
Ronne Публикувано: 24 юли, 2013 Сподели Публикувано: 24 юли, 2013 Купувала съм много билети с мили и точки не само за себе си - от САЩ до Рио за Карнавала, Перу, ЮАР. Вътрешно-континентални сегменти също, но най-често между САЩ и Европа, където и ми е най-лесно да открия места. Милите и точките (много различни понятия в различните пазари) са валута - колкото повече мили има издадени и по-лесно се печелят, толкова повече ще се обезценяват - дали ще са горивни такси или нещо друго са подробности и особености на различните програми. При положение, че 50К, 75К, 100К бонуси от кредитни карти са често явление и в същото време наличните места намаляват, няма как да няма инфлация на цената им в мили. Други общи положения като че ли няма и дискусията между хора базирани в различни континенти и пазари се получава като на различни езици. Как беше онази реклама на Mastercard - "for everything else, there is Mastercard". Та и тук - for everything else на тази тема, there is Flyertalk. Там са маняци и няма кой да им се опре при положение, че за много от тях това е бизнес или свързано с бизнеса им. Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 26 юли, 2013 Сподели Публикувано: 26 юли, 2013 Аз основно от хотелите съм имал полза, Hilton, Sheraton, Marriott, Holiday Inn, Radisson грубо на всеки 4-5 дни, може после да се изкара една нощувка без пари. От Accor до сега не съм успял. От милите, много зле, имах на Emirates 15000 изгоряха, не стигат за нищо, е сега вече могат да се ползват за easyjet, което е добре, на AirFrance, Virgin и Lufthansa имам някакви, не стигат за нищо. От Американ съм доволен, имах 15000 и ги смених за една нощувка в хотел, такава обмяна в посока от мили към хотели само при Американ съм открил, сега имаме още по 15000, ако върви същото, няколко нощувки без пари ще ни дойдат добре. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 26 юли, 2013 Автор Сподели Публикувано: 26 юли, 2013 Мда, аз в голям град почти не съм плащал за хотел. Обаче сега става по-сложно, защото навсякъде стаите са за по двама души и както съм с две деца май ще ми трябват по две стаи... Връзка към коментар
Ronne Публикувано: 26 юли, 2013 Сподели Публикувано: 26 юли, 2013 И трите големи американски, в които членувам - United, Delta и American - предлагат покупка на хотелски нощувки с мили като при American наистина изборът от хотели е най-голям и цените в мили най-добри. Отдавна не съм сравнявала де, защото откак похарчих последните си 12-13000 мили с American за нощувка в Делхи, повече с American и OneWorld не съм летяла. Това е добър начин да използваш мили, които не стигат за полет. Хотелските програми ги бойкотирам твърдо. Толкова съм се нагледала и нанощувала в американски вериги бизнес хотели, че са ми втръснали и безлични. По работа нямаш голям избор, но на ваканция предпочитам да разнообразявам подслона като вид, екзотика и автентичност. Макар че след няколкодневен престой в едни юрти в индийските Хималаи където едва не загинах от студ реших, че може би прекалявам с екзотиката. Връзка към коментар
Branko Публикувано: 28 май, 2018 Сподели Публикувано: 28 май, 2018 Имам 8242 точки в програмата на Marriott и като гледам за нищо не стигат.Дали някой има идея какво мога да ги правя за да не изгорят след 20дни? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 28 май, 2018 Автор Сподели Публикувано: 28 май, 2018 (редактирано) преди 6 часа, Branko каза: Имам 8242 точки в програмата на Marriott и като гледам за нищо не стигат.Дали някой има идея какво мога да ги правя за да не изгорят след 20дни? Може да се прехвърлят между хора безплатно. По условие е между съпрузи, но никога не са ме питали дори. Друго, може да си отвориш сметка в SPG (Starwood Preferred Guest), да свържеш двата акаунта и да ги прехвърлиш (безплатно, 3:1). Така ще имаш още една година за реакция. А оттам можеш и да ги прехвърлиш в мили, ако събираш някакви. ПП Ако не си свързал сметката с фейсбук и туитър, виж това. Не дават по 1000 всяка семица вече, но с повече късмет може да ги закръглиш до 10000 точки. Тези точки НЕ удължават живота на акаунта обаче, така че ще трябва да прехвърляш. Редактирано 28 май, 2018 от neuromancer добавка Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 1 май, 2020 Сподели Публикувано: 1 май, 2020 Интересна статия за двойка младоженци и почивката им в Тайланд ,платена с точки , включително и билетите в първа класа: https://thepointsguy.com/news/reader-hall-of-fame-daniel-reinkopf/ 1 Връзка към коментар
Tim Публикувано: 22 май Сподели Публикувано: 22 май Last Chance at 50,000 Bonus Points Homes & Villas by Marriott Bonvoy Our biggest anniversary offer is so popular we’re giving you one last chance to take advantage. You now have until 24 May to earn 50,000 bonus points when you book a private home rental and stay by 31 December 2024. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега