liuboo Публикувано: 30 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 30 октомври, 2016 Здравейте, мои близки трябваше да летят от лисабон за мадрид тази вечер но изиджет отмениха полета поради технически причини и достигнати часове за летене на екипажа. През страницата на изиджет успях да запазя безплатен хотел за тази вечер, но за полетите утре и вдругиден ми показва че няма свободни места. Моите познати ще си закупят полети на друга авиокомпания за утре сутрин. Въпросите са ми, след като получават хотел от авиокомпанията могат ли да предявят претенции за възстановяване на сумата за новите билети или някакви други разходи, като такси до и от хотела или някакво друго обезщетение. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Могат, но дали тези претенции ще бъдат удовлетворени е отделна бира. Зависи много от конкретната причина за отмененият полет. Това за компенсацията от 250€ свързана конкретно с отмененият полет. Иначе, ако easyjet не могат да предложат алтернативен превоз, би трябвало да поемат грижата за всички основни разходи - хотел, храна, включително транспорт от/до летището. Това е задължително, независимо от обстоятелствата за отменен полет. Ако твоите близки имат свободно време, може времето до следващия свободен полет на easyjet да са на тяхна издръжка почти. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Иначе, ако easyjet не могат да предложат алтернативен превоз, би трябвало да поемат грижата за всички основни разходи - хотел, храна, включително транспорт от/до летището. На мен веднъж без проблем Уиз ер ми платиха автобусен билет до крайнта дестинация. Полетът беше отменен поради мъгла. Алтернативният превоз си го уредих аз без да ги питам. Едно голямо браво бих казал на Easyjet ако при отмяна на полет са дали възможност онлайн да се резервира безплатен хотел! За първи път чувам авиокомпания да въведе толкова полезна и логична услуга. В такива случаи обикновенно има огромни опашки, нерви, губене на имидж и излишни разходи за авиокомпанията. Онлайн резервацията на хотел е много по евтина и бърза услуга. 1 Връзка към коментар
Krum4ov Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Aко директните полети сa пълни, некa видят и дaли може дa сглобят нещо с прекaчвaния нa Изиджет. A може би aко имa другa нискотaрифнa aвиокомпaния по същия мaршрут, пaк дa е възможно дa се ползвa. Уизеър имaхa тaковa прaвило, че могaт дa осигурят билет със същия или сходен мaршрут, aко имa компaния с подобен профил нa техния. Връзка към коментар
liuboo Публикувано: 31 октомври, 2016 Автор Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Полетите на Изиджет са пълни за следващите два дни, моите познати са си купили билети на ТАП за днес сутринта по 220 евро https://www.easyjet.com/en/flight-tracker/7617 това е страницата от където заявих хотел за тази нощ 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Полетите на Изиджет са пълни за следващите два дни, моите познати са си купили билети на ТАП за днес сутринта по 220 евро https://www.easyjet.com/en/flight-tracker/7617 това е страницата от където заявих хотел за тази нощ Браво на Easyjet! Много културно и удобно Доста по юзърфрендли от колкото отношението на някои традиционни и скъпи превозвачи. 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 (редактирано) Близките ти директно да подават жалба за обезщетение по директивата на ЕС 261/2004. Изиджет може да се дърпат заради техническия проблем, но тогава намесете посредник. Редактирано 31 октомври, 2016 от macf1an Връзка към коментар
liuboo Публикувано: 31 октомври, 2016 Автор Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Пак да попитам, че не ми е много ясно имат право на обезщетение от 250 евро според директивата и отделно възстановяване на разходите за билет за новия полет или само едно от двете ? Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 Опитът ми с обезщетение от Изи не е добър. Вадят от 100 кладенеца вода и накрая те изкарват виновен, че си избрал да пътуваш с тях. Даже не се извиняват. Понеже сам не успях да получа нищо за 9 часа чакане на летището в Казабланка, пробвах и с посредник - рифаунд-а. И те нищо не направиха и след 1 година писане на мейли закриха случая. Накратко - претендирах за непрофесионално поведение на екипажа, което стана повод да канселират полета и да ни свалят от готов за излитане самолет. Една от стюардесите вдигна скандал на двама мароканци, които пък и казали - ще те F*каме като тръгнем. Тя се почувствала застрашена и отказа да лети. Пилотът се пробва да успокои ситуацията, но за 20 секунди всички пътници бяха на крак, багажниците се отваряха и никой никого не искаше да слуша. Качи се и полиция на борда да ги усмири. Добре, че оцеляхме малкото с различен цвят на кожата, но обезщетение- нанай! Само ваучери за храна и вода. След 9 часа чакане на нов екипаж, който дойде от Париж, ни натовариха без онези двамата Еб*чи. Можеше да ги свалят и да си тръгнем навреме, ама... 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 31 октомври, 2016 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2016 (редактирано) Този билет ако го заплатят - близките трябва да пуснат тото. Реално, 250те евро от директивата са точно за такива разходи. Отделно трябва да върнат парите за билетите, които не са били пролетени. Редактирано 31 октомври, 2016 от macf1an Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 24 юни, 2022 Сподели Публикувано: 24 юни, 2022 Тъкмо разбрах, че EasyJet са ми канселирали полета Берлин-Лутън, който е след 2 месеца. По-късен полет за същия ден няма, за съжаление. Има на следващия ден. EasyJet ще покрият ли разходите за хотел? Нагоре в темата се споменава, че може дори да се запази хотел през техния уебсайт/приложение. А дали мога да избера по-късен полет през деня, за да остане време да разгледам Берлин и в същото време да използвам настаняването на Easy, или задължително трябда да се използва най-ранният полет на следващата сутрин? Връзка към коментар
Coo Публикувано: 24 юни, 2022 Сподели Публикувано: 24 юни, 2022 @vorbis За полет за след два месеца, който канселират сега - не 1 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 24 юни, 2022 Сподели Публикувано: 24 юни, 2022 Чудо!!! 😃 От чата на Easy ми казаха, че няма проблем да клеймна разходите за 3-звезден хотел и траспорта. Докато не видя парите да влязат в картата не мога да го повярвам. Лятото ще стане ясно и ще пиша тук какво е развитието. 7 Връзка към коментар
Coo Публикувано: 24 юни, 2022 Сподели Публикувано: 24 юни, 2022 @vorbis Много добре звучи това! Да, пиши 🙂 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 21 септември, 2022 Сподели Публикувано: 21 септември, 2022 На 24.06.2022 г. в 13:09, vorbis каза: Чудо!!! 😃 От чата на Easy ми казаха, че няма проблем да клеймна разходите за 3-звезден хотел и траспорта. Докато не видя парите да влязат в картата не мога да го повярвам. Лятото ще стане ясно и ще пиша тук какво е развитието. Чудото е напът да стане факт! Тъкмо получих от Easyjet потвърждение, че ще платят за хотела и местния транспорт при отменен полет с повече от 2 месеца предизвестие, с уговорката, че заместващия полет беше на следващия ден пак с Easy. 5 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега