Прескочи до съдържание

Доха - проверки за безопасност ?


Препоръчани мнения

Публикувано:

Бърз въпрос към често правещите връзка в Доха. От любопитство

 

Случва ли ви се да не ви прекарат през рентгените?

 

От София към Бакок, когато кацнахме един Airbus 320 хора си ни прекараха по официалния маршрут с рентгените (не вадят лаптопите от чантите и опашката се движи сравнително бързо)

От Банкок за София, когато кацнахне един Boeing 777-300 хора, ни посочиха от гейта да влизаме направо в салона за излитащите, без да минаваме през втория етаж с рентгените.

 

Първото беше около полунощ, а второто - около 11 сутринта.

 

А, де ??

Публикувано:

Приблизително всеки втори път като минавам през Доха въобще не ни прекарват през секюрити скенерите и директно влизаме в транзитната зала. Въобще не мога да хвана логиката от какво зависи дали ще има проверка или не... Със сигурност не е заради къса връзка, случвало се е да не минавам скенерите и при следващ полет след чак 5 часа. Прилича на някаква логистична недомислица.

Публикувано:

Същата работа и при нас на връщане от Банкок към София. Допуснаха ни директно в транзитната зона на летището, без какъвто и да е било секюрити чек. Предполагам се доверяват на колегите в Банкок и обратно, нямат доверие на колегите в София. Логичното обяснение обаче, според мен, е друго. Полетът от София се изпълнява от A320 и придвижването от самолета се осъществява с наземен транспорт. Обратно, полетът от Банкок се изпълнява от A380 (в нашия случай) или B777-300 (във вашия случай), който е на ръкав. Мисля, че някъде тук се крие ключът от палатката...

Публикувано:

Ако секюритото е преди гейта по принци всеки трябва да мине през секюритито, ако обаче секюритито е преди транзитната зона трансферните пътници могат да минат и без секюрити проверка. Летище София е типично летище където без секюрити проверка би могло да се направи трансфер. България ер по принцип продава билети от Варна и Бургас с прекачване в София, но нямам идея задължават ли пътниците да минат през секюритито.

Публикувано:

Ако секюритото е преди гейта по принци всеки трябва да мине през секюритито, ако обаче секюритито е преди транзитната зона трансферните пътници могат да минат и без секюрити проверка. Летище София е типично летище където без секюрити проверка би могло да се направи трансфер. България ер по принцип продава билети от Варна и Бургас с прекачване в София, но нямам идея задължават ли пътниците да минат през секюритито.

 

В София не от всеки към всеки полет става тоя номер. На терминал 1 въобще на става, а на терминал 2 зависи откъде кацаш. Ако кацаш от ЕС обикновено попадаш директно в трансферния салон и от тебе си зависи дали ще киснеш там, ще се качиш на друг самолет или ще минеш през имигранстските към изхода. Обаче, ако кацаш примерно от Доха, слагат едни паравани и те насочват директно към имигрантските. Пътниците от вътрешните линии на България Ер не съм сигурен къде го стоварват, но надали е в междунардония транзитен салон, предвид че и излитащите не ги пускат там, ами ги прекарват по една временна външна конструкция, прикрепена отвън на сградата като американска пожарна стълба директно от чек-ин на рейсчето за самолета.

Публикувано:

Същата работа и при нас на връщане от Банкок към София. Допуснаха ни директно в транзитната зона на летището, без какъвто и да е било секюрити чек. Предполагам се доверяват на колегите в Банкок и обратно, нямат доверие на колегите в София. Логичното обяснение обаче, според мен, е друго. Полетът от София се изпълнява от A320 и придвижването от самолета се осъществява с наземен транспорт. Обратно, полетът от Банкок се изпълнява от A380 (в нашия случай) или B777-300 (във вашия случай), който е на ръкав. Мисля, че някъде тук се крие ключът от палатката...

 

Ние и на двата полета от София -Доха и връщането Банкок -Доха кацнахме на ръкав. При София-Доха не минахме секюрити чек за следващия полет до Банкок. На връщане след полета от Банкок-Доха минахме секюрити чек за полета до София. Така, че няма никаква логика, кога правят този секюрити чек и кога не.

Публикувано:

На старото летище беше ясно. Кацане на ръкав - без секюрити, придвижване с автобус, секюрити. Сега на новото май зависи къде е ръкавът. Ако е на девета глуха, се минава логистично през секюрити с другите, ако е директно в транзитната ерия не. Според мен няма как да разделят кой идва отвън и кой не за някои части на летището и се налага всички, които минават от там, да ги проверяват.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.