Прескочи до съдържание

Нискотарифни компании от Азия планират полети до Европа


Препоръчани мнения

Евтини полети до Европа от азиатски авиокомпании
http://trip.dir.bg/news.php?id=24379414

Нискотарифни компании от Азия планират полети до европейски дестинации. Те ще се възползват от ниските цени на горивата и новите, по-ефективни самолети, съобщава германският в. "Ханделсблат", цитиран от БТА.

Австралия и Европа са целите, които си поставя индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion Air). Още тази година ще бъдат пуснати полети до австралийския град Бризбейн, идната - и до Сидни, а след това идва редът на Европа.

През 2018 г. подразделението й Батик еър (Batik Air) вече ще лети до Лондон или Амстердам, съобщава ръководителят й Ришди Кирана.

Тони Фернандес, основател и главен изпълнителен директор на малайзийската нискотарифна Еър Ейжа (Air Asia), неотдавна обяви в социалните мрежи, че плановете на компанията включват връзка с Лондон през 2018 година.

В момента клиентите й могат да стигнат до Барселона през Истанбул. Авиопревозвачът през 2011 г. включи в разписанията си Лондон и Париж, но само година по-късно трябваше да се откаже от тях заради твърде високите разходи.

Сега обаче Фернандес е убеден, че евтините горива и новите, по-ефективни самолети му дават нова възможност да достигне Европа.

От 20 юни догодина Скуут (Scoot), нискотарифното подразделение на Сингапур еърлайнс (Sinapore Airlines), ще лети четири пъти седмично до Атина която ще бъде първата му европейска дестинация.

С нея Скуут ще постави рекорд, тъй като 10 000-километровото разстояние ще бъде най-дългият пряк полет, предлаган от нискотарифен авиопревозвач.

Предполагам, че това е оригиналния текст http://www.handelsblatt.com/unternehmen/mittelstand/wachstumsmaerkte/luftfahrt-asiens-billigflieger-im-anflug-auf-europa/14743304.html

  • Харесвам 13
Връзка към коментар

На http://www.flyscoot.com/en/greece има цени Athens - Singapore From EUR218
В обратна посока (Singapore - Athens) най-ниската цена, която виждам, е 197.39 EURO

 

Ето и малко подробности:
Travel by 20 Jun - 28 Oct 2017
Изпълнява се с Boeing 787-8, 11h 30m Direct Flight (Subject to regulatory approval)
Cabin Baggage is limited to 10kg for Economy (1 piece + laptop/handbag).
За 20kg чекиран багаж трябва да добавят 35 EURO на посока.
Манджа - 35 EURO на посока.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

На http://www.flyscoot.com/en/greece има цени Athens - Singapore From EUR218

В обратна посока (Singapore - Athens) най-ниската цена, която виждам, е 197.39 EURO

 

Ето и малко подробности:

Travel by 20 Jun - 28 Oct 2017

Изпълнява се с Boeing 787-8, 11h 30m Direct Flight (Subject to regulatory approval)

Cabin Baggage is limited to 10kg for Economy (1 piece + laptop/handbag).

За 20kg чекиран багаж трябва да добавят 35 EURO на посока.

Манджа - 35 EURO на посока.

 

Това значи двупосочен билет с манджа и 20кг багаж - около €550.

 

Ще ме извиняват, но това е всичко друго, но не и нискотарифно. Ако искат да пробият в Европа ще трябва да преосмислят цените си. Тук сме разглезени от ежеседмични промоции; билети до Сингапур със стандартни авиокомпании се намират до около €500 без особено напъване.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Време е да пуснат един А380-900 с 900 седалки за нискотарифни трансконтинентални полети ;)


Това значи двупосочен билет с манджа и 20кг багаж - около €550.

 

Ще ме извиняват, но това е всичко друго, но не и нискотарифно. Ако искат да пробият в Европа ще трябва да преосмислят цените си. Тук сме разглезени от ежеседмични промоции; билети до Сингапур със стандартни авиокомпании се намират до около €500 без особено напъване.

 

250 евро за 10 000 километра разстояние еднопосочно се равнява на 25 евро за 1000 километра разстояние. Традиционните авиокомпании реално предлагат цени като нискотарифните за трансконтиненталните полети. Няма голям мегдан тези цени да станат значително по ниски, освен ако не наблъскат 900 седалки в един А 380-900

Връзка към коментар

Да си призная честно,като чуя индонезийска авиокомпания -еле пък лоу-коуст  веднага ми се приисква да се кача на грузинска маршрутка на  гарата в Тбилиси и да се отравя към Ереван. И така няколко пъти в посока:-))).

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Виж в търсачката, не ми се пише пак.  :lol:  Накратко, малко са юруш на маслините, самолети на кило и необучени пилоти. Имат вече разни, за щастие леки, инциденти, можеш да видиш в гугъл. Разни хора от форума бяха "много доволни" от новите самолети и евтини цени между два града в Тайланд, аз не мисля да пестя $5 от здравето и живота си. :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Макар и оценката на Lawrence да е малко пресилена (според мен), в нея има доза истина. Lion имат някакъв бесен растеж, който по слухове много трудно менажират с качествен състав. Ryanair също се разширяват експлозивно, но при тях не съм чувал за такива проблеми. Lion отскоро изплуваха извън черния списък на Европа. 

 

Но това не е нещо структурирано до лоу костовете и до азиатските компании, за Asiana, които са топ превозвач уж, излезнаха същите данни след катастрофата им в Сан Франциско. 

 

Колкото до новината - няма лошо. Като се появи конкуренция цените тепърва ще падат, едва ли възнамеряват да продават по-лош продукт от традиционните компании на пазара на по-високи цени. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

... От 20 юни догодина Скуут (Scoot), нискотарифното подразделение на Сингапур еърлайнс (Sinapore Airlines), ще лети четири пъти седмично до Атина която ще бъде първата му европейска дестинация. С нея Скуут ще постави рекорд, тъй като 10 000-километровото разстояние ще бъде най-дългият пряк полет, предлаган от нискотарифен авиопревозвач...

 

Norwegian летят между Осло и Бангкок, като разстоянието/парите/менюто/багажа са подобни или същите.

Връзка към коментар

Макар и оценката на Lawrence да е малко пресилена (според мен), в нея има доза истина. Lion имат някакъв бесен растеж, който по слухове много трудно менажират с качествен състав. Ryanair също се разширяват експлозивно, но при тях не съм чувал за такива проблеми. Lion отскоро изплуваха извън черния списък на Европа. 

 

 

Проблемът в Азия е, че там като цяло въздушния транспорт расте много бързо и има огромен дефицит на пилоти и друг персонал. В Европа въздушния транспорт се разширява с много по ниски темпове и НТА разширяват капацитета си в голяма степен за сметка на намаляващия капацитет на традиционните авиокомпании.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.