funny Публикувано: 28 септември, 2017 Публикувано: 28 септември, 2017 На 9/21/2017 в 14:40, funny каза: Потвърдиха ми на съобщение във фейсбук, че отсечките са независими един от друг дори и да са купени като двупосочен билет. С две думи - казаха може Сега да се надяваме че Chloe - девойката от фейсбук е наясно какво говори Пътуването осъществено. Докладвам , че проблем няма никакъв да се ползва само обратния полет при закупен двупосочен билет ! 8
akair Публикувано: 12 декември, 2017 Публикувано: 12 декември, 2017 EasyJet са обявили множество нови дестинации, които ще стартират с лятното раписание на 2018-та (от края на март до октомври). Ето ги и новите директни линии: Basel - Athens Basel - Belgrade Basel - Lamezia Terme Basel - Menorca Basel - Pula Basel - Vienna Belfast - Isle of Man Belfast - Naples Belfast - Valencia Bordeaux - Bastia Bordeaux - Catania Bordeaux - Faro Bordeaux - Heraklion Bordeaux - Luxembourg Bordeaux - Tel Aviv Bristol - Genoa Bristol - Seville Liverpool - Dalaman Liverpool - Palermo Liverpool - Pula London Gatwick - Ancona London Gatwick - Volos London Luton - Dalaman London Luton - Genoa London Luton - Palermo London Luton - Reus London Luton - Thessaloniki London Southend - Bordeaux London Southend - Dubrovnik London Southend - Prague London Southend - Pula Lyon - Corfu Lyon - Rennes Lyon - Tel Aviv Manchester - Genoa Milan Malpensa - Pula Nice - Biarritz Nice - Catania Nice - Seville Nice - Tel Aviv Turin - Naples Venice - Seville 9 1
georgievgi76 Публикувано: 13 декември, 2017 Публикувано: 13 декември, 2017 Варна я отрязаха.Защо ли ?
tch Публикувано: 13 декември, 2017 Публикувано: 13 декември, 2017 преди 7 часа, georgievgi76 каза: Варна я отрязаха.Защо ли ? Никога са нямали целогодишна линия до Варна само сезонна
Doctor Who Публикувано: 21 февруари, 2018 Публикувано: 21 февруари, 2018 18 нови дестинации от Berlin Tegel Alicante (od 1.06) Kolonia (od 1.06) Jerez de la Frontera (od 2.06) Wenecja VCE (od 3.06) Brindisi (od 4.07) Neapol (od 01.08) Faro (od 02.08) Genua (od 02.08) Ankona (od 03.08) Kefalonia (od 03.08) Oslo OSL (od 03.08) Cagliari (od 04.08) Graz (od 04.08) Minorka (od 04.08) Goteborg GOT (od 05.08) Lublana (od 09.08) Belgrad (od 10.08) Granada (od 03.09) 5 1
Doctor Who Публикувано: 27 февруари, 2018 Публикувано: 27 февруари, 2018 Нови дестинации от/за Франция. 1
Аглая Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 Здравейте. Имам резервация за полет, направена миналият месец. Тогава не се сетих въобще да се регистрирам в сайта на easyJet, обаче ми харесват цените, и за други разни дестинации, и си направих регистрация. Проблема е, че не мога да присъединя предишната резервация към профила си. Искам като се логна, да мога да следя и променям/допълвам всичките си резервации. Боря се тук със сайта, но не успях да разбера. Някой може ли да ми подскаже как да стане мойта работа?
Doctor Who Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 преди 14 минути , Радика каза: Здравейте. Имам резервация за полет, направена миналият месец. Тогава не се сетих въобще да се регистрирам в сайта на easyJet, обаче ми харесват цените, и за други разни дестинации, и си направих регистрация. Проблема е, че не мога да присъединя предишната резервация към профила си. Искам като се логна, да мога да следя и променям/допълвам всичките си резервации. Боря се тук със сайта, но не успях да разбера. Някой може ли да ми подскаже как да стане мойта работа? Стара резервация не може да се присъедини към нов профил. 1
liliya Публикувано: 13 април, 2018 Публикувано: 13 април, 2018 (редактирано) Получих мейл за промяна на полет и в него пише само, че ме уведомяват. Не виждам нито в писмото, нито в сайта - след като се логна, опция за потвърждение или промяна, напр. както е при wizzair. До полета има около 2 месеца. Необходимо ли е да пиша мейл или автоматично това се приема за потвърждение. Някой имал ли е подобен случай? Редактирано 13 април, 2018 от liliya
chandni Публикувано: 13 април, 2018 Публикувано: 13 април, 2018 преди 5 минути , liliya каза: Получих мейл за промяна на полет и в него пише само, че ме уведомяват. Не виждам нито в писмото, нито в сайта - след като се логна, опция за потвърждение или промяна, напр. както е при wizzair. До полета има около 2 месеца. Необходимо ли е да пиша мейл или автоматично това се приема за потвърждение. Някой имал ли е подобен случай? Ако промяната е незначитела (5-10 минути), само те уведомяват. Не е нужно да правиш нищо. При нас така промениха часа на излитане с 5 минути и само ни уведомиха. 1
liliya Публикувано: 13 април, 2018 Публикувано: 13 април, 2018 преди 3 минути , chandni каза: Ако промяната е незначитела (5-10 минути), само те уведомяват. Не е нужно да правиш нищо. При нас така промениха часа на излитане с 5 минути и само ни уведомиха. Да промяната е с 15 мин. Благодаря @chandni
searus Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 Висим си от пет часа на летището в Малага, чакайки Изи да литнат от Лондон и да дойдат да ни вземат (ezy8607/8608), казаха ни на информация, че самолетът се счупил и трябвало да чакат друг. Аз има ли как да проверя дали това е вярно, демек, да се точа ли на 3х250 или да не се надявам?
cybersimo Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 В момента, searus каза: Висим си от пет часа на летището в Малага, чакайки Изи да литнат от Лондон и да дойдат да ни вземат (ezy8607/8608), казаха ни на информация, че самолетът се счупил и трябвало да чакат друг. Аз има ли как да проверя дали това е вярно, демек, да се точа ли на 3х250 или да не се надявам? Точи се. Ако се е счупил самолета ще трябва да плащат
funny Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 преди 7 минути , searus каза: Висим си от пет часа на летището в Малага, чакайки Изи да литнат от Лондон и да дойдат да ни вземат (ezy8607/8608), казаха ни на информация, че самолетът се счупил и трябвало да чакат друг. Аз има ли как да проверя дали това е вярно, демек, да се точа ли на 3х250 или да не се надявам? Не трябва ли да се "точиш" на 3 х 600 евро ?
searus Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 преди 10 минути , funny каза: Не трябва ли да се "точиш" на 3 х 600 евро ? Funny 😉 за съжаление са само около 1643.93 км...
funny Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 преди 6 минути , searus каза: Funny 😉 за съжаление са само около 1643.93 км... Е значи 3 х 400 😉 Размер на парично обезщетение при закъснял полет 250 евро за полети до 1500 км; 400 евро за полети над 1500 км за полети в рамките на ЕС, както и при други полети между 1500 км и 3500 км; 600 евро за полети над 3500 км. 2
chandni Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 преди 2 минути , searus каза: Funny 😉 за съжаление са само около 1643.93 км... Значи 3х400 1
searus Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 В момента, chandni каза: Значи 3х400 Оо това го бях изключила, чудничко! То и на идване ни накараха да си отвисим в самолета час и половина, и им се размина, но сега... 1
Гост 45#2 Публикувано: 6 юни, 2018 Публикувано: 6 юни, 2018 преди 10 минути , searus каза: Funny 😉 за съжаление са само около 1643.93 км... Значи 3х400 Сума в евро Разстояние 250 1500 км или по-малко 400 Повече от 1500 км в рамките на ЕС и всички други полети между 1500 и 3500 км 600 Повече от 3500 км
randi Публикувано: 11 юни, 2018 Публикувано: 11 юни, 2018 От 16 - ти декември стартират София - London Southend. 7
lyubo21 Публикувано: 11 юни, 2018 Публикувано: 11 юни, 2018 преди 1 час, randi каза: От 16 - ти декември стартират София - London Southend. Много екзотично е това летище, но си има приличен брой дестинации. Въпреки че е доста далече от Лондон, има влак директно от летището до Виктория за 1 час - 17 паунда... висока цена, но пък е интересна алтернатива, а може и разни връзки да се правят там... до Испания гледам имат много добро покритие.
searus Публикувано: 12 юни, 2018 Публикувано: 12 юни, 2018 Някой може ли да ми даде читав сайт за изчисляване на great circle distance, за да видя защо Изи искат да ми платят по 250, тези които аз гледам ми изкарват над 1600 км за разстояние между летище Малага и Гатуик... Нещо по-официално, на което да се позова, като им пиша да ги питам?
neuromancer Публикувано: 12 юни, 2018 Публикувано: 12 юни, 2018 преди 2 минути , searus каза: Някой може ли да ми даде читав сайт за изчисляване на great circle distance, за да видя защо Изи искат да ми платят по 250, тези които аз гледам ми изкарват над 1600 км за разстояние между летище Малага и Гатуик... Нещо по-официално, на което да се позова, като им пиша да ги питам? www.gcmap.com 1
searus Публикувано: 12 юни, 2018 Публикувано: 12 юни, 2018 (редактирано) Писах им, чакам развръзката с нетърпение 😄 Иначе признавам, че бяха страшно бързи с отговора, само няколко дни бяха минали... Редактирано 12 юни, 2018 от searus 1
antea Публикувано: 12 юни, 2018 Публикувано: 12 юни, 2018 сподели после 🙂 аз също смятам да се обърна директно към тях за отменения ни в събота вечер полет, въпреки че според Аероиск явно няма смисъл, защото е имало обявена стачка във Франция; но във всички по-официални съобщения, които намирам, се цитира само района на Марсилия и Корсика, а полетът от който е тръгнало закъснението на нашия самолет е доста далеч по- на север, и все пак искам да съм пробвала всички възможности, в краен случай се надявам да получа поне официално становище за причината за отменяне на полета иначе честността изисква да кажа, че доста бързо реагираха и овладяха ситуацията, изпращаха нотификации и имейли с информация какво следва, както и детайли за новия полет, за нула време ни превозиха с таксита до много хубав хотел със закуска/доста народ си взе самостоятелни стаи, въпреки че пътуваха като групи/, на следващия ден ни взеха с автобус за летището, а няколко часа преди това стана възможно и да се самочекираме за новия полет през приложението /резервацията не е правена през техния сайт, а през онези сайтове с намаленията, но дори и само с кода, който имах за нея, си направихме всичко сами по чекиране и ре-чекиране точно преди бординга на новия полет раздадоха на всички сандвич и вода, като това не съм сигурна дали е било като изпълнение на задълженията по регламента или имаха проблем с кетъринга, защото пък после по време на самия полет не извършваха продажби на храна и напитки от каталога си извиниха се и три пъти - чрез имейл, с лайв ъпдейти в приложението им, и чрез екипажа - това, разбира се, ако са ти провалили сериозно плановете, което за щастие при нас се размина, не е голяма утеха, но все пак го намирам за прилично отношение към клиентите им; чела съм за много по-неприятни протекли подобни ситуации и може би заради това предпочитам да гледам на нещата от по-добрата им страна 🙂 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега