Прескочи до съдържание

Easyjet - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

На 9/21/2017 в 14:40, funny каза:

Потвърдиха ми на съобщение във фейсбук, че отсечките са независими един от друг дори и да са купени като двупосочен билет.

С две думи - казаха може :)

 

Сега да се надяваме че Chloe - девойката от фейсбук е наясно какво говори :)

 

Пътуването осъществено. Докладвам , че проблем няма никакъв да се ползва само обратния полет при закупен двупосочен билет !

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

EasyJet са обявили множество нови дестинации, които ще стартират с лятното раписание на 2018-та (от края на март до октомври). Ето ги и новите директни линии:

 

Basel - Athens
Basel - Belgrade
Basel - Lamezia Terme
Basel - Menorca
Basel - Pula
Basel - Vienna
Belfast - Isle of Man
Belfast - Naples
Belfast - Valencia
Bordeaux - Bastia
Bordeaux - Catania
Bordeaux - Faro
Bordeaux - Heraklion
Bordeaux - Luxembourg
Bordeaux - Tel Aviv
Bristol - Genoa
Bristol - Seville
Liverpool - Dalaman
Liverpool - Palermo
Liverpool - Pula
London Gatwick - Ancona
London Gatwick - Volos
London Luton - Dalaman
London Luton - Genoa
London Luton - Palermo
London Luton - Reus
London Luton - Thessaloniki
London Southend - Bordeaux
London Southend - Dubrovnik
London Southend - Prague
London Southend - Pula
Lyon - Corfu
Lyon - Rennes
Lyon - Tel Aviv
Manchester - Genoa
Milan Malpensa - Pula
Nice - Biarritz
Nice - Catania
Nice - Seville
Nice - Tel Aviv
Turin - Naples
Venice - Seville

  • Харесвам 9
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

18 нови дестинации от Berlin Tegel

Alicante (od 1.06)

Kolonia (od 1.06)

Jerez de la Frontera (od 2.06)

Wenecja VCE (od 3.06)

Brindisi (od 4.07)

Neapol (od 01.08)

Faro (od 02.08)

Genua (od 02.08)

Ankona (od 03.08)

Kefalonia (od 03.08)

Oslo OSL (od 03.08)

Cagliari (od 04.08)

Graz (od 04.08)

Minorka (od 04.08)

Goteborg GOT (od 05.08)

Lublana (od 09.08)

Belgrad (od 10.08)

Granada (od 03.09)

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Връзка към коментар

Здравейте.

Имам резервация за полет, направена миналият месец. Тогава не се сетих въобще да се регистрирам в сайта на easyJet, обаче ми харесват цените, и за други разни дестинации, и си направих регистрация. Проблема е, че не мога да присъединя предишната резервация към профила си. Искам като се логна, да мога да следя и променям/допълвам всичките си резервации. Боря се тук със сайта, но не успях да разбера.

 

Някой може ли да ми подскаже как да стане мойта работа? :biggrin:

Връзка към коментар
преди 14 минути , Радика каза:

Здравейте.

Имам резервация за полет, направена миналият месец. Тогава не се сетих въобще да се регистрирам в сайта на easyJet, обаче ми харесват цените, и за други разни дестинации, и си направих регистрация. Проблема е, че не мога да присъединя предишната резервация към профила си. Искам като се логна, да мога да следя и променям/допълвам всичките си резервации. Боря се тук със сайта, но не успях да разбера.

 

Някой може ли да ми подскаже как да стане мойта работа? :biggrin:

Стара резервация не може да се присъедини към нов профил.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Получих мейл за промяна на полет и в него пише само, че ме уведомяват. Не виждам нито в писмото, нито в сайта - след като се логна,  опция за потвърждение или  промяна, напр. както е при wizzair. До полета има около 2 месеца. Необходимо ли е да пиша мейл или автоматично това се приема за потвърждение. Някой имал ли е подобен случай?

Редактирано от liliya
Връзка към коментар
преди 5 минути , liliya каза:

Получих мейл за промяна на полет и в него пише само, че ме уведомяват. Не виждам нито в писмото, нито в сайта - след като се логна,  опция за потвърждение или  промяна, напр. както е при wizzair. До полета има около 2 месеца. Необходимо ли е да пиша мейл или автоматично това се приема за потвърждение. Някой имал ли е подобен случай?

Ако промяната е незначитела (5-10 минути), само те уведомяват. Не е нужно да правиш нищо. При нас така промениха часа на излитане с 5 минути и само ни уведомиха.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , chandni каза:

Ако промяната е незначитела (5-10 минути), само те уведомяват. Не е нужно да правиш нищо. При нас така промениха часа на излитане с 5 минути и само ни уведомиха.

Да промяната е с 15 мин. Благодаря @chandni :)

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Висим си от пет часа на летището в Малага, чакайки Изи да литнат от Лондон и да дойдат да ни вземат (ezy8607/8608), казаха ни на информация, че самолетът се счупил и трябвало да чакат друг. Аз има ли как да проверя дали това е вярно, демек, да се точа ли на 3х250 или да не се надявам?

Връзка към коментар
В момента, searus каза:

Висим си от пет часа на летището в Малага, чакайки Изи да литнат от Лондон и да дойдат да ни вземат (ezy8607/8608), казаха ни на информация, че самолетът се счупил и трябвало да чакат друг. Аз има ли как да проверя дали това е вярно, демек, да се точа ли на 3х250 или да не се надявам?

Точи се. Ако се е счупил самолета ще трябва да плащат

Връзка към коментар
преди 7 минути , searus каза:

Висим си от пет часа на летището в Малага, чакайки Изи да литнат от Лондон и да дойдат да ни вземат (ezy8607/8608), казаха ни на информация, че самолетът се счупил и трябвало да чакат друг. Аз има ли как да проверя дали това е вярно, демек, да се точа ли на 3х250 или да не се надявам?

Не трябва ли да се "точиш" на 3 х 600 евро ?

Връзка към коментар
преди 6 минути , searus каза:

Funny 😉 за съжаление са само около 1643.93 км...

Е значи 3 х 400 😉

 

Размер на парично обезщетение при закъснял полет

  • 250 евро за полети до 1500 км;
  • 400 евро за полети над 1500 км за полети в рамките на ЕС, както и при други полети между 1500 км и 3500 км;
  • 600 евро за полети над 3500 км.
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , searus каза:

Funny 😉 за съжаление са само около 1643.93 км...

Значи 3х400

 

Сума в евро

Разстояние

250

1500 км или по-малко

400

Повече от 1500 км в рамките на ЕС и всички други полети между 1500 и 3500 км

600

Повече от 3500 км

Връзка към коментар
преди 1 час, randi каза:

От 16 - ти декември стартират София - London Southend

Много екзотично е това летище, но си има приличен брой дестинации. Въпреки че е доста далече от Лондон, има влак директно от летището до Виктория за 1 час - 17 паунда... висока цена, но пък е интересна алтернатива, а може и разни връзки да се правят там... до Испания гледам имат много добро покритие.

Връзка към коментар

Някой може ли да ми даде читав сайт за изчисляване на great circle distance, за да видя защо Изи искат да ми платят по 250, тези които аз гледам ми изкарват над 1600 км за разстояние между летище Малага и Гатуик... Нещо по-официално, на което да се позова, като им пиша да ги питам?

Връзка към коментар
преди 2 минути , searus каза:

Някой може ли да ми даде читав сайт за изчисляване на great circle distance, за да видя защо Изи искат да ми платят по 250, тези които аз гледам ми изкарват над 1600 км за разстояние между летище Малага и Гатуик... Нещо по-официално, на което да се позова, като им пиша да ги питам?

www.gcmap.com

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Писах им, чакам развръзката с нетърпение 😄 Иначе признавам, че бяха страшно бързи с отговора, само няколко дни бяха минали...

Редактирано от searus
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

сподели после 🙂 аз също смятам да се обърна директно към тях за отменения ни в събота вечер полет, въпреки че според Аероиск явно няма смисъл, защото е имало обявена стачка във Франция; но във всички по-официални съобщения, които намирам, се цитира само района на Марсилия и Корсика, а полетът от който е тръгнало закъснението на нашия самолет е доста далеч по- на север, и все пак искам да съм пробвала всички възможности, в краен случай се надявам да получа поне официално становище за причината за отменяне на полета

 

иначе честността изисква да кажа, че доста бързо реагираха и овладяха ситуацията, изпращаха нотификации и имейли с информация какво следва, както и детайли за новия полет, за нула време ни превозиха с таксита до много хубав хотел със закуска/доста народ си взе самостоятелни стаи, въпреки че пътуваха като групи/, на следващия ден ни взеха с автобус за летището, а няколко часа преди това стана възможно и да се самочекираме за новия полет през приложението /резервацията не е правена през техния сайт, а през онези сайтове с намаленията, но дори и само с кода, който имах за нея, си направихме всичко сами по чекиране и ре-чекиране

 

точно преди бординга на новия полет раздадоха на всички сандвич и вода, като това не съм сигурна дали е било като изпълнение на задълженията по регламента или имаха проблем с кетъринга, защото пък после по време на самия полет не извършваха продажби на храна и напитки от каталога си

 

извиниха се и три пъти - чрез имейл, с лайв ъпдейти в приложението им, и чрез екипажа - това, разбира се, ако са ти провалили сериозно плановете, което за щастие при нас се размина, не е голяма утеха, но все пак го намирам за прилично отношение към клиентите им; чела съм за много по-неприятни протекли подобни ситуации и може би заради това предпочитам да гледам на нещата от по-добрата им страна 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.