Topfly Публикувано: 18 февруари, 2019 Публикувано: 18 февруари, 2019 Easyjet са въвели нова услуга през апликацията за мобилен телефон. Всеки може да си измери ръчния багаж влиза ли в изискванията на авиокомпанията: 11 1 3
searus Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 Едва изрових тема за Изи да си тупна въпросчето, което иначе често върлува из други теми, та, кога ще им излезе на тези зимното разписание? Много ме интересува Сицилия с тях през ноември (от Лондон), и виждам наистина приятни цени през октомври, но за ноември още няма нищо...
Гост Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 преди 35 минути , searus каза: Едва изрових тема за Изи да си тупна въпросчето, което иначе често върлува из други теми, та, кога ще им излезе на тези зимното разписание? Много ме интересува Сицилия с тях през ноември (от Лондон), и виждам наистина приятни цени през октомври, но за ноември още няма нищо... Получих го вчера на мейла...
ДиянаВ Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 Можеш ли да имаш два артикула ръчен багаж - малко куфарче с колелца и малка раница? Уж четох правилата, но хем пишат ONE с големи букви, хем после добавят in addition... small bag.
Гост Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 преди 2 минути , ДиянаВ каза: Можеш ли да имаш два артикула ръчен багаж - малко куфарче с колелца и малка раница? Уж четох правилата, но хем пишат ONE с големи букви, хем после добавят in addition... small bag. Не можеш. Освен ако не си купиш привилегировани места. НО - багажът на Easyjet е просто огромен. И няма ограничения в килограмите...
ДиянаВ Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 (редактирано) Ясно, благодаря. Не е ли 56 см височината с включени колелца? Редактирано 5 април, 2019 от ДиянаВ
Гост Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 преди 4 минути , ДиянаВ каза: Ясно, благодаря. Не е ли 56 см височината с включени колелца? Точно така. Няма по-голяма височина на ръчен багаж.
ДиянаВ Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 То не може човек да си купува куфар за всяка АК🙂
Гост Публикувано: 5 април, 2019 Публикувано: 5 април, 2019 (редактирано) преди 2 минути , ДиянаВ каза: То не може човек да си купува куфар за всяка АК🙂 56 x 45 x 25 cm е най-старият размер. Това ми е и първия ръчен куфар. После започнаха да ги намаляват... Ами всъщност - може 🙂 Зависи от приоритетите. С такъв куфар - и раничка - изкарвам 15-16 дни, без чекиран багаж. П.П. Същият размер имат и British, и още някой и друх мохикан... Повечето вече са по-малки размери. Редактирано 5 април, 2019 от Гост
stanimir Публикувано: 8 април, 2019 Публикувано: 8 април, 2019 (редактирано) Не следя много темата, може вече да е писано. 10% истинска отстъпка за резервации през booking. Не ти зачисляват точки в акаунт, които си ограничен да ползваш за техни полети и бла-бла. 10% реална отстъпка! Редактирано 8 април, 2019 от stanimir 13
adreno Публикувано: 8 април, 2019 Публикувано: 8 април, 2019 Ако за хотела дава genius отстъпка офертата им е дърво - с уиз печелиш 10% отгоре (кредит)
stanimir Публикувано: 9 април, 2019 Публикувано: 9 април, 2019 преди 5 часа, adreno каза: Ако за хотела дава genius отстъпка офертата им е дърво - с уиз печелиш 10% отгоре (кредит) Да, за booking хотели с Genius, както и за тези които се предлагат в Expedia групата с кодове за намаление не е изгодно. За останалите, вече канселирах и си ги минах през easyJet. 2
koliob Публикувано: 9 април, 2019 Публикувано: 9 април, 2019 преди 10 часа, stanimir каза: Не следя много темата, може вече да е писано. 10% истинска отстъпка за резервации през booking. Не ти зачисляват точки в акаунт, които си ограничен да ползваш за техни полети и бла-бла. 10% реална отстъпка! Браво! Много добра находка! Това го бяха пробвали за няколко дена миналата година през други линкове и го спряха. Дано сега да изкара по-дълго. 5
stanimir Публикувано: 11 април, 2019 Публикувано: 11 април, 2019 Тази сутрин пуснаха зимното си разписание до 31.03.2020. 3
KAMEN_MAGELLAN Публикувано: 2 май, 2019 Публикувано: 2 май, 2019 Привет на всички, Средата на май със съпругата ми ще летим Милано (MXP) до Сплит и обратно с EasyJet. Направи ми впечатление, че по време на online check-in системата не поиска да въведа номера и валидност на паспорти, рожденни дати на пътниците и т.н. (API). Вместо това ми поиска да потвърдя телефонния си номер и толкова ! На следващия клик получих бордните карти ! Потърсих начин в последствие да допълня данните за паспорт/лична карта, но изглежда че няма начин. От това което чета на сайта на EasyJet оставам с впечатление, че API информацията не е задължителна за всички маршрути, но истината е че за пръв път ми се случва да се чекирам без да дам такива данни и съм притеснен малко. Така де... дори за вътрешен полет Варна - София (с Wizz) съм попълвал номер лична карта, дата валидност, рожденна дата и т.н... Мнения от хора с опит ?
liliya Публикувано: 2 май, 2019 Публикувано: 2 май, 2019 преди 3 часа, KAMEN_MAGELLAN каза: Привет на всички, Средата на май със съпругата ми ще летим Милано (MXP) до Сплит и обратно с EasyJet. Направи ми впечатление, че по време на online check-in системата не поиска да въведа номера и валидност на паспорти, рожденни дати на пътниците и т.н. (API). Вместо това ми поиска да потвърдя телефонния си номер и толкова ! На следващия клик получих бордните карти ! Потърсих начин в последствие да допълня данните за паспорт/лична карта, но изглежда че няма начин. От това което чета на сайта на EasyJet оставам с впечатление, че API информацията не е задължителна за всички маршрути, но истината е че за пръв път ми се случва да се чекирам без да дам такива данни и съм притеснен малко. Така де... дори за вътрешен полет Варна - София (с Wizz) съм попълвал номер лична карта, дата валидност, рожденна дата и т.н... Мнения от хора с опит ? Аз съм пътувала с тях от Милано до Португалия и Палма няколко пъти и не съм въвеждала данни за ЛК. Няма проблем. Не се притеснявай. 1
KAMEN_MAGELLAN Публикувано: 2 май, 2019 Публикувано: 2 май, 2019 Мерси за бързия отговор liliya ! Странно, но явно така работи. Всъщност онлайн "чекирането" ми се състоеше в това да натисна един бутон. Толкова. 😶 Оказа се, че през сайта на EasyJet има възможност за live chat с отдел Обслужване на клиенти. Много удобно ! Та... отговори ми любезен сътрудник с индийско име. Той също ми обясни, че не за всички маршрути се изискват тези данни, съответно няма техническа грешка и когато не са задължителни API данните - онлайн чекирането не ги изисква. Удобно е, спор няма. Но явно аз съм свикнал свикнал да е неудобно. 🙂 Ще дам отзив все пак, като приключа с полетите. 4
KAMEN_MAGELLAN Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Да върна обратна информация, все пак. Полетите ми с EasyJet минаха безпроблемно, независимо, че по време на online check-in-а не ми бяха поискани данни за номер на паспорт, валидност и т.н. Такива данни всъщност, не бяха събрани и в нито един последващ момент. Явихме се на гейта с разпечатаните бордни карти + лични карти и толкова. Необичайно за мен, но явно при EasyJet (поне за определени дестинации) така работят нещата. Easy. 3 1
Аmélie Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Здравейте, имам билет Лондон - Рейкявик, но нещо не прецених багажа. Рових досега в сайта им, има ли как да си платя за допълнителна раница? Намирам сами опции за голям бага, 23кг,а такъв не ми е нужен.
zzxxcc Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Втора по-малка чанта за ръчен багаж и Speedy boarding се полага само, ако се купи място на първите 5 реда или на аварийните изходи, но цената на тези места е горе долу колкото 1 чекиран багаж. 3
akair Публикувано: 5 септември, 2019 Публикувано: 5 септември, 2019 Пилот на Easyjet, който не е бил на смяна и е отивал на почивка в Аликанте, е предложил да изпълни полета до Аликанте, защото капитанът за неговия полет не се появил на работа и полетът закъснявал: https://www.businessinsider.com/off-duty-easyjet-pilot-flies-plane-missing-pilot-2019-9 5 1 4
adreno Публикувано: 6 септември, 2019 Публикувано: 6 септември, 2019 Така де, няма да си разваля почивката човека 😄 4 2
Иван Попов Публикувано: 19 септември, 2019 Публикувано: 19 септември, 2019 We've just released our flights all the way up to the 30th August 2020. Planning a family holiday, city break with friends or a romantic getaway? Now's the time to book for the best choice! 1
wilks Публикувано: 3 октомври, 2019 Публикувано: 3 октомври, 2019 Най-после, и тази "крепост" падна в безмилостната борба между претендентите! easyJet премахват административната такса от £16, която се начисляваше върху сумата на билета за всяка резервация (без значение за колко човека е направена). Това вече е в историята от 01.10.2019 Цитат easyJet flights set to get even cheaper as airline reveals this major change for booking EASYJET flights are set to become even cheaper after the low-cost airline decided to get rid of its booking fee. easyJet flights are now promising cheap holidays after the airline make a key change. Budget airline easyJet has axed its booking administration fee. This new rule came into force on 1 October 2019. Getting rid of the fee will see passengers save up to £16 on their flight ticket. цялата статия https://www.express.co.uk/travel/articles/1185851/easyjet-flights-booking-fee-cost-plane-tickets-holidays-flight Засега не става ясно. дали няма да включват въпросната административна такса вече в цената на самите билети. Но поне няма да е толкова дразнещо, както беше досега с прибавянето ѝ след избиране на дати и полети. 12 1 4
akair Публикувано: 5 октомври, 2019 Публикувано: 5 октомври, 2019 Интересно решение на португалски съд - може да е полезно за бъдещи оплаквания срещу а/к Историята: Easyjet планира полет от Лисабон до Нант. В Нант има лошо време и затова полетът е отклонен към трето летище. Обратният полет (от Нант до Лисабон) е отменен, защото самолета го няма в Нант. Самолетът е планиран да изпълни полет от Лисабон до Мадрид, след като кацне от Нант. Но понеже това не се случва, полетът от Лисабон до Мадрид също е отменен. Един от пътниците на полета от Лисабон до Мадрид търси обезщетение от а/к. Отговорът е, че поради лошо време са отменили полета и не му се полага компенсация. Той завежда дело в съда и съдът отсъжда, че понеже времето си е било ОК в Лисабон и Мадрид, компанията следва да обезщети пътника. Съдът наказва а/к със сумата от 125 млн евро: https://24.sapo.pt/atualidade/artigos/easyjet-condenada-em-125-mil-euros-por-recusar-indemnizacao-de-250-euros-a-passageira 4 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега