Прескочи до съдържание

Easyjet - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Георги Матеев
Публикувано:
преди 58 минути , spear каза:

Здравейте,
Имам закупен билет за Събота 21 Март за Лондон от София. Преди малко ми дойде този смс.
Логнах се в easyjet и проверих статуса на полета и букинга, няма нищо отменено или променено. 
Според вас да местя ли полета за утре или Петък или да си трая?

Screenshot_20200318_193808.jpg

Изиджет ще имат полет само и единствено на 19 и 20 Март. Всички останали полети са отменени.

 

Имам силно подозрение, че от 21 Март нататък вече нито една авиокомпания няма да лети към Лондон, така че ако ти е важно да стигнеш там полетите утре и вдругиден може би са последен шанс за момента. Но не знам после как (и въобще дали) ще можеш се прибереш обратно в София.

  • Шок 1
Публикувано:
преди 21 минути , Георги Матеев каза:

Изиджет ще имат полет само и единствено на 19 и 20 Март. Всички останали полети са отменени.

 

Имам силно подозрение, че от 21 Март нататък вече нито една авиокомпания няма да лети към Лондон, така че ако ти е важно да стигнеш там полетите утре и вдругиден може би са последен шанс за момента. Но не знам после как (и въобще дали) ще можеш се прибереш обратно в София.

Подозрението ти е доста силно :).На 27 март анулиран е на Раян за Лондон вечерта

Публикувано:
преди 1 час, Георги Матеев каза:

Изиджет ще имат полет само и единствено на 19 и 20 Март. Всички останали полети са отменени.

 

Имам силно подозрение, че от 21 Март нататък вече нито една авиокомпания няма да лети към Лондон, така че ако ти е важно да стигнеш там полетите утре и вдругиден може би са последен шанс за момента. Но не знам после как (и въобще дали) ще можеш се прибереш обратно в София.

Аз имам полет на 28.03, който естествено няма да ползвам. Нямам нито мейл, нито смс известие, че полета е отменен. Ако полета не се състои имам ли някакво основоние да искам обезщетение?

Публикувано:
преди 1 час, Костов каза:

Аз имам полет на 28.03, който естествено няма да ползвам. Нямам нито мейл, нито смс известие, че полета е отменен. Ако полета не се състои имам ли някакво основоние да искам обезщетение?

Те компаниите изнемогват (или се правят че изнемогват, все едно) да върнат пари от отменени полети, та какво остава за обезщетения. Обезщетенията евентуално чак като приключи някое дело за прецедент, но това няма да е в обозримото бъдеще (година минимум) и от сега ти казвам, шансовете за минимални.  

  • Благодаря 1
Публикувано:

Чудя се как има хора, които търсят обезщетение, все едно компаниите по собствено желание не летят, а не заради забрани.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 5 минути , Alexander каза:

Чудя се как има хора, които търсят обезщетение, все едно компаниите по собствено желание не летят, а не заради забрани.

Точно , обезщетения за анулирани полети по  регламент ЕС.261  заради коронавируса няма да има :

 

https://ec.europa.eu/transport/themes/passengers/news/2020-03-18-covid-19-guidance-eu-passenger-rights_en

  • Харесвам 4
Публикувано:

Смених снощи полета, платих още 117 евро, а за канцелирания вече бях платил  87 евро и тотал ми излезе 204 евро тази галимация.

Чудя се дали ще ми върнат първите 87 евро или ще пия студена вода?

Като влезна на статус на полет:

https://www.easyjet.com/en/flight-tracker/8974

Ми изписва:

статус.png

 

 

И като натусна Refund това:

 

 

отказ.jpg

Публикувано:
11 minutes ago, spear said:

Смених снощи полета, платих още 117 евро, а за канцелирания вече бях платил  87 евро и тотал ми излезе 204 евро тази галимация.

Чудя се дали ще ми върнат първите 87 евро или ще пия студена вода?

Като влезна на статус на полет:

https://www.easyjet.com/en/flight-tracker/8974

Ми изписва:

статус.png

 

 

И като натусна Refund това:

 

 

отказ.jpg

Според мен си доплатил разликата в цената за полета на 20.03. Т.е. няма какво да ти връщат при смяна на полет. В момента този полет е продаден и нищо чудно, че е имал висока цена в последния момент.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой има ли идея каква е процедурата за изискване на компенсация за отменен полет на Easyjet. Имахме полет от Манчестър за София на 20.03.2020, но ден по-рано получихме мейл, че полета ни е отменен.

Публикувано:
преди 26 минути , penkoyordanov каза:

Някой има ли идея каква е процедурата за изискване на компенсация за отменен полет на Easyjet. Имахме полет от Манчестър за София на 20.03.2020, но ден по-рано получихме мейл, че полета ни е отменен.

Попълваш си тази формичка:

https://www.easyjet.com/en/claim/EU261

ако успееш да я отвориш (има много като теб сега) и после чакаш неопределено време за отговор.

Георги Матеев
Публикувано:

Някой случайно да знае до коя дата са отменени easyJet полетите от/до Лондон? Търсачката не показва никаква наличност до края на април, което почти със сигурност означава временно спряна линия, но същевременно резервацията ми София-Лондон на 23.04 все още излиза като потвърдена. Не съм и получавал имейл/смс за отмяна. Много странно.

 

На сайта на easyJet не намирам никаква по-конкретна информация.

Публикувано:
преди 15 часа, Георги Матеев каза:

На сайта на easyJet не намирам никаква по-конкретна информация.

Пробва ли да провериш статуса на полета тук: https://www.easyjet.com/en/flight-tracker

Т.к. пътуването е след повече от 2 дни, e необходима регистрация с фамилия и номер на резервацията. 

 

How can I check the status of my flight?

The best place to keep up to date on the status of your flight with real time information is via our Flight Tracker which can also be accessed via our Mobile App. If your flight is more than 2 days in advance, please sign in by using your booking reference and last name or your account details. 

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
На 25.03.2020 г. в 14:45, IvanNavi каза:

Попълваш си тази формичка:

https://www.easyjet.com/en/claim/EU261

ако успееш да я отвориш (има много като теб сега) и после чакаш неопределено време за отговор.

Имаме ли право на компенсация въобще? Според мен сегашната ситуация е форсмажор и няма шанс?

Публикувано:
преди 7 минути , Яничка каза:

Имаме ли право на компенсация въобще? Според мен сегашната ситуация е форсмажор и няма шанс?

Повечето канцелирани полети наистина се дължат на форсмажорно събитие, но това далеч не се отнася за всички такива. Дори и очевидно да изглежда, че имаш право, едва ли някой ще плати без да се стигне до съд.

Публикувано:

От Easyjet отказаха възстановяване за отменения полет.

 

EU261 Compensation Claim Assessment
Claim received: 27-03-2020
Flight Number: 1931
Flight Date: 21-03-2020
Scheduled Departure Airport: MAN
Scheduled Arrival Airport: SOF
Claim decision: Declined
Decision summary: We're sorry that your flight was cancelled. Our assessment and legal team has carefully reviewed your claim and the circumstances around your flight and have confirmed that your compensation claim is not eligible for compensation payment under EU Regulation EU261/2004.

Dear Penko,
We are sorry for the disruption to your flight.  Our assessment and legal team have carefully reviewed your claim, including the circumstances around your flight and have confirmed that your compensation claim is not eligible for compensation payment under EU Regulation EC261/2004. Please note that this may not match with the information you were given on the day of travel, as our staff in airports, and on-board, may not have had all the information concerning your cancelled flight.


Our assessment of your claim
To further explain what happened; health and travel restrictions imposed by Governments to mitigate the spread of the Covid-19 virus, severely affected easyJet’s flying programme, along with other airlines and we had no option but to cancel your flight. We do take reasonable measures to avoid delays and cancellations to our flights by having replacement crews and spare aircraft available in our network. However, in the circumstances, these options would not have helped as your flight was cancelled as a direct result of the restrictions imposed by multiple Governments.


EU261 Regulation
When we have to disrupt a flight due to circumstances outside of our control, the flight is classified under EU regulation 261/2004 as being affected by “extraordinary circumstances”. An example of disruption outside of our control would be that primarily caused by air traffic control restrictions, industrial action, severe weather conditions or a runway closure.
EU261 compensation is only payable when a flight is delayed by 3 or more hours after the scheduled arrival time, or the flight is cancelled, and the reason for the delay or cancellation was within our control. This type of disruption is classified as “non-extraordinary circumstances” in the EU Regulation. Examples of this include most aircraft technical faults or when we haven’t taken reasonable measures to prevent or minimise disruption. A copy of the regulation can be found at http://eur-lex.europa.eu

Expenses
Even if your compensation claim has been declined, you may be eligible for reimbursement of reasonable expenses incurred as result of the disruption. If you have not already done so, you may submit an expenses claim on our website at https://www.easyjet.com/en/help/boarding-and-flying/delays-and-cancellations. 

Please read this carefully before submitting a claim as this explains how we assess expenses. The only way to make a claim is via our expenses webform, we are unable to process claims submitted by email or over the phone.

We hope this letter clearly explains why your flight was disrupted. Our assessment team have thoroughly investigated all the available information and this is the decision we have arrived at.

Our Customer Services team will not be able to access any more information than we’ve provided here. Please read our “Who is entitled to compensation” section on the following link which will hopefully answer any further questions you may have.

https://www.easyjet.com/en/help/boarding-and-flying/delays-and-cancellations

Once again we are sorry for the disruption to your flight and hope to welcome you on board again soon.


Kind regards,

Публикувано:

Отказват компенсация, което е съвсем друго нещо. 

Парите за полета ще ви бъдат възстановени, било то в кеш или ваучер според текущата политика на авиокомпанията. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

накомпенсация по ЕУ 261 нямате право, заради извънредните обстоятелства

имате право на връщане на парите за отменения полет, което е друго 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, neuromancer каза:

накомпенсация по ЕУ 261 нямате право, заради извънредните обстоятелства

имате право на връщане на парите за отменения полет, което е друго 

Разбирам! Ще трябва дс се задоволя с ваучер тъй като не връщат кеш заради кризата.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 28.03.2020 г. в 23:11, penkoyordanov каза:

Разбирам! Ще трябва дс се задоволя с ваучер тъй като не връщат кеш заради кризата.

От 3 полета отменени с Изиджет - 2 поискани веднага и след 2-3 седмици потвърдено изплащане на сумата до 28 работни дни - все още ги няма.

Третият полет обаче , от Април месец няма опция за връщане на сумата, предлагат само ваучер - аз не ща.

Спряха си лайв чата, спряха да отговарят в Туитър, покриха се и не предлагат компенсация в кеш момента, няма вече и опция в сайта.

 

Публикувано:

Един отменен полет. Приех смяна на дата тъй като билета беше на стойност 4.99€, а за тия пари трудно ще купя нещо 🙂

Публикувано:

Как според вас трябва да се тълкува това:

Цитат

 

We understand that you may prefer a refund. Currently, it’s only possible to request a refund by contacting our Customer Service Team on 0330 365 5000. Unfortunately, they are very busy at the moment, so many customers are enduring long waits on hold - we’re sorry for that. You have up to 12 months to request a refund and we’re working hard on getting an online request form live. So, if you can wait, we’d encourage you to check back here at a later time.

Това е при отменен полет, за който искам възстановяване на сумата. Т.е. ще мога да искам възстановяване по нататък, дори и да не направя нищо сега?
Другите възможности ваучер или смяна на полета.

Публикувано:
преди 18 часа, micobg каза:

Как според вас трябва да се тълкува това:

Това е при отменен полет, за който искам възстановяване на сумата. Т.е. ще мога да искам възстановяване по нататък, дори и да не направя нищо сега?
Другите възможности ваучер или смяна на полета.

Точно така. Казват, че може да си поискате връщането на парите до 12 месечен период, така, че май наистина е най-добре да се изчака за момента.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.