Прескочи до съдържание

Easyjet - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

  • 1 месец по-късно ...

Закона за търсенето и предлагането... предпочитам да увеличат броя на местата, отколкото цените на билетите. Все пак не летя с тях до Тайланд или Бразилия, за час-два се издържа. Въпреки, че аз от няколко години много се разлигавих с тях, хващам ги като рейса - за Ница-Лион, Ница-Париж, Ница-Женева... 

Редактирано от Kaloyan89
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
Самолет със стотици пътници е блокиран на летище София
9 юли 2015, четвъртък / 14:51
 

Самолет на нискотарифна авиокомпания е блокиран на летище София. На борда на летателния апарат има стотици пътници. Те е трябвало да излетят по редовен полет от София за Лондон в 11:40 часа, съобщава Нова телевизия.

По информация на пътници обаче самолетът все още стои на летището, а пасажерите били оставени в салона без климатик. На борда има и деца.

Отново по разкази на пътниците около самолета имало служители, които ремонтират двигателя.

От администрацията на летище София потвърдиха, че самолетът действително не е излетял по график, и уточниха, че въпросният полет се обслужва от друг наземен оператор.

- See more at: http://novinite.bg/articles/96283/Samolet-sas-stotici-patnici-e-blokiran-na-letishte-Sofiya#sthash.mlWJAabh.dpuf
Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
Повече от 3 часа е престоял.

 

Полет EZY8974

 


Подробна информация за полета

 

Направление Лондон

 



Дата 09/07/2015

 



Час 11:40

 



Очакван 14:52

 



Статус Излетял

 



Терминал T1

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Updated 4 hours ago
by easyJet Operations Control
We expect your flight to be departing shortly.
Updated 5 hours ago
by easyJet Operations Control
Our engineers are still working to resolve the fault on your aircraft. We update you as soon as we have more information. 
Updated 6 hours ago
by easyJet Operations Control
Your flight is delayed due to a technical issue which is currently being resolved by our engineers. We apologise for any inconvenience caused.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това не знам дали сте го обсъждали вече, но ако резервирате полет с easyjet, чиято цена впоследствие е по-ниска, можете да получите ваучер с разликата. Тук е описано как става.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Обсъждано е, нейде назад.. (преди 2 страници)

Ама преди 2 страници не е ли обсъждано flexifare? Това, за което аз говоря е друго, става въпрос за един и същи полет, просто в случай, че цената падне след вашата резервация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Кърти мифки !

Особено след като си казал това:   

"...Customers on ordinary tickets will still be allowed to bring a single bag of duty free shopping.
Any extra hand baggage, or bags which are larger than the size limits, will be subject to a hefty charge..."


да кажеш това  :

"...In a statement, an easyJet spokesperson told the Telegraph that the changes had been in place since 19 March and said the airline had “one of the most generous cabin bag policies with no weight limit”. "

Връзка към коментар

Чудих се дали е за тук или "разни", но си е бая реклама :)

Британският премиер набива чипс на борда на Изи.

 

http://m.vesti.bg/britanskiiat-premier-hapva-chips-v-niskobiudzheten-polet-6041338

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Умната с 'мъжките портмонета' при бординг на EasyJet :)

Предполагам става въпрос за 'препаските'. Доколкото разбирам EasyJet го третира като втори багаж и некъв шемет отказва да си го прибере в другата чанта на полет Лондон - Белфаст.

Става патаклама :), вика се полиция, става още по-голяма лудница от типа "от нищо-нещо" и онези умници го перкат с електрошок да го усмирят и изкарат. Пътниците съответно изкарани от самолета след това, полетът закъснява с часове,

абе "българска работа" :)

 

Новината е в BBC http://www.bbc.com/news/uk-england-sussex-34003547, а не жълта медия и трябва да си е самата истина.

Редактирано от Двуцветко
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...

 

Опцията "Ценово обещание" звучи интересно. Формулирана е малко неясно, но със сигурност ще има ефект ако се приложи модела на Amazon. При тях от години съществува безплатна опция по отношение на продукти на предварителна продажба (pre-order), според която безплатна опция, при предварителна поръчка освен, че не се заплаща цената на "зелено", а чак при изпращане на пратката, Amazon гарантира възможно най-ниска крайна цена на продукта. Това означава, че в случай на промяна на цената в периода от деня на предварителната поръчка до излизането на продукта на пазара и окончателната доставка, купувачът ще заплати най-ниската обявена цена за периода без да е необходимо да проверява цената всеки ден. Много харесвам тази опция на Amazon и никога не се замислям да поръчвам на "зелено", защото знам, че със сигурност ще платя по-малко отколкото ако закупя стоката след излизането и на пазара...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.