Прескочи до съдържание

Какви са правата ни на пътници съгласно Регламент 261/2004?


Препоръчани мнения

Публикувано:

По моя казус с Еър Балтик от лятото, при който първия полет София-Рига закъсня с 4.59ч спрямо първоначалния график, което водеше до изпускане на връзката Рига-Осло същия ден, и щях да пристигна на следващия,което пък не ме устройваше и си купих от летището директен София Осло на Норвегиан, първоначално Еър Балтик ми отказаха компенсация заради no show, изпратих на Аероиск и те също ми казаха, че след като са прегледали всички документи нямам право на компенсация и затварят кейса. Аз им благодарих и се върнах обратно самостоятелно при Еър Балтик и им писах, че няма да претендирам за обещетението, но искам пълен рефънд на билетите и багажа. След два-три нови отказа от тяхна страна, които не приех и продължихме кореспонденцията, накрая се съгласиха и ми преведоха сумата за билетите и багажа, която на мен ми покри разходите за новите билети, които бях купила и ме устройваше. Не беше максималното и може би можеше и повече да постигна, но бях решила да не съм максималистка и да си покрия допълнителните разходи основно. За мен беше важно и да не си променям първоначалния план и да кацна в Осло същата вечер, а не на другия ден.  Иначе си виждам грешките сега и отначало подходих доста небрежно и погрешно. Случаят беше спорен заради една минута разлика до 5 часа, които щяха да ми дадат право и на възстановяне на сумата на билетите и на компенсация, даже и да бях се отказала от полета, което направих.

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.