Прескочи до съдържание

Партньорства в magelanci.com


Препоръчани мнения

Имаме доста теми за обезщетения при отменен и закъснял полет във форумите, обикновено дискусиите вървят по предначертана схема, която рано или късно приключва с "ми като не ти отговорят трябва или да ги съдиш или да търсиш посредник". Ясно е, че освен за най-упоритите делото не е вариант, а пък при посредниците обещаваш да дадеш известен процент от обезщетението си, като гаранцията, която получаваш че случаят ти ще бъде разгледан подробно и с нужното внимание е нулева. 

 

Поне по втората точка се надявам проблема вече да е разрешен, след като един от българските посредници, Аероиск, се съгласи да бъде наш партньор в проясняване на казусите около отменени и закъснели полети. За мен лично е много важно, че те се съгласиха на открито общуване, защото чисто циничното ми мнение, е че много от тези компании не биха взели случая ви присърце, въобще не биха стигнали до дело, както обещават, а просто биха прибрали процента си от лесните случаи, които сигурно с малко повече натиск бихте могли да разрешите и сами.

 

Присъствието на Аероиск като официален партньор на форума, освен че ще предостави възможност за открита комуникация, без по никакъв начин да ви обвързва с техните услуги, но и ще ги държи отговорни пред техните клиенти тук.

 

Партньорството с Аероиск не означава забрана да коментирате случаи по закъснели и отменени полети в другите части на форума или при употребата на други посредници. Аз винаги ще давам мнението си, когато имам какво да кажа, ако някой магеланец изрично настоява отговора да не е от комерсиална фирма. Първоначалното ни съгласие с Аероиск е тяхното участие да е ограничено до техния форум, т.е. ако не ги търсите вие, те няма да ви търсят също :) Аз лично искрено вярвам, че по начина, по който дискусиите ще се развият там, форумът ще е по-скоро интегрална част от magelanci.com, а няма да стои като рекламна притурка.  

 

Надявам се на дългосрочно ползотворно взаимодействие не само с Аероиск, но и с други компании, при които откритата комуникация между нас и компанията би била от полза и за двете страни. 

 

Ако имате някакви въпроси относно партньорствата, настоящи и бъдещи, притеснения за начинът по който  смятате, че ще се отразят на форума, евентуално комерсиализиране - давайте тук. Ако имате въпроси за обезщетения на полети давайте във форума на Аероиск :)

  • Харесвам 24
Връзка към мнение

Щом е позволено мнение, ето едно. Това е началото на края или по-скоро официално признание, че приятелството си е приятелство, ама сиренето...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да, безплатен обяд няма!

Аз нямам проблем с това партньорство. Ако вземат да пишат, обаче, недоволни клиенти (и мненията си седят) от това партньорство за тях ползата може да стане и отрицателна.

Връзка към мнение

Щом е позволено мнение, ето едно. Това е началото на края или по-скоро официално признание, че приятелството си е приятелство, ама сиренето...

 

Може и повече от едно, целта е тук да сме достатъчно искрени и не се учудвам, че точно от теб идва подобно мнение :) Тази тема е продължение на темата от рождения ден, където мисля бях достатъчно ясен, че magelanci.com има бъдеще само като финансово позитивен проект. И да, абсолютно си прав за сиренето, но нали знаеш, че процеса е двупосочен? Провала на сегашния вариант на бонус програмата е красноречив..., ако го карахме на приятелство, а не на сирене, може би всички щяха да резервират през нашите връзки, а не за кешбек от topcashback, Уиз и ПИБ.

 

Да, безплатен обяд няма!

Аз нямам проблем с това партньорство. Ако вземат да пишат, обаче, недоволни клиенти (и мненията си седят) от това партньорство за тях ползата може да стане и отрицателна.

 

И двете страни не знаем какво ще се получи! Има ред причини, поради които фирмите не обичат форумното общуване и въобще публичното общуване с клиентите. Дори и фейсбук профилите им са мижи да те лажем, че има някаква публична комуникация. Ето един пример с easyjet, който видях съвсем преди няколко минути, изпращат чекове за обезщетение, които са Payable in UK only. След запитване във фейса им, всички техни коментари са "свържете се с нас, изпратете ни данни", никакъв конкретен отговор: https://www.facebook.com/easyJet/posts/10154252793448898 Това е доста далеч от публична комуникация с клиентите. 

 

Във форум е по-различно, защото ще има задължение не само да се събират похвали, а и да се приемат критики. В този ред на мисли и за Аероиск е скок да докажат, че заслужават нашето доверие. Ако не могат да го постигнат, винаги можем да стигнем до съгласие и да разделим пътищата си. 

 

И не, негативни мнения няма да бъдат трити. Аероиск имат модераторски права във форума си, до колкото е необходимо за организация - закачване на теми, откачане, редактиране на отварящи постове във важнит теми. При никакъв случай няма е допустимо редактиране на ваши постове, в този форум важат правилата, които важат за всички останали. Мисля, че единствено ще съм една идея по-стриктен с изобретателните наименования, които чат-пат се срещат във форума, например по адрес на България Ер и Уиз. Но негативни смислени мнения няма да се докосват, сигурен съм, че Аероиск ги приемат за предизвикателство. 

 

Но тази тема не е толкова за тях, колкото за цялостната посока, по която поема форума. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Не виждам нищо лошо в това партньорство, доколкото то не засяга останалите форуми, извън този на Аероиск. В крайна сметка всички би трябвало да извлечат някакви позитиви от него, стига да не се налага неоправдана цензура върху личното мнение на всеки потребител, както се спомена по-горе.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Не виждам нищо лошо в това партньорство, доколкото то не засяга останалите форуми, извън този на Аероиск. В крайна сметка всички би трябвало да извлечат някакви позитиви от него, стига да не се налага неоправдана цензура върху личното мнение на всеки потребител, както се спомена по-горе.

 

Естествено, в случая го караме на честна дума, но мисля, че никога не се е случвало да съм трил и редактирал критика към някоя услуга, освен ако не е изрично написано в правилата. Дори така като се върна във времето си спомням само една дама, която беше недоволна от trip.bg, но държеше да го изкаже с големи букви, в 10 теми едновременно и, която не отговаряше на призиви на лични съобщения да спре. В крайна сметка, сам ще се убедиш дали ще има цензура, нека не слагаме каруцата пред коня :)

 

 

Няма лошо, но моето пожелание е да не ни се налага да опираме до тях ;)

 

Всъщност, тяхното участие никак не е случайно. Определено смятам, че това е дупка, която не можеш да покрием с нашето ноу-хау и в тоя ред на мисли се надявам да запълнят празнина във форума, а не да са притурката, която е леко досадна, но е необходима за да покрива сметките...както са рекламните банери по доста от сайтовете. Ще видим :) 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Може и повече от едно, целта е тук да сме достатъчно искрени и не се учудвам, че точно от теб идва подобно мнение :) Тази тема е продължение на темата от рождения ден, където мисля бях достатъчно ясен, че magelanci.com има бъдеще само като финансово позитивен проект. И да, абсолютно си прав за сиренето, но нали знаеш, че процеса е двупосочен? Провала на сегашния вариант на бонус програмата е красноречив..., ако го карахме на приятелство, а не на сирене, може би всички щяха да резервират през нашите връзки, а не за кешбек от topcashback, Уиз и ПИБ.

 

 

За да стане ясна моята позиция. На първо място надявам се вече свикна с ролята ми на коректив на проекта. Елементарната логика показва, че за всяко начинание е нужен коректив и по стечение на обстоятелствата отдавна приех тази роля в твоя проект. Лично аз нямам никакъв проблем с участието под каквато и да е било форма на колегите. Гарван гарвану око не вади, знаеш как е при нас. Има обаче нещо друго, което ме подтикна да напиша горното. Спомням си разсъждения на още по-младия Георги, относно комерсиализирането на форума, както и ненужни декларации в тази посока. Спомням си и директно изтриване на линкове към чужди профили, които носят на притежателя и на евентуалния нов потребител на определена платформа бонуси. На мястото на изтритите линкове се появяваха други, правилни. Още тогава ти предложих да помислиш за устойчив модел на развитие, който носи чувство на споделеност в общността. Спомням си какво ми отговори, но не желая да го споделям публично. Сега очевидно се търси пожарен вариант за продължаване на съществуването. Отново ми липсва елемент "споделеност", който от своя страна отключва елемент "съпричастност". Наясно съм, че всичко отдавна ти е ясно за живота, вселената и всичко останало, като нито търсиш - нито приемаш съвети или чуждо мнение. Няма проблем, с грешките на растежа съм свикнал! Опитвам се обаче (и този път обещавам за последен път) да алармирам отново за отдалечаване от първоначалния замисъл или поне усещането за него в общността. Дали ще разбереш какво се опитвам да кажа е твой проблем, но със сигурност знам, че в мое лице от самото създаване на това място имаш безскрупулен критик, но в същото време и много верен приятел...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

ако го карахме на приятелство, а не на сирене, може би всички щяха да резервират през нашите връзки, а не за кешбек от topcashback, Уиз и ПИБ.

 

+1111111111111

 

И ако при толкова много активни пътуващи бонус системата действително не работи поне до степен да осигури минималната дажба сиренце на ден, то значи нещо е генерално сбъркано... ;[

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Има обаче нещо друго, което ме подтикна да напиша горното. Спомням си разсъждения на още по-младия Георги, относно комерсиализирането на форума, както и ненужни декларации в тази посока. 

 

Дай ги тези разсъждения, ако не за друго, поне виртуално да се върна и да му забия един шамар за наивността на оня Георги. Днешния Георги със сигурност не е онзи Георги от преди няколко години, но смея да твърдя разбиранията му не са се променили много. Все още във форума няма банери, едва ли ще има някога, а без да давам данни за посещаемостта, сравнявайки цените по големите сайтове губим трицифрена сума на ден, дори подбивайки нашата цена доста. Без да навлизам в детайли, че профила на посетителите тук не е нискоинтелигентна масовка, която обича да се драпа за политика и е в сърцето на поминъка на новинарските сайтове, респективно би трябвало да сме по-интересни за рекламодатели. Трицифрена сума на ден, при един единствен банер. Всичко това само заради принципа, че тук досадни реклами не трябва да има. 

 

Та така, ако искаш да се заядем дружно с оня Георги, дай ми връзка към разсъжденията. Аз намирам ето това, пуснато още през 2013, което не виждам по някакъв начин да противоречи на това, което се случва днес: http://magelanci.com/topic/747-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B2-magelancicom/page-1

 

 

 

 

Спомням си и директно изтриване на линкове към чужди профили, които носят на притежателя и на евентуалния нов потребител на определена платформа бонуси. На мястото на изтритите линкове се появяваха други, правилни. Още тогава ти предложих да помислиш за устойчив модел на развитие, който носи чувство на споделеност в общността. Спомням си какво ми отговори, но не желая да го споделям публично. 

 

Хъх, естествено че ще ги трия. Как си представяш тук всеки да идва и наготово да си пуска линка? Твоята драма явно е, че трябваше линковете да са позволени за определени хора, но аз няма как формално да различа човекът, който всеки ден пуска полезни мнения със спамър, който всекидневно се регистрира да пуска опортюнистичните си линкове. А по това време, елиминирайки този единствен капещ чучур, означаваше на практика да субсидирам всички разходи. Защото ние тук може да сме задружни пичове, ама по света хората искат (доста!) пари за услугите си и не ги интересува дали тук се опитваме да построим някаква задруга.  Хич няма да излизам с цифри, безкрайно много се радвам, че в този форум не си гледаме в паничките, ще се радвам да продължи и за напред. 

 

 

 

 

Сега очевидно се търси пожарен вариант за продължаване на съществуването. Отново ми липсва елемент "споделеност", който от своя страна отключва елемент "съпричастност". Наясно съм, че всичко отдавна ти е ясно за живота, вселената и всичко останало, като нито търсиш - нито приемаш съвети или чуждо мнение. Няма проблем, с грешките на растежа съм свикнал! Опитвам се обаче (и този път обещавам за последен път) да алармирам отново за отдалечаване от първоначалния замисъл или поне усещането за него в общността. Дали ще разбереш какво се опитвам да кажа е твой проблем, но със сигурност знам, че в мое лице от самото създаване на това място имаш безскрупулен критик, но в същото време и много верен приятел...

 

Варианта не е пожарен, имам още няколко трика в ръкава, но силно вероятно да проработят точно толкова колкото и бонус програмата. Ако това се случи, да, може да преминем на вегетиране и символично съществуване в продължение на години, през които ще гледаме отрязани постове след линк, криви снимки и т.н. Но лично моите амбиции ще се видят в рамките на идната година с новата версия. Ако и тогава отново ударим греда, вече ще го мислим. 

 

Същевременно изписваш една стена текст, а имаш нулево практично предложение. Минаваш с оправданието, че едва ли ще го приема (не мога да ти обещая, че няма да се случи точно така), но дори не казваш какво е. Знам, че в твоите очи аз съм виновен за всичко и сигурно е така, аз държа отговорността. Ти си си избрал да спреш да подкрепяш с твоите резервации съществуването на форума, това си е твой избор, както и на всеки друг предпочел да не прави резервация тук. Нямам право да се сърдя на никого. Но поне може да споделиш какъв е твоят вариант за решение. 

 

В крайна сметка за да приключим всичко, аз съм убеден, че промяната е за добро и че ползите и за двете страни от партньорството ще са значими, така че може би трудният път до сега води до нещо по-добро, до което нямаше да стигнем, ако резервациите през тукашните линкове бяха достатъчни. 

Връзка към мнение

Аз да се изкажа относно рекламните банери. Точно както каза ти самия, профила на регистрираните и пишещи тук не е "нискоинтелигентна масовка". Поради този факт съм убеден, че 90% от хората тук ползват AdBlock в браузърите си. От това следва, че банерите няма да пречат на никого, защото ние реално няма да ги виждаме (или поне повечето от нас), а така форумът ще "живее" от рекламните средства. Така ли е или бъркам някъде? Защо си такъв противник на това да има реклами тук?

Връзка към мнение

Георги, аз съм го писал и друг път, за афилиейт по чуждите форуми е ефективен и работи скрипт, който подменя всяко разпознаваемо име на хотел в мнение с линк към хотела с твоя афилиейт код към букинг, агода или както се направи. Това хем ще е полезно за който иска да види/резервира хотела, хем, според мен, ще е доста ефективно и няма да пречи на никой. 

Връзка към мнение

Аз да се изкажа относно рекламните банери. Точно както каза ти самия, профила на регистрираните и пишещи тук не е "нискоинтелигентна масовка". Поради този факт съм убеден, че 90% от хората тук ползват AdBlock в браузърите си. От това следва, че банерите няма да пречат на никого, защото ние реално няма да ги виждаме (или поне повечето от нас), а така форумът ще "живее" от рекламните средства. Така ли е или бъркам някъде? Защо си такъв противник на това да има реклами тук?

 

Ако има инсталиран Адблок, рекламата не се показва, съответно не се и отчита :) Но и тук не би имало проблем с адблоковете, защото може рекламата да се маскира като картинка, след като си правиш къстъм решение. 

 

Банерната реклама не ми е допадала, никога, и има много причини, може би ще ги изброя някой път, ако не е петък следобед :)

 

Георги, аз съм го писал и друг път, за афилиейт по чуждите форуми е ефективен и работи скрипт, който подменя всяко разпознаваемо име на хотел в мнение с линк към хотела с твоя афилиейт код към букинг, агода или както се направи. Това хем ще е полезно за който иска да види/резервира хотела, хем, според мен, ще е доста ефективно и няма да пречи на никой. 

 

На мен лично, предполагам и на много други хора, им е много дразнещо текста да е осеян с връзки. Ако говориш за нещо от типа на Infolinks. По този начин тези откровено рекламни линкове, ще се блъскат с направените от нас, ако например искаме да дадем връзка към полезно съдържание.

 

Скрипт има и в момента, който пренаписва пуснати връзки като добавя код към тях, но и от там приходите са символични. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Говоря за напримeр пост: "здравейте, тъкмо се връщам от Куала Лумпур, спах в страхотен хотел Concorde, препоръчвам го на всички. "

 

Скриптът го променя автоматично на "здравейте, тъкмо се връщам от Куала Лумпур, спах в страхотен хотел Concorde, препоръчвам го на всички." 

 

Лесно и практично, не виждам кой би могъл да има проблем с това. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Говоря за напримeр пост: "здравейте, тъкмо се връщам от Куала Лумпур, спах в страхотен хотел Concorde, препоръчвам го на всички. "

 

Скриптът го променя автоматично на "здравейте, тъкмо се връщам от Куала Лумпур, спах в страхотен хотел Concorde, препоръчвам го на всички." 

 

Лесно и практично, не виждам кой би могъл да има проблем с това. 

 

Да, това изглежда ок, но такъв скрипт няма наличен. Ще трябва някой да го напише, а и не съм сигурен до колко ще работи коректно. В нашия случай с готовите скриптове ще изглежда ето така:

 

"здравейте, тъкмо се връщам от Куала Лумпур, спах в страхотен хотел Concorde, препоръчвам го на всички. "

 

примерно :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Виждал съм доста добре направени и работещи из чужди тревъл форуми и са много практични и ползотворни за двете страни.

 

Отделно може да сложиш на видно място някъде закачено или при регистрация, че за да помогнеш на форума просто трябва да си добавиш в любими следната връзка

 

 http://www.booking.com/index.html?aid=368032

 

и всеки път като влизаш през нея и букваш хотели, плащаш същата цена, но помагаш на форума да съществува. Лесно и точно.

 

Това с влизане всеки път от "резервации", точки и т..н според мен идва сложно за доста хора. :)

Редактирано от T.E.Lawrence
Връзка към мнение

 

 

Същевременно изписваш една стена текст, а имаш нулево практично предложение. Минаваш с оправданието, че едва ли ще го приема (не мога да ти обещая, че няма да се случи точно така), но дори не казваш какво е. Знам, че в твоите очи аз съм виновен за всичко и сигурно е така, аз държа отговорността. Ти си си избрал да спреш да подкрепяш с твоите резервации съществуването на форума, това си е твой избор, както и на всеки друг предпочел да не прави резервация тук. Нямам право да се сърдя на никого. Но поне може да споделиш какъв е твоят вариант за решение. 

 

 

 

Очаквах точно този ефект след моята "стена текст". Съжалявам, може би цялото мнение трябваше да се ограничи само в една дума. Употребил съм я в текста точно два пъти. Когато я откриеш, а не е никак трудно, може би ще напишеш ново мнение под моята "стена текст"... ;)

 

P.S.: Сега се надявам да не решиш, че съм обиден на определението "стена текст", щото така вместо напред, ще слезем още едно ниво надолу в комуникацията... :P

Връзка към мнение

Виждал съм доста добре направени и работещи из чужди тревъл форуми и са много практични и ползотворни за двете страни.

 

Отделно може да сложиш на видно място някъде закачено или при регистрация, че за да помогнеш на форума просто трябва да си добавиш в любими следната връзка

 

 http://www.booking.com/index.html?aid=368032

 

и всеки път като влизаш през нея и букваш хотели, плащаш същата цена, но помагаш на форума да съществува. Лесно и точно.

 

Това с влизане всеки път от "резервации", точки и т..н според мен идва сложно за доста хора. :)

 

Явно форумите са големи и могат да си позволят къстъм разработка :) Но това е свързано с много разходи, промени и обновявания при всеки ъпдейт на основния софтуер и какво ли още не. В трипадвайзъра има нещо подобно, но това ми е христоматиен пример за форум какъвто не искам да се превръща тук. Дай все пак някой линк да погледна, де. 

 

Проблем е малко сложният метод за резервиране, но не мисля, че е основният проблем. Осъзнах го след като направих списък с bookmarks, който да се добави към браузера (по-лесно от това здраве му кажи) и въпреки, че не съм го промотирал скоро няма нито една резервация дошла от там. Осъзнах го и след като през topcashback, wizz и ПИБ методите не са кой знае колко по-лесни от тукашния. В крайна сметка опира до желание. 

 

Въпреки това, бонус програмата ще бъде доста опростена с новата версия, ще има и много повече функционалности. Опитвам се да не давам на вродения ми скептицизъм да надделява и ще направя необходимите инвестиции във време и софтуер за да се получат нещата. Пък кой знае, може и да потръгне :)

 

Очаквах точно този ефект след моята "стена текст". Съжалявам, може би цялото мнение трябваше да се ограничи само в една дума. Употребил съм я в текста точно два пъти. Когато я откриеш, а не е никак трудно, може би ще напишеш ново мнение под моята "стена текст"... ;)

 

P.S.: Сега се надявам да не решиш, че съм обиден на определението "стена текст", щото така вместо напред, ще слезем още едно ниво надолу в комуникацията... :P

 

Всеки път се чудя как да разшифровам постовете ти, за съжаление ми е трудно .Ако можеш да си конкретен и без ребуси, може и да постигнем някакъв резултат. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Търсената дума е "споделеност", с което и приключвам участието си в темата поради липса на "съпричастност". Успех с ребусите, не е никак сложно когато спреш да мислиш (и действаш) в (от) първо лице, единствено число... ;)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Не виждам драма. Нормално е нещата да търпят промени във времето.Форумът ми е дал и дава много знания , емоции, познанства , и приятелства.

Специално с Аероиск ми е още по-полезен , защото уж съм чел разните регламенти , но в стресова ситуация почваш да се чудиш кое какво , и къде беше. Сега знам точно къде да намеря инфо на едно място. С оглед изминалото време съм сигурен , че и други потенциални партньорства ще бъдат внимателно подбирани.

За да избегна подозрения в сервилничене спирам по въпроса , но съм ЗА , ако се налагат нови неща , които ще позволят това местенце да съществува още дълго време.

 

 

П.С. Моля не натискайте "харесвам", защото се нагледах на какви ли не реакции. Не това е целта на този пост.

Редактирано от stanimir
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 7 месеца по-късно ...

След "Аероиск" искам с удоволствие да обявя и следващият ни партньор - "Diners Club България".

 

Едва ли имат нужда от представяне, много голяма част от пишещите тук са им клиенти. Срещата ни вчера беше много позитивна и мисля, че намерихме много допирни точки (ще ме извинявате за клишето, но наистина не се сещам за по-подходящ изказ!). Най-важното в резюме е, че Diners са изключително заинтересовани от нашият опит в ползването на пакета услуги вървящ с картата и искат да чуят всяка ваша похвала и най-вече критика за това как продуктът може да бъде подобрен. Тъй като сме най-активната аудитория на Diners, ще имаме истинска възможност гласът ни да бъде чут и да окажем реално влияние върху развитието на картите Diners. 

 

Това за критиката е особено важно, много фирми странят от форумната комуникация, защото подобна връзка с клиентите изисква поемане на публична отговорност, която не всички компании са способни да понесат. Отново ще дам пример с easyjet, които изплащаха компенсации за закъснели полети само с чекове, които могат да се осребрят единствено във Великобритания. Всеки опит за дискусия по въпроса във фейсбук страницата им беше препращан към имейлът им за поддръжка, където оплакващият се може да бъде изолиран в 1:1 комуникация и по този начин да няма глобален удар по имиджа им. Примерът не е единствен, а по-скоро е правило - повечето фирми дори да предлагат поддръжка в социални мрежи, всъщност единственото, което правят там е да скрият оплакванията от публични очи. Нужна е смелост за подобно открито общуване и се радвам, че с Diners абсолютно бяхме на една вълна, че не само критиките не трябва да се подтискат, а да им се даде гласност за да се подобрят нещата, особено когато критиките са добре обосновани и аргументирани. 

 

Ще имате възможност и на директно общуване с представител на Diners, така че да оставим в миналото преразказите на това какво един от нас е питал по телефона и какъв отговор е получил, както и при възможност да прескочим клоновете на ПИБ, където служителите не винаги разполагат с нужната информация за да отговорят на нашите подробни питания. И понеже тук много обичаме да влизаме и в най-големите детайли, ще можем да получим отговор на чуденките си директно от извора. 

 

Вярвам и се надявам, че сътрудничеството ни ще е продължително и ползотворно. Ще започнем с тестови 2 месеца, и ако реалността отговаря на очакванията ще продължим нататък. Имаме и други идеи за бъдещо сътрудничество, извън форум комуникацията между нас и техен представител, но всичко с времето си. 

 

Ако нещо ви притеснява относно сътрудничеството, питайте тук. Иначе всичко ще бъде оформено в идните няколко дни. 

  • Харесвам 29
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Аз имам конкретен въпрос относно бившата събирателна тема за Дайнърс: бяха ли преместени всички видими мнения от нея в новите под-теми ?

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 47 минути , macf1an каза:

Аз имам конкретен въпрос относно бившата събирателна тема за Дайнърс: бяха ли преместени всички видими мнения от нея в новите под-теми ?

Там са, всички. Един уикенд ми отне да ги разделя. 

 

преди 2 минути , Boo каза:

Имам питане към Дайнърс - кога ще могат да се плащат данъците и във Варна? Казаха ми по телефона, че за сега е само за София.

Пусни тема в техния подфорум, не тук. https://magelanci.com/forums/forum/92-diners-club-българия/

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.