iMari Публикувано: 2 януари, 2019 Публикувано: 2 януари, 2019 Декември е много натоварен при куриерските услуги, какво остава за обикновените пощи.Чакам незнам коя седмица вече transferwise картата,но е нормално.Малко повече търпение и всичко ще дойде🙂
Captain45 Публикувано: 2 януари, 2019 Публикувано: 2 януари, 2019 Колкото и да е натоварено все пак 1 месец от Германия до България ми се вижда много. Аз от Китай съм получавал и то стоки по-бързо по обикновена поща, а не куриери. Въпроса е, че исках да ги използвам, а вече месец нямам такава възможност. Дал съм им срок още една седмица пък ще видим. Иначе ми изпращат на пощата съобщение как да си ползвам картата, само дето още я няма 🙂 1
ruil4o Публикувано: 2 януари, 2019 Публикувано: 2 януари, 2019 Споко, моята дойде на втория месец след регистрацията (края на февруари)! Междувремено не ми се чакаше и минах на премиум и си поръчах още две карти, които дойдоха на третия ден. Сега имам 3 карти 🙂 2
Captain45 Публикувано: 2 януари, 2019 Публикувано: 2 януари, 2019 Точно това ми беше мисълта. Че те карат да минеш на премиум, като не си получиш няколко пъти картата 🙂 Днес получих поредното писмо да ме питат, защо не използвам картата, дали съм си получил картата и ако не съм да си я заявя отново 🙂 1
kiriku Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 Днес 03.01 пристигна моята. Заявена е на 17.12.2018г. Пристигна с писмо от Deutsche Bank. Така че спокойно, не ни мъчат за premium account.
neuromancer Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 преди 13 часа, plamenk каза: Днес получих поредното писмо да ме питат, защо не използвам картата, дали съм си получил картата и ако не съм да си я заявя отново 🙂 Според мен това значи, че е изпратена. Напоследък опита ми с пощите е малък, но едно писмо (обикновено, без тракинг и екстри) от децата до братовчедите в България се бави вече няколко месеца, а брат ми казва, че картичка от морето до София стига за повече от месец. 1
Captain45 Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 Втория път я заявих на 15-ти или 16-ти декември и трябваше да пристигне до 31.12. според тях. Надявам се да кацне тези дни. Ако не ще пускам заявка за трета 🙂
locke Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 23 hours ago, plamenk said: Точно това ми беше мисълта. Че те карат да минеш на премиум, като не си получиш няколко пъти картата 🙂 Днес получих поредното писмо да ме питат, защо не използвам картата, дали съм си получил картата и ако не съм да си я заявя отново 🙂 При мен е същото. Мисля си обаче, че все пак целта им е да използваме премиум услугите ми. Възможно е част от безплатните карти да се изпращат, друга част - не.
EliDion Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 Нашите трябваше да дойдат днес, е няма ги. Не че ми трябват в момента.така или иначе мига и само с виртуалната да правя преводи. Нали така ? Иначе получихме имейл с който ни питат дали сме ги получили и дали да изпратят други. Ще ги почакаме.
Branko Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 Когато поръчвах миналата година по коледа, дойдоха февруари.В средата на годината поръчах на сина ми дойде за 8дни. Търпение трябва 3
Captain45 Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 В този ред на мисли, някъде прочетох в тамата по-назад, че сте активирали и картите които са закъсняли но са пристигнали по-късно. Сега това възможно ли е? Т.е. ако дойде първата карта ще мога ли да я активирам?
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 1 hour ago, plamenk said: В този ред на мисли, някъде прочетох в тамата по-назад, че сте активирали и картите които са закъсняли но са пристигнали по-късно. Сега това възможно ли е? Т.е. ако дойде първата карта ще мога ли да я активирам? Да, дори да е изчезнала от апликейшъна, просто се свързваш с live support-a , те те питат вече не помня, но май последните цифри от номера на картата, за да потвърдиш по този начин че е при теб и ти я добавят отново - това е. Аз така докарах до 3, но за 3-тата ми казаха, че можело само 2 физически, май сега и това ограничение са махнали, но пък на мен ми стига една Visa и една MС 🙂
locke Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 1 hour ago, georgebg said: Да, дори да е изчезнала от апликейшъна, просто се свързваш с live support-a , те те питат вече не помня, но май последните цифри от номера на картата, за да потвърдиш по този начин че е при теб и ти я добавят отново - това е. Аз така докарах до 3, но за 3-тата ми казаха, че можело само 2 физически, май сега и това ограничение са махнали, но пък на мен ми стига една Visa и една MС 🙂 Тоест, след като е обявена за изгубена и е деактивирана, могат отново да я активират, ако "пристигне"?
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 януари, 2019 Публикувано: 3 януари, 2019 1 minute ago, locke said: Тоест, след като е обявена за изгубена и е деактивирана, могат отново да я активират, ако "пристигне"? Е ти я обявяваш за непристигнала и поръчваш нова, после си я активираш - няма проблем.
ruil4o Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 7 hours ago, locke said: Тоест, след като е обявена за изгубена и е деактивирана, могат отново да я активират, ако "пристигне"? Така си мислим, защото с Бг банките е доста по-сложен този процес, а тук можеш да си деактивираш/активираш картите, когато и колкото си искаш. Пример от преди няколко дни: Жена ми си загуби картата от Уникредит. Отиде в банката, разправии, бюрокращина, за да я спрат, но след няколко дни намерихме картата в нас! Казвах и да отиде и просто да я активират - не можело вече! Тежката машина е задействана и няма спиране! 😄
aleksandrina Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 1 hour ago, ruil4o said: Така си мислим, защото с Бг банките е доста по-сложен този процес, а тук можеш да си деактивираш/активираш картите, когато и колкото си искаш. Пример от преди няколко дни: Жена ми си загуби картата от Уникредит. Отиде в банката, разправии, бюрокращина, за да я спрат, но след няколко дни намерихме картата в нас! Казвах и да отиде и просто да я активират - не можело вече! Тежката машина е задействана и няма спиране! 😄 Специално за Уникредит от приложението може да си активираш и деактивираш картата сам. Ако е обявена за изгубена, те просто я спират и няма как да я активират отново. Тя вече се води като унищожена. 3
ivelina666 Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 И аз се регистрирах преди малко, заявих физическа Виза карта с безплатна доставка, заредих с 10 евро акаунта, обаче сега никъде не виждам заявката за карта в профила ми. Като отида на "карти" ми дава опция да поръчам. И сега не знам заявила ли съм или не съм.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 2 minutes ago, ivelina666 said: И аз се регистрирах преди малко, заявих физическа Виза карта с безплатна доставка, заредих с 10 евро акаунта, обаче сега никъде не виждам заявката за карта в профила ми. Като отида на "карти" ми дава опция да поръчам. И сега не знам заявила ли съм или не съм. Пробвай пак да заявиш - то ще си каже само 😉 , поне ако иска пари, значи ще е за втора карта 🙂
ivelina666 Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 Благодаря. Заявих отново /безплатно/ и вече излезе в меню карти.
Dango Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 (редактирано) 12 minutes ago, ivelina666 said: Като отида на "карти" ми дава опция да поръчам. И сега не знам заявила ли съм или не съм. Това, че е зареден акаунта с 10 евро не означава, че физическата карта е поръчана. Това става от опцията за карти, както сте видели. От Revolut няма как да знаят, че вие искате и физическа карта. Някои потребители си поръчват на по-късен етап, други въобще не си поръчват. Редактирано 4 януари, 2019 от Dango
ivelina666 Публикувано: 4 януари, 2019 Публикувано: 4 януари, 2019 Както казах, минах през процеса на заявяване на карта още първия път, но не се появяваше в акаунта ми заявка. Вторият път вече стана.
GrigiM Публикувано: 5 януари, 2019 Публикувано: 5 януари, 2019 Колеги, добавих виртуалната Visa към Paypal, получих транзикция за 1,11 евро, но не мога да намеря четири цифрения код за верификация. Някой знаели от къде точно трябва да се извлече този код? 🤔
chandni Публикувано: 5 януари, 2019 Публикувано: 5 януари, 2019 Трябва да пишеш на съпорта на Revolut - те ще ти го дадат 1
GrigiM Публикувано: 5 януари, 2019 Публикувано: 5 януари, 2019 (редактирано) Оправих се, успях да е регистрирам. 😀 Благодаря за помощта! Редактирано 5 януари, 2019 от GrigiM
locke Публикувано: 7 януари, 2019 Публикувано: 7 януари, 2019 (редактирано) Поръчах нова карта на служебния адрес. Да видим това ли е било проблемът 🤔 Редактирано 7 януари, 2019 от locke
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега