JazzMaster Публикувано: 29 май, 2019 Сподели Публикувано: 29 май, 2019 преди 3 часа, neuromancer каза: таксата ясно, ама пише, че ако е SWIFT ще се откаже трансфера, и затова се чудя всъщност ще мине ли или не Предполагам електронно го правиш, та понеже имаш IBAN (револютски), то няма да може изобщо да попълниш SWIFT информация, която е от вида “банков код” ( за да се намери първо конкретната банка обслужваща сметката) + номера на сметката в тая банка. IBAN обединява нужните данни “банка+сметка” в едно “поле”. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 29 май, 2019 Сподели Публикувано: 29 май, 2019 преди 5 часа, Konst каза: Здравейте, имам въпрос на тотално начинаещ. Имам револют карта от може би 2 месеца и досега като съм зареждал в евро от банковата ми карта всичко е било супер в чужбина. Реших да пробвам да заредя картата ми в лева и да прескоча цялото превалутиране. Заредих сметката през дебитната ми карта (Експресбанк) и: - ми начисли такса за плащане на ПОС в чужбина - това си е така за нещастие, такава е тарифата на банката - заредих 100 лева и след като днес погледнах онлайн банкирането ми ми показва че съм прехвърлил 100 лева и 21 стотинки. Не разбирам от къде се появяват тези стотинки след като теоритично не би трябвало да има превалутиране..? В онлайн банкирането ми пише "Сума на транзакцията: 100.00 Валута: BGN Курс: 1.96000" Имаш 0,25% комисионна Връзка към коментар
JustMe Публикувано: 30 май, 2019 Сподели Публикувано: 30 май, 2019 преди 17 часа, Konst каза: (Експресбанк) и: - ми начисли такса за плащане на ПОС в чужбина - това си е така за нещастие, такава е тарифата на банката - заредих 100 лева и след като днес погледнах онлайн банкирането ми ми показва че съм прехвърлил 100 лева и 21 стотинки. Не разбирам от къде се появяват тези стотинки след като теоритично не би трябвало да има превалутиране..? В онлайн банкирането ми пише "Сума на транзакцията: 100.00 Валута: BGN Курс: 1.96000" За жалост тази банка е може би с най-лошите такси за плащане в чужбина. При 100 лв в чужбина взимат: -0.50 ст. фиксирана такса плащане POS чужбина -0.50 ст. променлива такса, равняваща се на 0.5% от сумата (0.5% от 100 лв са 50 ст) Отделно 100 лв в евро по курс 1.95583 са 51,13 евро, които по дадения курс от 1.96 прави точно 100.21 лв Или при плащане на POS в чужбина в ЕРВО (защото за други валути има допълнителна такса за конвертиране) на сумата от 100 лв, банката прибира 1,21 лв. такси. Аз също съм на Експресбанк, но скоро мисля да ги сменям. От догодина вероятно ще се уеднаквят таксите на Експресбанк и ДСК, но като знам как стават нещата в България... ще вземат по-високите такси на всяка от банките. 1 Връзка към коментар
К.Александров Публикувано: 31 май, 2019 Сподели Публикувано: 31 май, 2019 Колеги, имам такъв проблем с Превод на Револют. На 20 май извърших 2 банкови трансфера с Револют към агенция Митници. Единия на сума 5.43 лв , другия 136, 84 лв. Понеже DHL освобождават пратка и изискват да се направят тези трансфери и предстравят банкови извлечения. Изпратих парите, получих потвърждение от Револют че трансферите са изпълнени , изтеглих си разпечатка и я пратих на куриера. На 29-ти откривам , че имам някакъв рефънд в нов за мен акаунт в лева , на стойност 39,05 лева. От апа на Револют трудно се ориентирам от къде е този рефънд , написано е "Transfer refund" . Реших , че вероятно става въпрос за някоя награда от Букинг или подобно. Днес научавам от DHL , че Митницата не е признала моите плащания по някаква причина. След 10-тина позвънявания и препращания от телефон на телефон , достигнах до някакъв отдел в Митници където следят всички парични потоци и провериха , като казаха , че такива трансфери на такива суми не са постъпвали. Писах на Съпорта на Револют, където ми отговориха че малката сума е преведена и ми пратиха файл с подробна информация за него , а по-голямата сума е "failed". Сумата ми била върната в левовия акаунт "but the amount is significantly lower due to swift fees. " Реших , че току-що са върнали и друга сума и закрих чата, но явно става въпрос за тези 136,84 лв. Не разбирам , как без моя вина , са успели да ми приберат 2/3 от сумата? Отворих преди два часа нов чат с въпроси относно това , но до сега никакъв агент не се е появил. Какво бихте ме посъветвали да направя? Нормално ли е не по моя вина да плащам такси? Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 31 май, 2019 Сподели Публикувано: 31 май, 2019 Плащанията към бюджета имат допълнителни реквизити - задължено лице; вид и дата на документа, по който се плаща и други. Затова всяка българска банка или небанкова финансова институция има различни формуляри за плащания към държавни институции. В Револют такъв формуляр няма. Затова най-вероятно банката, обслужваща Агенция Митници, е отхвърлила стандартния превод към нестандартна сметка. След което е върнала парите към подателя по собствената си главорезна тарифа. Според мен нямаш основание за рекламация. 2 Връзка към коментар
К.Александров Публикувано: 31 май, 2019 Сподели Публикувано: 31 май, 2019 преди 2 минути , Ilian359 каза: Затова най-вероятно банката, обслужваща Агенция Митници, е отхвърлила стандартния превод към нестандартна сметка. След което е върнала парите към подателя по собствената си главорезна тарифа. Може би да е това , но как така , според Револют единия превод е извършен , а другия - не ? И двата са за един и същ получател. Или банката обслужваща Митници не е решила да връща някакви си 5 лева , но и не ги е превела на сметката им? Понеже от Митници твърдят , че няма такива суми. Не знаех, че и при връщане на трансфер банките си начисляват такси.... Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 31 май, 2019 Сподели Публикувано: 31 май, 2019 14 minutes ago, Ilian359 said: След което е върнала парите към подателя по собствената си главорезна тарифа. Нали превода се нарежда за БГ от сметка на Револют в Райфайзен - затова и там най-вероятно са се върнали парите, а другото "връщане" вече е по инициатива на Револют - превод по swift, с таксите на Райфайзен 🙄, защото те са си цитирали, че превод към Револют в лева е само по swift. За 5-те лева - май се губят , защото няма да покрият таксата за swift, така, че там е "измислено" че са получени - едва ли ... 5 minutes ago, К.Александров said: Или банката обслужваща Митници не е решила да връща някакви си 5 лева , но и не ги е превела на сметката им? По принцип е трябвало DHL да ти пратят подробно какви преводи се нареждат към Агенция митници с всички атрибути по тях, както @Ilian359 е казал по-горе ... Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 31 май, 2019 Сподели Публикувано: 31 май, 2019 преди 2 минути , К.Александров каза: Не знаех, че и при връщане на трансфер банките си начисляват такси.... Не бъркай банковият трансфер с refund по карта. Обратният превод към револют си е обикновен банков трансфер, за съжаление swift. Как точно са го ценообразували ще трябва да се пита Митници и обслужващата ги банка. Връзка към коментар
К.Александров Публикувано: 31 май, 2019 Сподели Публикувано: 31 май, 2019 Ясно. Благодаря на включилите се. Човек се учи....докато се научи. 🙂 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 юни, 2019 Сподели Публикувано: 3 юни, 2019 Преди седмица теглих в брой и вчера реших да допълня до лимита - така общо станаха 450 лв., за които не ми взе такса, но са пооправили екрана с лимитите, където вече се вижда кога мога да тегля пак без такса т.е. кога е датата на "зануляване". Разбира се, веднага по всички възможни канали ми предложи да се ъпгрейдна - колко хубаво щяло да ми е 🙂 ... Връзка към коментар
chandni Публикувано: 3 юни, 2019 Сподели Публикувано: 3 юни, 2019 преди 2 часа, georgebg каза: но са пооправили екрана с лимитите, където вече се вижда кога мога да тегля пак без такса т.е. кога е датата на "зануляване". Явно датата става видима само след като си теглил, защото на мен зануляването ми е на 1-во число и в момента нямам изписана дата. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 юни, 2019 Сподели Публикувано: 3 юни, 2019 37 minutes ago, chandni said: Явно датата става видима само след като си теглил, защото на мен зануляването ми е на 1-во число и в момента нямам изписана дата. И се вижда само след като си изтеглил целия лимит, след първото теглене (300) ми даваше, че имам още 150 лв. без такса, след което 2% ... Но е добре - така човек си знае лимитите, и например разбрах, че до 12-ти имам още един петък в който мога да дебна хубав курс за обмяна, без да се отрази на следвашия ми лимит 😉 ... Връзка към коментар
chandni Публикувано: 3 юни, 2019 Сподели Публикувано: 3 юни, 2019 преди 52 минути , georgebg каза: до 12-ти имам още един петък в който мога да дебна хубав курс за обмяна, без да се отрази на следвашия ми лимит 😉 ... Това не разбрах в каква връзка е...? Ти след като обмениш от евро в лева в брой ли ги теглиш, че да те притеснява лимитът за теглене? Или надхвърляш 11,5К 🙂 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 юни, 2019 Сподели Публикувано: 3 юни, 2019 3 minutes ago, chandni said: Това не разбрах в каква връзка е...? Ти след като обмениш от евро в лева в брой ли ги теглиш, че да те притеснява лимитът за теглене? Или надхвърляш 11,5К 🙂 Имам едни еврота за чейндж (които предния месец погрешка купувах скъпичко 🙂 ) и понеже само петъците 20-21 ч. се случва добър курс, гледам си лимита за чейнж, да не го надвиша, че и след 12-ти пак ще има 🙂 А в брой тегля рядко от Револют, след като има Curve и дскуиз 😎 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 юни, 2019 Сподели Публикувано: 3 юни, 2019 Днес наредих 2 превода в лева към сметки в ДСК и ЦКБ. Инициирани 9:44, стартирани според мейла от Револют 10.01 ч. Пристигнаха в ЦКБ - 16.13 , а в ДСК - 16.35 (май ги обработват ръчно, че да се бавят толкова 😉 ) Което означава, че са минали със сетълмента в 16 ч. , съответно Револют реално са ги подали от Райфайзен след 13.15 Имах и превод на 28.05 след работно време, който на 29.05 пристигна пак след 16.30 (ДСК)- вероятно Револют ги събират за всеки ден до определен час и ги обработват наведнъж за последния сетълмент. Ето и междубанковите сетълменти като информация: Връзка към коментар
valentin punchev Публикувано: 4 юни, 2019 Сподели Публикувано: 4 юни, 2019 Здравейте Магеланци. Не съм от пътуващите по света, но този форум е главната причина да се заинтересувам от картите Revolut. Имам следния проблем и разчитам на компетентна помощ. Регистрирах се в приложението, заредих сметка и поръчах първата си карта. Бях командировка и дадох адрес на местен офис на Еконт. Не пристигна. Не се отчаях и поръчах следващата на собствения адрес. В уречения ден я нямаше. След три дни я донесоха от съседния вход на блока, но аз вече бях поръчал трета карта. Тя като пътвата се изгуби по трасето. На практика имам физическа карта, но не мога да я ползвам. Опитах да я регистрирам в приложението и чрез въвеждане на номера и чрез сканиране с камерата и с NFC. Не ми разрешава. Има ли шанс да я активирам? Някой бил ли е в подобна ситуация? Ако няма начин, ще опитам четвърти път 🙂 Предварително благодаря! Връзка към коментар
mililia Публикувано: 4 юни, 2019 Сподели Публикувано: 4 юни, 2019 преди 29 минути , valentin punchev каза: Здравейте Магеланци. Не съм от пътуващите по света, но този форум е главната причина да се заинтересувам от картите Revolut. Имам следния проблем и разчитам на компетентна помощ. Регистрирах се в приложението, заредих сметка и поръчах първата си карта. Бях командировка и дадох адрес на местен офис на Еконт. Не пристигна. Не се отчаях и поръчах следващата на собствения адрес. В уречения ден я нямаше. След три дни я донесоха от съседния вход на блока, но аз вече бях поръчал трета карта. Тя като пътвата се изгуби по трасето. На практика имам физическа карта, но не мога да я ползвам. Опитах да я регистрирам в приложението и чрез въвеждане на номера и чрез сканиране с камерата и с NFC. Не ми разрешава. Има ли шанс да я активирам? Някой бил ли е в подобна ситуация? Ако няма начин, ще опитам четвърти път 🙂 Предварително благодаря! Пиши им за съпорт в чата. Малко зависи от това на кой ще попаднеш. Аз бях в подобна ситуация. Картата и не пристигна и заявих нова. След това картата дойде, но вече беше премахната от профила ми. Попаднах на асистент от Револют, който само ме попита за кой номер карта става въпрос и я активира отново. След това получих и новозаявената карта и сега работят и двете. Обаче не винаги става този номер. Не пречи да опиташ все пак. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 4 юни, 2019 Сподели Публикувано: 4 юни, 2019 36 minutes ago, valentin punchev said: Здравейте Магеланци. Не съм от пътуващите по света, но този форум е главната причина да се заинтересувам от картите Revolut. Имам следния проблем и разчитам на компетентна помощ. Регистрирах се в приложението, заредих сметка и поръчах първата си карта. Бях командировка и дадох адрес на местен офис на Еконт. Не пристигна. Не се отчаях и поръчах следващата на собствения адрес. В уречения ден я нямаше. След три дни я донесоха от съседния вход на блока, но аз вече бях поръчал трета карта. Тя като пътвата се изгуби по трасето. На практика имам физическа карта, но не мога да я ползвам. Опитах да я регистрирам в приложението и чрез въвеждане на номера и чрез сканиране с камерата и с NFC. Не ми разрешава. Има ли шанс да я активирам? Някой бил ли е в подобна ситуация? Ако няма начин, ще опитам четвърти път 🙂 Предварително благодаря! Отиваш на More->Help->New chat, пишеш "Live agent", за да не си говориш с робот цял ден, той няма да ти помогне 😉 , казваш че имаш пристигнала карта, която е махната от картите ти, питат те за последните 4 цифри и ти я добавят, общо взето така работи, те си го знаят този проблем с непристигане на картите и знаят какво да правят 🙂 Връзка към коментар
valentin punchev Публикувано: 4 юни, 2019 Сподели Публикувано: 4 юни, 2019 преди 6 часа, georgebg каза: Отиваш на More->Help->New chat, пишеш "Live agent", за да не си говориш с робот цял ден, той няма да ти помогне 😉 , казваш че имаш пристигнала карта, която е махната от картите ти, питат те за последните 4 цифри и ти я добавят, общо взето така работи, те си го знаят този проблем с непристигане на картите и знаят какво да правят 🙂 Благодаря! преди 6 часа, mililia каза: Пиши им за съпорт в чата. Малко зависи от това на кой ще попаднеш. Аз бях в подобна ситуация. Картата и не пристигна и заявих нова. След това картата дойде, но вече беше премахната от профила ми. Попаднах на асистент от Револют, който само ме попита за кой номер карта става въпрос и я активира отново. След това получих и новозаявената карта и сега работят и двете. Обаче не винаги става този номер. Не пречи да опиташ все пак. Непременно. Благодаря! Връзка към коментар
Aureliano Публикувано: 5 юни, 2019 Сподели Публикувано: 5 юни, 2019 Някой има ли опит с банков превод в лева от Револют към ПИБ? ПИБ начислява ли някаква такса? Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 5 юни, 2019 Сподели Публикувано: 5 юни, 2019 преди 6 минути , Aureliano каза: Някой има ли опит с банков превод в лева от Револют към ПИБ? ПИБ начислява ли някаква такса? Няма такса, стига да е в лева. Преводът идва от Райфайзен. Изпробвано лично. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 11 юни, 2019 Сподели Публикувано: 11 юни, 2019 миналата седмица зареждах лв с Мастърска на ПИБ и са ми изтеглили два пъти парите...днес гледам са върнали второто теглене 🤔 Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 11 юни, 2019 Сподели Публикувано: 11 юни, 2019 преди 3 часа, bad kid каза: миналата седмица зареждах лв с Мастърска на ПИБ и са ми изтеглили два пъти парите...днес гледам са върнали второто теглене 🤔 И аз имах дръпнати 2 пъти пари. Говорих с съпорта на Револют, и те се оправдаха, че грешката е в техен партньор и води до двойно изтегляне за single top-up. Обещаха да коригират проблема и да възстановят средствата. Мен ме refund-наха още вечерта, след като говорих със съпорта. ПП. ПИБ много ме издразниха за пореден път с таксата си от 0.25%. Грешни 12.50лв дадени. 2 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 11 юни, 2019 Сподели Публикувано: 11 юни, 2019 22 minutes ago, Радослав said: И аз имах дръпнати 2 пъти пари. Говорих с съпорта на Револют, и те се оправдаха, че грешката е в техен партньор и води до двойно изтегляне за single top-up. Обещаха да коригират проблема и да възстановят средствата. Мен ме refund-наха още вечерта, след като говорих със съпорта. ПП. ПИБ много ме издразниха за пореден път с таксата си от 0.25%. Грешни 12.50лв дадени. Да не би "грешния" партньор да е ПИБ, с тази такса имат интерес ... защото аз с други партньори като Дайнърс, ЦКБ, ДСК, Пощенска съм нямал никога проблеми .... Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 11 юни, 2019 Сподели Публикувано: 11 юни, 2019 Под партньор имаха предвид payment processor, не банка. Иначе при мен двойното изтегляне беше с Дайнерс. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега