funny Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 преди 6 минути , Rainy каза: Точно това се случи два пъти с плащане към Киргистан. Накрая вдигнах ръце и пратих парите с Western Union, ама това не е вариант за търговски операции де. Нямам идея защо ми връщаха два пъти превода... Човекът ходеше и си ги търсеше в банката. Не видях часовниче, но може да не съм гледала за такова реално. На мен от съпорта ми обясниха ( дали е така не е ясно) че банката на получателя има рестрикции към карти издадени от определени места ( което ме кара да се съмнявам в твърдението - все пак Револют е английска карта а не таджикистанска например) и трябвало получателя ръчно да "аксептне" транзакцията. Съответно отсрещната страна няма такава опция за ръчно потвърждение и..... резултата е ясен. 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) преди 5 минути , funny каза: На мен от съпорта ми обясниха ( дали е така не е ясно) че банката на получателя има рестрикции към карти издадени от определени места ( което ме кара да се съмнявам в твърдението - все пак Револют е английска карта а не таджикистанска например) и трябвало получателя ръчно да "аксептне" транзакцията. Съответно отсрещната страна няма такава опция за ръчно потвърждение и..... резултата е ясен. На мен съпорта ми каза - проверете в Киргистанската банка. Което няма как да стане, разбира се. Но знам, че хората на място проверяваха точно в правилните дни - и йок. Което ме разочарова. Това ми беше първи превод на по-странна дестинация. В България един друг мина, ама тя идеята е за преводи извън ЕС. Та не знам... Редактирано 21 март, 2019 от Гост Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 Аз се отказах с опитите да плащам към гугъл. Добавяш картата и изписва, че с тази карта не можеш да плащаш. Всякакви други банки и карти досега не съм чувал/виждал такъв проблем. 1 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 Някой получил ли е съобщение, че заради Брекзит е нужно да се качи нов документ за самоличност? 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 13 minutes ago, Zaro said: Някой получил ли е съобщение, че заради Брекзит е нужно да се качи нов документ за самоличност? Аз не съм. Но си снимах паспорта, когато си правих картата. Може би има значение- паспорт, ЛК ... Връзка към коментар
chandni Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 преди 39 минути , Zaro каза: Някой получил ли е съобщение, че заради Брекзит е нужно да се качи нов документ за самоличност? @Фичо преди няколко дни питаше за същото. Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 преди 2 минути , chandni каза: @Фичо преди няколко дни питаше за същото. Открих ключа за бараката. Бил съм си качил шофорската книжа, а вече не можело такъв документ за самоличност. 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) преди 11 минути , Zaro каза: Открих ключа за бараката. Бил съм си качил шофорската книжа, а вече не можело такъв документ за самоличност. Да, май и аз се верифицирах в началото с ШК, обаче сега не виждам откъде да си подновя верификацията с друг документ... Редактирано 21 март, 2019 от Фичо Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) Още не е нужно. Това е от твоя пост: In the event that we need to migrate you over to our licensed Electronic Money Institution (EMI) in the EU, we’ll need you to take another selfie as well as uploading a different form of ID. Unfortunately, this EU-based licence does not recognise a driving licence as a valid form of ID. We know this is a pain, but we promise it’ll take you two minutes. Once you update the app to the latest version, just tap the button below on your phone and you’ll automatically be redirected to the app where you can upload your document. Редактирано 21 март, 2019 от aleksandrina 1 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 преди 13 минути , Фичо каза: Да, май и аз се верифицирах в началото с ШК, обаче сега не виждам откъде да си подновя верификацията с друг документ... След актуализация на приложението се появява. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 преди 1 минута , Zaro каза: След актуализация на приложението се появява. Хммм, ами аз го актуализирах, ама не ми се появява нищо ... Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) Аз не мога да разбера каква е тази глупост, да добавят BGN като валута, но да не може да се захранва с карта? За да я захраня да правя международен превод към IBAN-а от моята банка или да заредя в Евро и да ги обменя към BGN, което е безсмислено. Редактирано 21 март, 2019 от П.Кръстев 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 При активиране на първа карта, в която вече е внесена първоначалната такса, се стига само до тук: Кликва се на Continue, но не пуска по-нататък. Пробвано е и с паспорт, но по-нататък не се стига. Някой има ли идеи? Ако се махне АРР-а и пак се инсталира? Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 3 hours ago, Яничка said: При активиране на първа карта, в която вече е внесена първоначалната такса, се стига само до тук: Кликва се на Continue, но не пуска по-нататък. Пробвано е и с паспорт, но по-нататък не се стига. Някой има ли идеи? Ако се махне АРР-а и пак се инсталира? На мен бяха ми изчезнали контактите и не можех изобщо да пращам пари - помислих си че е лично отношение 😉 , но след като тук съфорумци потвърдиха че нямат проблем - с преинсталация се оправи .... Връзка към коментар
sailorbg Публикувано: 22 март, 2019 Сподели Публикувано: 22 март, 2019 Неприятности с превод USD. Направих превод от е-пейментс платежната система в Револут, за който ми бе удържано 15 УСД от е-пейментс. След няколко дни полчих съобщение, че Револут са отказали приемането на парите. От съпорта никаква информация, защо се е полчило това и как мога да захранвам УСД сметката си с долари. Много ми е странно, че не ми дадоха мейл на който да мога да им пратя платежни документи... Искат всичко да става през приложението в телефона?? Аз лично, не съм доволен от такава една политика. Що за банка е това, която не ни позволява легално разрешаване на проблеми? Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 22 март, 2019 Сподели Публикувано: 22 март, 2019 Таксата не е от страна на Револют. Свържи се с съпорта на Револют през приложението, и там задай въпроса си защо не са приели трансфера. И да, всичко става през телефона. Връзка към коментар
GrigiM Публикувано: 22 март, 2019 Сподели Публикувано: 22 март, 2019 On 3/21/2019 at 11:13 AM, T.E.Lawrence said: Аз се отказах с опитите да плащам към гугъл. Добавяш картата и изписва, че с тази карта не можеш да плащаш. Всякакви други банки и карти досега не съм чувал/виждал такъв проблем. Аз досега, вече около три месеца, плащам към Гугъл без проблеми. Интересно защо така се получава при теб. 🤔 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 22 март, 2019 Сподели Публикувано: 22 март, 2019 преди 2 минути , GrigiM каза: Аз досега, вече около три месеца, плащам към Гугъл без проблеми. Интересно защо така се получава при теб. 🤔 Става въпрос за гугъл клауд платформата, където искат да имаш валидна карта в случай, че си изразходиш безплатните месечни импресии за някой сървис, да ти изтеглят пари. Иначе за гугъл пей нямам проблем и аз. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 22 март, 2019 Сподели Публикувано: 22 март, 2019 Цитат Hey XXXXXXXX, Just a heads up that over the next few weeks, you will receive new account details for use on GBP transfers within the UK. You’ll notice a new account number and a new sort code ‘04-00-75’. It’s part of our commitment to make Revolut faster and easier for you to use and will allow sending and receiving transfers within minutes. Important stuff Your new account details will appear automatically in the app, and we’ll let you know when this happens. Once your new details are live in the app, you can start using them right away. Just a heads up, your old account details will stop working from the 22nd May 2019. If you have standing orders set up on your Revolut account, these will switch to using your new details automatically. Just remember to share your new account details with friends and family to continue receiving transfers. You can find your account details in the app by going to More > Profile > Account Details > GBP. As a result of this upgrade, we need to make a few changes to our terms and conditions. You will no longer receive services directly from one of our partners (Modulr FS Limited), which means that the terms and conditions you have with Modulr will not apply anymore and we will be removing them from our set of terms and conditions on the website. We will be removing the daily and weekly transaction limits which will become variable rather than hard limits. You can find out your transaction limits at any time by reaching out to customer support via in-app chat. These changes will come into effect on 22 May 2019. You don’t need to do anything as these changes will automatically apply to you. If you don’t want to accept them, you can contact us via in-app chat to close your account. Ако някой си е вързал Revolut-a в TopCashback или други подобни сайтове, да внимава за промяната, за да не прати Payout-a в небитието... 🙂 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 23 март, 2019 Сподели Публикувано: 23 март, 2019 На 22.3.2019 г. в 20:49, chandni каза: Ако някой си е вързал Revolut-a в TopCashback или други подобни сайтове, да внимава за промяната, за да не прати Payout-a в небитието... 🙂 Тъкмо щях да пиша за това. Дано не сменят и IBAN-ите. Защото по повод на горния мейл забелязах, че IBAN на акаунтите в лири и в евро е един и същ. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 23 март, 2019 Сподели Публикувано: 23 март, 2019 (редактирано) На 21.03.2019 г. в 20:05, georgebg каза: На мен бяха ми изчезнали контактите и не можех изобщо да пращам пари - помислих си че е лично отношение 😉 , но след като тук съфорумци потвърдиха че нямат проблем - с преинсталация се оправи .... Благодаря. А след преинсталация на APP-а как става влизането? С мейл, телефон? Парите в сметката предполагам се запазват... Update: След преинсталация само с тел. номер става и пращат код. Парите - налични. Редактирано 23 март, 2019 от Яничка 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 27 март, 2019 Сподели Публикувано: 27 март, 2019 (редактирано) Един лаишки въпрос от финансов невежа като мен: Платил съм нещо с карта, има авторизация от картата без още да са изтеглени парите и ако я фрийзна, нали нямат да имат проблем да си изтеглят парите след фрийзването? Редактирано 27 март, 2019 от Фичо Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 27 март, 2019 Сподели Публикувано: 27 март, 2019 27 minutes ago, Фичо said: Един лаишки въпрос от финансов невежа като мен: Платил съм нещо с карта, има авторизация от картата без още да са изтеглени парите и ако я фрийзна, нали нямат да имат проблем да си изтеглят парите след фрийзването? Заключването работи различно при различните издатели - при някой дори при фрийзната карта, продължават да минават регистрирани периодични чаржове, услуги като apple play и др. ... Така че попитай съпорта и ще ти благодарим за споделения опит с Revolut .. 🙂 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 27 март, 2019 Сподели Публикувано: 27 март, 2019 преди 42 минути , Фичо каза: Един лаишки въпрос от финансов невежа като мен: Платил съм нещо с карта, има авторизация от картата без още да са изтеглени парите и ако я фрийзна, нали нямат да имат проблем да си изтеглят парите след фрийзването? След като има авторизация, няма проблем. Аз съм си експериментирал с моментално заключване след минаване на карта през ПОС терминал, ей така за гъдела, и пак ги взимат парите гадовете 3 3 Връзка към коментар
Pepi Popova Публикувано: 28 март, 2019 Сподели Публикувано: 28 март, 2019 Аз се върнах от Лондон преди 2 дни и все още не ми бяха изтеглили парите за пътуването, защото ползвах картата като заместител на Oyster. И аз си мислих, че ще надвия системата като я фрийзна, но уви. На следващия ден ги бяха дръпнали - 4 дни след момента на плащане 😞 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега